Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • TheGGG
    Woau, tak todle mě přimrazilo. Další MUSTERPÍS z Nippon-koku. Ta atmoška, ta akce, ta grafika bože, to je slast.
  • Vypadá to pěkně a atmosféricky o tom žádná ale ty monstra mají dost slabou umělou inteligenci například když jde to stádo monster co mají ty louče nějaké nože nebo co to je tak hrdina je skoro u nich a nic teprve až je úplně u nich tak si ho všimnou doufám že to je gameplay z obtížnosti easy protože jestli budou takhle tupí všechna monstra na nejtěžší obtížnost tak to je naprd.
    • monstra nemaji mozek tak nemaji čim myslet
      • vtipálku..

        Bez alespoň náznaků CNS se nemůže žádnej živej tvor pohybovat, natož dělat jednoduchý úkony.
        • kdo říkal, že pro magií nebo podivnými experimenty oživená monstra to musí platit taky ? :)
          • Musí to platit pro všechny. A neber si příklad ze zombies, což je celý samozřejmě naprostá fantasy hovadina. Jakmile přestane pumpovat srdce krev, už se nelze pohybovat, protože tkáně velice rychle odumírají. Zombík by se určitě pohybovat nemohl, ale tak bavíme se o hrách, tam se tyhle věci neřeší.
            • Samozřejmě, nefyzický entity bych do toho nezahrnoval.

              Jinak souhlasím s tím, cos napsal.
            • Hlavně se bavíme pouze v rovině Fantasy :) a tak každý autor může své výplody odůvodnit jakokoliv. Třebas nemůžeme vědět jak daná magie / sloučenina / lektvar bude reagovat s biologickým materiálem, bude reagovat tak jak si to tvůrce vymyslí. Jinak správně i ve Fantasy by podobní nemrtví mohli fungovat taky jen za určitých podmínek, třebas jako stráže sídel mocných mágů které drží při životě pouze magenergie jejich stvořitelů (nebo magický zdroj v sídle) a tak se i chovají podle toho jaké mají od svého tvůrce příkazy. Nebo třebas na prokletých místech, nebo místech kde se stalo něco "zlého", kde jim mohou dávat život nějaké démonické síly atp. Jak bys při svém přístupu pak chtěl třebas vysvětlovat Poltergaisty, kdy neviděná síla je schopna pohybovat předměty .. ti mají mozek a svaly ? :D
  • God-of-War
    Tahle hra bude vladnout.
    • souhlas, mezi tema 3 hrama co mate na ps4 tohle bude klenot *1*
      • Lepsi jeden klenot, nez deset obycejnych sutru. Ocekavam, ze pc hraci zase budou psat zoufale petice, ze to chteji taky. :-)
      • TheGGG
        Ehm: Silent Hill, deep down, killzone SF, Infamous SS, until dawn, driveclub, little big planet 3, let it die, wild, the last of us remastered, horizon, no man's sky (tak napůl). Mno jediný co nám chybí jsou kreslený MOBA blbinky, jinak si myslím, že si utřel trollíku. *5*
        • nahlášeno
          • TheGGG
            Doufám, že na STB
          • kennyB
            Nahlášeno??? *1* Našemu maxovi si někdo dovolil oponovat a hned je nahlášen *1* Sakra, školka hadra *1*
  • Vogon
    Nejvíc ze všeho se těším na příběh, NPCcéčka a jejich příběhy. Jedna ze super věcí na skutečných Souls hrách(nepočítejme Dark Souls 2) je to, že si postavy zamilujete, i přesto že vám neřeknou každou pitomost z jejich života(Zdravím ovce nakrmené hypem od Bioware!). Kurde, Solaire byl snad největší dobrák a sympaťák(Morte byl možná o trošičku sympatičtější) jakého jsem kdy ve hrách potkal.
    Navíc se mi nikdy v žádné hře nestalo, že jsem zpochybňoval to co dělám a půl hodiny se rozhodoval co udělám(Nakonec jsem stejně ty hry projel cca. 15 krát každou, až na DkS2). Volba je sice na první pohled jasná("UUUU vždyť tma je vždycky zlá uuuu"), ale když se nad ní zamyslíte je strašně nejednoznačná. SPOILER. SPOILER(ale typuji, že každý kdo chtěl už ty hry hrál + tyto příběhy se liší u každého hráče) Vždyť Frampt, zástupce "dobra", vám lže a snáží se vás dohnat k sebevraždě(tu část o sebevraždě vždycky zapomněl), aby se "leklá ryba ještě chviličku plácala na suchu", kdežto Kaathe, "zloun", s vámi jedná na rovinu a snaží se ochránit přirozený řád světa(Každý oheň vzplane, ale také musí uhasnout). A nakonec vám stejně slouží oba(a další tucty jejich bratrů?). Z vedlejších příběhů se mi nejvíc líbil Artoriasův, nejlepší bojovník, jakého svět kdy viděl. Rytíř jenž opustí svou milovanou, svého krále a své bratry ve zbrani, aby zachránil svět. Muž jenž dá jedinou věc co ho může ochránit před Propastí svému nejlepšímu příteli a ztratí tak jakoukoliv šanci už v tak beznadějném boji. Nešťastník, který selhal ve všem co dělal. Nebo třeba takový Lautrec, rytíř co obětoval svou čest pro lásku k bohyni, která je dávno mrtvá. Či vždy čestný a věrný Havel, kterého zradil jeho nejlepší přítel a král v jedné osobě, který ho zavřel do věže, aby hnil, pro jeho vlastní dobro, samozřejmě. KONEC SPOILERU. KONEC SPOILERU.
    Souls hry(nepočítejme DkS2, to je dobré na to, abyste si ho hoďku zahráli, zjistili základní mechanismy a šli hrát pravé Souls hry) jsou skvělé v tom, že jsou pro všechny,čím méně máte vymyté mozky nesmysly z ostatních her tím pro vás lépe("Tu ránu od deseti metrového obra určitě vykryji svým puklířem!)"a chovají své hráče v úctě(Fandí vám tak moc, že si o vás myslí, že nejste naprosto neschopní tupci).
    Víte co je ještě na Souls hrách super? zamýšlel jsem napsat nějaký kratičký příspěvek, místo toho jsem napsal tuhle předlouhou zbytečnost.
    • tl;dr nejlepší příběh uděláte tak že tam žádnej nedáte, to ví každý fanda souls série *1*
      • Hele běž hrát např. Divinity, tam je příběh pro tvoji skupinu, jednoduchý, linearní a postavený na jednom klišé za druhým a všechno ti to odvykládájí jak pro bezmozky. Enjoy!!!
        • čili pořád lepší než v Dark Souls? *1*
          • pro tebe určitě, nemusíš používat mozek *3*
      • Vogon
        Miyazaki počítal s tím, že hráči mají představivost a umí si dát pět a pět dohromady.
    • Moc bych nepodceňoval Dark Souls 2 v příběhu, sice tam nejsou takové výborné postavy jako Artorias, ale je to hodně komplexní a hodně složitě, navíc to parádně navazuje na jedničku a řekl bych. že DLC z toho opravdu udělali desítkovou záležitost. Mám u Dark Souls 2 nahrané 170 hodin a teprve teď si spojují příběhové osy a dle mého jsou výborné.
      • Malleth
        Mám nahráno 210 hodin, a doteď nechápu o čem DSII je. Veškerý spojistosti s jedničkou sloužej jen k tomu aby mohli reusovat assety a koncepty z ní. DSII chybí jasná vize/téma, který by se ve hře promítalo v mnoha směrech, tak jak to je u her od Miyazakiho.

        DLC zlepšili hodně level design, přidali pár zajímavých nápadů a pastí, ale jinak jsou pořád bez atmosféry a bossové jsou většinou výsměch. Buď úplně reusnutý nebo zas nudný týpci v brnění.
        Nový direktoři se moc zaměřují na challenge a ne na samotnej zážitek. Tim ukazujou že buď Miyazakiho nepochopili nebo jeho záměry ignorujou a nebo si kompenzujou neschopnost vytvořit něco nezapomenutelnýho
        • Kozy
          Ten poslední odstavec- přesně! Třeba cesta ke Smelterovi 2.0, to jsem měl chuť s tím praštit. Ke všemu ty DLC dělaj v příběhu ještě větší bordel a i když se na 24. těšim, tak mám z konce trochu strach.
      • 240 hodin a porad skveleee
      • Vogon
        Já jich mám nahráno asi 400(jinou hru jsem pořádně tento rok ani nehrál) a už jsem z NPC řádně otrávený(především z emerald heralda a Lucatiel), na konci každého playtrough všechny otravné NPC zabiju nějakým vynalézavým způsobem a vždycky mi to zvedne náladu. Příběhy ty NPC můžou mít dobré, ale dokud budou otravně, tak mě ty příběhy zajímat nebudou. V předešlých Souls hrách jsem se o postavy strachoval a bál se že zemřou, tu jsem v to doufal a bylo mi to ukradené. V předešlých souls hrách jsem nikdy žádný dialog nepřeskakoval, i když jsem tu hru projel asi patnáctkrát, tu jsem všechny přeskakoval už u konce prvního dohrání.
        • To bude tím, že Dark Souls 2 je položen jinde filoficky než jednička - z existencialismu to dost často přecházi do nihilismu, možná proto ti nesedly ty NPC...
          • Vogon
            Nesedly mi, protože jsou takový slabší odvar/kopie těch z jedničky.
          • Kozy
            Zajímavý. Lucatiel patří mezi ty lepší NPC, každopádně v jedničce byl ten dabing lepší, postavy mluvili klidně až skoro šeptali, tady ti každej vyřvává svůj nudnej příběh.
            • Vogon
              Dark Souls mělo skvělý dabing. Vtíravý hlas Frampta, přívětivý hlas Solaira, depresivní našeptávání crestfallen warriora, vysměvavý hlas Lautreca, šílené brblání Patchese Hyeny, prostě špica.
              Demon's souls ho mělo moc "anime"(některé postavy měly nečekaně vysoké a mladé hlasy) a často v něm šlo slyšet šum(především v dialozích s Ostravou).
  • pamatuju si, že DS2 v traileru vypadal graficky taky uchvatne. a pak ho vykastrovali. no tak jsem zvedav co zbude z tohoto :)
    • Vogon
      Pokud si správně pamatuji, tak se za to jeden z vývojářů omluvil. A ospravedlnil to tak, že radši než mít pěknou hru běžící jak DkS v Blighttown( cca. 15fps), tak budou mít "ošklivou", ale plynulou hru. V demu to jelo plynule, protože tam byla jenom jedna malá lokace(pro ty, co ty hry nehráli - celý svět je otevřený, bez loadingů).
    • tak tohle nevychazí na deset let starý hw, navíc ten trailer už je na PC dávno překonán a stači dva megový mody, základ má Dark Souls 2 v pohodě, jen je problém, že jsou dosti odfláklé vzdálene textury jako např. Heide's Tower of Flame, nádherná oblast a oni tám fláknou tak nechutná vzdáleny textury. Jinak je Dark Souls 2 velice povedená graficky až na některé low textury a ty vzdálené textury, jinak s Gem+ Gedosato tvoří výborný par a např. hra s ohněm a osvícení patří k absolutní topce..
  • docela stisnenej a linearní leveldizajn
    • TheGGG
      nahlášen trollíku, doufám, že se ukoušeš závistí při hraní těch vašich sra*ek.
    • Malleth
      Jak z toho videa poznáš level design je mi záhadou, ale lineární není stejně jako u DS.
    • zničitelnost prostředí a AI nepřátel taky nevypadá nic moc
  • Jack1947
    Můžete mě umínuskovat, to je fuk ale je vidno že jak (reklamy) tak krvavé obrázky s stříkající krví a na hlavní stránce u článku vám očividně nevadí... a to nejsem žádný moralista. Vím že bloodborne nebude žádná čajíčková zábava ale takovýhle skrín na hlavní stranu, hoho... ještěže to tu nijak moc neřeší nějací moralistní inkvizitoři.

    Jináč abych jen neplácal, ta hra mně sic láká ale DS styl mi nesedí... jsem holt jednodušší hráč. Bez okolků to tedy přiznám že nehledám výzvu a mám radši plynulou hratelnost- nic zjednodušeneého.
    ale zároven nic ultra těžkého u čeho by mi jen vytekli nervy. ( No co no nejsem tak dobrý hráč ale plakat kvůli tomu třebas tolik nebudu, hraju hry kvůli zábavě).
    Platí to u všech her jak SP/Mp... ted zmínusovat. ( But im trying to get better rly,... ¨).
    • TheGGG
      Tak DS ti nesedí jo? V tom případě jsem tvojí větu v diskuzi o Deep down asi pochopil špatně.
      "No, to vypadá že Ds král nebude sesazen ani omylem..." Nebo jen snaha trollovat? Ach ty máš v hlavě nas*áno. *6*
    • že ta hra je zvracena a nechutna rikam uz davno
  • Vyzerá to úžasne, ale budem si musieť nachať zájsť chuť, lebo PS4 a TV si kvôli tomu kupovať nebudem :D
    • tv nepotřebujes muzes hrat na monitoru ja mam PS4 i PS3 vedle PC a jen přepínám na HDMI switchi z ceho mi pude do monitoru obraz

      ikdyz osobne premejslim ze PC pude z domu, vetšinu už hraju na PS4 a PC začíná stracet smysl, jeste kdyz praci a vše krom hraní dělám na macbooku a ne na WIN deskopu
  • ty trailery jsou cim dal lepsi a lepsi
  • Na hrach je zabavna predevsim jejich hratelnost, tedy presne to, co YT hraci nikdy nepoznaji.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit