Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • A kterej ko*ot si ku*va myslel že to bude simulace?! Nebo rovnou ARMA 4 V 1 SVĚTOVÝ?! Asi je vás hodně jak čtu ty komentáře......
  • Teamový hraní podpoříte velmi jednoduše. Stačí ponechat body pouze za obsazování vlajek, plnění munice, oživování atp. a kompletně zrušit body za zabití. Ve výsledné tabulce pak naukazovat K/D ale čistě jen skóre.
    • Inquisitor
      V Red Orchestra je sice v tabulce počet zabití, ale body za týmovou hru jsou důležitější. Takže můžeš mít sto zabitých, ale v tabulce je na prvním místě člověk co má klidně jenom deset, ale víc tým bodů. Ale stejně to nezabraní tomu, aby se hrálo CoD stylem, každý sám za sebe.
      Jde vidět, že když není parta lidí, tak vetšina pravidla a vlastně smysl zábavnosti hry pohřbí jejich nedodržováním. A potom se diví, že je hra brzo omrzí, když ji hrajou na jedno brdo.
      • Paulcz
        To není úplně pravda, pokud jsou v RO (DH) týmy +- vyrovnané nebo se hraje větší mapa, nejvíce bodů mají ti co mají zároveň i nejvíce killů (a může to být i klidně pěšák s puškou).

        Hra jde hrát určitým CoD stylem, ale furt je to na hony vzdálené hratelnosti CoD díky tomu, že design hry má hlavu a patu. Je poměrně blbovzdorná.
        • Inquisitor
          Jasně, když bude mít většinu killů tam kde prospěje týmu, při bránění nebo útočení na daný bod. Tak má zároveň vysoký počet bodů. Ale když bude zabíjet mimo týmový cíl nebude mít tolik bodů i s většim počtem killů.
          Ale tady je zároveň výhoda, že každý zabití týmu prospěje, protože ubírá soupeři počet respawnů. Takže když pár lidí někde kempuje, tak to ani nevadí.
      • Ja bych zrusil i tabulky, k cemu to je. Team play musi byt dan mechanikou hry, ze skratka jako solo hrac neprezijes. Jako v realu. A kdyz zemres hra by te mela "potrestat" treba delsim spawnem nekde na konci mapy.
    • ZvacA
      I v tomto případě je to nejistý podnik jako spoléhat se na to, že úplně každá hra bude óda na teamwork. Teamový hraní je dle mého především pořád na hráčích i s takovými mechanikami, které momentálně Battlefield podporuje a i s tím, že hra je "pro všechny". Jde o jejich přemýšlení o hře, o dlouhodobé zkušeností a seznámení se s hrou i jednotlivými mapami a ochotě se jí přizpůsobit, případně chuť zkoušet nové možnosti na jednotlivých mapách. Sejdou-li se, a to třeba i náhodně lidé, kteří však projevují cit pro danou hru, včetně spolupráce, velmi dobře se na mapě rozpoznají a jejich chování na hře bude znát, včetně fraghunterů (ty bych taky obecně neházel do jednoho pytle). Nemyslím však, že to musí být o tom, co se mi bude zobrazovat nebo nebude zobrazovat nebo mi vnutí nebo nevnutí tvůrci, případně hra samotná. Chtějí-li hráči spolupracovat, tak spolupracovat ať už pouze nebo taky v tom základním vymezení své specializace (medik, ženista...) nebo třeba při útocích, či defensívě cílů, tak nějak budou. Nepodceňoval bych to, že i v tomto může fungovat spontánnost. Ani existence skórové tabulky a poměru K/D (kterým se stejně tak část hráčů pochopitelně a přirozeně ve hrách ráda kochá a pase po výsledku), nějak neomezuje v tom, abych se věnoval hře samotné a tomu co se na bojišti především odehrává. Neomezuje v tom, abych týpka vedle zažádal o vyléčení nebo někoho sám vyléčil nebo mu doplnil munici. Stejně tak mi tohle nebrání v tom, abych zatímco převážná část týmu bude ztečovat vesničku, se rozhodl třeba z vlastní iniciativy trčet alespoň za tím kulometem na momentální pozici, abych nedovolil soupeři ten mlejn nebo ruiny kláštera prostě převzít a pomohl týmu neztratit tak lacině vlajku. A třeba se někdo ochotně připojí a třeba nás při protiútoku soupeře někdo ještě podpoří. Kdo ví, ale i o tom to je.
      • Tak a ted si zahraj Squad a cely ten tvuj wall of text muzes vymazat. Je to ciste hrou. I ten starodavny BF2 mel lepsi teamplay nez nove BFka. Protoze byl pomalejsi a mel mnohem propracovanejsi system squadu.
        • ZvacA
          Squad, RO, Arma je kvalitativně a obsahově navíc trochu jiná liga, příteli. Zůstával bych spíše v mezích Bf série a jejího žánru. A v tomto případě čistě hrou to určitě není, byť může mít mechaniky k nějaké motivaci a usměrňování hráčů v poli. V této hře se ale dodává podklad, jak se s ním však a jak dynamicky naloží, to už je ve finále na hráčích. To já taky ještě pamatuju, kdy jsme dokonce v ještě starodávnějším Bf1942 hráli týmově i dlouho předtím, než vůbec třeba nějaký propracovanější systém squadu přišel na scénu. Hra nám neurčovala, co máme dělat nebo s kým se máme držet za ručičku nebo kdo nám pomůže nebo jak rychle řešit střety, my jsme byli ti, co tuhle hru hráli podle nejlepšího svědomí a jejích možností. A třeba i co nejlépe jako tým a chovali se v závislosti na tom, jak se vyvíjela situace na bojišti. A hráli jsme a fungovalo to i bez něčeho extra, čím by hra měla disponovat nebo nás přímo motivovat. Nějak se nám nemuselo podobnýma srandama ukazovat, zda zrovna tuhle nebo onu postupující nějakou část spoluhráčů mám krýt tou palbou do toho okna s kulometem nebo ne. Nebo by mě ke spolupráci tomu měla jinak donutit absence čehokoliv, absurdní. Tohle prostě přišlo ze situace a s vnímáním od hráče, který se ve hře pohyboval a chtěl tak jednat. Nelze mluvit o tom, že v nejnovějším Bf půjde o nějaké taktické týmové orgie a hraní si na Pattony po vzoru tebou zmiňovaného titulu, to asi ne, ale není pravdou, že i když tahle hra hráčům něco nevytyčuje nebo nezakazuje, že jsou tím automaticky odkázáni hrát pouze na sebe.
  • S tim pohybem tech figur, to si snad delaj pr... ne ?
    • celý je to joke, první světová očima Michaela Baye po tom co vyfrknul gramovou lajnu koksu *7*
  • Nejsem historik ale myslim ze v te dobe nemel kazdy vojak sluchatko, byl tam jen jeden radista s telefonem tak co je to za blbost ze tam nejaky zensky hlas oznamuje co se prave deje, ze nekdo zajima bod atd. Taky to zvyrazneni objektu, to maji nejakou high tech helmu?
    • Všechno bylo ale že dřeva . Helmy z borovice s nočním viděním i hudem jen si museli dávat pozor na třísky
  • TheGGG
    Předobědnáno spolu s novým CoD a titanfallem 2, konečně pořádné fps...
  • Magister_Peditum
    Vida, a když jsem to samé psal u prvních dojmů z E3, tak se mohli mnozí zbláznit. *4*

    Jediná naděje se skrývá v oznámení, že pro Francouze se chystá speciální DLC. To by s trochou štěstí mohlo znamenat, že nakonec ve finále budou frakce diferenciované. Naděje umírá poslední. Alespoň tam jsou i Rakušáci, na které se obecně jinak ve hrách kašle. Když se nad tím tak zamyslím, tak ta univerzalita zbraní nebude k zahození. Budu moct při hraní za naše místo zasekávají se Mannlincherovky vzít do rukou nejlepší opakovací pušku všech dob - SMLE mk. III! ...A pak mě bude každý zabíjet, protože všichni budou mít samopaly... *9* *15*
  • sry ale hry v BF serii odmitam hrat z principu. jednim z duvodu je i system zabirani anonymnich radoby strategickych bodu ABCD nahodne rozhazených po mape, ktere ale nemaji žadny strategicky vyznam. A pak nejaky blbec na motorce nebo bicykli probehne pul mapy, chvíli se zakempí a zajme bod. K prečíslení nemuže dojít protože se stejne za pár sekund spawnete uprostred bojište nebo na partakovi.

    Tohle mi valku nepripomína ani omylem.
    • Nemáš hrát s kriplama
  • ano zbrane sú nie realistické , ale komu by sa chcelo bežať ako slimák s tým ťažkým gulometom *1* asi nikomu , je to arkáda nie simulátor je to akčné , rýchlosť prekvapuje ,ale vojna bola chaos a stresy tak prečo spomaliť celý chod hry. Kdo to nechce tak COD bude lepšia voľba pre niekoho.
  • popravde, zklamalo. budovy se ani neodrazi v kaluzich? sprska z kulometu do krovi, ktery se rozlitne na kousky dreva? ten "cool" zenskej hlas mi tam taky nesedne. doskakovani beden a jinych detailu par metru pred hracem taky bomba. vsichni kulomety v 1. svetovy... asi sem od toho cekal moc. pro me zatim akorat reskin BF4. sice zatim alfa, ale...
  • Tak jak se mi nelíbí novej Battlefield, docela mile mne zaskočil Verdun. Původně jsem v sobě živil malou naději, že novej BF bude někde mezi těmato dvěma koncepty. Ale tak další BF, stejně jako bude další COD. Třeba se někdy dočkám.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit