Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tomuhle projektu jsem veril a fandil (do tedka fandim, mozna vic nez pred tim), ale jakmile ohlasili fps cast, tak jsem zacal byt skepticky. Bojim se ze si ukrojili moc velke sousto, a celej vyvoj nebude trvat 5 let, ale kdyz uz se to povede tak deset. Meli radsi vytvorit konzistentni vesmir, ve kterem nejde hned uplne vse (jakok Elite), nez tu megalomanii kterou jedou. Dle meho nazoru naprosto podcenili narocnost tvorby stovek interieru pro fps cast. Uz jenom ty jejich planety a stanice budou narez pokud nechtej, aby to vypadalo jak pres kopirak jako v Elite.
    • walltar
      On to až takový problém nebude s tím, systémem, který na to připravují. Oni vlastně tvoří stavebnice s množstvím kousků, které potom může počítač složit sám do sebe.

      Takže nebude tam stovka planet, každá úplně jiná, ale všechny budou postavené z různé kombinace skládaček, která každá bude mít jiný styl.

      Stanice budou fungovat podobně... třeba golden horizon je prefabrikovaná stanice, takže ty ať je potkáš kdekoliv, tak bude stejná. Lišit se bude třeba poškozením, špínou, nábytkem... ale základ bude stejný.

      Jinak FPS bylo vždycky součástí projektu... už při úplném ohlášení hry chodil Chris s postavou po Bengalu. Taky volba enginu byla kvůli tomu... Star Citizen byl už v úvodní kampani popsaný, jako FPS se zaměřením na vozidla.
  • A splnili uz aspon jednou jedinkrat neco z toho, co slibili? lol .... nj, hlavne ze to melo vyjit uz loni ... ty to budou predelavat a zduvodnovat ... donekonecna.
    • alien5
      Tak to vezmem popradku co splnili jen rychlej prehled a nebude to vsechno ok.
      Arena commander, hangar modul, zavodni draha, realisticke pretizeni, realisticke letani lode bez asistentu (neco podobneho ma F117) Lode : Serie mustang , Gladius , Gladiator , a nepocitam lode co jsou jen v rozpracovanisti viz ZDE : https://docs.google.com/spreadsheets/d/1TZgzbirTbLMj9oLJlMKYpefDo4cL430UQfmhy2HyUJU/edit#gid=0
      Dale jedem podle Strech goalu :
      Pravidelné komunitní updaty. ATV, mesicni report, tydenni report s kazdeho studia.
      Backeři s odpovídajícími balíčky budou moci hrát v dogfighting modulu.
      Aegis Dynamics Retaliator, Wingmanův hangár , Profesionální mo-cap pro cutscény ve Squadron 42.
      CIG postaví vlastní mo-cap studio + profesionlani zvukove studio , Hangar modul bude podporovat Oculus Rift i arena , Každá backer, který přispěl před 16 miliony, dostane laserovou pistoli, Systém pro snímání modelů hlavy, Profesionalni soundtrack pro SQ42 Cesky orchestr capellan !!! atd.. atd..
      TO VSE JE SPLNENO A MAME TO !!!!!! dale uz nemam cas psat dalsi veci co splnily.
      • Nieje to náhodou Orchestra v kongresovom centre v Zlíne? *3*
        • alien5
          Ano je vyborne postreh :) http://www.capellen.cz/czech/orchestra.htm takze u nas se nahrali a budou asi jeste nahravat koncertni soundtrack.
    • walltar
      No tak oni většinou nic neslibují... Pokud teda odhady a nápady nebereš jako sliby. Ale AC máme a na to že jsme v alpha verzi funguje vcelku dobře. FPS už taky funguje, ale zatím nebylo oficiálně vypuštěno. Před měsícem, ale CIG utekl dev build a na youtube jsou videa od lidí, kteří tu verzi rozběhali.

      Každopádně oni několikrát varovali, že je pravděpodobné že budou průtahy a jednou nechali komunitu hlasovat o tom, jestli chce vědět interní odhady vydání i s tím, že se tyto odhady mění. A komunita řekla ano... a tak nám dávají interní odhady vydání.

      Hra jako taková loni vyjít neměla... Původně plánovali, že se první udělá SQ-42 (taky součást Star Citizena) která bude sloužit pro přitáhnutí dalších lidí a na vydělání peněz pro PU. A pokud se nepletu, tak na SQ-42 začali pracovat před cca rokem a půl (Pracuje na něm Foundry 42 v UK) což, pokud se jim podaří vydat na čas by znamenalo celkem přesný odhad doby práce na SQ-42.

      Akorát od té doby dostali trochu víc peněz, než potřebovali na SQ-42, takže pracují na všem zároveň. Takže původní odhady šly hnedka úplně mimo. Neřekl, bych, že se něco nějak extra předělává... kromě modelů lodí, které ale zase neovlivňují zbytek hry.
    • Blue.Shark
      Ano, v mnoha případech. Arena Commander byl také odložen o několik týdnů a podívej, jak se v něm létá. Beru tvůj přístup nevěřícího Tomáše, protože ten není nikdy na škodu. Je ale rozdíl mezi nedůvěrou a záměrným ignorováním celkového pokroku ve vývoji, když je tento pokrok lehce dohledatelný, protože je zdokumentovaný desítkami článků a videí.
    • kecas, melo to vyjit predloni
  • Jo je to okopirovane az na pritahovaci paprsek na zbrani a Sataball ;) a Esport a vernejsi zobrazeni zero G.
  • ten gravity mod je dobrá vykrádačka z knížky pak i filmu Enderova hra, je to naprosto identický :D
    • VereWolf271
      Taky máš pravdu, CIG právě z této hry vycházela, aby mohla testovat pohyb v nulové gravitaci. Vidíš v tom nějaký problém? :-D
    • Sithard
      uplnej Holmes
  • Kdy ta hra jako celek má vyjít a odkdy je vyvíjená? Díky. Hledat se mi to nechce a walltar bude určitě vědět. *3*

    Vývoj tak komplexní hry není žádná prd*l. Se podívejte na Elite, jak je na tom. To raději počkat a vydat pořádnou hru než jen vydat engine.
    • walltar
      Vyvíjené je to od konce roku 2012. Ale v roce 2012 mělo CIG celých 5 zaměstnanců, takže první rok se odvedlo minimum práce a spíš pracovali na zařizování celé firmy. Takže plný vývoj začal v roce 2014.

      Rok 2012 a 2013 tak byly spíše preprodukce. S tím, že všechno co udělali před KS kampaní (tech demo, aby mohli při kampani co ukázat) nepoužili. I modely od té doby předělali.

      Vyjít by podle posledního odhadu měla na konci 2016... což je nerealistické. Spíš bych to viděl na konec 2017.
      • Díky.
        Taková hra potřebuje čas. Jestli se to reálně vyvijí teprve od roku 2014, tak pak bude ok, když to vyjde v roce 2017/2018. Se stačí podívat třeba na hry Bethesdy, které jsou ve vývoji vždy kolem těch 4 až 5 let nepočítaje následné nutné patchování.
        Vtípky na délku vývoje jsou tak zjevně zbytečné a nadsazené. Osobně jsem myslel, že je to ve vývoji déle, takže díky za doplnění informací. *3*
    • Ja bych rekl, ze datum vydani bude 100% jiste ve chvily, kdy to vyjde *1* Pritom kolik toho delaji a jake maji ambice to podle me nikdo nemuze vedet.
    • No osobne jsem nastvanej ze to jeste nevyslo ale je treba si uvedomit ze to jsou jen 2 mapy ktere zahrajete 2 hodky a pryc od toho jako arenu.Jde o to ze predelavaji sitove protokoly updaty patche celo system nejen fps ale i arenu atd...
      Hra je ve vyvoji presne 2.5 roku a ma nejtransparentnejsi vyvoj ze vsech her co kdy kdo delal.Ma vyjit pristi rok coz je utopie spise 2017.
      Je to obrovsky projekt ktery se neustale vylepsuje na vsech modulech.Pokud dodrzi 5 let vyvoje vcetne toho ze museli rozjet studia a sehnat lidi atd.. tak to bude ok.
      A pokud by chris nenapsal ten clanek o spozdeni tak 90 procent hateru ani nevi ze nej fps modul mel vyjit atd.. ;))
  • Majkl
    jen ať si daj na čas, dokonalost nezle uspěchat *4*
  • Aj nedovarena polievocka sa da predat ked najdes dost tupcov ktory nevedia co s peniazmi. Teraz pojde na paradnu dovolenku a na jesen zas predhodi nejaky modul s odpozeranymi hernymimechanikami.
  • nejake info o multicrew lodich? Budou ještě tenhle rok?
    • walltar
      Celkem úspěšně o nich mlčí... takže... Možná? *1*

      Já bych řekl, že by tenhle rok ještě vyjít mohly. SQ-42 asi nezvládnou a PU-Alpha nebude určitě.
  • Skor si zahram mass effect 4 ako tuto nekonecnu nedorobeninu
    • flash789
      To spis Braben se svou Elite, pochybuju ze ME 4 miri nekam kam SC, ale litani po vesmiru by mu sedelo jak prrdel na hrnec, to je pravda.
      • Myslim ze od toho daleko mat nebude a aspon clovek vie ze to buduci rok pride a mozno to aj sto krat lepsie bude vyzerat
        • walltar
          No bude od toho mít dost daleko... ME bylo vždycky příběhové RPG které má gameplay jen na zemi.

          Star Citizen je primárně space sim, a FPS hraje druhé housle. Navíc to není příběhová hra, ale MMO. Příběhová část Star Citizena (Sqadron 42), by mohla mít k ME trochu blíž, i když je to taky primárně space sim, ale ta by měla pro backery začít vycházet poměrně dřív, než MMO část.

          Jestli bude vypadat líp to uvidíme... je to u tohohle typu hry možné, i když to že vydávají na konzole jim omezí možnosti.
          • To lietanie a strielanie lodiciek medzi sutrami ta rychlo prejde
            • walltar
              Toho se až tak nebojím. Ale doufám, že většina toho lítání bude ve volným prostoru, protože tolik šutru ve vesmíru až tak často nenajdeš. Ale kdyby mě nebavilo lítání s loděma ve vesmíru, tak nebackuju vesmírný simulátor. Hrál jsem EvE tři roky a vždycky mě tam chybělo, že si loď nemůžu řídit sám. Takže bych se nedivil, kdybych tohle hrál další 3 roky.

              Každopádně když to porovnám s Mass Effectem, který nainstaluju, 1x zahraju, smažu a už se na něj víckrát nepodívám, tak to pořád bude mít navrch.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit