Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já nevím ale když jsou tady 90% ubohé sra******* které to neumějí hrát tak ok ale dát 1/10 jen kvůli toho že to neumíte hrát tak to ha ha ha..Dohrál jsem všechny DS i s DLC a easyyyyy Jediný boss z tohoto DLC který byl těžší byl Midir ale taky na 3 pokus padl dole *1*
    • Přesně ůplně jednoduché Midir 1 pokus :D *15*
  • https://www.youtube.com/watch?v=v4O9rMQ-TlU

    Něco pro pobavení *1*
    • Paulcz
      to bylo spíše utrpení, jestli to někdo dal do konce má můj obdiv :)
    • Aby to druhé straně nebylo líto...
      https://www.youtube.com/watch?v=0aOp1p7e0d4
  • Proč se zde mažou slušné, nevulgární příspěvky obsahující kritiku této hry? Kam se poděla pluralita názorů, demokracie, svoboda projevu?? Je snad zakázáno psát cokoliv jiného, než podlézačné přikyvování korespondující s názorovým proudem redakce, jinak se člověk dočká banu? Je zakázáno říct, že se mi něco nelíbí, že s něčím nesouhlasím? Povoleny jsou pouze servilní, optimistické příspěvky????Tak to je slušná diktatura, apoň že zen blicí smajlík tu zůstal.

    *11* *11* *11* *11* *11* *11*
    • Dobre rano, takto to tu funguje uz roky, ale maju tu svojich agentov a ti vedia najlepsie ze kritizovat recenzistu je nevhodne. Potom sa ta snazia znemoznit komentami. Argumentuju tym ze si troll ale registracia tu nieje povinna... Sekta zvana tiscali ma svoje prisne pravidla. To len tak na okraj.
    • *15* Trollí multinick tu brečí, že mu něco smázli. Tady krom trollingu žánra kritika nebyla, takže zkus zase změnit nick a pohejtovat něco, co jsi ani nehrát, aby jsi si zvedl své nulové ego
    • Humanitární banování incoming
    • A jaký byl (ve stručnosti) obsah onoho zabanovaného komentáře?
    • lol diktatura :DD
  • Ds3 na ps4 je hrozne sprasena padajici frame po celou hru a nulovy zakonceni zakladni hry. Dlc kupovat nebudu ani jedno, nehodlam podporovat takovy prasata kteri při naprosto prumerne tunelove grafice nedokazou vymacknout stabylni frame. Jak me ds 1a2 bavilo tak 3 me po vsech atrankach bavila. A opět nedokazali vymyslet staty ktery funguji , poise a hyper armor a podobny srandy uplne rozbitý ...
    • Souhlas poise je ve trojce neskutečnej fail co do teďka nebyl opraven :D ale jinak hru miluju.
    • Na pročku to běží stabilně, ale pokud ho nemáš, tak chápu tvoje rozhořčení, taky by mě to nas*alo.
      • Jak je pošéfovaný multak Pro vs Normal ? Jestli proučko nemá nĕjaký multiplayer fps lock, tak to musí být opravdu labůžo,bojovat proti nĕkomu kdo má dvakrát víc frejmů.
    • Po vsech strankach zklamala..... pardon pisu z mobilu...
  • OK. Tak neviem ako často sem chodíš strácať čas. Preto neviem čo ťa sformovalo na písanie podobného úchvatne siláckeho druhu reakcií. Ale beriem to športovo. Keby si aspoň napísal či rád chodím deti poúčať o nezmyselnosti hádok o lopatke a hojdačke. Pretože nikde som v príspevku netvrdil, že také hádky sú nemorálne ale že sú infantilné = detinské = hlúpe. Alebo nechápeš ten rozdiel?
    Trochu objektivity? Objektívnosť sa nedá odstupňovať. Ďalej objektívne znamená nezafarbené osobným názorom, takže nikdy nemôže vzniknúť ako výsledok jedného alebo množiny názorov alebo subjektívnych hodnotení. Jedine nezaujatým skúmaním danej veci. Tebou popísaná procedúra môže tak maximálne zistiť nejaký štatistický údaj . Takže celý ten blábol si písal úplne zbytočne.
    O hre Witcher3 neviem skoro nič ale zase podľa „TVOJHO NÁZORU“ má „OBJEKTÍVNE“ = logický nezmysel.

    Takže sa prosím zmier s faktom, že občasné triafanie panákov do hlavičiek vo virtuálnom prostredí z teba neurobí žiadneho pána profesora. Ale môžeš sa z fleku stať kritikom, ktorých asi pár tajne miluješ, pretože kritik nie je žiadna uznaná odbornosť. Je to pseudohonosný akože titul , ktorý si hocikto z nedokončenou učňovkou môže dať sám aby robil dojem na štamgastov pri pive.
  • Demagogie místo věcného zdůvodňování působí hlavně na předsudky a emoce posluchačů, k čemuž slouží polopravdy, překroucené argumenty...
  • Zopár príspevkov v diskusii je na neuverenie. Hráč môže hodnotiť videohru len jediným spôsobom. Je to subjektívne hra zabavila alebo nezabavila. Pretože sa jedná o hru / zábavu = voľnočasovú aktivitu. Čas strávený podobne ako trebárs pri sledovaním filmu ,športového prenosu atď. Na základe toho potom môže dospieť k záveru o výhodnosti investovaného času a peňazí ktoré ho hra stála. A nech to aj oznámi na internete. To je v poriadku. Pri vyššom uvedomení musí byť hodnotenie hry min. uznanlivé aj v prípade, že mňa osobne nebavila ale iných ľudí áno. To totiž znamená, že tvorcovia odviedli dobrú prácu ale pre skupinu hráčov s iným vkusom a inými požiadavkami na zábavnosť. Ale hlavne prosím vás. Jedná sa o hru, to jest záležitosť určenú do značnej miery pre deti. Takže hádať sa o videohrách je ako hádať sa do krvi o tom že na pieskovisku je zábavnejšia lopatka a nie hojdačka. A hojdačka bola prvá a určovala od začiatku trendy. Takej hádke žiadny argument na vážnosti nepridá, pretože už od podstaty je to infantilné. Naozaj je to trochu až na smiech.
    • Ty si ten pravy a vyvoleny ktory nas musi osvietit ako sa veci maju, deti rastu s hrami a
      hry rastu s detmi, ci su to video hry alebo fotbal. Co tu vlastne pohladavas?
    • Chodíš rád na pískoviště a moralizuješ dětem o tom, ať se nehádají o lopatičky a houpačky? Stejně jako existují filmoví kritici, hudební kritici, stránky jako čsfd, kde lze hodnotit filmy a diskutovat o nich, tak jde hodnotit i hry. Samozřejmě každý trochu normální člověk chápe, že každé takové hodnocení je subjektivní. Trochu objektivity vznikne až agregací mnoha hodnocení a vypočítání průměru, tak jako na čsfd nebo metacritic, ale ani to nemusí být objektivní.
      Witcher 3 očividně spoustu lidí velmi bavil, ale dle mého má ta hra objektivně spoustu designových chyb, na které lze poukázat a o kterých lze diskutovat.
      • Každá hra má nějaké chyby. Je to jen o tom, jak dobrý je ten zbytek, díky kterému můžeš ty chyby ignorovat, čímž se dostáváme k tomu, co napsal předřečník.
        • len si davajte pozor aby ste tu nepoukazali na chyby DS, na polskou sůl ok ale DS je no-no!!!

          btw. pre trolikov - obe trilogie som si pekne uzil a mam obe rad bez predsudkov aj ked by som na oboch par veci zmenil/vylepsil....
          • až na to, že tu začli prvně řádit W3 fanboys, tak co čekáš? Pod DS recenzí? Většina těch W3 skalních fanboys ani DS nehrála, takže škoda slov...
            • to mi prijde jako blbost... hral jsem jak Witchera, tak DS (krome trojky). Bavilo me oboji, byt kazde jinym zpusobem
            • Proč nĕkdo pořád vytahuje W3 jako konkurenci pro Souls hry je mi fakt záhadou..A k tomu zaklinaci,osobnĕ od malička miluji knihy o Geraltovi a a Ciri.Ale fakt nepochopim,že se kolem Novigradu za každým stromem schováva příšera schopná vybít celou vesnici,když v knižkách Geralt sotva najde práci.Kéžby to udĕlali jako jednotku a dvojku,ten openworld je hruza bes
  • Mě by zajímalo, jestli vůbec může existovat hráč, kterého baví Zaklínač i Dark Souls/Bloodborne hry *7*
    Nebo jsem tu vážně jediný, kdo si užívá oboje??
    *8*
    • existuji jich mraky, jen holt neprispivaji do diskusi na games :)
    • Zaklinac i Bloodborne naprosto v pohodě ;-)
    • Fordzy
      Může existovat a existuje. Inteligentní lidé si užívají oboje a nemají potřebu se navzájem urážet. Ale Poláčkova diktatura preferuje Dark Souls stranu, tak tu běhají jeho věrní lumíci a rozdávají bany. Pravím vám, nenechte se umlčet, svoboda slova musí vyhrát.
      • Tobě z toho Zaklínače už haraší...
    • DS > Wicher 3. DS má mnohem lepší soubojový systém, mnohem zajímavější svět a všechno v ní funguje, jen máloco se hře dá vytknout. Vyprávění příběhu je věc vkusu. Witcher 3 je hra plná chyb a filler contentu.
      • Na to jsem se vůbec neptal, ale tvá odpověď je přesným příkladem diskuze níže... *1* *5*
        ...navíc mám stejně pocit, že si tam někdo povídá sám se sebou *7*
      • Ty hry se snaží každá úplně o něco jiného. Porovnají se jenom proto, že si maníci na netu potřebují měřit pindíky. Já si taky vždy vyberu DS, protože je daleko unikátnější a originálnější, ale Zaklínač zase zvládá dobře plnou naraci, takže každý podle své chuti.
        • ty hry jsou podobně v tom, že jsou to obě akční RPG a mají podobný soubojový systém (sekání, kotouly). Jen ten v DS je asi 50x propracovanější.
          W3 selhává hned v několika naprosto zásadních oblastech a právě narace je jedna z nich. Ten příběh je natahované nic, respo. hledání Ciri přes 10 oklik (cca 4/5 hry) a pak poražení celkem nudného hlavního bosse. Další polámané oblasti jsou loot, inventář, RPG systém, level scaling. W3 je hra tak 85/100. DS tak 95/100
          • Když to shrneš takhle, má blbej příběh i Torment. Taky hledáš jednu konkrétní "osobu" přes 10 různejch oklik a několik sfér, jenom abys skončil 5 metrů od stolu, na kterym ses na začátku probudil.
          • narace je v pohodě, styl dialogů a vedení příběhu je v pohodě, dialogy jsou kvalitní, v tomhle je Zaklínač 3 dobře napsán, dialogy tě baví, nemáš potřebu je přeskakovat. Hlavní příběh je naopak naprostý děs, ale zase to kompenzují zajímavé vedlejší questy(ty větší), navíc jsem ani nečekal nějaký zázračný příběh v otevřeném světě. Kdyby se vykvajzli na nějaký rádoby epický příběh o Ciri, záchraně světa a udělali to komorní jako v jedničce/ dvojce, bylo by to moc fajn. První DLC skvělé, druhé o ničem.
          • "Ten příběh je natahované nic, respo. hledání Ciri přes 10 oklik"

            a tento tvoj prispevok je taka ista demagogia ako tvrdit ze honba za Irenicusom v BG je nic...
            • @n

              lol pravda *15*
            • Dark Souls nehraje na příběh ale na background story, takže srovnávat to nemůžeš pane nikto...
            • a role playing spociva v tom, ze muzes obcas jit zabit bosse nejdriv vpravo a toho vlevo az po nem, nebo naopak
            • Jak říkám, mám rád obě serie...

              Ale tvoje argumentace je dost mimo... DS je úplně to samé a jen ignorant to nemůže připustit... zatímco W3 je najdi Ciri, ale nevíš kde je tak musíš na deset míst kde získáš stopy a informace, tak DS je zabij hlavního záporáka, ale aby jsi se k němu dostal musíš zabít tohohle bose, aby se ti otevřela cesta k dalšímu bosovi a ten ti otevře cestu k dalšímu bosovi a tak dále...
              *3*
            • abys našel Ciri, najdi barona, kterému najdi ztracenou dceru a manželku, pak najdi Zoltana, pak najdi Marigolda atd. Určitě jsem ještě na pár "najdi toho a toho, abys našel toho a toho, který ti řekne kde najít toho a toho" zapomněl. Prostě trapas, tvůrčí impotence.
      • witcher je vic rpg nez slowmo akce s hledanim der v movesetech
        • RPG systém je v Zaklínači 2, 3 hodně rozbitý, takže tím RPG bych se moc neoháněl, v DS je sice RPG systém jednoduchý, ale funguje na výbornou, což se CDP nepodařilo za tři díly.
    • japanofilni hipsteri to nezvladaj, ostatni ano
      • Zdá se mi, že to tady absolutně nezvládá druhá strana barikády oslavující polskou sůl, myslím si, že soudný člověk vidí dno, kam zdejší trollové spadly, když se zmůžou na argumentaci jen dle y/i. To pak si člověk řekne, že oni vlastně nemají co napsat proti DS, jelikož to ani nehráli :)
        • *spadli
    • A proč by takový hráč nemohl existovat?

      Japonské hry jsou sice v mnohém vynikající, ale občas se tu a tam ukáže i z jiné země hra (viz Zaklínač 3), která dokáže, že to s tím herním průmyslem vlastně ještě není tak zlé jak si myslíme.
      • To byla taková menší reakce na diskuzi níže *3*
        A vlastně takový malý průzkum, jestli je to se zdejšími diskutéry je tak špatné, jak to vypadá *1*
    • Nejsi *4*
  • 28/69 lol
  • Zajímalo by mě, jaké by ta hra měla hodnocení, kdyby nebyla tak náročná. Pokud je totiž jediný důvod, proč to dostává takové vysoké hodnocení, těžký gameplay tak je to dost ubohé. Nikdy jsem totiž od nikoho nikdy neslyšel, že by hra měla dobrý příběh, strhující grafiku to taky nemá a MP mě tam příjde jen jako oddech na pár hodin.
    • Obtížnost je zásadní prvek, ale nejde jenom o ní. První věc je leveldesign, způsob, jakym na sebe jednotlivý lokace navazujou, systém zkratek... prostě to působí ucelenym dojmem, ač se od sebe jednotlivý místa poměrně zásadně liší. Ta celková provázanost je vynikající, a to je taky důvod, proč je dvojka považovaná za nejslabší v sérii - protože právě na tohle do určitý míry rezignovala.

      Druhá věc je variabilita herních stylů. DS nejsou omezený jenom na pár základních archetypů, každá zbraň má svůj unikátní moveset, každá zbroj svoje klady a zápory, každý kouzlo světlý a stinný stránky. Takže ač je soubojovej systém v základu hodně jednoduchej - v podstatě slabej útok, silnej útok, blok, parry - právě variabilita výbavy zaručuje, že každej průchod hrou může bejt unikátní, protože s každou zbraní musíš hrát trošku jinak.

      Mulťák je sranda. Taky jsem si myslel, že je to jenom takovej doplněk, ale utopil jsem v něm pěknejch pár hodin. Jenom summony jsou pro měkkejše.

      Příběh... takhle, já nejsem zastánce teorie o nějaký úchvatný zápletce, ale kde DS excelujou, to je lore. Je vidět, že si s tim hodně vyhráli, každá kravina (a tim myslim úplně každá) má svoje příběhový pozadí, celej svět je hodně do detailu promyšlenej a je fakt zábavný skládat si celkovej obrázek z popisků předmětů a kryptickejch dialogů. Uznej, v jakym RPG jsi investoval prostředky do zbraně, o který jsi věděl, že jí nikdy nepoužiješ jenom proto, abys získal další střípek do mozaiky? V DS jsem to dělal furt - tahal jsem s sebou tunu krámů jenom proto, že je za nima zajímavá hostorie. Jak nějakej vetešník.

      Zvolená obtížnost ale neni náhodná. Ta hra by bez ní nefungovala. K čemu zkratky, kdyby se šlo každou pasáží projít s prstem v nose? K čemu by byly různý movesety zbraní, kdyby člověk moh na každýho s čimkoliv naběhnout a prostě ho umlátit? Je zkrátka zvolená naprosto perfektně, protože když chcípneš, nemáš vztek na hru, za to, že před tebe postavila úchylně těžkou překážku. Ne, jsi nakrknutej na sebe, protože tvojí smrti předcházela nějaká chyba na tvojí straně. Takže ve finále tě nefrustruje, ale motivuje. A to je věc, která se málokterý takový supertěžký hře povede. Dark Souls jsou obecně dost zvláštní hra. Každou jednotlivou její součást už někdy někdo udělal líp. Ale když se spojí dohromady, z kombinace 7-8/10 prvků vznikne 10/10 hra. Neptej se mě, jak je to možný, sám to nevim, ta hra má spoustu zcela objektivních nedostatků - grafika nebyla nic moc už v době vydání, PC port jedničky je strašnej, AI je úplně blbá a najdeš spoustu míst designovanejch na to, abys tam chcípnul, když hru neznáš. Třeba maj kvality DS nějakou hlubokou filozofickou podstatu... ale spíš je to prostě sakra dobrá hra.
    • TheGGG
      zakomplexovaný multinick jelimánek který zná DS akorát z YT mě nepřestává bavit, kdybych já napsal jednu větu proti omalovánce od zlodějů z blizzardu tak mám ban, ale tady toto tady necháte rozlízat se jak tumor v každé diskuzi o DS... *14* *14*
      • Zajímavý. Já dostal několikrát ban jen za kritiku zastaralejší grafiky u DS nebo jiných her (na Nintendu). Žádný porušování pravidel, nic. Asi záleží, jak se cenzor vyspí a kterou hru má v oblibě. Je vidět, že tu na games.cz vládne svoboda názoru.
      • Mas spatne argumenty.
    • Ti co říkají, že má špatný příběh ji buď nehrály, nebo neumí číst - zrovna tady je totiž jeden z nejlepších způsobů jeho vyprávění, kdy ti nikdo necpe před ksicht polopatické cutscény ve kterých máš velmi detailně vysvětleno co se děje. V DS má každý předmět, postava i vlastně zbraňe vlastní minulost a je jen na tobě jestli se o to začneš zajímat, číst si jejich informace a sám (!!!) si odhalovat jaké je tam příběhové pozadí.
      Nerad to slovo používám, ale ti co tvrdí že tam není příběh jsou hlupáci.

      A ne, rozhodně to nedává dobré hodnocení jen proto že je těžká (i když je to její podstata), vlastně bych si troufnul říct, že je spíš férová, protože za většinu smrtí si můžeš ty sám a pokud si tu svoji chybu uvědomíš, tak už ji příště neuděláš a naopak si uvědomíš, že ta hra je tak těžká jak si ty sám (!!!) uděláš.
      Každý hráč co ji dohrál ti při druhém průchodu řekne "jak je možný že sem tady tak umíral, když je to vlastně tak snadný".

      Až je mi FromSoftware líto, když musí snášet takovou kritiku jen proto, že se vrátily k tomu čemu já říkám podstata hraní (čti "hráči tady máš zbraň, tady máš svět a přežij - opravdu nečekej šipku k dalšímu questu, autoheal, easy obtížnost a na každém kroku checkpoint").
      • Dočetl jsem až k "nehrály". Sakra děcka, naučtě se ti shodu pomětu s přísudkem, než si začnete hrát na literární kritky v diskusích. *1*
        • A jen proto si dál nečetl? Raději špatný podmět s přísudkem, než ignorace...
          • Spíš probleskne hlavou: "Pokud se ten člověk chce pouštět do rozboru příběhu podaného literární formou (byť zasazeného do hry), neměl by znát alespoň základy jazyka vlastního?"
            • Tak já osobně na jazyky hlavu nikdy neměl, ale aspoň to u mne bylo kompenzováno tím, že jsem velmi dobrý na matematiku.
              Pokud někomu mé vyjadřování vadí, nic s tím nenadělám. Ale jestli je pro někoho taková banalita jako záměna "i, y" problém v pochopení textu, či dokonce jeho ignorace, tak bych si troufnul říct, že já jsem na tom vlastně ještě dobře :)
          • Nemáš zač. *5*
      • "Až je mi FromSoftware líto, když musí snášet takovou kritiku"

        Jakou kritiku? Jeden zakomplexovaný PC multinick tady trollí, to není kritika. Dark Souls je ve světě glorifikované přesně tak jak si zaslouží, čili jako nejlepší série posledních x let...
    • Kozy
      No a já se k dostal k Dark Souls paradoxně hlavně kvůli příběhu.

      Jak s tim může někdo nesouhlasit když je to pravda *15* *15*
    • "Zajímalo by mě, jaké by ta hra měla hodnocení, kdyby nebyla tak náročná."

      10/10.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit