• Já si remáster pořídul pro novou platformu, switch, a jsem spokojen.

• Autor recenzie pravdepodobne vobec nepochopil zmysel celeho remasteru. Najma ak vidi jedinu podstatnu zmenu v 60 FPS. HLAVNOU zmenou je vynoveny matchmaking, ktory v starom Dark Souls prakticky uz vobec nefungoval. Bolo treba cakat 20 minut na nody (ak recenzent vobec tusi, o co ide) a aj tak to blblo. Pomocou patchu sa spajanie hracov urychlilo, ale bolo to bez ohladu na lvl a nemalo to hlavu ani patu. Remaster ma matchmaking bezchybny, ocenia ho najma hraci, ktori hraju vacsinu casu online, vyuzivaju covenantov, pripadne si chcu zahrat ako dvojica - trojica coop, cize ti hraci, ktori hraju DS tak, ako sa ma hrat, nie len boss-run-boss system. Stale nechapem, preco recenzenti serie DS ku hre pristupuju, ako keby to bol nejaky single-player hardcore Skyrim klon.
  • Ne nebudu to už hrát. Z Ornstein and Smough má ještě ted noční můry.
    Pro mě mají tyhle hry prostě zdlouhavou hratelnost která je dána většinou tím že se nejdříve musíte "vyexpit" a až potom něco budete umět a přijdete na to že ta hra tak těžká není "hard to learn and difficult to master" Nicméně ne každýs s tím ztotožní nebo mu to sedne - většina to vzdá hned ze začátku a najde si nějaký Mashing buttons" i to je občas o prsty ale tady spíše "jen" o nervy *1*
    • No s tím vyexpením hezká teorie. Ale vzhedem k tomu, že ty hry jdou dohrát bez levelování, bez equipmentu a bez jediného umření, tak to asi přecijen bude hodně o tom, naučit se soubojovej systém ne? To je sice extrémní hardcore příklad. Ale když leveluješ normálně, sbíráš loot, tak to máš o to snažší. To, že se musíš někde vyexpit o 30 levelů není asi tak úplně chyba hry. Jako spíš to, že si tím kompenzuješ svoji nešikovnost.
        tak jasný ale prostě mi to příjde nevím, než se to naučím (vyskiluju) jsem to napsal špatně je to i o naučeným skillu už můžu bejt dost starej :D nevím asi si to nějak sehraju i Nioh ale s nějakou pomocí byla by škoda to kvůli tomu odložit sledovat na ytb to fakt nebudu. Takovej blázen nejsem navíc by mi to dalo kulové nic bych z toho neměl.
    • Draken69CZ
      Ty máš fakt problém *7*
  • Čekám jako na trni na E3, pokud by oznámili remake Demon Souls od borců, kteří dělali Shadow of the Colossus, tak by to byla pecka roku pro mě. Samozřejmě dojde k odhalení nové hry od FS, tak nějak čekám nejlepší E3 za poslední roky.
    Tenhle remaster stojí jen za ignoraci
    Ted jsem nedávno instnul tu DMC HD edici která vyšla na pc až ted a dostalo mě to neohrabané ovládání a to jsem kurna měl PS2 a tehdy mě ty hry přišli ok wtf - ale hlavně náročnost prvního bosse prostě vychytat správně údery je hrůza asi 20 pokusů a stejně jsem to nedal... kamera je tsaky strašná asi jsem měl hrát nejprve druhej díl a ne tohle to už na dnešní dobu působí docela hrozně -.-

To jsem dohrál jak DMC4 special edition ( mám pocit ) tak i ten poslední kde jsem se zasekl tuším jen nakonci s tím Vergillem jak furt odrážel ty střely :D Netvrdím že nejsem dřevo ale byli už v roce 2002 nebo kolik tak hry náročné ? Je sice v prvním dílu easy mode ale to bych si zkazil zbytečně hru.
  • Dark Souls zrovna hraju a muzu rict, ze tam je k videni castokrat designovy trolling a hra opravdu neni v nekterych mistech fer. Priklad za vsechny? Hodinu prochazite jednu z nejtuzsich casti hry, Giant Catacombs, vylezete ven, jdete po uzky rimse na kraji propasti, pred vami souper, druhej schovanej za stenou, kterej vas skopne dolu v moment, kdy se priblizite k tomu co ho vidite.
    • *1* Tomb of Giants? Jo to je rakovina, jedinej důvod proč je Blighttown považovanej za nejhorší byli fps propady, ale Tomb je mnohem horší :D nemluvě o tom, že třeba Bonfire tam je úplně na dobrym místě ale nevšimneš si ho dokud to skoro celý neprojdeš, klasika zkratky atd. Ale zase na těhle místech kde je schovanej nepřítel je kolikrát předem nápis na zemi od hráčů, takže se je vyplatí někdy číst.
      • Jo, Tomb of Giants mam na mysli. U toho bonfiru je vlastne taky typek, co te skopne z utesu, ale v ramci animace. Ja mluvim o momentu, kdy vylezes na svetlo, jdes na bosse, z dalky na tebe strili nemrtvej lukem, jdes k nemu a za zdi je schovanej dalsi, co pouzije kopanec. Me teda pri mem pruchodu tesne minul, protoze jsem prosel rychle, ale na netu jsou videa, kde typci stesti nemeli. Na takovej moment se neda pripravit, skill tam nehraje roli, je to cistej trolling designeru hry, tudiz proste nefer :) dalsim prikladem je ozubena bedna, co te sezere a podobne. netusil jsem, ze neco podobnyho ve hre je a tenhle moment mi znicil cca hodinu a pul pruchodu.
        • Bedna je fér, ze je hráč zhyckany, to je tvůj problém...
        • o tom ale Dark Souls je. o ztracenym progressu a o opakovanym failovani, nez se to naucis (at uz veci tykajici se skillu, nebo prave tyhle nefer svinarny). hrac potom vi, ze tady je za rohem tenhle a musi na to myslet, vi, ze tahle "truhla" je ve skutecnosti Mimic. krome toho mimicove dejchaj, kdyz se na ne poradne podivas, hejbou se. takze pro tebe mam jedinou radu. Git Gud.
          • Jde nejlíp poznat podle řetězu. Mimic ho má víc natáhnutej, zatímco obyč bedna ho má stočenej.
          • vsak to ani nepopiram, ale proste neni spravny rikat, ze je to fer hra, je nadesignovana tak, ze neni :)

ze mimici dejchach samozrejme uz vim, bednu jsem si podruhe poradne prohlidnul a zjistoval jak to detekovat. osobne ted do kazdy bedny sekam, nez ji otevru.
          • Tak 95% jsou fér, tohle si nepamatuji z těch kobek + anor londo
          • No ale faktem je, že tyhle věci jsou nefér (to že při xtém hraní už víš že na tebe něco nefér čeká, z toho nedělá fér záelžitost :-D ). A i když sám zastávám názor že Souls hry jsou z velké části férové, tak zase není ideální když fanoušci nedokáží uznat, že to tak není všude. :-D
  • Nic jsem o remasteru předem nezjišťoval. Souls hry patří k mým nejoblíbenějším a krom Demons Souls (protože jsou tam nemožný drop raty upgrade šutrů - mrknám na tebe Pure Cloudstone) mám ve všech dílech platinové trofeje. Takže jsem si dělal na remaster Dark Souls docela zálusk, ale pro mne je výsledek docela zklamáním. Doufal jsem, že když už se s tím dělají, že to vezmou z gruntu a přemodelujou hru do enginu použitém pro Bloodborne a DS3. Dost mne mrzí, že hru jen přeleštili. Tím pádem to pro mne ztrácí význam a můžu si s klidem znovu projít PC verzi na steamu, nebo PS3 verzi. U té PC se asi s mody dopracuji ke stejné kvalitě obrazu jako v té přeleštěné remasterované.
    • Co se tyce vymazlenosti grafiky, z tech videi, co jsem videl, na urcitych mistech vede namodovana verze a na jinych zase remaster. Co je ovsem nejvetsi rozdil je, ze remastr je extremne plynuly, na modnute verzi proste semtam propady fps jsou, plus povoleni 60fps doprovazi ruzne glitche. Remastr bude super koupe asi az na nej vyjdou nejake dalsi mody, ktere to dotahnou do konce pro ultimatni DS1 zazitek.
  • Super věcička pro swiče.
    Poprvé co se těším na služební cestu.
  • ojko mas nejaky duševní problém?