Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jason_dinAlt
    Kdyby byli bývali dali přístup do alfy (75$) a bety (35$) do 30$, tak bych jim přispěl stejně jako jsem to udělal u StarCitizen. Člověk musí totiž brát v úvahu, že i přesto, že koncept hry na papíře zní velmi nadějně, ale pak to v praxi může vypadat dost hrozně. Takže investicí v této fázi defacto kupujeme zajíce vy víte kde. Takhle, ale raději počkám na recenze a pak jim když to bude dobré dám finální cenu.
    Škoda nevhodně zvolených detailů tohoto obchodního modelu.
  • tonnymontana
    po tom co jsem jako fanda zkusil star trek online bylo i tohle videjko oproti tomu "next-gen" :) ja se tesim manipulace se stity u lodi me vzdy lakala a bohuzel v EVE je to je stats. ve startreku se lod opravdu musela natacet na zadni sstity atd ale jinak tam bylo asi vsechno strasny:)
  • A i animatora co nekdy videl jak chodi lidsky jedinec a dokaze to alespon nejak zrealizovat by to chtelo. "Trailer" budi dojem neceho co nekdo rychle zplacal aby jeste za tepla podporil zajem o tohle dilo. Radsi meli makat na realizaci, tohle je moc osklive kacatko.
    • Po tom, co jsem videl behat Sheparda v ME3 mne kazda jina animace prijde spickova. Tudiz i tady mne vubec nevadi, jak to udelali. Jde mi o hratelnost a ta bude, doufejme, spickova.
    • walltar
      Tak je to KS projekt .... bych řekl, že všechno co vydíme je narchlo zplácané aby podpořili projekt. Kdyby tu hru měli hotovou, tak asi ten KS projekt nedělají ne?
  • Jack1947
    To vypada jak nejaka takticka tahovka, nevim no ale vetsinu casu asi budou hraci travit v otevrenem vesmiru nez v interierech.
    • Lawliet
      To vypadá, že jsi vše zase s nadhledem zhodnotil Jacku :-)
      • Jack1947
        Ty si rad ze si to prectes ne, jinak by si ani nereagoval. *7* Me to tak proste pripada. *4*
        • Lawliet
          Tvoje schopnost bleskově hodnotit situaci právě postoupila na další level.
          • Jack1947
            Vis, ze jenom zhorsujes danou situaci *7*.
  • Koncepce dobrá, ale zoufalé nevyrovnaná. První Trailery spíše připomínali Sověti VS Ufouni, (idea silného, Ruského, národa, v boji proti neznámu) teď sem se díval na StarWars? (hudba, tóny, nástroje) Nebo na Tactical Trash?
    Nic proti, ale dostávám dojem, že jen hladovka po tomhle žánru vzbuzuje plané naděje.
    Osobně vidím jako fakt "cool" prvek, ten rozpad štítů na bitevních lodích... pak tady máme snad jen 2modely lodí, a zbytek sem už viděl na obrázcích někde na základní škole. ;-)

    Jaksi od toho fakt nic nečekám. No mile rád bych byl překvapen.
    • vojtaruzek
      Tohle jsou jen technologická dema, alfa verze bude k dispozici až za rok.
      • Jako jasně... ale polygony a nasvícení je otázka chvilky pro zkušeného vývojáře/programátora. Tady dělají videa, které jsou spíše poetické, než aby měli nějakou vizuální/technologickou hodnotu.

        Tak si říkám, proč se sakra na ty trailery nevybodnou a ať své úsilí pořádně opřou do technologie hry! Takhle jen dostávám dojem, že chcou aby si hráči zvykli předem na to, co jím teď ukazují!

        Nebyla by to první hra, co takhle technologicky dopadla a každý doufal, že je to jen "Alfa", "Beta", a pak kecy tipu "finální verze to dostane Updatem".

        Prostě nemám rád plané naděje. Buď ukážu koncept s tím co funguje dobře, nebo raději nic, až to bude v provozuschopném stavu! Zatím to hodnotím tak na 50/50. Nápad dobrý, realizace "momentálně" podprůměrná.
        • walltar
          Protože dost často takové videa přesvědčí, aby backnuli projekt. Mnohem lehčí je lidi přesvědčit videem, než stránkou plnou planých keců.

          Ale já si nemyslím, že se to o tolik zlepší. Pokud je hra dělaná na pohled z výšky a z dálka, tak to až tak není potřeba.
          • C-BEAM
            otázka je či videá na tejto úrovni ľudí skôr neodradia. Niekedy sú proste lepšie screenshoty a gameplay ukazovať až v pokročilej fáze.
            • C-BEAM
              samozrejme, že väčšina na to nemá a ono to nie je iba o lepších modeloch a textúrach ale aj umeleckom stvárnení, dizajne, to všetko spadá pod grafiku. Čo výrazne pomohlo projetkom ako Project Eternity alebo Torment.
            • walltar
              Toť otázka ... ale myslím i s horší grafikou by zvládnul ty 2miliony.

              Ale nekaždý kdo je na KS nemá peníze na to aby investoval milion dolarů z vlastního, aby vyrobyl takový protyp jako měl Star Citizen.

              Já si myslím, že je lepší horší video a ukázky, než žádné. Ale chtělo by to asi prozkoumat hodně projektů.
            • C-BEAM
              Problém v tvojom argumente je, že na Kickstartery je projektov s výbornou grafikou naprosto zanedbatelné percento, takže logicky väčšina úspešných projektov nemá grafiku na vysokej úrovni, - zaujali niečím iným. To neznamená, že na grafike ľuďom až tak nezáleží ... ako by dopadol star citizen bez dobrej grafiky ?
            • walltar
              Jo ... ale když se podíváš jaké projekty na KS uspěli, tak si myslím, že lidi až tak kvalita grafiky nezajímá.
  • koncept slibny, realizace zoufala. misto snahy udelat tu hru s tak širokym zaberem, by se meli radši soustredit na mene obsahu (vypustit boje v interierech) ale zato kvalitne. Taky by meli najmout noveho art dizajnera protože ty lode vypadaji strasne
    • Hmm a ze nezacnes nejaky vlastni projekt misto toho, abys jim radil, co a jak maji delat?
  • jsou tam emzíci nebo to jsou jen lidé všechno? Mě to tak napadlo, když sem viděl ty jejich helmy to skoro vypadalo jako UFO...
  • Ano přiznávám se, opravdu se na to těším :-)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit