Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ta VTOL masina je ciste Mi-24
  • K Armě bych se vrátil, kdyby udělali díl z WW2. Tyhle moderní futuristický srajdy už mě přestávaj bavit.
    • zkus ironfront
      https://www.youtube.com/watch?v=YxXOryUFV4w
  • DekkerDave
    Ohóó, tyhle designy z blízký budoucnosti se mi líbí hodně.
  • Prostředí krásné. Jen se bojím, že pro hratelnost špatné .... Fakt se netěším, až mne bude kosit "neviditelný" AI protivník, zalehlý v trávě. Alespoň to zatím v Armě dostávám i pěkně přes keře ... :/ .... No uvidíme, třeba zase AI posunuli dál ....
    • Arma Ai pocita vsechno, i to co by nemelo.
    • Trávu nedokážou pro AI viditelnost počítat, ale přes keře by vidět neměli (se sluchem už je to jinak).
      • Trava je zapocitana,
        Jinak test AI: https://www.youtube.com/watch?v=rsFStecLsYY
        • AI nepočítá LOS skrze trávu. Je tam sed podmínek, které počítajím jestli tě AI detekuje - hodnota Tvé kamufláže, vzdálenost, spotting pozorovatele, to, jestli jeden / oba dva ležá v trávě. Každý faktor má nějakou hodnotu, a počítač je spočítá. Jakmile tě AI detekuje, bude střílet přesně na pozici, na které tě detekovala, bez ohledu na to, jak dobře je skrytá (dobře to jde vyzkoušet tak, že vystřelíš na AI).
    • Lukyz
      Mám úplně stejné obavy, pokud na AI nesáhli, tak tě trefí na 400m napříč zarostlou džungli.
      Fakt jsem zvědav, co pánové z Bohemky v tomhle směru předvedou.
  • Vyzera to pekne aj ked na tych niektorych zaberoch to malo taky cisty ale surovy vyzor. Nieco v style hier z vychodneho bloku. Proste podobny feeling ako Stalkeri alebo Boilingpoint, co nieje vylozene zle len to posobi trochu umelo ako keby tomu chybali bud tiene alebo torchu realistickejsie nasvietenie ale to nieje az tak podstatne. Hlavne bude aby to nenasledovalo klasicku premisu Bohemia Arma hier - vydavame betu ako plnu hru, hraci dorobte si to my vam to fixneme az za par rokov, mozno..
    • ARMA 3 vyšla v dobrém stavu, jediná minela byla kampaň, která vyšla na tři části. Technická stránka hry byla dost možná nejodladěnější ze série (byť teda ne bez chyb).
      • Dobrý vtípek :D :D :D Pobavil.
  • Jinak ta CSAT VTOL helina Y-32 Xi'an vypadá futuristicky jak zatím nic v Arma 3 :)
    https://arma3.com/assets/img/apex/screenshots/arma3_apex_screenshot_06.jpg
    • Paráda!
  • Se nedivim ze tomu druhemu tam prihodili titulky. Normalne jsem chvili dumal jakou reci to vlastne mluvi, nez jsem z toho vypatral anglictinu. *1*
    A jsem fakt zvedavej, kdy lidem v Bohemce konecne dojde, ze zejmena pod vozidly neni jenom stin, ktery vrha slunce, ale je tam i ambientni tma, ktera je tmavsi nez stin a je tam nezavisle na tom, jestli vozidlo stoji na slunci, nebo ve stinu a nebo je pod mrakem a stiny nejsou zadne. Podle mne tento detail zbytecne kazi jinak moc peknou a verohodnou armackou grafiku.
    • Říká se tomu ambient occlusion a jde to zapnout v menu nastavení grafiky.
      • A ty myslis ze v reprezentacnim videu to nezapnuli? Ale ano, jenomze vysledek neni pod auty videt. Tak bud maji AO spatne nastaveny a nebo to pro tyto pripady zkratka nefunguje.
        Asi pred 10ti lety jsem si zkousel modovat textury aut v nejaky hre, mozna RBR, mozna RC2000, uz si nevzpomenu. A tam to bylo osetreno rozplizlou alfatexturou, ktera se promitala pod auto. Vysledek perfektni, metoda jednoducha a nenarocna. A vo tom to je pane. Neni treba kanon na komara.
        Hrac si mozna rekne blbost, ale je to detail diky kteremu vypadaji vozidla jakoby se vznasela, nemaji patricny pocit styku se zemi. Kor kdyz nesviti slunce a auta nevrhaji stiny. To muze mit kazda kytka suprtextury, takovato blbost to vsechno shodi.
        • Takto to mělo řešený už GTA3. Prostě černej obdélník pod autem s rozmazanými okraji.
    • To si fakt opravdu myslíš, že je pro Armu taková blbost důležitá? Tam je mnohem důležitějších věcí, které by bylo vhodné předělat.
      • http://images.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/arma-3/arma-3-ambient-occlusion-interactive-comparison-001-hbao-plus-vs-ssao.html
      • Rekni to grafikum kteri se tam patlaj s kazdym detailem, aby environment vypadal realisticky. Maji toho nechat, preskolit se na programatory a resit problemy ktere jsou dulezite? Pokud alespon graficka cast Army je na urovni 1.ligy, nemeli by si to kazit blbostma.
  • celej zhavej *16*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit