Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • na ps3 sem zapoměl dodat.......
  • Ahoj co mám dělat když mi ve hře postava chodí pomalu už ani neběha jen chodí norm. chuzí je to pomalé!!!!!! poraďte prosííím *13* *13* *13* *13*
  • neví někdo jak se dostanu z testovací místnosti?
  • Na konzole nadává jen držgrešle co nemá 6k na konzoli.Pc má každej,dokonce i majitelé konzolí ,to je překvapení co?:)
    • Taky se divím, že tahle samozřejmost nikomu nedochází...
  • Ať si každý koupí co chce a ať si každý hraje na čem chce. Já měl vždy PC před 4 lety sem koupil XBOX a sem spokojeny zvykl sem si na ovladač a ovládání což byl největí problém ale sem spokojen. A vy co brečíte nad grafikou , mnohem více by mě potěšily lepší příběhy, lepší AI , lepší nápady na hry. Každý chce jen slintat nad grafikou a mít co nejlepší železo. Pokud vás do toho baví vrážet každý rok peníze prosím....podle mě sou podstatnější věci ve hrách které by se měli řešit než grafika ta je dle mě na velmi dobré úrovni!!!
  • To máte z toho že pirátíte hry na PC. Takhle by konzole vůbec nevznikly, všechny pecky by byly na PC a nejen že by si člověk nemusel kupovat 10 různých zařízení ale ještě by to mělo lepší zpracování bo by se nikdo nemusel ohlížet na nízký výkon konzolí. Bleh.
    • calwin
      ty čo splietaš... už na starých amigách sa hralo a v 80 rokoch ani pc hry neboli a ak hej boli to čisté experimenty... odborník... taký komodor bol niečim nevýdaným...
    • Mechwarrior_bw
      prvé konzole vznikly už niekedy v sedemdesiatych rokoch a dôvodom určite nebolo pirátstvo PC ... imho ideálna by bola kombinácia PC + PS3 ako hlavné herné platformy, situácia najviac zkomplikoval MS s ich dotovaným xboxom, nebyť jeho tak situácia by bolo omnoho vyváženejšia aj v prospech PS3 aj v prospech PC.
      • S prvníma konzolama to nemá nic společného. V 90tých letech na nich nikdo nehrál. Všichni pařili Dooma na PC a pro všechny vývojáře bylo PC absolutní prioritou. Ale byznys je byznys a firmám jde hlavně o prachy. Na PC se krade, na konzolích ne. Xbox byl už jen logickým tahem. Když někdy vidím srovnání kolik se prodá nějaké hry na PC a pak kolik se jich prodá na konzole, chce se mi brečet.
        • Mechwarrior_bw
          - v 90tych rokoch mali konzole už obrovské trhové zastúpenie (konzole od Sony, Atari, Sega, Nintendo ku koncu aj Dreamcast...)
          - a to, že na konzolách sa nepirátí je nezmysel.
        • Ono na konzolích se prodává víc protože zkrátka je pro mnoho (neznalých) lidí mnohem jednodušší pořídit si konzoli za 6 000 a sem tam si na ní něco koupit a zahrát si to... A ti co tvrdí že současná generace konzolí může vydržet ještě 3-5 let se mýlí, současná generace konzolí je se svým HW daleko pod potencionálem PC a nejsou to konzole co sou stále silné pro nové hry ale nové hry se přizpůsobují konzolím (PS3 256 MB RAM a Xbox 360 512 MB ? LOL ? ). Dle mého, pokud by příští rok vyšla nová generace daleko silnějších konzolí (x720, PS4) tak by se grafická úroven her zase zvedla ( stejně jako tomu bylo v letech 2006-2007 .
          • Mechwarrior_bw
            situácia je také, že PC začína naberať na sile ... podľa mnohých predikcií by mohlo byť PC hernou platformou č. 1 do 10 rokov, samozrejme to je ale velmi špekulátivne, mnohé závysí od rôznych iných technológii ako je onlive a takisto od toho ako výkonná bude nasledujúca generácia konzol. A v tom je práve najväčší otáznik, pretože prevláda názor že v žiadnom prípade nepôjde o veľký skok vo výpočtovom výkone a práve to bude šance pre PC.
  • God-of-War
    -Settings-Game Settings-PS Upscaler (OFF) PS Smoothing (OFF)

    -Settings-System Settings-Display [What's New] (OFF) Notification Messages (DO NOT DISPLAY)

    -Settings-Display Settings-Cross Color Reduction Filter (OFF) RGB Full Range (Limited) Y Pb/Cb Pr/Cr Super-White (OFF) Deep Color Output (OFF)....... takhle si to nastavte a bude to hnedka lepší!!! a pokuď vim, tak na kompu se to seká taky a padá to na lištu:). a doporučuju ješte vypnout automatický ukládání
    • Nepadá, neseká. Máme to v domácnosti na třech různých sestavách a nikomu to nikdy nespadlo, ani se nezačalo takhle sekat. Maximálně jednou to skončilo na "Program neodpovídá" hlášce, když si dcera začala Alt-Tabovat a Ctrl-Alt-Deletovat, aby se podívala na xichtbook.
      • To je i moje zkusenost. Za celou dobu hrani mi Skyrim padl asi 3x a to tehdy, kdyz jsem alt+tabnul kvuli praci. Mimochodem jsem uz Skyrim "dohral" (100+ hodin).
  • Nepřekvapuje mě to. Mám PC i PS3, takže vím, o čem mluvím. Nemám rád ublížené řeči konzolistů, ani ty silácké od pcčkářů. Takovej BF3 vypadá na PS3 o poznání hůř než na pc na low, a snad nikdo nečeká od konzolí extra výkon. Já si PS kupoval primárně kvůli Tekkenu, Soul Caliburu, God of War apod. Každá platforma by si měla držet svoje. Tyhle multiplatformní záležitosti a porty jsou na dvě věci. Jako hráč na pc bych od Skyrim čekal lepší interface a lepší textury. Jako hráč na PS zase lepší optimalizaci.
  • adahn
    Reakce na špatné vlákno, nebo spíš na žádné - prosím smazat.
  • Tak já se pokusím zdejší bitku konzole/PC protnout dojmy ze Skyrimu po deseti dnech hraní...

    Mám za sebou cca 50 hodin s druhou postavou (s tou první jsem nahrál asi 40), hrál jsem za Imperiálku (vždycky hraju v RPG za něžné pohlaví, vysvětlujte si to, jak chcete) stylem "levá ruka fireball, pravá ruka meč". Pomalu začíná odeznívat pro Bethesdí hry tolik typický wow efekt a dostavuje se stereotyp. Banditi, před nimiž jsem ze začátku prchal a musel jsem je vodit do tábora obrů, abych se jich vůbec zbavil, už nepředstavují žádnou výzvu a padají mi k nohám jako kuželky. Tedy vyjma boss typů, kteří z neznámého důvodu umí na můj vkus až moc často spustit "finishing move" na začátku boje a mé křehotince s plným ukazatelem zdraví rozmašírovat hlavu palcátem. Což na náladě nepřidá.

    Mám objevenou asi půlku mapy, nebyl jsem ještě ani v žádném z větších měst kromě Whiterunu a Riftenu. Zrovna před chvílí se ze mě stal Arch-mage. Chození po krajině, ač s nezaměnitelnou atmosférou, už je nuda. Do jeskyní chodím jen z povinnosti, padlé nepřátele už skoro nevybírám, lektvary nemíchám. Prvních pár desítek hodin bylo fantastických, ale teď se začíná opakovat úplně stejný pocit jako v Oblivionu. Dost mě to mrzí/štve, protože jsem se na Skyrim těšil od prvního teaseru a po vydání jsem měl týden volno, abych mu mohl věnovat co nejvíc času.

    Má někdo další takhle s odstupem času stejné pocity, nebo už jsem na to hraní starej?
    • chapem ta lebo s oblivionom to bolo u mna podobne avsak po cca pol roku prislo druhe 'vytriezvenie' (pozitivne ;) ked som objavil www.tesnexus.com a natahal som vyse 100 modifikacii (nie len textury, ale hlavne vylepsenie UI a rozne 'overhauls'). to som fakt nechapal ako som to mohol predtym hrat. u skyrimu to bude urcite podobne, uvidis co vytvori komunita..
      skyrim ma podla mna este vacsi potencial. pozri www.skyrimnexus.com ako sa mody kotia a to este nie je k dispozicii construction set.
      bethesde treba podakovat, ze umozni hracom hru vypiplat k dokonalosti, len treba trosku pockat *3*
      • adahn
        Nexus znám, taky jsem do Oblivionu pár modifikací udělal... a stejně jak píšeš nechápu, jak jsem mohl dohrát základní hru. Skyrimnexus taky sleduju - zatím mě ani trochu nepřekvapilo, že mezi prvními mody byly "Nude female bodies" *4*
    • Gonzi
      Podstatná výtka (k jinak perfektní hře) z mé strany je možná dost podobná - není tam levelování nepřátel s hrdinou, ale zároveň tam není svět, který by hráče vedl k postupnému procházení z jedné strany na druhou s rostoucím levelem nepřátel.
      Proč je to špatně?
      Protože při potulování člověk narazí na krysu (jedna rána a je po ní) a na trola (jedna rána a je po mě) a pak na krysu...
      tohle se týká i dungeonů a pevností s nepřátely... některé vystřílet bylo hodně hardcore prostě proto, že tam byli borci, jenže v pevnosti nalevo a napravo byli čajíčci na kterých jsem si leveloval healing a armor tak, že jsem si stoupl a používal heal zatímco mě šimrali po brnění... ehm.
      Ve výsledku se člověk může vydat kam chce, ale obtížnost konstantně kolísá od easy po hardcore a dost mi to kazí zážitek, protože prostě nevím, jestli vlezu do jeskyně, která mě bude bavit, nebo jestli se tam unudím k smrti, nebo jestli zemřu.
      • Ak nechces uplne skakat medzi obtiaznostami, nebehaj po mape uplne nahodne, ale chod tam, kam ta zavedu questy. Tie sa generuju aj podla tvojho levelu a tym padom by si mal vzdy mat dungeon s priblizne rovnocennymi protivnikmi.
      • Tohle je zas na druhou stranu presne to, co me vyhovuje. Mam nekolik dungeonu, kde mi proste zbyl zaverecny boss a nedokazu ho dat. Tak jsem si zasel pro henchmena - natahl na nej legendary draci zbroj, nadopoval se lahvickami a poslal ho odlakat pozornost Bosse a spolecne jsme ho ukutali a ja poslal henchmena zas domu. Kdyz nepomohlo ani to, tak jsem se k Bossovi o 10 levelu pozdeji vratil a ejhle. Uz sel klucina dolu. Tim ze jsem tam byl tak fast travel to obeham rychle. Levelovani je tam jen castecne, coz je pro mne tak akorat. Uz to neni jako oblivion te ten samej bandita co pred 20 levely je na 50-100 ran a misto v kozesine je kazdej vesnican v daedrickym.
        Nekdy je to pro mne prijemna zmena dostat quest od vesnicana a pribehnout do pevnustky kde je kazdej na jedno svihnuti mecem a jejich sefik pak na dva az toho pak dalsi Q kdy se stazenyma pulkama beham kolem sloupu a za mnou Master Necromancer ktereho ozobavam 15 minut a premyslim jestli ten quicksave v mistnosti s nim byl fakt dobrej napad *1* *1* *1*
      • 1. je tam level scaling, ale neni tak hrozne zpracovany jako v oblivionu
        2. to co popisujes se nazyva open world, to holt v open world rpg bude, kdyz te to nebere a chces potkavat postupne slaby, prumer, silny, tak si holt musis zahrat linearni rpg

        uz si hergot lidi uvedomte, ze skyrim neni kralem vsech rpg her, ale je to spicka v singleplayer rpg s otevrenym svetem
      • Hezky řečeno...

        Ale můžeme polemizovat, že to byl záměr tvůrců... kdyby se jednalo o reálný fantasy život, tak taky potkáváš kde co a ne rostoucí lajnu stále silnějších nepřátel. A spousta Skyrim fandů tvrdí, že to pro ně druhej živoj je. Takže možná obětovali gameplay za immersion.

        Ne, že bych se Skyrimu nějak zastával, ale snažím se vidět i druhou stranu mince.
    • ty jsi totiž asi nepochopil princip te hry, je to o tom ze mas moznost zit jiny zivot ve smyslenym svete a byt nekym jinym. Musis si stanovit vlastni cile a bavit se sam.
      • adahn
        Ale však jo, stanovil jsem si cíl dostat Destruction magii na max a stát se Arch-magem *4* To se mi povedlo, ale zadostiučinění se jaksi nedostavilo. Ale třeba máš pravdu a je to moje chyba, že už se u toho neumím bavit.
        • Nj, teraz tu budeš mať kopu expertov, ktorí ťa budú presvedčovať, že chyba je v tebe...

          Skrátka to odinštaluj a skús zasa o rok pred vianocami, kedy snáď už bude dostatok kvalitných modov.
    • takze prosel jsi minimum mest, tudiz delal minimum questu a stezujes si, ze je to porad stejny? navic i kdyby si to uz nikdy nezapl, tak 90 hodin to mas asi tak 10-15 dnesnich titulu. na jednu stranu si stezujes, ze padaji jak po masle a pak, ze ty padas jak pomasle :D jeste mi pripada zabavny, ze v obycejnych banditech se snazis hledat "vyzvu" :D
      • adahn
        Questů jsem dělal hodně, dá se jich najít požehnaně i v těch dvou městech, co jsem prošel, nemluvě o vesničkách a náhodných setkáních. S těmi bandity jsem se možná nevyjádřil dost jasně - nehledám v nich výzvu, ale je to nuda, když se jen tak procházím a oni jdou na zem po jednom zásahu kouzlem. A pak se právě najde jejich šéf, co pro změnu ne a ne padnout a jedním úderem mě dorazí, aniž bych to mohl jakkoliv ovlivnit.
        • Rekl bych, ze mas nizkou defense. Mas tam kouzla na jeji zvyseni + wardy + pasivni skill na zvyseni def. Take si muzes vzit na pomoc pomocnika a psa. V tomhle bych si vazne nestezoval na hru ale spis na sebe (Tebe), ze jsi zvolil pro dany ukol nevhodne "nastroje".
    • To máš ešte celkom dobre, u mňa prišlo "vytriezvenie" oveľa skôr.
      • Já mám nahráno asi 160 hodin a pořád se velmi dobře bavím :)
      • 111 hodin odehrano na nejtezsi obtiznost, prakticky jsem nepohnul s pribehovou linii krome prvni navstevy GreyBeards. 48 level, Nord, zamereni Smithing, 2H, Heavy Armor, Archery, Enchant. (skill 80-100). Muj Nordik je presvedcen ze Magie je pro vsechny ty druhy prihratejch Legolasu a ne pro poradnyho chlapa. A taky o tom ze Skyrim patri Nordum - StormCloack linie je v budoucnu jistota, Companions Guild taky.
        Mamuty a Gianty svacim na ferovku, pokud jich neni moc. Jakmile se objevi Elder Dragon je to na 20 minut honicka kolem prekazek, strileni a sekani do ocasu a par loadu - protoze zepredu 450 zivotu ohnem smazne na jeden flus. Frost Dragon je v pohode protoze 50% frost rezist. Blood a normal Dragon jsou uz jen fackovaci panaci.
        Zrovna uveritelnost rozlozeni sil mi vyhovuje a je to o objevovani, kde, co, jak. (a ne zmanipulovany MMO styl - region X grindovani newbies 0-10 lvl, region X grindovani 10-20 atd). Vystrizliveni se dostavilo zejmena u questu - casto jsou volby dialogu jen na oko - vsechny varianty udelaji stejne reseni. Spousta Q je udelana tak, ze musite byt zli protoze jina varianta neni nascriptovana a existuje minimum variant. Neni tam rozsahlejsi vetveni variantnich reseni jednotlivych Q. V tomhle smeru je to chudsi nez predchozi dily. Questu hodne ale dost linearnich. Totez vidim u dungenu. Mam jich prolezlych pres 100. Kazdy krasny, unikatni, ale neda se tam ztratit nebo se zaseknout. Hadanky pro zakladni skolu. Mistnosti spojene linearnimi koridory. Semtam odbocka do jedne bocni mistnosti s truhlou nebo pakou aby ses dostal dal do koridoru. No a nelogicnosti typu. Kazda medvedi rodinka ma v nore truhlu kam si uklada korist ze sezranych dobrodruhu :-). Nebo to ze kdyz je obchodnik kamarad muzes mu sebrat v obchode polovinu vybaveni a obratem mu je prodat zpatky.

        SPOILER': *16* *16* Treba quest s Forsworn Conspiracy - vse mam rozlusteno, pachatel je jasny. Jarl se se mnou nebavi i kdyz mam vsechny dukazy a jedina moznost jak dal je pro mne nechat se zavrit do Cidhna mines a prakticky tam zavrazdit jednoho nebo druheho jinak tam shniju navzdy. Ten nedokazu uhrat na nejtezsi obtiznost bo magie na ranku 15, jednorucky 20 takze kouzly shouty a nozikem jako Dragonborn 48levelu nemam se svym zamerenim sanci a snizovat obtiznost nechci. Takze musi pockat. A jsou tam i drastictejsi Q typu House of Horrors ... *16* *16* END OF SPOILER

        Minimalne budu hrat jeste za Elfi kouzelnici co pojede Imperialni linii a Magovskou Guildu no a pak asi Kocicaka Thief-Assasina, kde to jisti Dark BH linie a Thief Guild.
        • Jeste jsem zapomel jednu vytku asi nejvetsi.
          TES1 Arena byl celej Tamriel - rozsahly svet tisice lidicku, mest a kilometru
          TES2 Daggerfall byl HighRock provincie - cetl jsem ze 15 tisic mest a vesnic a 750tis obyvatel a 60tis ctverecnich kilometru.
          TES3-5 Morovind, Oblivion, Skyrim - (u posledniho asi nejmarkantnejsi) Hlavni mesto s 15 obyvateli + 10 guardy??? WTF??? Svet krasny, dungeony negenerovane ale propracovane. Ale velikost jako jedna myslivecka obora nebo vojensky ujezd. Idealni by byla kombinace velky svet, desitky unikatnich charakteru a tisice bezejmennych obyvatel s generickymi domky ve velkych spinavych mestech cekajicich az je podriznu, okradu a jejich telo hodim do kanalu. A krome questovych i genericke viceurovnove dungeony, kde se dalo zabloudit.
          Dale vezsi vyzva na postup v gildovni hierarchii. Opet klidne genericke questy jako jsou nyni bounty. Cas od casu prolozit "key questem" Abych se manzelka za jeden vecer stala z potulneho prskala Arcimagem po asi 6 questech ....
          A pak samozrejme zjednoduseni s kazdou dalsi verzi u uplne vseho. Neni letani, nejsou vlastni kouzla, atributu cim dal min v kazde verzi, skilly totez - Rock To Mud (me oblibene prokousavani skrz zdi v dungu) uz nebyl myslim ani v Daggerfallu. Mam obavy aby TES6 uz nebyl jen first person Diablo.
      • Taky si říkám. Z textu vyplívá, že tomu dal 90 hodin a to je pěkný. I kdyby ho to vystřízlivění chytlo už třeba po 70 hodinách, tak pořád dobrý si myslím.
        • zdeeneek
          Presne, podle me neni na co si stezovat. Vetsina her ma zivotnost 10 hodin a uz konci to byva nuda. Jestli se u Skyrimu vydrzi clovek bavit aspon 50+ hodin tak je to uplne v pohode. Myslim, ze by se vydrzel bavit i dyl kdyby si to davkoval po mensich casovych usecich. Prece jen Skyrim vysel pred 11ti dny a nahrat 90 hodin za tak kratkou dobu je docela dost - aspon pro me. Ja za tech 11 dni nahral tak 10-15 hodin.
        • to ze se nekdo odehraje 90 hodin nez ho hra zacne nudit spis slouzi te hre ke cti ne? vzyt to mas asi jako 70x dohrane Call of Duty, akorat je to vetsi sranda :)
        • adahn
          Ono to taky možná bude i tím, že jsem to hrál každej den několik hodin v kuse. Tak si říkám, že bych to mohl zkusit ještě jednou s jiným typem postavy - začátky jsou totiž mnohem lepší, když se musím plížit a dávat si pozor, odkud kdo vyběhne. Tak moc bych tu hru chtěl mít rád, ale nemůžu si pomoct - je to po Oblivionu opět rozčarování.

          Ještě se vrátím k těm finishing moves - taky vám přijde nefér, když máte plné zdraví a provede je na vás jen tak z fleku bandita s obouručákem? Draky pominu, tam bych to pochopil...

          Jo jinak jsem to pořád já, ale teď už přihlášenej...
          • tak do nej bouchej blokem ne? me to vzdy pomohlo a ze tech momentu na nejtezsi obtiznost bylo...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit