Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak jsem si k tomu sednul az ted a za me dobry, bavi me to vic nez druhy dil, ten mi prisel tuctovy, kopie prvniho. Tohle je preci jen originalnejsi, dochazejici kyslik, motorka, nizka gravitace,
  • Třetí díl je už meta, kdy ano, kdy je velmi pravděpodobné, že hrám bude docházet dech. Právě proto je Borderlands Pre-Sequel naprosto úžasná, když i ve trojce se stále stejným, dalo by se říci už ohraným, konceptem stále umí předhánět humorem sama sebe. A to prosím pěkně naprosto na každém kroku!

    Singleplayer slabší? Já asi špatně vidím, akce pořád stejně dobrá, dá se hrát jak opatrně skoro stealthově tak rambomódem a úkoly jsou nápadité, nepřátelé smysluplní, architektura správně použitelná pro pohyb a trpěliví hráči, co hledají tajemství najdou tyto na správném místě. Tj. schované tam, kam se podívá jen ten, kdo chce hledat. Aneb hra s pokladem za vodopádem a truhlou "...na nejvyšším zapomenutém místě nalevo od převisu, kam není normálně vidět."

    Fádní kopírka? Vy jste, autore, asi dostal arrow to the knee, a snažíte se svou recenzí říct, že jste také býval recenzentem? *1* 8/10 a se slzou v oku 9/10
  • Zdárek, našli jste někdo klič k té zlaté truhle, která je v tom městě Concordia? Díky za info ;) mám dohráno i s vedlejšíma úkolama a nikde jsem na něj nenarazil.
  • Mám-li do hodnocení počítat změny oproti druhému dílu, tak si 6/10 zaslouží.
    Mám-li brát pre-sequel jako hru kde neexistuje žádný (na 90% stejný) předchůdce, nebál bych se 8-9/10.
    Chudý single player ? To mi přijde spíš u nových CoD. Tohle je sice RPG ale v první řadě FPS (kolik FPS můžete hrát za víc postav, popř. za jednu opakovaně aniž by nenudily ? ).
    Hra není špatná, je tam vtip (viz. prdící jetpack,dialogy apod.) a dějově skvěle zapadá mezi 1 a 2.
    Ano,mechanika hry zůstala stejná, ale questy jsou jiné, postavy taktéž. S gravitací si lze vyhrát a vyprávění o ději je trochu jiné v easy a normal modu (což mě příjemně překvapilo, stejně jako mluvení hlavních postav,jejich rozdílné reakce na zadavatele úkolů,popř. výtlemy nad jmény nepřátel).
    Hodnocení 6/10 vidím jako pohled zklamaného člověka, co si užíval hraní dvojky a nový díl mu nic nového nedává.
    Myslím že hodnocení by mělo být stejné jako u dvojky - nenašel jsem ve hře nic horšího oproti dvojce,spíš naopak. Má-li se však to, že je pre sequel příliž podobný dvojce promítnout do hodnocení, nemám nic proti.
  • species
    Taky musim nesouhlasit, je to sice to samy co dvojka ale nevidim duvod menit funkcni formuli, kfc ma taky stejny koreni uz nekolik let, coca cola taky nemeni kazdy rok recept, proc? Protoze to funguje.

    S kamosema se u hry bavime uz tyden, ty zmeny jsou minimalni ale natolik vyrazne aby osvezily gameplay.

    Totalni blabol je ze musite chodit po lokacich designovanych pro auto a auto jeste nemate, ta pasaz netrva ani pul hodiny.

    Lokace prazdne taky nejsou, porad je po kom strilet.

    Tldr; recenze na hov*o
    • Zajimave ze u jinych her vsichni rvou ze to je porad to same a zadna novinka a vida, tady to najednou nevadi *1*
      • Ono to je jiné, už jen změna gravitace z toho dělá jiný gameplay. Jsou jiné i postavy a jejich schopnosti.
  • Po dohrání musím říct, že hodnocení 6/10 mi k Pre-sequelu moc nesedí. Není to žádná hitparáda, ale jako datadisk co spojuje 1 a dvojku se mi to docela líbilo. Dohráno v Coopu Wilhelm + Athena, po přečtení recenze jsem neměl moc vysoká očekávání, ale jako jednohubka na víkend je to úplně dostačující. Závěrečná animace rovněž zapříčinila to, že na trojku si určitě rád počkám.
    • Jack1947
      Jaká byla délka hry tedy? Pokud mě nesedla Borderlands (1 mě omrzela, po několikahodinách stereotyp) 2 mi nesedlo nic, ano hrál jsem sám. Nelíbilo se mi především, dlouhé přestřelky s bossy kdy jejich zdraví ubývalo pomalu. Líbil se mi RAGE , né není to jen grafickou stránkou. I když moc nemusím kreslenou grafiku (cellshading).
      • Zabralo nám to tak 18 hodin, ale plnili jsme všechny mise včetně vedlejších + nějaké to filozofování o ději přes chat. Jinak Border v solo modu mě taky moc nebavil, ale jakmile se se jede v Coop - třeba i ve dvou, tak je ta hra hned trošku o něčem jiném. Doplňování skillů, oživování apod. Nestává se z toho žádná ultra lepší hrá, ale jako zabiják času a odreagovačka je to dobré.
  • Já myslím, že by nemělo být tak těžké přidat třeba dva nebo tři další skilly a pár vozítek k tomu. Mě by to třeba ke štěstí úplně stačilo. No nic tenhle díl přeskakuju a počkám si na trojku.
  • Co to tu brečíte, že je to datadisk za cenu plné hry?
    Stojí osm stovek, což je méně, než pack UVHM + TT's assault on Dragon keep + Psycho pro B2

    Čili cena je dostatečně datadisková.

    Jedinou výtku, kterou mám ke hře já, je jednotvárnější prostředí (ne, že by dvojka po sedmi stech hodinách měla kdovíjak zajímavé prostředí), jinak zbraně, skilly a všeobecně gameplay je zábavnější než předchozí díly.

    S šeskou v hodnocení souhlasím, ale proč na to každý dští síru? JE to nastavovaná kaše, nicméně ti, co si užívali předchozí díly, nepotřebují výrazné změny.
    • Presne tak, predchozi dily me neskutecne bavily a nepotrebuju zadnou inovativni revoluci (na kterou by se ve vysledku jiste taky nadavalo, jakoze to uz neni ono...). Ja proste chci dalsi pribeh ze sveta Borderlands. Tecka.
  • michaliuz18
    6 bodov mala dostat aj dvojka a nedostala ... je to len tupa strielacka s respawnom nepriatelov, taka sterilna hratelnost, vkuse to isté , nekonecne strielanie ratataratata :D neviem fakt co vas na tom tak strasne baví , aj ten humor je strasne detinsky ale to je uz ina vec.
    Destiny ma podobne problemy, je to len pekny moderny hype a vsetci si nehali nas*at na hlavu , sklamanie roka
    • Klobasor
      Ono jde hlave o ten coop. S kamosema jsme projeli jednicku i dvojku a bavili jsme se u toho fajn...
      • michaliuz18
        to som taky skusal aj s kamosom, sice to bavilo viac ale nic comu by som sa na plno venoval, par krat zahrane a zmazal som to nemal som motivaciu v tom pokracovat :D
        • vymastenej slovak zase
        • njn, to chtělo prostřílet alespoň do vyšších obtížností ... už když se hraje na True Vault Hunter a je to po dokončení příběhu kdy se mrchy a bossové levelují na základní cap +1,2 lvl navíc má hra úplně jinou šťávu. Na základní obtížnost a bez capnutých nepřátel je to moc snadné. Ultimate Vaulthunter s capnutýmy nepřáteli je zase ale bohužel na sólo hraní až moc frustrující, to už vyloženě chce co-op.
  • Počkat, vždyť je to BORDERLANDS. Tahle IP se hypuje a vychvaluje přeci automaticky, nebo snad ne? Nechápu tu 6ku, měla tam být 10, ne-li 11. *6*
    • jnsCZ
      Přečti recenzi, pochopíš šestku :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit