Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • V nadpise citam ze "polibit"... sa mi to nejako nezdalo *1*
  • Deus Sex
  • Mne ti bossovia v HR nevadilo a to mam 100% achievov, cize prejst na hard bez alarmu s jedineho zabitia. Vsetko som ten playtrough pral do hackingu a strealth s cloackom a zapotil som sa akurat s tym neviditelnym bossom kvoli elektrine. Pride mi celkom logicke tie najvacsie zvery odpravit ked sa bojuje proti organizov.zlocinu
  • A navíc Annu Navarre šlo zabít na třech různých místech. A Waltona Simonse, šlo zabít myslím na dvou. -> Když si bose nezabil na poprvé, tak se objevil v dalších levelech.
    • Lima
      Máš to nějaký pomotaný. Walton Simons a Anna Navarre jsou postavy z prvního Deus Ex, ne z Human Revolution.
  • A můžu říct Bossu, že je děsná kravička? :-D
  • ano ano, bossové se uplíží a ukecají..a v dalším díle se stanou vašimi wingmany a budou vám sloužit, celý děj se bude točit kolem konverze enemáků na vaši stranu, za pomocí jahodových lízátek. Další sequel bude o demilitarizaci a odevzdávání zbraní a další se bude jmenovat Deus Ex - Pets
    • MickeyMutant
      Vida, jak prosté přidání více alternativních cest dokáže povzbudit fantazii.
  • tiscali.games mi zacina pripominat niektore slovenske media (SME, DennikN).
    "Novinari" stale pretlacaju niektore mantry:
    - suboje s bossmi v DeusEx:HR = problem (Ehm, nie pre vsetkych)
    - Skyrim = level scaling (Ehm, pícovina, bol v Oblivione)
    - Skyrim = zlá hra (lebo Vávra)
    - Fallout 3 = zlá hra (lebo Vávra)
    - Duke Nukem Forever = zlá hra (lebo?)
    A toto budu tocit dokolecka, dokial aj hraci, co tie hry nehrali, budu tvrdit ze to su zle hry...
    Oni pravdu nehladaju, oni ju vytvaraju !!!
    • A ty mi pripominas mimone. Bosove v deus ex hr meli spatny design a to bez ohledu na to, kolik lidi s nimi melo problem. Skyrim je zatim nejslabsi dil z tes a nikoliv kvuli vavrovi, ten ho nedelal. DNF byl prusvih. A F3 byl dobra hra a nemam pocit, ze by games nejak bylo proti.
  • Lima
    V Human Revolution bylo velmi snadné zabít bossy (i na nejvyšší obtížnost), i když jste upřednostňovali stealth postup, jenže museli jste znát správný postup. Stačil jeden EMP granát (ale není nutnost) a jeden taser, nic víc. Trik byl v tom, hodit po bossovi ten EMP (v případě prvního, u ostatních bossů jste ani EMP granát nepotřebovali), rychle k němu přistoupit a cca 8 - 10 headshotů taserem. Ale jak píšu, nutno mířit na hlavu, jinak to nemá účinek. Ve všech případech, u všech bossů, se chlapci nejpozději u 10 - 12ého headshotu poroučeli k zemi a přitom ani nestačili reagovat, protože "taser", že jo. Kdybyste to chtěli vidět na vlastní oči, odkážu vás na má videa:
    https://www.youtube.com/watch?v=g0Rr1iCFPx8
    https://www.youtube.com/channel/UCuJayzxfHo3ZOaFtf4zifpg/videos
    • Khanemis
      Ono úplně stačilo přijít k bossovi a hodit na něj párkrát typhoon a byl konec. Navíc je mohl člověk spamovat za sebou, takže nestačil boss ani zareagovat. Takže hru jsem celou proplížil a náboje do typhoon si šetřil jen na bossy, kde to nevadilo:)
    • pamatuju jak jsem agentce navaro nastrazil v tom letadle miny a oneshotnul ji jeste nez stihla cokoliv :D
      • jo jenom chci rict ze i v deus ex 1 slo takhle exploitovat bosse *1*
    • Sr_Lobo
      Víc videí s Pacinkou!!
    • MickeyMutant
      Za Pacinku, která dlabe bylinky, máš ode mne plus.
  • oni tu hru delaji podle nejakeho mustru boj/kecani/stealth a tomu jsou nejspíš prizspusobeny i levely: tunel a vedle šachta. pusobi to strašne uměle. uměle pusobi i hlavni hrdina ktery je desny metrouš a navic ošklivej. ale marketing a slavne jmeno udela svoje
  • Je neco spatne se mnou? Vzdyt v prvnim Deusovi jste take chte nechte museli bojovat s bossy a museli jste je zabit. Procpak je to trnem v oku? Bosdove v Human revolution jdou zabit snadno. Vzdy nejakou vychytavkou v dane mape. Jelikoz jsou to augmentovani zoldaci, vzdy ve spojeni s EMP. Uz jej hraji potreti a uzivam si ty bosse.
    • x_ander
      V prvním Deusu nebyl jediný boss, kterého bys musel zabít v souboji. Možnosti jak to vyřešit jinak, tam byly. Ale uznávám, že sundat Annu Navarre nebo Gunthera bez boje jsem objevil až tak v šestém hraní :)
    • *1* Proč ale omlouváš svojí neschopnost tím, že chceš aby vše bylo ideální a bylo to blbě pro všechny?

      HR: Stačilo mít 10mm pistol a mířit na hlavu. Šlo to i řadou dalších způsobů. Navíc body do něčeho co nepoužiješ.... Bodů bylo hodně a měl jsi na konci body navíc. Stačilo zvednou armor. I bez toho to šlo.

      To samé v AP...

      Představa, že potkáš šílence s kulometem který chce zabít a vezmeš si židličku. Sedneš si, dáš si nohu přes nohu. Vedle někdo postaví na čaj a začne debata.... Tam mu vysvětlíš, že je špatné aby tě zabil a pak se zabije sám, dopiješ čas a odejdeš. *1* Tomu věřím. Tak by to bylo. Stačí udělat boj tak, aby i ten kdo nemá nic v bojí to udělá s nějako snahou a jinde by zase měl výhodu. Ale aby vše bylo řešitelné stejně je tak hloupé. Jak to napsal max.

      U každého Levelu je jasé co tam bude. Zbraň, šachta a NPC které lze ukecat.....
      • MickeyMutant
        Dovolím si poukázat na možnost, že to nebylo jen mou neschopností. Pistoli jsem, pokud vím, ve hře ani jednou nepoužil (stejně jako granát) a kromě boss fightů mě k tomu ani nic nenutilo. Je pak něco shnilého v designu, když 99 % času si hru užívám svým stylem a nemám problém, a to zbylé 1 % pak nemám šanci kvůli úplně jiným herním mechanikám.
        • tak to byl važny fail v dizajnu
      • Vy jste vsichni desny lamy. Odpovezte mi na otazku. V cem byli bossove v prvnim dile jini, nez v HR? Prosim strucne
        • Slo je zabit jednou vetou, pokud jsi nasel "killphrase".
      • reakce na MickeyMutant

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit