Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Adam Homola = clovek co nema ziaden prehlad o hrach a raz za cas prelozi nejaky clanok a nahodi na TG.

    "Chris se v posledních letech podílel také na Alpha Protocol nebo Fallout: New Vegas a zmiňoval cosi o možné pomoci s vývojem Wasteland 2. " Nezmienoval nieco o moznej pomoci. Na Kicsktartery bolo presne dane ze ak dosiahnu urcitu hranicu penazi, Chris sa prida ako spisovatel. Hranica bola dosiahnuta a on aktivne pracuje na Wasteland 2. Aj tu na TG to bolo niekolkokrat spomenute, ked uz nikde inde tak vo video rozhovore s Brianom.

    Fakt ze nechapem jak tu takehoto cloveka mozete mat. On tusim este nemal ANI JEDNU novinku bez toho aby tam bola nejaka tupota napisana.
  • Torment a oba System Shocky jsou podle me absolutni spickou zanru a jediny co se jim osledni dobou dokazalo alespon trochu priblizit je Zaklinac 1/2. Poradny rpgcka potrebujou dobrej promyslenej a uveritelnej pribeh coz je mnohem slozitejsi nez udelat na pohled pekny, reklamou vyhypovany sr**** ktery dneska vychazej a maj tu drzost rikat si rpg. Na pokracovani Tormentu se tesim jak malej od ty doby co sem ho poprvy dohral :).
  • Nemůžu si pomoct, ale pro mě byla důležitá část toho uměleckého díla a skvěle fungujícího soukolí zvaného Planescape:Torment taky AD&D multiverse Planescape a Sigil-Město dveří jako takové, celé to pozadí teorie sfér AD&D, díky čemuž byla hra plná odkazů do dalších světů AD&D, včetně Torilu z BG, sfér různých bohů typu Bhaal známý opět z BG, nebo třeba Nilesovy knižní trilogie Moonshae atd. Prostě to propojení všeho s odkazy na spoustu známého, což pokud si vytvoří nový svět nesvázaný žádnými pravidly, tak tohle prostě mít nebude, historie a obsažnost AD&D za jeho existenci je obrovská a ani takové "úžasné" a "epické" Dragon Age todle navodit ani zdaleka nedokázalo i přes velkou snahu(navíc pak druhým dílem poslalo všecko do hajzlu) autorů.
  • no jestli je BG špička to zrovna nevím, dnes jsem poprvé v životě dohrál první díl a do konce jsem ho dohrál jen z povinnosti, bavily mě náročnější souboje, kdy jsem musel plně zaměstnat své 2 mágy a kombinovat kouzla, ale ten zbytek... příběh překomplikovaný, nepřehledný, roztahaný k uzívání a nudný, rozhovory s NPC byly tím nejhorším, co jsem v RPG zažil, nepraktické, bezpředmětné, často absolutně zbytečné, neposkytující užitečné informace, namísto toho spousta slohového balastu pro fantasy psychopaty a pseudointelektuály v černých rolácích
    drtivá většina odpovědí typu: 1) mám v kalhotech nasráno madam, udělám co chcete 2) nic neudělám a zabiju tě 3) nemám čas, chyběl mi tam ten Falloutovský nadhled
    BG opravdu dostává slovnímu výrazu "hra na hrdiny"
    nebýt zábavného systému kouzlení, skončil bych v první polovině
    • Cahir
      Za špičku se považuje dvojka, nikolvěk jednička. *3* Jednička má respekt fandů, páč to byl otec zakladatel.
  • Nevíte někdo jak to vypadá s tou enhanced edition Baldur's Gate? mělo to vyjít v létě a zatím ticho po pěšině
    • 18.9.2012
  • Planescape? Jediná hra, u které jsem na konci nemohl zastavit slzy. A to jsem normálně zapšklý cynik. Pardon... řekl jsem hra? BG je hra. IWD je hra. NWN je hra. Planescape je umělecké dílo. To není stejné hřiště, to není ani stejná liga, to není ani zasranej stejnej sport.
  • nechci vám nějak brát iluze o Avellonově vyjímečnosti (on vyjímečný je), ale na PST velký podíl má taky člověk jménem Guid Henkel
    • Black_Hand
      a to nekdo vyvraci?
  • Stará dobrá izometrická kamera? To je přežitek. Pokud to nebude 3D s dabingem a filmečky, tak ať to ani nedělá, protože to podělá.
    • tebe podělali rodiče
    • kickstarter
  • A co takový Ishar? Na ten by se nikdo nevrhnul? *1*
  • Black_Hand
    "Nechyběla by ani nějaká moderní forma ukazatele morálky a osobnosti, který by ovlivňoval vaše chování. I když Avellone by chtěl raději přijít na nějakou novou mechaniku, která by byla provázaná s příběhem."

    ja bych se na takovy ukazatel totalne vykaslal. kdyby tam ukazatel nebyl, ale jenom nejake hraci nepristupne hodnoceni, tak mozna, ale ne ukazatel :X. to samy vztahy. dragon age se vykasle na ukazatel moralky a pritom tam soupne ukazatel vztahu, ktery je nemlich to samy, jen izolovany na jednu postavu :(. dynamika vztahu v alpha protocol byla super, i kdyz to odtrzeni hrace od toho, co ta postava rika bylo naopak hodne spatny...

    "Avellone řekl, že kdyby měl velký rozpočet, tak by chtěl mít v nové hře široké spektrum potvor, i když přiznal, že by jich měl raději méně, ale byly by propracovanější. " nejak nechapu. proc tedy rozpocet nenasypat nekam jinam, kdyby "jich měl raději méně"

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit