Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vyšla k prvním třem episodám čeština? Nedávno jsem si totiž koupil první dvě a radši bych je měl s češtinou...
  • uz sa tesim
  • No konečně, další rádoby klasická adventura, která díky tomu že je na akty (série), vysává z příznivců tradičních adventurních legend peníze, jelikož je jinak v tomto žánru poměrne sucho
    • Vzhledem k tomu, že všechny 4 série při akcích vycházejí na 20USD a celkem hra zabere takových 10 hodin určitě, bych to taháním peněz z lidí nenazval (nehledě už na nespočet akcí, kdy první dva díly šly obstarat kolem 2USD a zbylé dvě epizody za 10USD). Alespoň mají čas na zpracování pokračování a mezi tím nezbankrotují. Koho ta série zajímá a sleduje ji trochu, už ji mohl mít zakoupenou dopředu celou za pakatel.
      • Jde o ten neustálý hype s vydáváním nového a nového dílu. V dnešní době internetu a selfpromotingu to je z hlediska marketingu jako vydávat pokaždé novou hru a mít dopředu financovanou reklamu. Pokud sleduješ fórum ryzích adventuristů jako například adventuregamers.com, tak můžeš vidět, kolik diskuzí a doporučení vzniká před a po každém aktu. Přijde mi to nemorální, ale uznávám že to je ekonomicky chytré, jak dostat prachy z určité, rozsahem menší, komunity, která se třese na každou novou hru daného žánru. Během vydávání dalších a dalších dílčích částí se postupně přidávají další lidé, pokud by to dopředu vydali jako jednotnou hru, tak to koupí jen pár lidí. A to mě na tom štve. Není to o financích, které vývojáři potřebují na další díly. Uvědom si, že už od prvního dílu mají autoři vytvořený engine, veškeré technické řešení, animované postavy.. prostě jen přidají pár vět do scénáře, udělají trochu grafiky a šup s tím na trh. A potom ještě přicházejí ty slevy a akce = další ojebávky... Nehledě na to, jak se kvalita a délka jednotlivých dílů snižuje, stejně jako třeba u Kentucky Route Zero.. Chápu že ty jsi třeba adventurní nadšenec, já taky, ale na hlavu si s*át nenechám od nikoho, ani od vývojářů mého milovaného žánru..
        • Robotron3
          Tohle je nesmysl. To je přece o tom, že dostanou už peníze po epizodách a nečekají až na kompletní hru, což pro malá studia může být zásadní věc. Taky mohou trochu reagovat na zpětnou vazbu od hráčů..
          • Postupně během vydávání nových dílů to kupuje více lidí, spousta z nich se díky trojce dozvídá o jedničce a zpětně kupuje celou edici a celkově to celé déle žije, než kdyby se jeden den, v jednom měsíci, vydala jedna hra. To je přece základ podnikání, rozfázovat to na jednotlivé segmenty, kdy posléze marketing z velké části utváři sám spotřebitel.
            • Robotron3
              A co se ti na tom nelíbí? Když je to pro ně výhodné a lidi to kupují, tak je to snad v pořádku ne?
  • Tak toto oznámení mě velice potěšilo, po všem tom vydávání portů na iPad, vyjednávání s Valve a GOG apod.

    Mezi tím jsem si pro porovnání dohrál vícero adventur, z nich nejpodobnější bylo asi Still Life a musím uznat, že Cognition je ve všech směrech tak o dvě třídy výše. Snad jen Memento Mori a Sherlock Holmes vs Jack rozparovač, z toho co jsem hrál, bych označil za konkurenceschopné.
  • Robotron3
    Neni to špatná adventura, ale zpracování mě štve. Ani jsem první část nemohl dohrát, protože se mi vždy při další kapitole hra sekla a i jindy to bylo dost pomalý. Na HD3000 mi jedou i poměrně na 3D náročný hry, ale taková adventura s prakticky dost jednoduchou grafikou je ostuda, že je tak náročná na hardware.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit