Jako zhulky se na tom asi musí solidně mastit, ale jak cokoliv z toho videa může bavit někoho dospělého a střízlivého to netuším.
  • 1-2-Switch ani nepotrebuje recenze, kazdej snad vedel od zacatku, ze je to kokotina. A co treba zrecenzovat nejakou kvalitni launch Switch exkluzivitu?? https://www.youtube.com/watch?v=tbf5Ef9CTIw
    Krávovina ale něčím zajmout prostě musí no *12*
  • Ale miminko i v realu JDE uspat tim, ze ho hodite ze dvou metru na gauc *4*
  • 4 body pro 28 her = 0,1 pro jednu. To je teda kvalita.... *1*
  • Presviedčajte sa ze switch za nič nestojí a majte predsudky voči zelde, Máriovi ale prichádzate o tie najlepšie najzabavnejsie a najoriginálnejšie hry na trhu.. dobré vám tak
    • To mi povídej. V jedno období puberty se mi postěštilo mít doma Mega Drive a zároveň SNES. K oběma tak 10 her. To sne jsem zkrátka nehrál, protože Mario není špatnej ale neměl čim zaujmout. Na snes tam bylo pár totálním braků, ale 2-3 hry super hry, které jsem jel nonstop.
      • Na Mega Drive tam byla pár totálním braků.
    • Předsudky jsou jedna věc, ale tvrzení, že Zelda a Mario jsou nejoriginálnější hry, to je silný kafe. Asi nejsem dost wee, abych ho strávil.
    • Já třeba předsudky vůči Zeldě a Mariovi nemam ani v nejmenšim. Zeldu jsem sice nikdy nehrál, ale když to má od většiny lidí víc procent, než Kim Čong Un ve volbách, něco na tom asi bude. A Maria jsem se svýho času napařil dost a dost. Jenže to je právě vono, jinou kvalitní Nintendo exkluzivitu prostě neznam. Vždycky vyleze akorát Mario a Zelda, a pak takovýhle kraviny, za který nikdo soudnej prostě nemůže zaplatit. A už vůbec ne penězma.
      Tohle je jasná snaha ojebat fanoušky Nintenda, který jsou pověstný tim, že koupí cokoliv s nápisem Nintendo, i kdyby to bylo ho*no zabalený v krabici. Chtít za něco jako 1-2-Switch plnou cenu je vážně humus. Tohle měli přibalit přímo ke konzoli už v základu, a ne že tě to bude stát dalších 15 stovek (12 za hru a další 3 aby ses nacamral a bylo to aspoň trochu zábavný).
    • Mně je Nintendo sympatický tim, jak se snaží bejt jiný, ale koukal jsem na Milošovo let's play Zeldy bez jakejchkoli předsudků a usoudil jsem, že to fakt není hra pro mě. Mechanikama rozhodně zajímavější než generický openworld sandboxy, ale tak zajímavý, abych trávil desítky hodin jako roztomilý dítě mlátící roztomilý příšerky, to vážně není. Kdyby mi bylo 10, tak by mě to možná pohltilo. Měli byste si uvědomit, že nejste cílovka 1st party her od Nintenda a nesnažit se všem ostatním cpát do chřtánu, jak by je měli adorovat.
      • Zeldu si treba zahrať aspoň pár hodin aby človek pochopil čo je na tej hre skvelé... z gameplayu sa to proste nedozvieš....už mam tretiu konzolu od Nintenda a môžem povedať že ich hry su vždy neuveritelne navykove a zábavné.. mam aj PS4 a nerad by som tieto dve konzoly porovnaval každá má svoje hry ktore sa oplati zahrať... Nintendo je skrátka Nintendo produkuje herne klenoty a to treba akceptovať... ak si to nechcete kupovať fajn uznavam že to nie je najlacnejšie a nie je čas hrať všetko... ale je zbytočne sa v každej diskusii presviedčať argumentmi typu: "Nintendo robi stale tie iste infantilne hry dookola "pripadne" nebudem si kupovať konzolu kvôli jednje hre.. z psycholgickeho hladiska to chapem že človek si potrebuje obhajiť a presvedčiť sa že o nič neprichadza aby mohol v klude v noc spať a nemusel rozmyšlať či predsalen si ten switch nekupi
        • Můžeš být úplně v klidu, 99.99 % hráčů včetně mě spí úplně v klidu a tento zbytečný Shitsh a nějakou infantilní Zeldu rozhodně nechtějí...
          • Podla predajov a diskusii to tak nevyzerá že je switch hráčom ľahostajný.. Stále dookola tie isté otrepané argumenty typu infantilne hry a dospeleho človek to nemôže baviť.. Nič iné vytknúť neviete lebo ste tie hry ani nehrali
            • Ne tak otřepané jako "musíš si to zahrát, abys to pochopil". Kdybys byl skutečně takovej fajnšmekr a mistr argumentů, tak bys dokázal popsat, co je na tý hře tak revolučního a jinýho, že to v jiný hře nenajdeš. Stačí se trochu snažit, jde to u každý hry. Zatím si to neudělal. Neudělal to tady z místních fanboys nikdo (Hnisavcova idylka o toulání se krajinou a pozorování ptáků byly spíš úsměvná, než konstruktivní). Argument "to si musíš zahrát" je laciný kličkování lidí, co neumí nic obhájit a opíraj se hlavně o vyhypovaný čísla někde na meta...
  • typické nintendo mario, zelda a pak nic
  • Takže pro normálního hráče hodnocení 1/10.