Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jak já se těším *1*
    • blahorodie
      No dufam ze bude tam menej bugov ako v Arme 2
  • Animace veliky posun ale tleskat budu az uvidim jak se vojak rozebehne bude zahybat jak zastavi a jak se bude otacet na miste. Zatim vidime jenom primou chuzi a vyhlazeny prechod mezi pozama.
    Doufam ze bude grafika stabilnejsi protoze ve dvojce me neskonale vytaci to neustale doskakovani a mizeni travy pri pohybu hlavne na Cernarusi. A to nemyslim doskakovani lodu protoze trava zmizi a pak se objevi jina o par centaku dal. Stiny to je koncert sam o sobe a kdyz je obraz takto nestabilni pak si tezko jeden vsimne nakyho vojacka dveste metru daleko.
    • smejki
      mně teda tohle tráva nedělala ::scratch
  • mirekdusinojc
    Vypadá to moc pěkně, zvlášť vzdálenost, na kterou je vidět do dálky. Né že bych byl zrovna fanoušek military her, zvlášť těch řekněme hardcore, ale možná si jí i pořídim a budu se jen tak poflakovat po krajině a užívat si všechny ty krajinky.
    • Shaker
      editor misi bude presne pro tebe, vzit letadlo nebo jakejkoliv jinej vehikl a jen se prohanet krajinou, to sem delal uz ve flashpointu :)
  • A vůbec je tohle ještě hra, Dyt je to vedlejší odpad od vojenských simulátorů, co vyvíjí BI za peníze nás daňových poplatníků z fondu EU. Já tento socialistický počin Slávka Pavlíčka vůbec mezi hry neřadil.
    • Hele tyhle kecy si nech na nějaký iDnes. Pokud vím tak nejdříve BIS zabodovalo s Operation Flashpoint a díky jeho úspěchu byla firma oslovena americkou armádou, takže teprve na jeho základě vznikl VBS. A v tom, že na těchto zkušenostech vznikala série ARMA nevidím absolutně nic špatného, stejně jako, že se někdo snaží tyhle projekty podporovat.
      • Ono se snadno podporuje z peněz jiných lidí:).
        • takze ty si myslis, ze placeni vyvojaru tj. lidi co tu ziji je spatna vec? a ja mel za to, ze prave to je jedna z male uzitecnych veci co fondy EU nabizi ... mimochodem ta castka je smesna, v statnich dotacich a velkych EU akcich se denne prohra o nulu vice ... takze se probud
        • Shaker
          V evropsky unii a nejen v ni je takovych uniku do soukromych kapes politiku a jejich nohsledu, ze par mega na podporu vyvoje hry, ze ktery lidi narozdil od tech politiku aspon neco budou mit muzu oznacit jako dobrou investici.
    • A teď tu o Karkulce... *6*
      • najdi si to troubo. Strukturální fondy EU - Identifikační číslo 27 218 864, program Podnikání a inovace. 54 milionů z kapes daňových poplatníků na rozšíření vývojového týmu.
        • tyto EU programy jsou nove, takze obvinis vsechny firmy co na ne dosahly v poslednich 3 letech ze plytvaji penezi nebo jen zavidis, ze sis nepodal zadost sam?
          BI se zda dostalo schvaleny prvni program pred pul rokem, takze nejak nechapu souvislost s ARMA 2 a starsimi projekty co si platili sami ...
  • Takže si to shrňme. Arma I měla opravdu velkou herní plochu, děsnou AI a milion bugů. Arma II měla ještě větší herní plochu, stejně děsnou AI a snad ještě víc bugů. Arma III má mít ještě větší herní plochu, než díl druhej. Woooow, you just made my day :D
    • Nesmysl. Jednička byla mnohem víc zabugovaná. Dvojka na tom byla líp a Arrowhead už byl celkem na pohodu. Na tu rozsáhlost.
  • Ano, bude to obrovské, nádherně detailní do posledního puntíku, dejchne na vás ruská vojna, ale bude to mít dvě chybky.... Půl roku to bude zabugovaný jako prase a ta druhá je že to bude postrádat jakoukoliv hratelnost pro nemasochisty.
    • Nepovažuju se za masochistu, užil jsem si i COD, ale nevadí mi hry, které se člověk musí učit hrát, naopak - ta výzva zvyšuje zábavu. Navíc to není samoúčelné, ale dané šíří mož ností - v jiných hrách je snazší přezbrojit (člověk přijde, stiskne tlačítko), ale taky v nich není žádná práce s inventářem - ArmA je v tomhle aspektu podobnější RPG. A tak by se dálo pokračovat...

      Jo, s bugy to bylo vždycky zlé. Zatím to vypadá, že se vývojáři celkem poučili (TOH rozhodně nebyla katastrofa ala ArmA 2), tak uvidíme.
    • Shaker
      Jo, tak tohohle se bojim taky, uz jen nastaveni ovladani v druhy arme bylo na muj vkus opravdu sileny... Kdyz clovek vidi pred sebou nejakou zbran, tak by nemelo trvat 30 vterin, nez zahodi tu, kterou ma v ruce a sebere tuhle. Lehky zjednoduseni by opravdu pomohlo, nechci zadnou silenou arkadovitost pro 10i lety deti, ale userfriendly ovladani pro hru s paradni atmosferou, hafem techniky, obrovskou rozlehlosti a spoustou zbrani a moznosti jak udelat misi.

      PS: armu 2 sem hral jen chvili, tu free MP verzi, jinak sem odkojenej Flashpointem (ku*va ja sem dobrej, ja sem tak dobrej :P)
  • Nekúpim. Arma 2 bol jeden hnusný, škaredý a nehrateľný šunt. Strata času aj peňazí. A pochybujem, že sa zmôžu na niečo lepšie.
    • Hm. Asi som teraz vyznel ako tupý troll, ale je to naozaj môj názor, ktorý som si vytvoril po tom, čo som Armu kúpil v akcií na Steame. Ešte som asi nehral hru, kde by pohyb v prostredí na mňa pôsobil tak nešikovne a neohrabane, v ktorej by som mal taký problém vôbec lokalizovať nepriateľa (bez ohľadu na to, či je blízko, ďaleko, schovaný, neschovaný), hru v ktorej obraz sa tak neskutočne bije s dynamickým kontrastom môjho monitora, plus neskutočný bordel v AI, optimalizácií a takto by som mohol pokračovať ešte dosť dlho.
      • maš všechny patche?....a jinak tato hra asi opravdu neni pro tebe ja tyto problémy vubec nemel....jinak zkus COD ta je blbuvzdorná :)
        • No uznávam, že problém je hlavne u mňa, no nikdy ma žiadna hra tak nevytáčala, ako toto. Čo sa týka problémov s videním nepriateľov, asi do toho dosť prispieval ten divoký dynamický kontrast v kombinácií s detailnou vegetáciou. Vžiadnej hre som to ale takto nezažil, aby mi monitor tak divoko menil kontrast. Hnus. A to môj monitor nie je nejaký lacný krám. Hra samotná bola hraná asi pred rokom a na Steame automaticky updatovaná... A k multiplayeru som sa ani nedostal.

          Čo sa týka skillu, ja hrávam z FPS hlavne Red Orchestru a prípadne Insurgency, takže v skille by som problém nevidel :P

          No ale keď tak nad tým premýšlam, mám ešte Operation Arrowhead, ktorú som nestihol ani nainštalovať. možno tomu dám ešte šancu cez toto.
          • OA určitě zkus, s idenfitikací nepřátel jsou daleko menší potíže ;)
          • A to na tom monitoru dynamický kontrast nejde v OSD vypnout? Já myslím, že by to jít mělo.
      • Přijde mi, že jsi si jednou pustil MP, dostával jsi hrozně na zadek, tak si to hned vypnul a hru pomlouváš, protože přece ty nemůžeš bejt špatnej, za to může samozřejmě hra.
      • XorxoxTalarius
        Tak si ji skus znovu nainstalovat a nech si stahnout vsechny patche ;) Ja treba hraju Armu Free a to co popisujes tam nepamatuju :) Priznavam ze to melo hodne svych chyb, ale napriklad problem lokalizovat nepritele jsem nemel nikdy (mozna skill, kdo vi) a s vykonem taky problem nikdo z nas nemel.
        Note: Jo a Arma Free je multiplayer Army II, ktery se da hrat zadarmo i proti AI
        Note2: Priznavam ze s AI je problem, ale je to tim ze je hra velika (neni to koridor) a AI ma spoustu informaci ktere holt pro nas vyhodnocuje kolikrat vice nezli prapodivne
      • lol, ty budes asi pekna lamka
  • Jo. Mega velkej ostrov a AI zase bude hledat dvere do auta pres pul vesnice, pac je tam jeden triangl na 7 metru... *7*
    • uz se tesim az me zase nepritel trefi na 300 metru :D ale jinak operace arrowhead i posily byly vyborne
    • Kocy
      Až vytvoříš "super ultra realistické AI" Můžeš s tímhle vystrkovat nos ;)
      • Oh, not this sh*t again...
  • to se seka ta hra nebo to video ?
    • ty :)
  • Kocy
    Pokud dodrží to co slibují od kampani...
    Tak si myslím, že si s Armou 3 budu hrát, ještě několik dobrých let! Stejně jako původní Flashpoint.
    Ta grafika je prostě dokonalá! :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit