Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To po úspěchu Origins bude teď každej rok novej AC?
  • Lukass
    A jeste bych dodal neco k politice Ubisoftu, za 2 roky vydali uplne stejnou hru jako 5krat predtim, ale tim ze to trvalo 2 roky tak hra dostavala devitky, Origins byl uplne stejnej jako vsechny novy Assasiny, soubojak, tupy nudny questy, dialogy apod. to je klasicke brak od Ubi. Akorat ze to trvalo 2 roky tak to vsichni hodnotili dobre.
    Ubisoft zjistil ze se to prodavalo jak rohliky (nechapu) a tak to ted zacne zase hrnout ve velkym, ale co ikdyz to bude po desaty to stejny stejne to tady a i jinde zase bude dostavat osmicky.
    Me nejde o to ze ve hre delam stejny veci, ale jak je delam a jake pribeh questu me pohani. V Assasinu je to 8 let to stejny.
    I ten nejhorsi quest v Elexu ktere delalo 20 lidi , je na urovni toho nejlepsiho v Assasinu ktere dela stovky lidi a stoji stovkymilionu dolaru pritom hra dostava 8-10, proste hnus.
    • Je vidět, že jsi tu hru vůbec nehrál. Prootže to je úplně něco jiného než assassins creed unity nebo syndicate. Nudné mise to opravdu nebyli a každá mise úplně jiná. Podobné jako u zaklínače. Elex jsem nedávej jo to je úplně jiná hra. V zaklínači taky děláš sem tam stejné mise.
    • Draken69CZ
      Tak zrovna souboják je dost jiný, jinak v čem jsou ty questy v Elex tak jiné?
      • Lukass
        Dialogy, vic nez jedno reseni, umi prekvapit.
  • Jsem hracem od casu Mechnerova Prince of Persia. Kricel jsem blahem pri PoP: Two Towers za riffu Godsmack - I Stand Alone. Hral jsem prvniho Assassina - sklamani ze stereotypu a nezazivnosti. Tak jsem si dal par let pauzu, a az Origins s egyptskou tematikou mne nalakal to znovu prubnout. Uprimne? Nechapu jak to muze nekdo hrat. Absolutni nuda, zadna dynamika, repetitivnost.
  • Starověký řecko miluju a věřím že vizálně to bude super, ale jakmile vidim logo AC a Ubisoftu a představim si tu jejich umělohmotnou hratelnost podle šablony.. tak se mi rolujou ponožky.
  • Lukass
    Ja osobne se divim ze lidi v Ubisoftu ty hry vubec bavi delat, to je jeden kopirak pres druhe, neskutecny.
    Far Cry, AC, Watch Dogs, Crew 2, bordel vedle bordelu, tuny nudnech aktivit, radoby open worldy, hlavni mise nuda za nudou. Ne hry od Ubisoftu sou hrozny a ze se prodavaji je ukazka stupidniho konzumu.
    • ACOrigin je podle me nejlepsi AC. Mozna jeste 2. Nechapu jak muzete hodnotit neco co jste nehral. Hral sem na xbox one a vizual, soubojovy system i mise jsou velmi velmi dobre. Pokud nekdo mysli ze AC bude jako dark souls tak je jenom najivni a nepochopil ze AC je proste urceno pro jine hrace, ne HC hrace. Ale nuda to neni ani nahodou. I dlc byly ok. Hlavne druhe.
  • Tak, assety už jsou z větší části hotový - stačí vzít Alexandrii z Origins a překlopit ji mezi jiný kamení a křoví.
  • Inquisitor
    Teda ty to sekaj jak Baťa cvičky.
    • radim.zaty
      Proč by nedojili, když jim hráči prachy daj :)
  • 3 s z cele hry a to ještě jen reverzní leap of faith a už všichni remcají. A kritizuji věci jako by danou hru už hráli.
  • Ja už AC vůbec nemůžu hrát. ty první byly super. ale teď už nepřekousnu celé to moderní UI, mapu s gps navigací, otagované nepřátele, atd atd. Připadám si jak techno bůh v (třeba) starým Egyptě. Dejte mi stejnou hru, kde budu mít jen prostředky té doby, mapu naškrtanou na kusu papyru, zádný blbý HP bar někde v rohu, ale viditelný poškození, místo navigace popis cesty od nějakého místního, kde budou popsaný reálný místa v tom světě, protože jen tak může působit živě a negenericky. Nepřítel ať nad hlavou nenosí červenou řvoucí značku. Při střelbě z luku, ať nemají hitboxy třikrát větší než sami jsou, Vávra to udělal skvěle. Potom si takovou hru rád zahraju. ale tohle přiteplený barevný pseudohrdinství.. asi patří mladším, s prominutím, casualům.
    • To mas blby, na neco takovyho by hrac musel pouzivat mozek ...

      Takze neco takovyho mozna vyjde v podobe nejaky indie gamesky, ale rozhodne to nevyda UBI. Nikdy.

      Bejvaly totiz casy, kdy sis jako hrac musel sam psat poznamky, sam kreslit mapu a musel si to co ti NPC rikaj opravdu poslouchat nebo cist. Protoze se ti nikde na mape nevyzlutila zona do ktery mas dojit a neotagovali mobove kterych mas 50 pobit.

      Podivej trebas do wow, chtel bych videt jednoho jedinyho cloveka, kterej cte zadani Qstu. Nikoho to nezajima, obehnes vesnici (qsthub) oklipes NPC, naberes qsty, a des to vybit. Pak si to zopaknes podruhy a potreti, a presunes se na dalsi qsthub.

      Posledni AC sem prosel, tan svet je graficky paradni, dohled je uzasnej, i kdyz je na tom znat ze vizualni vzdalenosti ani zdaleka neodpovidaji realite (realne vidis rekneme 50km kdyz ses na kopci, coz je rekneme 3h jizdy na koni), ale herne je to tragedie.
    • Ohledně hud viz kolegové výše, za sebe můžu doporučit nedávno dodanou obtížnost Nightmare + zapnutý autoscaling nepřátel. Díky prvnímu zmíněnému není problém narazit na enemy, který ti s klidem dají one shoot kill, pokud je jejich lvl výrazně nad tím tvým, druhá volba pak znemožní farmení tím, že se vrátíš do low lvl oblastí a budeš to mydlit hlava nehlava. A pokud i to je málo, má aco ještě Animus Control Panel, kde si můžeš klidně nastavit 800% hp i toho nejzákladnějšího vojáčka. Není tak problém si z toho udělat takové Dark Souls mezi AC hrami
    • MalyZeli
      Jo, de to vsechno pozvypinat...
      • A jdou tam zapnout ty popisy cesty? A zmensit hitboxy? A mapa na papyru je mod?
        • Ty hitboxy tam sou takovy jaky tam sou, ale papirova mapa a podobny picoviny… uvědomuješ si ze to není ciste "historicka" hra, ale celej koncept sedi na tom ze to je generovany pocitacem ktrej ti cte dna a vzpomínky? A cely UI jsou proste informace v Animu? Takze z jakyho duvodu by tam davali dobovy UI. Coz platilo od 1. dilu, takze co tady plives za nesmysly? Beru ze se ti hra nelibi, a je mi to celkem v prdeli, ale ty věci co pridali do UI jdou vypnout, takze je to potom skoro totozny s 1ckou a Eziovou trilogii.
    • Nejdou ty věci krom mapy vypnout?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit