Přejít na výpis diskuzí
Call of Duty: Advanced Warfare se snaží v traileru odlišit od předešlých dílů série
20.10.2014 | Adam Homola
28 příspěvků
-
To vypadá na inspiraci v TitalFall .. taky crazy "lítání" po zdech odrážení od všeho možného. Dokonce i v tom traileru jak to spadne ta kulatá "budka" a vyskáčou z ní panďuláci, tak totožné je i v TitalFall .. sákriž to jsem doufal v nějakou klidnější akci .. asi si budu muset počkat na Rainbox Six, tyhle šílenosti na Xku nestíhám .(
-
Když už nic jinýho, tak se zdá, že to konečně po deseti letech vypadá jako něco, co neni víc, než dva roky starý...
-
Hmmm to bude zas dobrá slátanina :D :D vojáci co létají hmmmm :D
-
Moaning, moaning little monster...
Pro ostatní nechtíc akceptovat cizí názory na hru která je nezajímá (vlastně svým způsobem zajímá).
Dokud se bude o ni psát já budu taky komentovat. *3* -
Je to škoda, jak tahle série postupně zkonzolovatěla. S kámošema sme se na cod4 promodu neuvěřitelně vyřádili, to byly časy... Pak přišel mw2 a všichni sme tak nějak tušili, že to byl první hřebíček do rakve. Nemožnost vyklánění bylo to nejmenší, ale spíš šlo celkově o "pocit" z pohybu v tý hře. Engin tý codu byl postavenej na quake enginu a něco málo si sebou odnesl, třeba možnost strafe-jumpu; díky tomu, když to člověk uměl, se v tý hře šlo pohybovat uplně božsky a strašně rychle bez jakýhokoliv zaškobrtnutí, skoro bych to přirovnal k mirrors edge, kde ztratíte to "momentum" nárazem...
No nic, to sem si nostalgicky zavzpomínal, promod cod4 je bohužel mrtvej, a kdo si chce dneska zasoutěžit teroristi vs dobráci, přešel na cs:go - mně ale v csku právě chybí ten pocit z rychlosti (vždyť se tam nedá ani sprintovat). -
Odlišit v čem? Více skriptů, cutscén, intenzivnější vodění za ručičku, kratší kampaň? *7*
-
Už se to blíží............
http://www.youtube.com/watch?v=7edeOEuXdMU -
-
celkem slaby. *7*
-
-
Na vývoj sice 3 roky, ale zároveň to série "dotáhla tak daleko", že musí vykrádat (rozuměj "inspirovat se") jiné úspěšné značky... Crysis, Titanfall,... mno snad bude obsah kampaně alespoň stejně tak dobrý, jako byl v Black Ops 2.
Někdo to tu psal, Ghosts měl nejslabší kampaň, naprostý souhlas. Osobně fandím 3archu. -
Možná až slepí pět dílů dohromady a kampaň tak bude mít délku 20 hodin a přidají aspoň nějakou obtížnost, že to člověk nemusí hrát s prstem v nose, tak za 80-120Kč si to koupím. *4*
-
-
Tak na nejtěžší obtížnost už CoD zase tak lehká nebyla a i tak sází dost na multiplayer, kde to asi s prstem v nose tolik nejde. Ale je pravda, že pokud člověk do toho jde jen za účelem zahrání kampaně, tak mu takové CoD za ty peníze nenabídne tolik, co některé jiné tituly.
-
-
.
-
To už je individuální. Mě se zdá multipalyer u CoD docela zbytečnej, páč to vývojáře zbytečně odkloňuje na vylepšení a naprostého se vyblbnutí na jinak dobré kampani, u které by pár hodin navíc opravdu neškodilo. I tak ale sám za sebe říkám, že ta plná pálka mi za ten singleplayer stojí. Plno jiných kravin samozřejměm může mít pár ptákovinek jiných, a možná lepších a zajímavějších, ale co CoD chce nabídnout ve hře pro jednoho hráče, to nabídne vždy dobře v duchu celé značky, takže tady není takový problém.
-
-
-
Gumidci medove, pyco. *15*