Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tonnymontana
    Z.Z jasne action bar atd je vsude stejny ale nemyslis ze to patri k mmo? me to prijde jako treba u fps kde strilis leve tlacitko menis strelbu prave, eckem otvejras dvere a f pouzivas predmety. podle me to v ovladani neni a TSWO a wow jsou opravdu jine hry a pokud je soudis jen dle podobneho ovladani je to spatne. chapu ze jsou stejne to mas pravdu ale poskytuji absolutne jiny zazitek ze hry a ovladani maji zanry v hrach vetsinou podobne od simulatoru po strategie.

    zrovna u elderu mi prijde ze ten pohled z prvni osoby poskytne neco jineho co by te mohlo zaujmout ale uvidime jak to nakonec bude. me osobne action bar nevadi pokud ma nejaky smysl tzn ne ze jen mackas tlacita ale kombinujes cekas na docerpani a treba mas i nejake nove kdyz vezmes jinou zbran atd.. urcite jde s timhle systemem co je treba ve wow udelat hodne ale lidi nechteji moc slozite hry viz TSWO vem si je to pomerne narocna hra hadanky jsou tam typu ze jdes na googl a hledas nejaky obraz nebo tezsi mise kde se ucis morseovku. lidi chteji jen klikat bohuzel.

    ja treba wow hraju ale to proto abych u toho vypl jen klikam a odpocinu si od prace. v EVE uz se musi myslet furt neco predelavas a do toho si pises s fajn lidma:)
  • ti daším kole snato vihraju zobi vs rostni
  • lehká parodie na gW 2 :/
    • Přesně. Všechna MMO, co vyjdou po GW2 jsou parodie na GW2. GW2 vyšlo až po WoW, takže GW2 je pardie na WoW? V tomhle srovnávání fakt nevidím logiku...
  • Hmm, WoWscrolls Online, aspoň se neohánějí naprosto revolučním, inovativním a převratným přístupem k MMO jako to zkoušel nejdražší MMO propadák SWoWTor a na férovku říkají, že použili "osvědčené mechanismy".
    Tskže ikonoklik, spawn, agrorange a gearhunt.

    Po WoW s SW texturami v komixovém provedení pro desetileté děti tu máme WoW s TES Lore a provedení pro teenagery.

    Kolikrát si velké společnosti a jejich přitroublí kravaťáci musí nabít hubu, než zjistí, že WoW už tu bylo, a kdo chtěl hrát WoW žánr, už ho hraje. A že je tu velká kupní síla, co klony WoW hrát nechce a to bez ohledu na použité textury a lore, ale čeká na vývoj stagnujícího MMO žánru.
    Je pro něj spoustu prostoru.

    Já vím, kopírovat "osvědčené mechanismy" je ale jednodušší.
    • A co napadá vás mistře? Jak by jste inovoval MMO žánr a co nového a převratného máte v té své makovičce?
      • Co třeba udělat naprosto odlišný styl - combat systému od zavedených dosavadních klikacích hodnot. Naprosto vypustit a zrušit systém tupého grindování gearu, ale vnést do toho něco inovativního, třeba ve formě výroby, vzhledu a statů brnění, které si hráč sám bude moct vytvořit, udělat nebo nalézt při porhledávání, tak jak to bylo v TES serii pravidlem, je toho hodně co by šlo udělat, jenomže tohle bude opět další MMO, které bude založen na klikfestu a úmorného grindění, protože takhle to je nastaveno ve wowu a takhle to zavisláci mají rádi.
      • To jako chces implikovat, ze MMO zanr dosahl sveho vrcholu a tak jakakoli snaha o jeho vyvoj je zbytecna ? To asi ne...
  • tonnymontana
    podle me se hra mela oznamit pozdeji a vyjit nasledne v temze roce takhle ten duben je dost daleko, grafika o kousek zestarne a pochybuju ze do dubna neco vyladi hru uz maji urcite uplacanou a mozna se tak snazi ladit bugy. mno uvidime ja jsem rad za placene mmo a kdyby se jim to povedlo tak proc ne preci jen jediny fungujici je to WoW a ostatni hry po nejake dobe proste prestanou bavit drive ci pozdeji, v horsim zkouseji F2P kde si kupujete i blbej batoh. pro me v dnesni dobe jsou vlastne jen tri opravdu fungujici mmo a to EVE,WoW,The secret world online kde posledni ma bohuzel mensi publikum diky novatorskym postupum a obtiznosti. kazda z her je uplne jina takze kazdy si najde to sve ale rekl bych ze pro fantasy trosku temnejsi a odlisnejsi od WoW tady misto je stejne tak jako pro star wars v nove forme mmo kde zapnou mozky. star wars galaxies bylo hodne uspesne az jim ruplo v bedne a v podstate vystvali lidi ze hry. na warhammer se taktez tesim, zanr zna hodne lidi a recrutovat se budou jak z neznalku tak deskovky,figurkovky, nekolika pc tahovek a knizek:) mno uvidime do toho jeste ma prijit novej everquest kde jim to zeru jen tak z pulky:) pokud to vse bude v roce 2014 jako ze star wars asi ne tak se mame na co tesit a snad se neco povede. jen uz paneboze ne dalsi NWNonline. hral jsem a strasne me to zklamalo uz od 30 urovne. koridorovky v mmo nemam rad stejne jako prazdnej svet hold kdo chce delat mmo musi na to mit koule a prachy. je to neco jineho nez 7hodinovej singl
    • Opravdu fungujících MMO je celá řada, jen je prostě neznáš.

      Na MMO jsou podle mě nejhorší horší umělá inteligence (v MMO mobové často reagují až v bezprostřední přítomnosti hráče), jednodušší herní svět postrádající řadu v SP hrách běžných věcí (destrukce prostředí, reakce prostředí na hráče, detaily atd.) a jednoduchý bojový systém (drtivá většina jsou klikačky s skill panelem). Dokud některé MMO nenabídne výraznou změnu aspoň v těhle 3 věcech, sotva to bude skutečně nové MMO. Z toho, co si tu jmenoval, je oproti jiným MMO trochu jiné jen Eve.
      • tonnymontana
        znam jich dost a mozna vic nez ty takze vim o cem mluvim ale tvuj nazor ti necham. pokud ti prijde stejny TSWO a wow tak koupit bryle
        • Bojový systém je prakticky stejný a to je to hlavní. I když je pravda, že mi spíše přišlo, že se více podobá tomu z GW2. Tak či onak jsou to bojové systémy "na jedno brdo". Člověk stojí a mačká skill. Velmi inovativní. *1*

          Dokud se bude v MMO 99 % času bojovat, musí jako první být inovativní bojový systém. Inovativní říkám úplně jiný. Ne jako v GW2, kde přidali funkci uhybání, ubrali tlačítka na skill panelu a mysleli si, že je to jiné než ve WoW - jiné to není. Je to prakticky totožné.
          • Me na MMO stvou jiny veci

            1) trash ... nac mam sbirat itemy, ktery jen padaj do inventare a nejsou nanic jinyho, nez je prodat vendorovi ... to mu muzou padat do kasy rovnou prachy ... (coz je samo taky kktina)
            2) zcela nefunkcni system profesi ... nac vyrabet 150ks nejakyho itemu, jen proto, abych "natrenoval skill", kdyz ten item je stejne zcela nanic, protoze kazdymu vypadne z prvniho moba lepsi.
            3) levelovani ... nemehlo s lukem te zabije na jednu ranu kterou trefi uplne stejne, jako spickovej lucisnik ... pak z toho vznikaj presne ty situace, kdy lv90 chodej prudit newbeeky do low lv lokaci ...protoze ti jim nemuzou nic udelat => nechut hrat pvp ...
            • Tohle mi samozřejmě vadí taky. Je toho hodně, co je potřeba změnit v MMORPG hrách. Já si vzal jen jednu věc z mnoha. Ale oni na to vývojáři a studia časem příjdou. Kdoví co budeme hrát za 30 let.
            • Evidentně vyčerpaný hráč WoW:-D
  • Jason_dinAlt
    Po zkušenostech s vydáním několika předchozích MMO jsem velmi skeptický. Člověk vždy čeká s novou hrou něco nového, ale za pár hodin zjistí, že jde více či méně o stejný (již ohraný, okoukaný) mechanizmus, na který byl dosud zvyklý, a nic zásadně nového není.
    Takže hořet nedočkavostí jako dříve a vysnívání si svojí ideální hry už rozhodně nebudu. Počkám si na recenze a mohu být nakonec pak jen příjemně překvapen ;o)
    Máte to taky tak?
    • Těšit se na hry asi fakt nemá smysl. Autoři umí pokazit, co se dá. U MMO tohle platí nejméně dvojnásob. Takže těšit se na TESO není úplně rozumné.

      Konceptem je TESO naprosto tradiční MMO akorát s pohledem z vlastních očí, který stejně bude hrát minimum hráčů a s bojovým systémem horší, než má Skyrim, což taky není žádná výhra. Classy jsou navrženy divně a zcela proti tradici dosavadní série TES. Pvp je koncepcí úplně stejné jako v GW2. Upřímně si myslím, že kdo raději hraje solo a v MMO hraje se skupinou jen občas, pro toho TESO moc nebude, protože ta hra bude daleko méně propracovaná jak SP TES série - bude tam hodně MMO zjednodušení.

      Výhodou je na MMO nadprůměrná grafika a "euroamerický graf. styl".
      • Ta výhoda "euroamerického grafické stylu" je pro mě stěžejní, jelikož asijský styl naprosto a hluboce nesnáším!
  • Jedno z mála MMO, kde budou chybět asijské úchylnosti typu polonahé bojovnice s růžovými copy a obřím mečem, anebo grafika jak pro děti do 10 let věku. To je určitě velkou výhodou. Koncept hry je ale klasickým MMO bez nějakých výraznějších inovací. Na skutečně nová MMO si počkáme ještě opravdu dlouho.
  • Buď se můžu řídit tím co mi kdo píše a být za ovci, nebo se tam jít podívat a zjistit si sám kde je pravda. Minimálně na webu je spousta informací, které v češtině nikde jinde nejsou
  • Bože ľudia sú smiešny, keby to aspoň bola pravda.
    Dôležité je, že vyjde super hra *3*
    • Super hra byl morrowind jako vrchol TES serie, doufam ze tohle nebude hrebik do rakve.
    • Na hodnocení kvality hry je brzo. *3*
      • Presne, a jestli hodnoti kvalitu podle tohodle videa tak uprimnou soustrast.. ve me to video vyvolalo negativni reakci.. *9*
  • To mass PVP bude ešte väčší lag fest ako WvW v GW2 a nový LineageII . Je to vidieť u len z toho, že ani oficiálne video nevedia spraviť bez toho, aby tie postavičky lagovali.
    • Opravdu dobré pvp se dá udělat jen bojem v arénách 1v1. Mass pvp je jen zerg vs zerg. Kdyby tam aspoň dali nějaké taktické možnosti typu různé značky na mapy pro velitele jednotlivých jednotek apod. Třeba tohle mi v www v GW2 hodně chybělo.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit