• Thanquol

"Verdikt:

Assassin’s Creed Unity se sice odehrává v revoluční Paříži, ale sám o sobě má do revoluce daleko. Navíc trpí technickými problémy, chytá free-to-play manýry a postrádá šmrnc něčeho svěžího. Hra je to každopádně překrásná."

sfetovaná recenze. píšu z budoucnosti.

• Thanquol

Ok, tak je lehce střízlivá. Ten technického stav je fakt špatnej a to jak v případě gameplaye tak padajících npc z nebe.

Nicméně novinky tam byly. Zajimavej, ale ne moc pouzitelnej novej parkour systém a nefungující coop kterej se smrskl na zběsile pobíhání a zabíjení.

• Hru hraju az nyni, tedy v dobe, kdy vyslo mnozstvi patchu a musim smeknout... Pariz vypada uzasne, je rozmanita a je tam zabava na hromadu hodin...Dat tomu 6/10 muzeme jen vocas, ktery nerozumi hram.
  • Od začátku bylo cítit, že je zde něco špatně. Série se dílem Unity už naprosto odtrhla od původní myšlenky Assassins Creed, toho AC, které mě naprosto uchvátilo svými prvními díly. Je cítit snaha o vylepšení, ale to se povedlo možná tak v případě grafického zpracování, protože Paříž je krásně vyobrazena. Možná, že je až zbytečně velká. Snad kdyby se lépe vyřešily přesuny z místa na místo, bylo by to o něco záživnější... Co se týče hratelnosti, nejvíce mi vadí, že se hra nakazila morem moderní doby, kterým jsou mikrotransakce a celkové napojení na internet, vadilo mi to už u Watch Dogs, ale tam se to nikomu nevnucovalo, tady to bije do očí na každém rohu. Definitivní tečkou v mém hraní bylo, když jsem se snažil nepozorovaně lézt po římse na balkon a když si mě všimli strážní, postava odolávala asi deseti mým pokusům vylézt na balkon, načež jsem hru ukončil a od té doby nehrál a ani hrát nebudu. Kéž by další díl přišel s nějakou revoluční myšlenkou nebo alespoň nebyl tak strašně odfláknutý jako tento...
  • Muze mi někdo poradit jak si zobrazit minimapu v levém dolním rohu? sama se mi nezobrazila a v nastavení sem to nedohledal. Díky
  • to snad ne nekomu dela obtiznost problemi ja jsem skoro vsechny hry co mam dohral v te nejtezsi za to jsou totiz platyny kdyz nekdo neumi hrat tak at si nestezuje.
  • Někde v půlce jsem koukal na to, jak si tu někdo stěžuje na náročnost ... Hrál tu někdo Dark Souls?
  • Zajímavý úvod v recenzi...hm zcela nový příběh? A to je jako jak možné? Hlavní příběh se táhne už od prvního dílu a vyvíjí se. Změny postav a informací...ale příběh zůstává pořád není žádný nový...tak jak může autor recenze napsat tak nevýslovnou kokotinu? Asi to samé jako kdyby řekl, že film pán prstenů 1 a 2 nemají vůbec nic společného...zbytečná námaha číst recenzi když autor napíše takovýhle nesmysl
  • Recenze jako hra samotná... trochu uspěchané. Bylo by fajn zopakovat si to ještě jednou po patchy. .
    Souboje parádní, zmizel neduh, kdy v předchozích dílech šlo vše vymlátit, bez potřeby využít jakékoliv schopnosti assassina - díky bože . Co se týče vybavení, jeden nejdražší set jsem si poskládal před začátkem 6 sekvence, stačí se zamyslet nad ekonomikou ve hře a přizpůsobit se. Odehráno po posledním updatu a pro mě určitě společně s prvním dílem nejzdařilejší počin. Pár chyb jsme objevil
    ale vhledem k tomu co vše se na mapě odehrává, jsem spíš příjemně překvapen. Coop mise jsou zábavné a i s náhodně zvolenými spoluhráči zábava. Jsem rád že na recenze kašlu, pro mě s far cry 4, jedna s top her.
  • Může mě někdo poradit jak spustit hru zase od začátku. Dik
    • Nutné v settings PS4 vymazat profil AC4. Ne hru celou, pouze informace o účtu a jeho zálohu.
  • Skoncil jsem u zabiti meho assassinskeho mistra kdy mam mackat klavesu E.po prvi se mi to vzdy podari ale pak kdy ho muzu dorazit me vzdy odrazi a zabije.uz si nevim s tim rady,jde preci jen o blbi mackani klavesy E a ja vsechny dily assassins creed dokoncil ale tenhle...poradite mi co pri mackani klavesy E muzu delat spatne?nebo spis jak tim projit.dekuji