Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Útočné čísla ? Aspoň v článku by jste mohli dodržovat gramatická pravidla.
  • Zajimalo by me je stli bude vse volne pristupne jako tuneli, jeste budu moci vlezt do kazde budovi a cele je projit odhora az nahoru, to by byli zajimave, to je sete v zadne hre dosud nebylo, nebo to bude jako ve watchdogs ze ude moci jit jen do nekterych naskriptovanych budov? Tohle je to co me nejvic zajima.
  • Ahoj všichni, co si mylíte o stránce G2A.com - https://www.g2a.com/r/vojtaharlo vyplatí se tam kupovat hry ?
  • no vidíte Watch Dogs :-D tahle hra dobře zapadla v zapomnění - na to jak ďábelskej marketing tomu věnovali
  • Stejne nafoukla bublina jako watch dogs a stejne splaskne.

    Koncept puvodne nebyl spatny, ale zakladem je dedikovany server, na ktery se pravidelne nauci stali hraci a ti si jiste najdou cestu k teamspeaku nebo mumblu.

    Ja osobne uz ale ubisoft ani EA nepodporuji. Jinak paralera k division mi prijde day-z, take si tam hraci bezhlave pujdou po krku.
  • Takze clovek bude hrat s nahodnymi hraci. O taktice nebude rec, protoze kazdej pujde jak se mu zlibi. Ve finale bude o nahode, jestli se mi podari vyhrat nebo ne. Jediny v co se to zvrhne bude nakonec masivni strelba s minimem tymove taktiky. Dekuji, neni mi 13, aby me braly tyhle hry.
    • To je hodně podstatný příspěvek. Jelikož náhodní hráči moc nebudou taktizovat, vývojáři budou muset přehodnotit celý taktický koncept a budou nuceni snížit obtížnost. Následně vymizí i ty "RPG prvky" a bude z toho tuctová online střílečka. Ne, že bych jim to přál ale jako onlinovka to ani nemůže dopadnout jinak.
      • Asi tak. Protoze vyhrat pujde jedine vlastnim umem, prekopou to na strilecku sem tam s nejakym rpg prvkem. Budeto jako vsechny onlinovky. Kazdy se bude honit za svym, vsichni polezou tam, kde to bude vypadat, ze by mohli sejmout jednoho nebozaka v koutu a obrat ho o zbran. Mezitim se nepritel dostane do zad a bude po srande. Clovek, aby vubec neco uzmul, zacne takhle hrat taky, takze ve finale z toho bude obycejna strilecka. Pritom kulisy zimniho post apo NY slibovaly dobry zazitek :(
    • RazorProduction
      Moje rec,mneli to vidat hnet jak to ukazali,tet to podle mne zaujima na cele planete tak mozno 100 lidi *6*
  • Zatím to stále vidím 50/50. Zásadni pro mě bude jakou náplň bude hra nabízet mimo dark zone? Protože ta bude čistou MP řeží a tato disciplína mě nikdy dvakrát nebrala. Také bude důležité jak bude omezující sólo hraní? Na Uplay totiž nemám ani jednoho "přítele" a s public hráči to asi nebude mít smysl hrát. Co mě znervózňuje je fakt že sem zatím neviděl v akci žádné funkční příslušenství na zbraních. Máme tady kolimatory atd. ale kromě "kropení" od "boku" podle crosshairu hra nic jiného nepředvedla. Uvidíme, řekl slepý. Každopadně mají ještě dost času aby si mě naklonily a beta také napoví. *5*
  • kolik jste za tenthle článek dostali zaplaceno?
  • VaZqeZ_EU
    Ta druhá skupina jim pomohla a oni je nakonec popraví? Tohle chování se mě tedy nelíbí. Stačí, že lidi jsou sv*ně v skutečném světě...
    • A na netu jsou ješte anonimní, takže se chovají tak, jak by se skutečně chovali.
      • y
  • Nějak mi v tom článku chybí vysvětlení těch RPG prvků. To, že určitá zbraň bere určitý počet hitpointů, z toho nedělá RPG.
    • kovar.jakub
      Je to stejné RPG jako ten Mass Effect - hodně záleží na používání schopností, na statistikách zbraní (ani ne tak na tom, kam koho trefíte) - ale to všechno v článku vidím.
      • Dobře tak podle toho co jsi napsal tak to opravdu vypadá jako RPG prvky. Nicméně se to moc do střílečky nehodí, jak je vidět i ve videu kdy nepřítel neumře i po schytání celého zásobníku. Docela to kazí dojem.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit