zavřít
...

Alone in the Dark: Illumination je kooperativní akce, co se marně odkazuje na původní survival horor

Opírat se při oznámení nového titulu v rámci známé série o původní hry, které sérii skutečně proslavily, je vždycky ošidné. Možná jde o logickou reakci z hlediska PR či marketingu, ale často pak dochází k absurdním situacím, když se člověk zaměří na samotné hry. Stejně jako v případě, kdy se nedávno...
  • Solea (anonym)
    6 souhlasí, 0 nesouhlasí
    to mi přijde dost krátkozraké, myslet si, že horor nemůže fungovat ve více lidech. asi to je taky tím, že většina hororových her je postavených spíš na úleku než na strachu.

    stačilo by přitom vyjet ze zaběhlých kolejí a trochu přizpůsobit koncept, třeba vnést mezi hráče prvek nejistoty. co třeba coop hororovka ve stylu The Thing, kde by si nikdo nemohl být jistý, jestli není parťák nakažený. nebo schizofrenní hra, ve které by každý viděl jinou verzi světa, takže jeho reakce by byly nepředvídatelné. možnosti tu jistě jsou...
    2.9.2014

    reagovat

    • misho8723 tiscali.cz
      2 souhlasí, 1 nesouhlasí
      To hej, samozrejme to môže fungovať, takisto ako horor môže fungovať aj na dennom svetle a nemusí sa odohrávať v tme aby bol strašidelný (to už dokázal Hitchcock), ale zase bojí sa človek pri takej hre, ako napríklad Left4Dead ?.. čo ja som hral, tak nie.. a Alone in the Dark ide narábať s tým, že musíš všetko zmasaktovať čo ti príde do cesty.. a to nikdy nie je strašidelné.. strieľať neustále okolo seba + silné zbrane ako AK47, plameňomet, MP5, atď.. to nie je horor.. pravý horor v hrách je prvý Alone in the Dark, Silent Hill, Resident Evil, Call of Cthulhu, atď., ešte aj Dead Space jednotka sa dá, napríklad.. ale isto hry štýlu Left4Dead nepatria medzi hororové hry a muselo by sa v nich veľa vecí zmeniť, aby sa mohli považovať za také
      3.9.2014

      reagovat

  • duke (anonym)
    1 souhlasí, 1 nesouhlasí
    Zneužití názvu, nic jiného. Pařil jsem jedničku a trojku. Dodnes je považuju za jedny z nejzajímavějších her mého života.
    2.9.2014

    reagovat

  • fghfghfhh (anonym)
    4 souhlasí, 3 nesouhlasí
    Nevidim duvod proc by to nemohlo fungovat
    2.9.2014

    reagovat

  • InfidelBro tiscali.cz
    4 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Mohlo by to být podobný jako Alone in the Dark 2008 .... a nebo radši ne.
    2.9.2014

    reagovat

  • keyser.sozey tiscali.cz
    0 souhlasí, 0 nesouhlasí
    A já blbec si říkal, že víc už tu sérii po*rat nemůžou a že se to vrátí k prvnímu dílu. Kdyby ti dutohlavové aspoň nezrušili ten neoficiální remake jedničky.
    2.9.2014

    reagovat

  • Vere Vere (anonym)
    7 souhlasí, 3 nesouhlasí
    Tak já nevím, ale není smyslem hororu, abych ho hrál sám a potmě?
    1.9.2014

    reagovat

  • schumicrast tiscali.cz
    20 souhlasí, 2 nesouhlasí
    Hrát kooperativní horror je jako jít na pojno do kina.....
    1.9.2014

    reagovat

    • Veskoslav tiscali.cz
      4 souhlasí, 4 nesouhlasí
      No nechci nějak kazit náladu, ale víš, že něco jako pornokina skutečně existovaly?;) Ještě v roce 2000 bylo jedno i v Praze, nevím, jak teď, takže to moc dobrý příklad nebyl.
      1.9.2014

      reagovat

      • Samuel (anonym)
        0 souhlasí, 0 nesouhlasí
        Mas pravdu, dokonce v Parizi je jeste jedno z poslednich, ale asi ho zavrou pro maly pocet navstevniku. Proste se prezily s nastupem TV s velkou uhloprickou.
        2.9.2014

        reagovat

        • BookerDeWitt tiscali.cz
          1 souhlasí, 0 nesouhlasí
          Však a stejnou předpověd vidí pro hru, podle mě, autor příspěvku. Pornokino určitě ještě existuje, ale pro malý počet návštěvníků už pomalu umírá v zapomnění a tentýž osud čeká i Alone In The Dark v kooperativn režimu. Takže ano, příklad to byl dobrý.
          2.9.2014

          reagovat

    • ROG (anonym)
      0 souhlasí, 0 nesouhlasí
      Když si vzpomenu, jak vypadalo takové kino ve filmu Infiltrator, to raději ten kooperativní horor.
      2.9.2014

      reagovat

  • maros.goc tiscali.cz
    15 souhlasí, 5 nesouhlasí
    absolútna degradácia značky na tupú úroveň hier typu Left 4 Dead (áno, nemám ich rád) ...pre mňa obrovské sklamanie ...ešte že nový Haunted House vyzerá parádne
    1.9.2014

    reagovat

    • tomocz mojeid.cz
      14 souhlasí, 0 nesouhlasí
      poslední dobou těch značek kurví už nějak moc
      1.9.2014

      reagovat

    • TheGGG tiscali.cz
      3 souhlasí, 20 nesouhlasí
      L4D nejlepší hra od Valve
      1.9.2014

      reagovat

      • Samuel (anonym)
        10 souhlasí, 7 nesouhlasí
        Dite, bez si cucat palec u konzoly a neotravuj.
        1.9.2014

        reagovat

        • he/he (anonym)
          8 souhlasí, 1 nesouhlasí
          Co napsal tak nervama cukajícího?
          1.9.2014

          reagovat

          • Samuel (anonym)
            7 souhlasí, 2 nesouhlasí
            Debilovinu:
            http://www.valvesoftware.com/games/

            a ty to bud vidis take, nebo si bez cucat palec s nim.
            1.9.2014

            reagovat

            • he/he (anonym)
              3 souhlasí, 5 nesouhlasí
              Vidím je katalog nějakých her, včetně zmiňované, ale nevidím to, v čem by nemohlo být l4d nejlepší hrou od Valve.
              1.9.2014

            • TheGGG tiscali.cz
              6 souhlasí, 10 nesouhlasí
              A? L4D je nejlepší hra od Valve, nevím, která další z těch blb0stí by ji mohla předběhnout. Vím že se všichni PC MASTER RACE snaží působit jako ostří hoši, ale zrovna v tvém případě je to akorát trapná křeč.
              PS: Doufám, že nejsi fanatik do té slátaniny Dota?
              1.9.2014

            • Samuel (anonym)
              9 souhlasí, 3 nesouhlasí
              Pokud Vas napada pouze DOTA, tak je v poradku. Cucejte si palce navzajem stereo.
              1.9.2014

            • Copa-k (anonym)
              0 souhlasí, 2 nesouhlasí
              L4D od Valve ? tak aspon ,ze jsem se dnes mel cemu zasmat
              2.9.2014

            • he/he (anonym)
              0 souhlasí, 0 nesouhlasí
              A nespadaj ti panáčkové, co to robili, pod Valve? No ano že...
              2.9.2014

            • Copa-k (anonym)
              0 souhlasí, 0 nesouhlasí
              nespadaj .... Evolve taky neni delane pod Valve a pritom delaj lidi co stojej za Left 4 Dead . Staci se naucit delat rozdil pod pojmem vyrobce a vydavatel a pak to treba pochopis
              2.9.2014

            • he/he (anonym)
              0 souhlasí, 0 nesouhlasí
              Zdrojově slavná wikipedie uvádá, že je koupili už během vývoje, takže výsledná věc je od Valve. Tak, či tak, tvrzení, že to může být, respektive je, nejlepší hra od Valve, platí. Nashledanou....
              2.9.2014

            • Peter (anonym)
              2 souhlasí, 0 nesouhlasí
              Není a nemůže. Valve se proslavilo úplně jinou hrou. Ty palce nejsou od věci :) Nashledanou
              2.9.2014

            • he/he (anonym)
              0 souhlasí, 0 nesouhlasí
              A která hra to jako je?
              2.9.2014

            • Peter (anonym)
              0 souhlasí, 0 nesouhlasí
              Zapoj mozek, ono ti to dojde :)
              2.9.2014

            • he/he (anonym)
              0 souhlasí, 0 nesouhlasí
              Zapojuju, ale vychází mi jen L4D od Valve/neValve. Tak, s tím asi nic neuděláme, no...
              2.9.2014

            • Copa-k (anonym)
              0 souhlasí, 0 nesouhlasí
              Petre nestracej cas he/he a jeho podrz taska TheGGG zde patri mezi mistni bavice . Tem nic nevysvetluj . Ono kdyz se nekdo opira o nejake ehm wiki zdroje tak tim u me konci . Muzem bejt radi ,ze s tou techniclou podporou jim nepomahalo treba takove id Soft nebo Epic Mega Games . To by vlastne s logikou co tu praktikujou tito panove bylo nejlepsi veledilo id Softu nebo Epicu :D Njn U me jediny lidi co stojej za vznikem Left 4 Dead bude Turtle Rock Stodios https://www.turtlerockstudios.com/games/
              2.9.2014

            • he/he (anonym)
              0 souhlasí, 0 nesouhlasí
              Copa-k

              Jakože, zrovna v tomhle případě má wiki-zdroj tendeci kecat o koupi a poté opětovném zahájení studia, který udělalo nejlepší hru pod Valve, a která je tak nejlepší hrou od Valve? No ku*va, ty si mi teda vylejnovaná hlava, příteli.
              2.9.2014

            • Copa-k (anonym)
              0 souhlasí, 0 nesouhlasí
              he/he
              uz davno jsem si vsiml ,ze jsi muj verny fanousek ba dokonce i neco vic . Neustale mas potrebu si se mnou tady psat verim tomu ,ze kdyby to slo tak i povidat a drzet za ruku . No nastesti takova prirodni anomalie jako ze jsi tady ty me nastesti neurazi i kdyby se pokusila rozkrajet a pak predhodit svemu poskoku TheGGG . To co nechapes ohledne vyvoje L4D je evidentne zjevne ,ale posunem se dale protoze jsou dulezitejsi veci nez se tady s tebou hadat . Jako treba zahrat si nejlepsi hru od Valve a ne jejich poskoku ,ale opravdu Valve . Zbohem anomalie
              2.9.2014

      • Dagon (inkognito)
        4 souhlasí, 1 nesouhlasí
        Do prd3le... clovek sa uz pri akejkolvek diskusii na games.cz pomaly bude bat ju vobec otvorit, pretoze tunajsi "Majster Expert Biiiber" vylieza prakticky odvsadial. Asi sa budem bat otvorit aj konzervu, pretoze este i odtial na mna vyblafne Bieberov najvernejsi fanusik, ktory je do svojho idolu natolko zamilovany, ze je ocividne az prilis zaslepeny laskou... nuz a dla toho potom vyzeraju tie jeho citove vylevy *11* *7*.
        2.9.2014

        reagovat

    • amonek tiscali.cz
      2 souhlasí, 0 nesouhlasí
      Máš pravdu. Při prvním oznámení mé srdce zaplesalo, teď už jen tak počvachtává. Začínám být k tomuto titulu skeptický. Může mě to maximálně příjemně překvapit. No uvidíme. L4D je určitě dobrá hra pro lidi, které baví frenetické akce. Mě to taky nebere. Nechci L4D hanět (ani omylem), ale pokud někdo z AitD udělá L4D, pak je to pro fanouška hororových napínáků rána pod pás. Ty dvě hry, ač horory, jedou každá po trochu jiné koleji a tak by to mělo zůstat. Mě by úplně postačil hezký remake. Kidně stylizovaný, ale aby zůstala zachovaná atmosféra, styl a mechaniky.
      1.9.2014

      reagovat

      • Samuel (anonym)
        8 souhlasí, 2 nesouhlasí
        Njn, remake by byl prilis slozity pro dnesni generaci hracu. Ti jsou schopni vyresit logicky problem pouze za pouziti brokovnice.
        1.9.2014

        reagovat

        • Klr (anonym)
          0 souhlasí, 0 nesouhlasí
          Sice máš pravdu, ale občas ty řešení u starších her bylo dost přitažený za vlasy. Kdo hrál třeba Lucas artovský adventury může potvrdit, že bez návodu bylo zákysových míst až až. L4D nebyla špatná na odregování, ale prostě člověk nesměl moc přemýšlet a přesunout mozek do šuplíku. Jsem prostě zvědav jak to dopadne, v poslední době hororů je fakt dost pomálu,a doba kdy člověk byl posranej až za ušima asi je na dobro pryč.
          3.9.2014

          reagovat

Tento formular nevyplnujte!!!
Jmeno:
Email:
Text:
povolené tagy

Přidej příspěvek

Přistupujete z neznámé IP adresy 54.197.74.137.
Opište kód z obrázku:   (Kód je nečitelný, ukaž jiný)

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PS4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Wii, 3DS, DS, PS Vita, iPhone a iPad. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Call of Duty, World of Warcraft, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield nebo FIFA.