Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kallessin183
    Vzhledem k tomu, jak funguje naše jednotka se nejvíc těším hlavně na ty nový trubky *1* *1* *1*
  • ty tragický efekty snad ještě od dob Flashpointa mě stále dostávájí..
  • Jako grafika, OK, nerikam ze osobne, je to asi vec preference. Na druhou stranu, asi k tomu tolik ze je na kazdem, ostatne ten mod stoji kolik? Esi zdarma, tak mozna, samozrejme sto lidi sto chuti.
  • Vim ze grafika je asi to posledni co hrace Army zajima, ale neodpustim si rejpnuti. Bohemka nezvlada ambientni stiny, pokud nesviti slunce ktere vrha stin pak je scena strasne plocha a vypada obstarozne, coz je krasne videt zrovna v tomto videu. Pod vozidly neni zadny stin, vypadaji nepatricne, jako amaterska kolaz. A nejde jenom o vozidla, ambientni stin ma kazdy objekt. V DayZ sice ambient je, ale ma prilis kratky dosah, funguje spise jako zvyraznovac kontur takze lepsi vypnout. Skutecny ambient vytvari v realu temna mista, dodava scene plasticnost, hloubku.
    Sice rozumim ze zrovna Arma je narocna na vykon a dalsi graficke featury by pouzilo minimum hracu. Cekal jsem ale ze alespon novy engine pro DayZ bude v tomto modernejsi. A taky uznavam ze jsou tam veci, ktere verohodnost shazuji mnohem vice, treba divne animace nebo umela inteligence.
    • Jack1947
      Létajicí tanky a zasekávání ve dveřích je jen taková malá chybka na "kráse" *1*
    • Jediné o čem vím je, že dva roky zpět byl přidán HBAO+ viz https://www.geforce.com/whats-new/articles/arma-3-adds-hbao-plus
      Je ale na hráčích, co si zvolí, protože ten výkon je prostě potřeba šetřit.
      • Dobre, Armu uz fakt dlouho nehraju o tom jsem nevedel. Jenomze ty obrazky z odkazu me moc nepresvedcili. Je to lepsi, mozna v mistnosti i bratelny, jenomze porad slaby v exterieru. Kdyz nesviti slunce a podivas se venku na auta, urcite si vsimnes ze je pod nimi tma. A vozidla v Arme vypadaji jak kdyby si pod sebe svitila. Cerny spodek tanku a pod nim svetla trava. To uplne shazuje verohodnost. Dzungle vypada moc plose, nema temna mista ani prosvetlena. Tam je to nejmarkantnejsi.
        Nicmene uznavam ze hraci Army maji jine priority. Jen nevim jestli budou stejne shovivavy i hraci DayZ. Tedy pokud se tu hru vubec jeste podari ozivit. *3*
    • Ono se stačí podívat jak vypadá tank v pohybu tady a třeba ve WarThunderu. Pořád to je jen krabice, která "pluje" krajinou. Úplně tam chybí fyzika odpružení závěsů jednotlivých kol a pocit hmotnosti, jak se tak lehce propadá. Tak snad je to po stránce hratelnosti vylepšené, ale bohužel mi přijde, že za celý vývoj od OF na tanky šáhli jen minimálně.
    • podle mě je to super koment, nevím proč tě mínuskujou.. já mám na Armě stovky hodin a klidně bych se pod to podepsal. taky trochu maluju, možná proto se mi to dobře čte *4*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit