Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Asi pred 3. dny vidim na Xbox nabidku Crysis 3 za 299 Kc a po velmi kratkem sekvencnim hrani kazdy vecer 1-3hod zachranim dneska svet. Takze cena/vykon jsem spokojen,ale..Pamatuji si na C1 a celkem dlouhe unavene hrani nez jsem narazil na tezke Cephy a hra dostala jiny smer. Tady si ve stealthu hacknu palebni veze nepratel, min. pole a ty udelaj praci za me a muzu jit na Manhatnu v klidu na parek. Ve finale opet palebni veze strili za me zatimco si lestim kver nudou a cekam nez vyleze Alpha Ceph, abych ho par mackanim "A" zabil :) sranda hra a mozna pro deti. S tim lukem mirne originalni, ale nesmysl pokud mam dalsi zbrane minomet,tezky kulomet, rakety, granaty a cela akce trva mimo stealth mode minutu..
  • Ma pravdu ten chlapec na PC by si na sebe takova smira nevidelala, je plno lidi co si to nekoupi uz jen kvuli stupidnimu originu! (Vlastne spravne mel rict na Originu by se C3 nezaplatila!) Ma pravdu to jen na konzolich je tak velke procento hracu co se nechaji zbbnout jen marketingem a koupi kdejakou blbost ze ty prodeje budou mit lepsi...
  • Podle mě rozhodně nejhorší díl, oproti jedničce vysloveně koridorovka (a to že i přes "otevřenou" džungli nebyla v C1 zase taková volnost), nevyužitej potenciál a AI mi přišla jako downgrade oproti předchozím dílům. Opravdu si toho nikdo nevšiml ? Stačí zabít jednoho vojáka - většina ostatních se tupě jednou cestou půjde podívat co se stalo a vy pak můžete nahodit stealth a proklouznout (rychlejší) nebo využít výbušných šípů (což přiznávám byl zábavnej prvek, ale kvůli nekonečným posilám jsem pak radši chodil ve stealthu). Nejhorší bylo že i emzáci se chovali skoro identicky (až na Stalkery). Navíc typicky krátká herní doba a mdlej, předvídatelnej příběh. Opravdu, porovnávat s FC3 je zbytečný
  • potřeboval bych poradit jak pokračovat v levelu crysis 3 bohové a zrůdy prosím poradte
    • chlapče...skús toto http://www.youtube.com/watch?v=B6GIotp5N6k
    • Ktorý je to level, o čo v ňom išlo? Ja už si to nepamätám presne. Ale aj tak...ako nemôžeš vedieť v Crysis 3 pokračovať? Však nahoď binoculars a tie ti ukazujú vždy cieľ cesty.
  • Hmm priznam sa nechapem tohto cloveka. Na jenej strane Yerli tvrdi ze boli pripraveny na nizsie hodnotenia a na druhej strane to dava za vinu hracom a ich unavou zo strielaciek tohto typu. Tak ked maju zakaznikov tak preciatnych preco im zasa a znovu sa pokusaju predat to iste len v inom obale ? Chapem ze je tazke si priznat chybu ale asi nebude chyba len v hracoch, ci skusaju do tretice vsetko dobre ze snad to uz vyde ? A keby naozaj platilo ze hraci su uz taky unaveny tak preco su uspesne rozne Indie projekty alebo ked uz sme pri FPS tak aj poniektore FPSka od konkurencie ? Asi to nakoniec nebude len o grafike. Inak celkom zvlastne je ze firmu vlastnia turci, robia v nemecku a pritom hra je tak nechutne presytena americkym maco prejavom az no (este aj nazov, Unreal uz bol zabraty tak co bude take extra cool max hmm no crysis ne). Z tej hry trci z kazdej strany same klise az no, este aj ten luk z toho robi doslova Rambo styl. By ma zaujimalo kolko ludi by si teraz islo pozriet/zaplatilo za Ramba 2,3 (samozrejm bez nostalgie,pod inym nazvom proste v tom istom style). No asi by to ziadne terno nebolo ale skor take bezne Becko.
  • Jsem ted nekde cetl vyjadreni nekoho z Cryteku, pry je Crysis 3 mistrovske dilo, no a pak uz jen salva smichu. :-D
    • ...inak ... chlapče rád sa pozriem na tvoje projekty. Alebo chodíš ešte do školičky? Milujem takýchto odborníkov. Ak chceš kritizovať napr. Jamesa Olivera a jeho kuchyňu...najprv mi daj ochutnať to, čo si navaril ty. Ja milujem samozvaných odborníkov a kritikov...
      • Podla toho co trepes to vyzera skor tak ze ty si este v skolke.
      • Tohle miluju zas já. Takže hry můžou kritizovat jenom vývojáři, filmy jenom režiséři a jídlo jenom kuchař, rozumím tomu dobře?
        • to netvrdím ... ale človek by mal mať nejaké skúsenosti a vedomosti, skôr ako bezmyšlienkovito všetko kritizuje. Ja za milujem ľudí, ktorí vyhadzujú nedojedené jedlo do koša, len z frajeriny. Jedlo, na ktoré si nezarobili. Ľudia, ktorí v živote nepocítili poriadny hlad. A hlavne ľudia, ktorí si nevedia navariť ani čaj...
          • co to tu trepes za p*coviny?
      • takze filmovy kritik musi byt zaroven minimalne reziser, aby mel pravo kritizovat?
  • Xcomik
    Ještě než vyšel Far Cry 3 četl jsem od něj nesmysl ve stylu že se tahle značka už nemá kam posunout. Nicméně se hra posunula a to výrazně a tak dobře že se z ní stala jedna z nejlepších her roku.

    Paradoxem však je že jeho milovaný Crysis 3 se nepohnul nikam ba co víc spíš se jen omezil na tupý koridor bez špetky inovace. Od té doby co vlezl k EA má takové velkohubé kecy až je mi z toho nablití.

    On už samotný Crysis 2 nebyl bůh ví co a nejspíše mě zdejší milovníci jedničky asi dají po hubě ale já sem si ten Crysis (první díl) šel koupit kuli hype a po dohrání sem byl dost zklamaný. Když sem tehdy chtěl rozjet Multiplayer nemohl jsem se do něj ani pomalu přihlásit tak sem na*raně vytáhl to dvdéčko z mechaniky a švihl s ním o stěnu mého pokoje (hezky se o panel rozletělo není-liž pravda).

    Jedno se mu upřít nedá udělali engine který má takovou hezkou kreslenou struktůru (realita vypadá úplně jinak) ale ano hezky se na to kouká ale to neznamená že ten jejich slavný Crysis je něco super uber ultra hard. To skutečně není!
    • ale máš pravdu...Jednotka nebola dobre optimalizovaná a nie je ani do teraz. Crysis naozaj nieje nič uber ... je to len jednoduchá, pekne urobená first-person shooter. A čo má byť? Veď ja som ju, s tým vedomím, aj kupoval. Keď som kupoval Diablo 3, tiež som vedel do čo idem. Nečakal som, že to bude Final Fantasy VII alebo Mass Effect. Keď kupujem hru, vždy si rozmyslím, čo idem kúpiť a tak sa vyhnem sklamaniu. Ale tu je kopa takzvaných hráčov, čo bezmyšlienkovito od rána do večera hry sťahujú z torrentu...a potom nadávajú, ako ich tá či oná hra nebaví. A čo je najhoršie, čítal som článok, kde písali, že aj zamestnanci veľkých nahrávacích spoločností a filmových štúdií používajú torrenty úplne rovnako ako ostatní. Torrenty využívajú aj zamestnanci štátnych úradov, napríklad Ministerstva spravodlivosti, v Európe sa nechali nachytať ľudia z nemeckého, holandského, španielskeho i Európskeho parlamentu. Takže všetci si se_u do papule *13* Len by som rád videl tie ksichty, keby im nedali výplatu, keďže oni sami sa pripravujú o zisky. Tomu sa hovorí totálna nenažratosť. Viem pochopiť keď sťahuje študent, ktorý fakt na rozhadzovanie nemá. Ale ten nech je potom ticho v ústraní a nekritizuje produkt, za ktorý nezaplatil. Ale keď piráti na filmoch zamestnanec filmového štúdia...to hovorí o ľudskej sprostosti. Potom nech ľudia stále plačú, že je kríza...Veľmi tomu ani tento problém neprispieva....
  • Já zkusim trochu zapolemizovat, jak jsem si představoval před deseti lety, jak by mohli vypadat hry dneska a převedu to příklad Crysis 3

    Otevřené město (mapa), kde by ale z důvodu nenáročnosti na paměť bylo nějkolik úrovní omezeno přechody (alias G-Police / jen z pohledu té filozofie otevřenosti světa vs. náročnost na HW). Otevřený server jako u Planetside2 ale omezen řekněme 50-200 hráčů. Mimozemštani by mohli být generování serverem dle určitých lokací (Stalker) a řízení AI / živý online hráči. Živý hráči by pak tvořili frakce a plnili úkoly, které by designoval administrátor serveru (sbírání artefaktů, zabírání území...) Nanooblek jen pro ty nejúspěšnější. Takovej Crysis bych si dovedl představit (i když hráči by se jistě chovali jako hyeny - viz DayZ, musely by být stanovena pravidla a za jejich porušení BAN).
    • Proc banovat hrace za neco co jim hra/gamedesign dovoli (a ted nemyslim umyslne vyuzivani glitchu a bugu)? Neni zabavnejsi udelat z nich psance co musi chodit kanaly, jinak se na ne vsichni sesypou?
      • Mluvim z vlastní zkušenosti, kdy jsem zažil války klanů v různých hrách. Vždy byly jasně daná pravidla, co už se nesmí a neuposlechnutí bylo trestáno. Vem si CS, Sejde se ti 9 dobrejch lidí ale ten 10 bude 12-ti letej kluk, kterejje ještě dost nepřizpůsobivej. Pak začne střílet do vlastních, když bude mít bombu, tak si stejně bude běhat kde chce a vlastním lidem bude zásadně házet granát pod nohy.

        jak by vypadal DayZ, kdyby někdo hlídal zony, kde jsou začátečníci a nově respownovaní v bezpečí? Se základním vybavením (po opuštění by se ho vzdali) ... ?

        Já zažil takový situace, kdy Ban dostávali lidi, kteří si vzali takovej sniper kit (byl jen 1/2 na 32 lidí a přitom si hráli podle sebe, ne tak jak to vyžadovala jejich role). Hraní pak mělo neskutečnej charakter. Kdo ví, jestli se něco takovýho ještě vrátí, ale zážitek z hraní byl úplně někde jinde, než co se nabízí dnes.
        • na tom neco je
  • Trochu mi k té ziskovosti na PC nesedí ta taktika "Origin Only". Zrovna minulý týden jsem dohrál Crysis 2 a říkám si, že bych si mohl pořídit i 3ku. Koukám na Steam... nic... že by ještě nevyšla? No a pak zjistim, že na Steamu ani nebude..
    Takže chtějí vlastně oni ty peníze, nebo ne?
    *1*
    • Chteji a nechteji 30 % z nich nechat valve.
      • Veskoslav
        Prosím odkaz Jejdásku na to, že Valve si bere 30% z her.
        • a kolko myslis ze si beru? ved to je este dobre percento
      • kostejnesmrtelny
        Tak to mají smůlu. Místo 70% ode mě dostanou prd *5*
  • GlaDOS
    Já jsem třeba unaven herními značkami, které se pořád plácají na stejném místě, nebo postupem času s dalšími díly ztrácejí svoji osobnost. Buď je tu pátý díl toho samého (CoD), nová IP, která ze začátku vypadá skvěle, ale časem výrazně slábne (Dead Space) nebo skvělou IP po prvním dílu ihned zaříznou (Mirrors Edge). Jen občas se stane, že pokračování se dokáže posunout dál a zachovat si pořád svoji tvář (Bioshock).
    • to sice ano, ale bioshock 2 byl naprosto zbytecny dil.
      • Kozy
        Zbytečný bych neřekl, ale pravda, bylo to zklamání po jedničce.
        • x_ander
          Zbytečný rozhodně nebyl a zklamání mohlo být akorát z toho, že to bylo "to samé" co jednička. Což si vzali tvůrci k srdci a trojka tak bude něco naprosto nového a originálního i v rámci série. Narozdíl od sérií typu Cod, kde si všichni stěžujou, že je to to samé už nekolik dílů, ale na to se kašle, budeme slámu mlátit dál.
          • Určitě ale víš o posledním dílu s jeho rozvětveností příběhu v singlu a perfektním systémem "sestav si svůj loadout" (aniž by se vytvořil "overpowered" setup) v mulťáku. Pak je tu např. odměňování killstreaky podle bodového hodnocení, ne pouze za killy (taky se nyní jmenujou "scorestraks"). I grafika docela ujde na to, že je dělaná tak, aby se i na konzolích dosáhlo alespoň 60 fps. Atd...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit