zavřít
...

Bleskovky

Obecná diskuse k bleskovkám

Novější 1 2 3 4 5 6 7 2025 Starší

  • Khanemis tiscali.cz
    3 souhlasí, 2 nesouhlasí

    Pařížská epizoda Hitmana zdarma

    Ode dneška do 5. ledna si můžete na Steamu volně přidat první pařížskou epizodu včetně všech věcí, co k ní patří (pokud to samozřejmě již nemáte). Po nedávném uvolnění tréninkového prologu dává IO další část hry v plén, což je myslím sympatické:)
    včera v 19:20

    reagovat

  • Jack1947 tiscali.cz
    0 souhlasí, 3 nesouhlasí

    Fade to Silence

    store.steampowered.co...lence/ tak bohužel asi nic moc extra dobrého to není, škoda...
    včera v 17:33

    reagovat

  • Jack1947 tiscali.cz
    2 souhlasí, 5 nesouhlasí

    Xbox One verzi PlayerUnknown's Battleground si vyzkoušelo už půl milionu hráčů.

    Upřímnou soustrasdt *13*
    včera v 16:02

    reagovat

  • SalemCZ tiscali.cz
    0 souhlasí, 3 nesouhlasí

    SPOILER: STAR WARS

    SPOILER: Už jste byly na Star Wars a jak se líbili
    včera v 15:49

    reagovat

  • Radkaa tiscali.cz
    0 souhlasí, 1 nesouhlasí
    Budete dělat recenzi na Empire Divided ? *4*
    včera v 11:53

    reagovat

  • Drasťa (inkognito)
    0 souhlasí, 0 nesouhlasí

    Od této chvíle po celý následující týden si můžete zdarma vyzkoušet H1Z1.

    A hezky poporade a netlacte se. Na vsechny se dostane.
    včera v 08:23

    reagovat

  • Jack1947 tiscali.cz
    1 souhlasí, 2 nesouhlasí

    Od této chvíle po celý následující týden si můžete zdarma vyzkoušet H1Z1.

    To vypadá blbě už takhle brzo free trial, poté bude f2p takžýe další klon co to nezvládl ?? *15*
    14.12. (1 den)

    reagovat

  • triptich (inkognito)
    3 souhlasí, 0 nesouhlasí

    Company of Heroes 2 do soboty na humble bundle zadarmo.

    humble sa utrhli z reťaze. či už v týždenných balíčkoch, monthly, alebo teraz v rozdávačkách. začínam mať pocit, že nakupovať cez ich obchod je vlastne obdoba pirátenia z minulosti :D (trochu nadsádzky, netreba hneď kameňovať)
    14.12. (1 den)

    reagovat

  • Dworkin (inkognito)
    2 souhlasí, 4 nesouhlasí
    Tak jsem konečně dojel Dooma 2016 a kromě toho, že mě bolej prsty :) jsem zjistil, že i tahle old-schoolová hra "cheatuje" aby hráči pomohla. Konkrétně ve spoustě případů už jsem měl na kahánku a tu z blbého impa vypadlo třeba osmdesát zdraví nebo i sto. Když je člověk v ráži (a motorová pila zpívá píseň smrti), tak si toho ani nevšimne, leda si na to specificky začne dávat pozor.
    14.12. (1 den)

    reagovat

    • Drasťa (inkognito)
      3 souhlasí, 1 nesouhlasí
      Ne ve spouste pripadu. Z priser vzdycky pada health podle toho kolik mas zdravi a vic padalo uz kdyz mas tusim pod padesat a vsimnout si toho musi snad kazdej ne? :D
      14.12. (1 den)

      reagovat

      • Dworkin (inkognito)
        1 souhlasí, 4 nesouhlasí
        Někdy padá víc zdraví, jindy ne. To by ještě šlo nebo to aspoň tak nebije do očí. Ale ti stovkoví impové mi trochu kazili zážitek ze hry, protože bylo v zásadě jasný, že na nějakýho člověk nerazí, když se trochu snaží. Jakože "hmm, 10 zdraví, tak to jsem na lopatě. Oh, wait, tamhle jsou ještě dva impové, v jednom bude velká lékarnička... yep..."
        14.12. (1 den) upraveno v 22:14

        reagovat

    • ZvacA tiscali.cz
      0 souhlasí, 2 nesouhlasí
      Zrovna v Levelu 280 se tomu věnoval jeden z článků. To by jeden čuměl, jak hraješ v jisté iluzi a kolik takových skrytých mechanik adaptujících se na hráčův průběh hrou vývojáři vlastně dodávají. Větší poslední dílky zdraví v posledním tažení, předměty vypadávající podle toho čeho má zrovna hráč nedostatek, snižování přesnosti nepřátel nebo jejich zpomalování, zvyšování účinností a další, se zdá být docela (i v minulosti) zajímavý standard. :)
      včera v 08:19

      reagovat

      • Drasťa (inkognito)
        1 souhlasí, 0 nesouhlasí
        A byly to opravdu zrovna v Doomovi skryte mechaniky?
        včera v 08:22

        reagovat

        • ZvacA tiscali.cz
          1 souhlasí, 0 nesouhlasí
          Myslíš jako, jestli si toho má hráč všímat nebo ne? Jde o tu mechaniku jako takovou, zdá se to být takový modelový příklad toho, o čem jsem jen četl - hra hráče nenechá v situaci, kdy má být všechno ztraceno jen tak natvrdo odejít do kytiček, ale udrží ho tím, že z impa jakože náhodičkou vypadne zrovna potřebný počet zdraví.
          včera v 08:36

          reagovat

          • Drasťa (inkognito)
            2 souhlasí, 0 nesouhlasí
            No nevim ale v tomhle konkretnim pripade by se to mozna skrytou mechanikou dalo nazvat jen proto ze nebyla zminena v "tutorialu". Zvlast pokud delas hodne glory killu tak je to proste neco co ti musi bejt jasny uz po prvnim setkani s monstry.
            včera v 08:54

            reagovat

            • ZvacA tiscali.cz
              2 souhlasí, 0 nesouhlasí
              Takže trápí to slovo "skrytá". Nemyslím to zle, smyslem však je, že jde ze strany vývojářů o implementovanou berličku reagující na stav a obtížnost hráče.
              včera v 10:36 upraveno v 10:39

            • Drasta (inkognito)
              2 souhlasí, 0 nesouhlasí
              Vzhledem k tomu ze na nejvyssi obtiznost umiras po dvou jakychkoliv ranach (bez armoru) tak bych rekl ze to s tema "berlickama" nebude tak horky :D
              včera v 12:04

              • ZvacA tiscali.cz
                2 souhlasí, 0 nesouhlasí
                Však se za to hra ve výsledku nemusí stydět, ale dochází tím už ke kompromisu. Jestliže takový střet přežiješ s 10 procenty zdraví například, tak je postaráno o to, jak si sám psal nebo zmiňoval Dworkin, aby z posledního nepřítele vypadlo něco, co ti ho doplní zpět na 100%. Navzdory tomu si hráč odnáší pocit, že mu šlo o kejhák, získává tím zaslouženou odměnu a jede se hlavně dál. Kdyby tvůrci chtěli hráčovi podkopávat nohy nebo ho nechávat v tom plavat stůj co stůj, tak mu z posledního impa vypadne leda tak pár striktně určených nábojů či rovnou kulový bez ohledu na to, v jakým stavu se právě nachází.
                včera v 12:24 upraveno v 12:29

    • ringmancz tiscali.cz
      2 souhlasí, 0 nesouhlasí
      Na jakou to hraješ obtížnost? Já umírám minimálně (je tam počítadlo?) a trochu jsem se zasekl jen na minibossech, než jsem přišel na to, že dvouhlavňovka je nejlepší řešení.
      včera v 10:46

      reagovat

      • Dworkin (inkognito)
        0 souhlasí, 0 nesouhlasí
        Ultra-Violence.

        Umíral jsem taky málo a většinou tehdy, když jsem se moc nechal unést a přestal si dávat bacha (i když občas mi prostě démon přistál na hlavě a instakill...). Dvouhlavňovka byla moje primární zbraň, jakmile jsem se k ní dostal.
        před hodinou

        reagovat

  • MickeyMutant tiscali.cz
    1 souhlasí, 3 nesouhlasí

    World of Tanks: Troy Campaign

    Vychází dneska zatím jen pro backery z Prahy. V plánu betatest v Nymburce a Kroměříži.
    14.12. (1 den)

    reagovat

Novější 1 2 3 4 5 6 7 2025 Starší

Tento formular nevyplnujte!!!
Jmeno:
Email:
Text:
povolené tagy

Přidej příspěvek

Přistupujete z neznámé IP adresy 54.226.113.250.
Opište kód z obrázku:   (Kód je nečitelný, ukaž jiný)

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PS4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Wii, 3DS, DS, PS Vita, iPhone a iPad. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Call of Duty, World of Warcraft, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield nebo FIFA.