Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • pichpe

    Po vydání jsem u hry vydržel asi tři hodiny. Štval mě dlouhý loading a optimalizace také nebyla kdoví jaká. Teď po letech jsem hru objevil na Geforce Now a okamžitě jsem tomu propadl. Přeje mi že i s DLC přišel lepší balancing, i když většinou je opravdu nejlepší taktika z recenze a zatím jsem nenašel moc velké využití pro Call shot. Jinak je ale hra velmi zábavná, což je asi přesně to, co se od ní chce :-)

  • Chidlink
    Pochopil bych 7, ale 6 ? Jako vážně ? Všude jinde dostává hra osmičkové hodnocení. Tady bude chyba mezi židlí a klávesnicí. *12*
  • Jaké používáte skilly? Mě celkem vadí, že dobrý skill jako Master Tactician má podmínku sensor lock a ten je na prd. Časem jak máte vysoký gunnery tak se stejně trefíte a nemusíte tím ukončovat tah jak u sensor locku.


    Jinak PPC a zbraně na dálku kromě LRM mi připadají na prd, protože vzdálenosti jsou malé i těžkých mech skokem překoná 100 metrů + dostane se na dostřel s AC20/ML/SRM k mechovi s PPC a pak ho lehce zničí.

    Navíc mech s PPC bude mít asi Bulwark skill a tedy bude stát na místě. Ten skill mě také moc nepřesvědčil. Kdo v boji stojí? Přeci je lepší měnit pozice a mít lepší % na zásah atd. Snad jen pro LRM mechy.
    • Sensor lock je skvelej prave pokud pouzivas LRM.
  • Pán recenzent, teraz sa na mňa nehnevajte, ale keď dám hrať opici šachy, možno zistí že keď poriadne drbne po stole, tak mi vyhodí kráľa. Myslím že ste sa hre dostatočne nevenovali. Ponúka mnohé taktické možnosti a pristúpi k riešeniu situácií. Len ste sa k ním podľa mňa nedopracovali. Počet možnosti podľa mňa prekonaná ten v xcom 2, dlc som ešte nehral.
    • kovar.jakub
      Já hru hrál přesně podle pravidel, to, že ten nejjednodušší přístup je nejúčinnější je prostě problém... A ano, zkoušel jsem si plamenomety grilovat mechy, zkoušel jsem LRM mecha (ten mi nesedl), zkoušel jsem ustřelovat nohy... Ale přímá koncentrace palby byla ve všech případech nejúčinnější.
      • No náhodné strieľať do mecha nie je rozhodne najrýchlejšie. Ak som išiel plniť kontrakt proti ľahkému súperovi, tak bolo najrýchlejšie zobrať highlanderov s leg modmi a zničiť ich cez dfa za pár ťahov. Za bežných okolností mi prišla najúčinnejšia taktika mecha salvami z lrm knockoutovat, kedy sú mierene rany zadarmo, q zničiť mu ct. Keď som mal plnú morálku tak proste mierene na ct. Prvých pár hodín som to hral tak, ako píšete ale časom som si našiel aj iné prístupy.
  • Když ubiram nebo přidávám Armor tak to bere prd z tonáže. Je to bug? Jsem čekal jeden Armor tuna a bere to 0.neco....

    Takto nejde oholit mech abych mu dal více zbraní. Tedy s tonáží jde manipulovat jen skrze zbraně :( aby to bylo znát
    • Ghost47
      Jedna tuna je 80 bodů pancíře, je to kvůli tomu, aby ho šlo líp rozdělovat (ostatně i v deskovce to bylo 32 bodů za tunu, tam se fungovalo v menších číslech, aby se to líp házelo na kostkách).
      Jinak na pancíř bývá k dispozici tak čtvrtina tonáže, ne každá konfigurace to samozřejmě využívá naplno.
    • Není to bug. Mam pocit, ze je to neco jako 200Arm/2tuny nebo tak.
  • Jde si pri mele ataku vybrat pozici? Mne to zatim jde jenom ze strany, kde stojím. Obejit protivnika a dat mu z jine strany mi nejde.
    • da, ale musi kolem nej bejt misto (lepe receno, volny waypoint) a musis tam dobehnout (a byt schopen se natocit na protivnika), okliknes si mecha a kdyz mas moznost assault, tak okolo nej jsou maly krouzky se sipkou ukazujici na nej... jeden je vetsi a to je predvybrana pozice, ale muzes si vybrat jinou tim ze ji nakliknes a az pak potvrdis assault, ale snad jsem jeste nemel takovej dosah abych si mohl vybrat naprosto kterykoliv waypoint kolem mecha nez mu ji flaknu
      • Díky, tech kolecek jsem si vsimnul, ale slo mi z nich akorat strilet. Zkusim to znovu.
  • Ahoj s recenzí celkem souhlas. Osobně mam 4xAsault mechy, Atlas II,Atlas,a dva Highlandery, mise porad to samé dokola opakujici se mapy s nepritelem skoro vzdy na stejnych pozicich, I ty nejvetsi mechy jsem schopen sundat ne jednu nebo dvě salvy na CT..Jediná motivace v kampani už je jen zvedani prestiže u frakcí, jinak už celkem nuda, Prijde me to jako zdaleka nedodelaná, nebo uspěchaná (odfláknutá) hra.

    Jinak preferuji Salvage, Mechy a součásti mě vydělají více než Odměny finanční
    • Jsou v tyhle fazi hry prachy jeste k necemu? Mam uz uplne upgradnutou lod, spoustu mechu na prodej v zaloze a platim mesicne plnou palbu a mam pres 6M
  • Nejlepší je "Glitch" *1*
  • Tahovka na závadu není, na závadu jsou špatné herní mechaniky. I v tahovce lze využívat s výhodou malé rychlé jednotky.
    • Kdyby to bylo na konzoli, tak to ma velikost jednotek podle pixelu na televizi. *3*
  • To koukám, že je skoro nemožné mít třeba 4x atlase, Mad Cata (jestle tam je) apod. Když tady píšete, že po 52h máte jednoho assault mecha....

    Já zkoušel v první misi kterou jsem si vybral LRM build a zcela na prd. Měl jsem 65% na zásah i když jsem stál daleko. Přitom pak tam přijede vozidlo, stojí kousek a to se trefí a ještě mě zraní.... Tak nevím.

    A to jsem chtěl hrát supporta co má hodně silných raket na dálku. Asi to není vhodné a klasika 3x PPC apod bude lepší :(
    Jinak nějaké tipy do hry? Děkuji. Má třeba smysl upřednostit salvage před penězi?
    • Tak ja nevim, nejedu jen po hlavni linii takze mezi pribehovejma misema dam 3 4 side mise abych nabral prachy na upgrade lode atp. a mam tam k tomu highlanderu ted jednoho 75t a jednoho 70t takze tonaz na misi na 300t vyskladam... ale je to teda cesta lopotna posbirat vraky na stavbu noveho kousku z tech zajimavejsich... wolverinu, jaggermechu a shadowhawku je vsude plno, ale ne vzdy mas cas ustrilet nejakemu orinu jen nohy abys ho pak urval do garaze celej :)

      energeticky zbrane dost ... ale opravdu dost pecou... a pak skoncis v pousti nebo na mesici bez atmosky a pokud mam mecha poskladaneho na lasery nebo PPC tak casto strilim na pul nebo jdu pred finishem uz cilene do prehrati (oprava je kratka a levna pokud se nevyzerez z kostry uplne)
    • MadCat není, ShadowCat taky ne, ani Marabu. O Gausu nebudu prozrazovat.
      • Tak co to je hru? Když tam tohle nemají. Je tam aspoň Catapult?
        • Alespon, že je peknej KingCrab. To je slusná nahrada za Marabua. MadCat asi ani ne, ale ShadowCat bych fakt chtel.
        • Ghost47
          Catapult je, Marauder chybí protože je to jeden z designů co se kolem nich pořád soudí kvůli právům a zbytek je klanová technologie, na to dojde až za 25 let...
          Jestli se bude dařit, tak snad na klany dojde v datadisku (taky chci MadCat v hangáru, počítám že jako každý, kdo hrál Mechwarriory)
          • Mad Cat je proste ikona ten musi byt :-)
            • Sorry, že tě zklamu ale Mad Cat je možná tak ikona u scum Clanners ,ale néné u Inner Sphere tam bych jako ikonu dal Atlase.
    • Naopak aspon 1xLRM mech je prakticky zaklad. Dulezite pouzivat v kombinaci se ,,znackovacem,, cilu....pak strilis z bezpeci mimo vizualni kontakt. To ze jsi mel malou sanci na zasah bylo tim, ze cil mel hodne ,,uhybnych bodu,,. Ale u raket se pravdepodobnost zasahu pocita pro kazdou raketku zvlast...takze i proti takovym cilum je to nejlepsi varianta.
      • A jsou pak ty LRM silné? Nebo se to ppc nevyrovná i PPC má velký dostřel a ta první mapa je dost malá
        • Ja mam LRM10 nebo LRM15 (na LRM20 mam jen jednoho mecha tonazi) na kazdem vetsim mechovi co ma pilota s multitargetem... je to lepsi varianta jak PPC nebot jak ostatni pisou tak sance na zasah jde nakazdou raketu zvlast nehlede na to ze nepotrebujes na cil videt. Nizka sance na zasah je mimo jine na zacatku dana i tim ze piloti jsou cucaci a musis jim naskillovat gunnery :) jinak doporucuju dat sensorlock pokud mas treba Mecha na blizko co na dalku v tu chvili nedostreli nebo jen malo a osatni si to pak z dalky rozeberou o to snaz.
        • PPC hreje jako blazen a muze minout, rakety jsou takovy ,,vrabec v hrsti,, solidni dmg, vzdycky nejaka zasahne cil, LRM maji ultra dostrel a hrejou v pohode. SRM jsou taky skvele...super dmg, dostrel jako medium laser takze se fajn doplnuji a hreji taky v pohode. PPC vs AC nejak se nemuzu rozhodnout, ale AC mi prijdou lepsi
        • Ghost47
          Ony hlavně kromě poškození dost rozhodí stabilitu... 4 salvy z LRM15 (dva Catapulty) a cokoliv jde k zemi. Takže zbývající dva si vybírají, kam to nepřítel koupí.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit