Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Cel-shanding ze neni v mode? Borderlands, Darkness 2 vlastne i trochu Rage. Nemusi to byt ten uplny cel-shade jaky pouziva Borderlands, ale urcite by ho pouzit mohli prave zpusobem jako napriklad Rage, ktery v urcitych vecech urcite komixove vypada. Moznosti je spousta.
  • pan sefredaktor si mohol odpustit vyrok "herne za moc nestala".....bola to velmi dobra hra, ci uz herne, pribehovo, spracovanim a aj dlzkou, pamatam ze som pouzival kusu a vrhacie noze, pripominalo mi to No one lives forever a dobre som sa pri tom bavil
  • jedna z mojich srdcoviek, roky som čakal na pokračovanie tak snáď sa aj dočkám :)
  • To autor článku hovoří o hře z vlastní zkušenosti nebo opisuje to co píše kritika?Tato hra byla herně pervektní ve všech směrech akorát jak tu již bylo zmíněno systém ukládání nebyl ten nejlepší co tu hru mohlo vyzdvihnout do výšin.Pokračování této hry jsem zavrhl už před 6 lety a ted z čista jasna pokračování pravda asi nemůžem čekat zázraky ale pokud by hra přiho navazovla na jedničku byl bych nadšen.
    • sleepless
      Z kombinace vlastni zkusenosti (prevazne) a zkusenosti nekolika kolegu (mirna podpera) v dobe vydani. Kazdy to ma trosku jinak. Po pocatecnim obdivu k rade hezkych vizualnich napadu (PiP apod.) do me naplno uderil herni stereotyp. Ale mozna to bylo dano tim, ze u me ani trosku nezafungoval pribeh (komiks jsem znal pred hrou, ale libila se mi jen kresba), takze motivace byla razem mensi. Presto se ve me dodnes drzi silny dojem, ze herne to proste byl ve sve dobe prumer. Dohral jsem se zatnutym zubem...
      • cece, jakej stereotyp? co to melou? ta hra byla zcela libova... kdyz si dal clovek zalezet, mohl to prochazet jako tichoslapek, kdo chtel kosil to ve velkym. Super hak na splhani a slanovani, kuse, noze, odklizeni nepratel, uprk z vezeni, zachranovani a eskorta... paradni grafika, flashbackovy sceny s fajn atmoskou (celkove paradni atmoska po celou dobu hrani), obstojny pribeh (zamerne nepisu nejlepsi nebo strhujici), ruzna prostredi, agentskej feeling... a zaverecnej boss - mongoose - teda, nez jsem si ho podal, zestarl jsem o deset let, 50x loadoval, proklinal tvurce a tak vseobecne zuril... ale kdyz ho clovek sejmul, mel pocit extra cupr blazenosti a nepriteli vzdal patricny hold. Jo, jeden se musel snazit, nez tuhle hru dohral a hral ji 15 hodin a dyl, ale stalo mu to za to, chtel se dostat az na konec, pak si vitezoslavne zapalil speka a rekl si jo, zivot je fajn... Ve zkratce, XIII byla vazne paradni hra *5*
      • USER47
        Souhlasím, žádnej zázrak to nikdy nebyl a kdyby to nebylo celshade, tak po tom dneska ani pes neštěkne.
  • zx_spektrum
    Ono to taky může být reakce na letošní francouzsko-kanadský seriál XIII: The Series který byl pokračováním 3 roky staré dvojdílné minisérie XIII: The Conspiracy. Obojí lehce nadprůměrná televizní produkce. A podle iPrdítek to žádný herní zázrak nebude.
  • montatatana
    Hra to sice byla skvela a graficky nejlepsi zpracovani komiksu ever, ale vsechno naprosto zabil system checkpointu a celkove ukladani. Diky tomu to spousta lidi vzdala nekdy v pulce (nebo v pasazi ve vezeni), protoze na to proste nemela nervy.

    Od tohohle taky rozhodne necekam pokracovani, ani FPS.
    • USER47
      Ještě mám dojem, že tam byla naprosto nesnesitelná AI, která byla sice úplně dementní, ale vynahrazovala si to bleskovejma reakcema při započetí přestřelky. Člověk se pokusil hrát stealth, přiblížil se na pár metrů k dvěma nic netušícím nepřátelům, a stejně je nemohl oba zabít, aby ho jeden z nich nestačil zasánout...meh
    • Ano, použít checkpointy nebylo zrovna rozumné rozhodnutí. Ty dávají smysl ve spojení s autohealem, ale ve hře s lékárničkami (a dost tvrdými nepřáteli) nemají co dělat, akorát silně natahují obtížnost.
    • Jo, systém ukládání byl teda hodně přísnej :) Já to hrál znovu vloni, když jsem neměl do čeho píchnout. Herně mi to přišlo fajn... střílení ničím nevybočovalo z řady tehdejší doby. Ale příběh, postavy, i ta komiksovost to prostě všechno vytáhla ke skvělýmu zážitku. Moc bych si přál, aby to bylo pokračování... i kvůli tomu, že v tý původní hře je všechno vlastně jen nakousnuté z nekolika prvních sešitů. No uvidíme :)
    • RakeW
      To mi připomíná, že jsem to taky nedohrál. Dostal jsem se k tomu až loni v rámci hledání her, které jedou svižně na X3100 v NTB, jenže pak proběhl reinstall Windows... Ale možná mám furt někde uložené pozice.

      Bylo to trochu nasrávací, to je fakt, ale na střední obtížnost se to celkem dalo (i to vězení). Spíš mě tyhle střílečky jako je XIII, které všichni staví nad současnou CoD vlnu, nějak zvlášť nebaví, protože jsou většinou takové pomalé a prázdné. Zkoušel jsem se tuhle vrátit k prvnímu Soldier of Fortune a ta hra prostě už není tak zábavná jako kdysi.

      A vůbec docela rád bych někdy s někým pokecal na tohle téma, kde by se našly i jiné názory než, že CoD je kravina a starý dobrý časy blabla... I o jinejch věcech. Existuje u nás nějaký všeobecný herní forum trochu na úrovni?
      • pro: RakeW@tiscali.cz
        Nevím všeobecném herním fóru na úrovni, taky bych o tomto pokecal.
  • RakeW
    Moje tipy: Nebude to pokračování první herní třináctky a nebude to FPS (iOS zařízení...), maximálně rail shooter, ale spíš bych to viděl na nějakou side-scrolling střílečku. Koneckonců skákačka XIII pro mobily (hrál jsem jen java verzi, nevím, jestli byla i jiná) patřila ve svém žánru k tomu nejlepčímu.

    Nejsou to žádné světoborné prognózy, jen jsem ale chtěl vyvést z omylu místní diskutující, kteří se těší na další díl :). Ale třeba se pletu...
  • Holcik123
    Obávám se že to bude jako u dalších takových "vzkříšení", tzn: propadák *9* ale doufám že se mýlím *1*
  • BoB.2
    Komiks bomba hra taky nebyla špatná
  • taky se ohrazuji vůči výroku "herně za moc nestála", stála naopak za hodně, a vzpomenu si na ni i dnes, takže nejen ve své době..

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit