testovaci text

Diskuse pro Článek Lego Batman Film - recenze nové komiksové pecky

Batman má problém: Joker se nechal dobrovolně zavřít do Arkhamského blázince (spolu se všemi ostatními comicsovými záporáky), takže teď netopýří mstitel nemá s kým bojovat a je mu v Batcave ještě více smutno, než obvykle.
« Novější 1 Starší »
(nové) nick.name@tiscali.cz
Moc pěkný film. V době, kdy se blockbustery točí "na jistotu" - tedy podle osvědčených schémat, s korektním humorem a stravitelností pro všechny věkové skupiny, rasy, pohlaví a náboženství - je radost sledovat komerční film (tedy film který producent nedělá "pro umění" ale očekává návrat investic) a vidět při tom jak se tvůrci mohli svobodně "vyblbnout" a neměli strach použit i ty nejbláznivější nápady. Přesně ty, kterým se občas v duchu zasměje každý kdo má trochu smysl pro humor a přemýšlí o filmech (Co dělá Bruce Wayne po večerech ve svém sídle? Pustí si třeba film? Jaký?) Dle mého názoru tvůrci také obdivuhodně dokázali udělat film stravitelný pro dospělého diváka - a to se týká humoru i samotného děje. U většiny filmů z poslední doby určených dětem (především animáky) mívám problém s kombinací "uřvanosti", morálního poučování a zároveň hlouposti (nenapadá mě lepší výraz). Zde jsem podobným utrpením neprocházel, právě naopak.
16.2. (35 dnů)
« Novější 1 Starší »

píšete jako anonym, chcete se přihlásit?
Opište kód z obrázku: Kód je nečitelný, ukaž jiný
Přihlášeným uživatelům se kód nezobrazuje.

Proč se registrovat:

• nastavte sivlastní ikonku (profilovou fotku)
  • systém si pamatuje vše co jste četli
  • máte možnost přispěvky později upravovat
  • Vámi vložené odkazy jsou aktivní (klikací)
  • možnost sledovat své příspěvky
  • nemusíte opisovat kontrolní kód (captcha)
  • jako přihlášený lze psát také anonymně
  • přihlásit se - registrovat se

Dokina.cz nabízí nejpřehlednější program kin na českém internetu. Programy kin sledujeme nejen v Praze a Brně, ale i v dalších městech, jako jsou Ostrava, Olomouc, Hradec Králové, České Budějovice, Plzeň a na mnoha dalších místech. Stejně tak vedle nejznámějších sítí Cinema City a Cinestar přinášíme i programy menších kin po celé České republice. Náš program kin je vždy kompletní a přehledný, takže snadno zjistíte, na jaký film a do jakého kina zajít.