zavřít
...

Blizzard žaluje německého výrobce botů o 8,5 milionů dolarů

Znáte tu situaci ve hře, kdy vás zcela zjevně zastřelí někdo, kdo má aimbota, hrajete Hearthstone proti skriptovanému mozku, případně v onlinovce potkáte bota, který pilně farmaří? Minimálně ten první případ vám opakovaně dokáže hraní pořádně znechutit, a to až do té míry, kdy daný titul prostě přestanete...

Novější 1 2 Starší

  • Noobs (inkognito)
    4 souhlasí, 5 nesouhlasí
    Blizzard potřebuje prachy, ale bohužel nemá koule zabanovat všechny botery, takže se bude raději soudit.
    18.3.2017 upraveno v 16:29

    reagovat

    • sLamak (anonym)
      3 souhlasí, 0 nesouhlasí
      Takovym firmicek co parazituji na druhych je spousta. Blizz udelal pomerne dobry krok a pokud mu ta zaloba vyjde tak to spousta firem polozi. Kdyby udelali sebelepsi ochranu tyto firmy pojedou dal dokud ji casem neprolomi. Pokud se ale sahne majitelum a investorum na penize pujdou od toho.
      18.3.2017

      reagovat

      • Lold (inkognito)
        1 souhlasí, 2 nesouhlasí
        Jiste, parazituji na druhych. Budes obvinovat i vyrobce kol na auta ze parazituji na automobilkach, nebo tady ti ta absurdita uz dojde?
        Vyrabi aplikaci na automatizovani jine aplikace. Nejake dohody vyplyvajici ze smlouvy porusuje akorat hrac.
        19.3.2017

        reagovat

  • Belros (anonym)
    7 souhlasí, 5 nesouhlasí
    Nechapu tyhle radoby pocitacove jedince co si honi ego na podvodech a pak ve hrach machrujou jaci to jsou bohove....pritom za klavesnici sedi usmrkaný, sedic, nenavidi cely svet....a tak to musi kazit vsem, pro svuj pocit , pro svoje blaho. Co k tomu dodat....
    17.3.2017

    reagovat

    • tt (inkognito)
      1 souhlasí, 2 nesouhlasí
      tos nepochopil vetsina botu je provozovana pro penize prodej herni meny a tak
      18.3.2017

      reagovat

  • Zetko (anonym)
    3 souhlasí, 2 nesouhlasí
    Myslím, že je potřeba brát konečně hry vážně. Pořád se na ně zejména v Evropě kouká jako na pitomosti pro děti, které nemají hodnotu a je úplně jedno, co se v nich děje.

    Ukrást někomu herní účet by mělo být hodnoceno jako krádež se stejnými tresty. Pokud někdo podvádí ve hře tak, že si koupí externí program na podvádění, mělo by to být hodnoceno jako podvod. Tady není co řešit. Přestože Blizzard hry nehraju, protože to nejsou hry pro mě, v tomto Blizzardu držím palce. Není přeci možné živit se tím, že někomu k*rvím zábavu.
    17.3.2017

    reagovat

  • Jack1947 tiscali.cz
    1 souhlasí, 4 nesouhlasí
    Bot a regulérní hacker jsou dvě odlišné zdánlivě související věci...

    Bot který za vás hraje dělá škodu hlavně provozovateli- když hraje za hráče a grinduje např za něj.

    Hackeři kazí hru ostatním svým chováním ve hře. ( to může způsobit odliv hráčů)

    lizzard dokonce vydal varování když se bude exploitovat server browser free exp(skirmish), tak bude pro ty zmíněné hráčeban a i proty co s nima hrají v jejich hře. Hle ubylo těhle exploitů. Jedno se Blizzardu nechat musí pokud jde o podvodníky nemá slitování. To je jedině dobře.
    17.3.2017

    reagovat

    • Zetko (anonym)
      1 souhlasí, 1 nesouhlasí
      Bot je externí program, který za hráče dělá nějaké činnosti. Záleží samozřejmě na hře, ale v MMO tohle narušuje herní ekonomiku, což samozřejmě poškozuje všechny hráče. Boty často používají k*k*ti, co pak otravujou v chatech s prodejem herní měny (gold selleři). Jsou různé typy botů od v podstatě clickerů, kteří dělají pořád něco dokola až po aimboty, co pomáhají zaměřovat cíl. Počítal bych k tomu i všechny typy hacků - wallhacky třeba.

      Hacker krade herní účty, případě destabilizuje herní sítě apod. Hacker nerovná se cheater, glitcher. Pravda, někdy jo, ale já hackery a cheatery rozděluju.

      Cheater je k*k*t, co používá nepovolené programy - tzv. cheaty. Mezi to spadá i používání botů.

      Glitcher je hráč, co zneužívá herních chyb ke svému prospěchu. Tyhle lidi mi vadí asi nejméně.
      17.3.2017

      reagovat

      • Zetko (anonym)
        0 souhlasí, 1 nesouhlasí
        Pak jsou tu takové mezikategorie. Třeba multiboxing je v některých hrách zakázaný, jinde ne. Stejně tak clickery a různé automatony - nemusí jít nutně o SW boty. Viděl jsem i mechanické automatony. *1*

        Já ve hrách běžně používal klonování klávesnice, scripty a doplňky apod. věci. Čistě z důvodu neefektivního chování hry, kdy člověk např. při craftingu musel jak blbec klikat třeba i stokrát na něco.
        17.3.2017

        reagovat

        • Jack1947 tiscali.cz
          1 souhlasí, 4 nesouhlasí
          Já bych zakázal i Makra je to v některejch hrách nefér zvýhodněný. Všechno kazí hru co je nějak ilegální to zas souhlas.
          17.3.2017

          reagovat

          • zaty mojeid.cz
            0 souhlasí, 0 nesouhlasí
            Pokud jsou makra umožneny přímo tvůrcem hry, není důvod je zakazovat. To že ty nejsi schopen naučit, jak je psát, není důvod je zakazovat jiným. Sám jsem ve wow psal celkem složité makra a celkem mi to zpříjemnilo hraní.
            17.3.2017

            reagovat

          • Zetko (anonym)
            0 souhlasí, 0 nesouhlasí
            Tak makra jsou třeba ve WoW povoleny a hra je k nim přímo přizpůsobená.
            18.3.2017

            reagovat

            • Jack1947 tiscali.cz
              0 souhlasí, 0 nesouhlasí
              Já jenom řikám že v některejch hrách je to docela podstatná výhoda, pokud to mají povolené ok jen s tím nesouhlasím /( vlastně mi to je fuk) třeba v MOBA hrách to může bejt celkem problém.
              18.3.2017

  • Malcolm (anonym)
    9 souhlasí, 3 nesouhlasí
    jenom r*tard si pořídí bota (r*tard je zakázané slovo ? wow tady je teda brutální cenzura)
    17.3.2017

    reagovat

  • xy (anonym)
    8 souhlasí, 7 nesouhlasí
    chmm ... takze tvurce stvori hru ktera je zalozena na grindu ... aby usetril, tak veskerou funkcionalitu naladuje na klienta ... a pak se rozciluje, ze nekdo s tema paketama co mu chodej po siti nalozi presne tak, jak muze - proste si je preda svymu klientovi a vyhne se ty nude s grindem. ... No a protoze vi, ze to takhle neumi napsat kazdej, tak se rozhodne SVUJ vytvor SVY prace prodavat ...

    Pevne doufam ze to k tomu soudu dojde, protoze bliz nema sanci.

    Mam tu hromady sciptu pro svoji programovatelnou klavesnici, ktery za me obehnou v ruznych podobnych "hrach" daily. A psat ty scipty mi prijde o dost zabavnejsi, nez to porad dokola delat rucne.

    2tartus: Ad free servery, to bys jako chtel zalovat nekoho, kdo provozuje GLP software? Takovej soud bych chtel videt, to by mohla bejt i sranda. Nebo budes zalovat miliony potencielnich zakazniku za to, ze pouzivaj klienta v rozporu s licenci? To by byla sranda jeste vetsi.
    17.3.2017

    reagovat

  • ee (inkognito)
    5 souhlasí, 1 nesouhlasí
    uz se tesim jak blizzard bude zalovat humanodni roboty az zacnou hrat wowko *1*
    17.3.2017

    reagovat

  • Jan (anonym)
    7 souhlasí, 2 nesouhlasí
    Online hraní je mor, jen ať ho narušují.
    17.3.2017

    reagovat

  • Jack1947 tiscali.cz
    7 souhlasí, 6 nesouhlasí
    Jen tak dál, škoda že jiné firmy se neumí takhle hezky postarat o tu verbež.

    Nevím kdo je větší šmejd jestli hacker/ glitcher exploiter nebo ten kdo na tom profituje *16* *10*
    Neměli by to procházet nikomu, a nic co je proti pravidlům. I když největší aimboti jsou většinou Korejci ci jsem slyšel v OW. ( dokonce se tím i chvástají v jwtb videjích)
    16.3.2017

    reagovat

    • SadButTrue (anonym)
      5 souhlasí, 4 nesouhlasí
      Jo, a kdyz uz jsme pri tom co by komu nemelo prochazet - uz za hry platis, Jacku? Ze jsi nejak zapomel mezi smejdy zahrnout taky piraty...kradez je taky proti pravidlum... ;)
      16.3.2017

      reagovat

      • Jack1947 tiscali.cz
        5 souhlasí, 10 nesouhlasí
        Nevím co bych tady komentoval snad jen že nemůžeš házet do jednoho pytle.

        Cheateři jsou mnohem větší zvěrstvo.
        16.3.2017

        reagovat

        • SadButTrue (anonym)
          12 souhlasí, 2 nesouhlasí
          :DDD...chtelo by to aktualizovat rceni zlodej krici chytte zlodeje na zlodej krici chytte cheatera. Predvadis tady pokrytectvi v te nejcistsi forme.
          16.3.2017

          reagovat

      • zaty mojeid.cz
        10 souhlasí, 7 nesouhlasí
        Užívání software bez pořízení licence, nebo v rozporu s EULA není krádež.
        16.3.2017

        reagovat

        • SadButTrue (anonym)
          9 souhlasí, 8 nesouhlasí
          Zlodeji maji tendenci vsemozne si to omlouvat...
          16.3.2017

          reagovat

          • zaty (anonym)
            9 souhlasí, 6 nesouhlasí
            Nic neomlouvám. Souhlasím s tím, že pirátství je hnůj, že je to nemorální a že mě štve, že kvůli tomu vymýšlejí krávoviny jako Starforce a Denuvo. Je to samozřejmě porušení zákona a může to být i trestný čin. Ale prostě a jednoduše to není krádež.
            Hrozně mě štvou lidi jako ty, kteří používají špatný termín s tím, že se z toho stane všeobecně označení onoho činu. Něco jako, když novináři zprznili výklad slova hacker.
            16.3.2017

            reagovat

            • SadButTrue (anonym)
              2 souhlasí, 15 nesouhlasí
              Navzdory pravnickym plkum, principialne a moralne to kradez je. Nekdy staci pouzit selsky rozum misto odbornych poucek.
              16.3.2017

            • ee (inkognito)
              13 souhlasí, 5 nesouhlasí
              selskej rozum mi říká, že když si vytisknu kopii tvého auta bude ti to míň vadit než když svoje auto před domem nenajdeš protože jsem ti ho ukrad.... pro ty méně chápavé obrázek:www.funnyjunk.com/fun...798369
              16.3.2017

            • SadButTrue (anonym)
              0 souhlasí, 11 nesouhlasí
              Samozrejme bys mi to auto neukrad, jenom by sis ho pujcil za ucelem vyzkouseni...
              16.3.2017

          • Jack1947 tiscali.cz
            1 souhlasí, 6 nesouhlasí
            Nereagoval bych -Obvious great troll -- -
            17.3.2017

            reagovat

  • mental (anonym)
    12 souhlasí, 5 nesouhlasí
    Nejvic mi vadi, ze amici sem porad tahaji svoje DMCA, jako by jim patril cely svet. DMCA je zle a je potreba se mu postavit.
    16.3.2017

    reagovat

Novější 1 2 Starší

Tento formular nevyplnujte!!!
Jmeno:
Email:
Text:
povolené tagy

Přidej příspěvek

Přistupujete z neznámé IP adresy 54.158.238.108.
Opište kód z obrázku:   (Kód je nečitelný, ukaž jiný)

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PS4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Wii, 3DS, DS, PS Vita, iPhone a iPad. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Call of Duty, World of Warcraft, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield nebo FIFA.