• CRYPT

Nikdy jsem nepochopil tne HYPE ohledne Black Flag, mozna proto, ze piraty mam totalne u p**ele a hlavne oproti me oblibene 3ce (ja vim, ja vim...) je to akcnejsi atd..... Jako jinak fakt, ovladani je na pc nic moc, nerikam spatny, ale ale ne dobry (v porovnani s Odyssey), na druhou stranu pri trosce opatrnosti, to neni hruza... Hlavni postava je pro me neslana nemastna, 50/50, ale to se da rici i o indianovi ze 3ky, takze je to tak stejne. 3ka mne nadchnula prostredim, ZIMOU A SNEHEM (miluji toto rocni obdobi a dost si potrpim na kvalitni zpracovani i ve hrach), takze perma vedro, more a pisek me absolutne nic nerika.... Vylepsovani a ovladani lode, mno budiz, take mi to k srdci neprirostlo, na druhou stranu je to/bylo to prijemne osvezeni a inovace v serii AC v te dobe.... Pribeh neni opravdu zadny Masterpiece, ale da se na to koukat s nahledem... Na co se ale koukat opravdu neda jsou dialogy mezi postavami, jako fakt, jsem se normalne stydel to sledovat.... Pirat Kid ktery mluvi s transgeder-zenskym hlasem, vypada jako spatne namaskovana zenska a chuva se jako zenska co chce byt piratkou je vydavana za pirata, jako fuj.... Chovani postav je na body mrazu (kdyby v karibiku nebo kde se ta opicarna odehrava mohlo snezit)... Nemluve o tom, ze se uz v roce 2013 dostavalo do popredi popirani rasismu a jeho vyvazenosti, uz vidim ze cernou hubu v te dobe kde cernoch byl dobry max v evrope na plantazi, si wannabe pirat (nikde neni poradne receno, kde ses naucil bojovat jako assassin) vezme cernocha jako prvniho dustojnika na sve lodi.... No comment... Ale budiz, co ale mne neskutecne *r*lo byly pasaze v tom slunickarskem a 'jakoze hodne busy' francouzkem ustredi, kde bych opravdu vsechny bez milosti poslal delat s lopatou..... Toto vytrhavani zpet do reality mi rvalo vsechno.... Za mne rozhodne jeden z nejslabsich (ne nejhorsich) 'sinu.....

• tak jsem to zdarma stahnul na uplay protože je to pry bezva hra. už to hraju asi hodinu, všude samej tutorial, nudné úkoly, mizerné ovládání tak čekám kdy asi začne ta super hra.
    mam sledovat nejaký zmetky a stráže na mne utoči nevím proč nic jsem neudelal a jsem uprostred davu ale všichni vedí že jsem to já. obklíčí mne 10 vojáku a chtejí mne zabít (pro nic) ale utočí současne jen jeden.
    ovládaní mizerné, mapa je napr. na Tabulátoru (já vím jse to prenastavit ale stejne kdo dá mapu na tabulátor), dojdu na okraj strecha a abych skočil musím stlačit tlačítko. v jiných hrách proste jdete a postava sama skočí
    zatím 0/10, snad mi po pár desítkach hodinách hraní dá hra lod protože je to prý hra na piráty
  • na ubisoftu je hra tedka k mani zdarma nemate zac :)
  • Ahoj, hratelnost ovladani je od prvni vydani porad stejna! je to vice mene, hratelne primitivni. Kazdym, novym dilem se vyrobce ponauci. Od predchozich chyb v predchozimi dily. Tohle je jedina hra, ktera me neomrzi! A to s jednoho duvodu. PRIBEH! Vracet se v case a napravovat historicky tahy. Ktere, jsou souvisle z soucastnosti, a nedaji se realne zmenit. Tim padem v tom zijeme ,at se nam to libi nebo ne. Assassins creed je spolecnost ktera, umirala za spravedlinost a pravdu! Tim, ze trun prevzal dite krale, a vladnul lidu.(at byl inteligenti nebo primitivni, nehralo zadnou roli."Krev je Krev").Byl nejhorsi omyl LIDSTVA!!!(moc a bohatstvi je zkaza :) ).... A v bide, se zrodil skutecny kral s pravdou a spravedlivosti,...SPRAVNE nazory! spravne logicke politicke zalozeni."Kral nepochopil nebo-li nepriznal svoji chybu. KAT byl reseni. Lide nemaji pravo ,privlastnovat si pudu(zem). A uz vubec, si ji rozdelovat.!ANTI-FLAG! Je to od pradavna nastaveny system....ktery, je naprosto nejprimitivnejsi zpusob.(VYTVORENY nasilnou variantou)!...v soucasnosti.., vzdy bude kriminalita, kdyz budou lide ovlivnovani penezmi, ktere nemaji rovnovahu!...( to bych mohl povidat jeste dlouho... tato doba v soucastnosti )! :D ...JINAK, Assassins creed Black Flag4 mi ve hre nejde *ukladani* vse to ukazuje tak jak ma byt! I v hlavnim menu mi to ukazuje %pribehu,...vypnu hru a hned zapnu *saving* jsou pryc a mohu celou hru znat znova...
  • Zdar, před 2 roky jsem dohrál Assassin's Creed Black Flag. Teď jsem ji znova nainstaloval a přihlásil se na svůj účet. Měl jsem zadat aktivační kód. Když jsem ho zadal, napsalo mi to že už byl požit jiným účtem. Přitom žádný jiný účet nemám. Co s tím? Díky za odpověď. Nechci si klíč samostatně kupovat.
    • CRYPT

lol

• od Ezia nejlepsi ,hrdina, a nejlepsi prostredi - zahral jsem si to znovu po letech a stale to vypada uzasne a bavi do posledni mise - stop hate Ubisoft :)
  • Ahoj, nevíte prosím jestli verze Assasins creed PS4 funguje i na Xbox 360? Kupuji jako dárek a vůbec se to nevyznám :) Děkuju.
    • vim ze je pozde ale fakt vubec :) jine konzole a jeste rozdilne generace
  • Dobrý den, poradoli byste mi při koupi této hry? Docela váhám mezi timto a AC 2. U mě hlavně rozhoduje délka a požitek že hry. Ten kdo by si raději koupil AC 2 tak d
    Palec dolů a ten kdo raději tuto hru tak nahoru
  • Ježiš nechápu lidi, kteří to chválí a recenzenta už vůbec ne. Dyt je to prachsprostá kravina, která jen žije ze jména Asassins's Creed. Ta hra s tou sérií nemá vůbec nic společného. Radši se tato hra měla jmenovat jinak a bylo yb to lepší. lituju tupce, kterým se to líbí a nedejbože to tady ještě veřejně chválí. trapas.
    • Chapu tvoje vyhrady,ale hral jsem AC od jednicky a podle me ta hra skoncila u dvojky.proste dat assasiny do jine doby byla hloupost.Az ted jsem zvedav na Egypt.jinak ne.Ale Black flag je dobra hra i kdyz se mela jmenovat jinak.Je to ale proto,protoze to delala jen jedna skupina lidi z tech tri tisicu co to dela normalne.ale i tak je chvalim.
  • Fakt pěkná hra oproti předešlému dílu halda možností vedlejší aktivity ůkoly grafika dobrá multiplayer jsem ještě neskoušel fakt pěkná hra doporučuji:)