Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • K Mafii: Každé video vypadalo hůř a hůř a blížeji GTA a jeho obecenstvu. Tam jsem průšvih čekal.
    K NMS: Každé video vypadalo krásně, ale...při každém videu se ve mě spouštěl ten samý pocit, že to co je ve videu jsem už viděl v tom předešlém, jen to bylo jinak sestříhaný. Když i po dvou letech jsem v "novém" videu neviděl nic co by nebylo v předešlých (nebo jen vteřinové útržky), začalo to silně zavánět.
    K DX:MD: Nevím proč, ale oproti DX:HR mě to nechytlo, nebavilo a z nějakýho důvodu mě tam nehorázně "vadila" tak pokroucená čeština, zkomolená výslovnost a další. Vytrhovalo mě to z děje a nahráno mám tak pět hodin z toho minimálně hodina jen kvuli benchmarkům.
    V roce 2016 jsem vlastně kupoval jen indie hry, DX:HR a pár blbin do kterých mě uvrtal někdo z kamarádů.
  • Tak se mi zdá, že nezvolili NMS schválně, aby se neřeklo, že jdou s davem, přitom NMS je jednoznačně titul, který vloni vyvolal nejvíc kontroverzí a jako největší zklamání je vnímán už téměř dogmaticky. Na druhou stranu Mafia 3 mě i přes všechny svý nedostatky velmi bavila, zřejmě za to mohl skvělej příběh a herecký výkony.
    • U NMS bylo dost lidí skeptických už před vydáním. Já ten hype přestal brát vážně, když neustále odmítali vysvětlit, co se v té hře dá vlastně dělat a 3 trailery po sobě ukazovali jenom pěkné krajinky s nulovou interaktivitou. Holt Molyneux mě dobře naučil nevěřit vzdušným zámkům.
  • NMS pro mě nemůže být zklamáním roku. Jako hra možná do jisté míry selhává a chápu, že řada lidí něco takového hrát nebude a nechce, ale já to kupoval (ve slevě - do té doby jsem hrál - spíše zkoušel pirátské verze) jako spíše technickou zajímavost a musím říct, že generovaný vesmír má své kouzlo a celé to docela dobře funguje. Má to samozřejmě své limity, ale srovnejte to s konkurencí a řekněte mi, kde jsou panety lépe udělané?! NMS je aspoň technicky unikátní, narozdíl od 150. kopie Call of Duty apod.

    Zklamání samozřejmě Division. Udělali to samé co NMS, ale prošlo jim to. Naopak NMS vývojáři to schytali snad za všechny hry dnešní doby - ten vztek byl takový, jakoby si řada lidí vztek vybila jen právě na NMS a ostatní hry zůstaly skoro nepovšimnuté - vzpomeňme, co se všechno slibovalo u Division a dalo by se zmínit mnoho dalších her, které nesplňovaly své sliby.
    • Co se u Divisionu slibovalo a neni tam?
      • Většina New Yorku *1*
  • co si myslíte o ankete o nejoblíbenejším hardwaru? to je nejaký pruzkum trhu kvuli marketingu nebo co? v každem pripade mi to prijde jako neferova praktika vuci nam hodit neco takoveho mezi ostatni hlasování. doporučuju se nezučastnit a neklikat na to
    • Nejspis ma nekdo v redakci uchylku na LV posty a tak vyhlasili soutez kde se muze na plno vyradit.
    • Jako proč? Vždyť se nemusíš zúčastnit přece.

      Já to vyplnil. Vyplňuju v podstatě všechno, co na mě games hodí. Beru to jako formu podpory tomuto webu.
  • Morraw
    Tom Clancy's Division.
    • homosexual_registered
      ehm... ubisoftí hry mají možnost skórovat jen v kategorii překvapení roku.
      Cpt. out.
  • Osobně bych asi zmínil Final Fantasy 15, která je sice jednou z nejlepších her roku 2016, ale zároveň je to zklamání roku, protože ve hře dobrá polovina obsahu zjevně chybí a když člověk studuje, co všechno ve hře mělo být, tak takové zklamání si v herním světě dlouho nevybavuji. Mohla to být hra na 400 hodin.

    U těch her v žebříčku (zejm. Mafia 3, NMS) mi přijde, že nějaké skvosty mohl čekat snad jen naivka.
    • SugarCoffeeTeaRumBoom
      A je tých 400 hodín fakt potrebných? Dá sa také enormné množstvo času zaplniť? A zmysluplne odôvodniť čas pri nich strávený?

      Som to možno iba ja, ale uprednostňujem krátke kampane, ktoré majú náboj a nestihnú ho po 15 a viac hodinách stratiť.

      EDIT: výnimkou sú asi len Souls séria, ale úprimne, keď som videl nahratých 110 hodín, zaplakal som :)
      • Tam nejde o to, jestli je 400 hodin potřebných, tam jde o to, že na ně bylo zjevně zaděláno - rozlohou a designem světa i původními plány při psaní scénáře (pokud o nich víme). Mohla to být možná největší single hra všech dob.

        Jinak jde o to, jak to má člověk srovnané v hlavě. Stovky hodin se hrou rozhodně zaplnit dají a jak si to kdo odůvodní, je na každém. Já osobně jsem rád, když věci, které se mi líbí, trvají co nejdéle. Proto většinou vzpomínám nejradši právě na hry, kde čas na dohrání šel do stovek hodin - Wizardry 7, Elder Scrolls: Oblivion, Age of Conan, Zaklínač 3...
        • SugarCoffeeTeaRumBoom
          Súhlasím, ak to tak bolo pôvodne myslené, je vo finále asi sklamanie, ak je potenciál tak obrovského sveta nezaplnený.

          Samozrejme existujú výnimky, ktoré dokážu jednak aj trvať aj baviť. Z vlastných skúseností ale mám zažité, že s dĺžkou úmerne klesá kvalita a tým pádom si aj horšie zdôvodňujem, prečo pri danom médiu zostať. Nemyslím teraz len hry, ale napríklad aj seriály. Koniec v správnom čase proste kedykoľvek prebije dlhý herný čas :)

          Je to len môj názor samozrejme.
  • SugarCoffeeTeaRumBoom
    NMS je ukážkový príklad toho, akú silnú (aj keď nakoniec zničujúcu) PR táto hra mala. Alebo skôr najväčší hypebattleship v dejinách herného priemyslu? Presvedčil som sa o tom na vlastné oči, keď spolubývajúci jedného večera túto hru inštaloval. Nebolo by na tom nič divné. Okrem toho, že má povedomie a rozhľad v hrách asi ako pol litrová plastová fľaša a venuje im do roka možno 20 hodín.

    Príde mi neuveritelné, koľko taký hype spraví, že to zasiahne od epicentra hráčskej komunity až po úplny okraj sviatkových hráčov, ba čo viac, ešte aj ľudí, ktorí vôbec nehrajú.
    • Reklama prodává, ne produkt. Platí to nejen pro hry...
      • Když je hra dobrá, tak to je reklamou samo o sobě... Dobré hry nepotřebují normální reklamy.
        např. Zaklínač 3
        • Zaklínač 3 a) měl masivní reklamu b) je to třetí díl. Dělat AAA hru bez reklamy a ještě navíc nové IP je ekonomická sebevražda...
  • nehral jsem z toho ani jednu hru, ale celkem me prekvapilo, ze v dalsich zklamanych je i Deus Ex 4, ktery dostal v recenzi 8/10 (pritom v karte ma 7/10). Coz mi teda osobne jako zklamani neprijde, leda ze by redakce ocekavala hru desetileti ci aspon hru roku.
    • Tak ono když to srovnáš s předchozím dílem, v podstatě to působí jako datadisk, protože nic revolučního MK nepřinesl. Víceméně se jen změnilo prostředí.
    • SugarCoffeeTeaRumBoom
      Jediné čo ma na tej hre neskutočne irituje je Praha s Ruským prízvukom. Musel som prepnúť dabing do Nemčiny :D
    • U Deuse nejde ani tak o to, že by hra sama o sobě byla špatná. Podobně jako u NMS tu jde o kontroverzi, kterou s sebou hra nesla. Square Enix se na poslední chvíli rozhodlo oje*** hráče jednorázovýma pay2win itemama v singleplayerové hře (O té multiplayerové frašce "Breach" raději ani nemluvit), i přesto že byli designéři proti.
  • pre mna je sklamanie roku WH total war - mam odohranych 700+hodin a neviem sa od toho odtrhnut. neskutocne mi to zerie cas! (som sklamany sam zo seba)
    • Tak v tom případě jsi zklamání roku ty, nikoliv Warhammer...
      • ty Prase
  • Johnny
    Mafia 3 není zklamáním roku! Kdo to nečekal byl hloupej.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit