Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • KrPa
    Co je to? ARPG jako mlaticka bez dalsiho cile nebo spise kecaci RPG s durazem na pribeh?
    • je to Fallout s mnohem větších důrazem na souboje a je to mnohem víc hard-core než Fallout. Je to hodně o tom vytvořit si build, který bude schopen přežít, a to vyžaduje pečlivě umístěné body do skillů a pečlivě nasbírané nebo vykraftěné vybavení. Jinak souboje to má jako Fallout nebo Baldurs gate, prostě na kola. Pokud tě bavil Fallout, Baldurs Gate a nebo Icewind Dale, tak by tě mělo bavit i toto.
      • baldurs gate nema souboje na kola, ani icewind dale..fallout jo..
      • Nechapu, proc to porad lidi prirovnavaji k Falloutu. S tim to ma spolecny mozna tak izometricky pohled a boje na tahy. Ta hra se hratelnostne Falloutu vubec nepriblizuje.

        Btw Bladur's Gate a Icewind Dale jsou real-time a pokud nekoho tyhle hry bavily, ani omylem to nenaznacuje, ze by ho mel bavit Underrail. To je jeste absurdnejsi, nez zminovat v te souvislosti Fallout.
        • Paulcz
          Jen pohled a tahy? Stejně jako ve Falloutu se hráč se ocitá v nehostinném postapo světě, má zázemí ve svém "Vaultu", který mu dává úkoly a postupně prozkoumává okolí a svět, narazí prakticky na ty samé frakce co ve Falloutu - militaristickou, hightech a náboženský pošuky, různý gangy atd. Přidá si pár perků, eh.. featů.. :) Souboj s Rathound kingem mi dost připomenul jeden souboj s bossem ve F. atd. Podobností vidím dost. To, že to má jinou hratelnost je poměrně irelevantní.
          • Ah jiste, samozrejme ze to ma genericke post-apo kulisy, ktere najdes v 90% post-apo hrach. Ze to ma jinou hratelnost je samozrejme naprosto klicove. Je to stejne, jako kdyz toho casu k lidi k Falloutu prirovnavali The Fall. Na prvni pohled to vypadat podobne muze, ale herne je to neco jineho, to uz bys mohl rict, ze se to podoba treba Mad Maxovi.
            Zkratka doporucovat hru s tim, ze je to podobne Falloutu, je nesmysl. Neco takoveho muzu udelat u druheho Wastelandu, ale urcite ne Underrailu.
    • Paulcz
      Klasické příběhové RPG alá Fallout.
      • Nebyl bych az tak nekriticky nebo snad lepe receno jednoznacny, Fallout je uplne nekde jinde, co se kecani a nebojovani tyce. A naopak mnohem mene bojovy. Underrail je daleko, daleko a jeste jednou daleko vic o boji, o ruznych buildech, o skladani equipmentu, o crafteni.
  • To je hodně dobrá zpráva.
  • Inquisitor
    Teď nevim, jestli hrát dál nebo počkat, ale to zase zapomenu kde jsem a co tam dělám :) Jinak je tahle hra opravdu pecka, jenom by to chtělo tu mapu :)
    • Priznam sa, ze jeden z najdrsnejsich zazitkov som mal, ked som sa vydal nazdarboh do druheho mesta a po chvili som si uvedomil, ze vlastne neviem kde som, nemam mapu, teleport zostal v inom rpg a uz sa ani neviem vratit, takze ma zacala chytat zufalost :D
      Tak som skusal ist len po zvuku metra. Ked som bol v obrazovke kde nebolo pocut, hladal som taku kde bolo a nakoniec som sa dostal kam som chcel..,ale trvalo to :D
      Absencia mapy je celkom drsna, ale dava to tomu realistickejsi charakter.
      • Právě, že tomu realistickej charakter moc nedává. Já osobně, kdybych bydlel v jakejchsi pořádně nezmapovanejch jeskyních, kombinovanejch s tunelama metra, tak nevylezu z domovský stanice bez inventáře plnýho čtverečkovanýho papíru. Nota bene, když spousta tunelů a jeskyní je, celkem logicky, dost zaměnitelná s hromadou jinejch tunelů a jeskyní. I když ve finále jsem se už docela vyznal, mapka by určitě nebyla od věci.
      • Inquisitor
        Nejlepší je, když to zapnu po měsíci a čumim kde to sakra jsem :) Ale tak na druhou stranu mapa zase není nic nereálného. Ani by nemusela být předem kompletní, stačilo by zaznamenání už navštívených lokací, aby v tom člověk neměl až takový zmatek a někdy zbytečných bloudění.
        • Paulcz
          Já zaboha nemohl najít jednu stanici (Rail crossing), stále jsem chodil okolo a ani s mapou se mi to nedařilo.. :)

          A po měsíci bych se k tomu už nevrátil. Hra je až moc hardcore snad ve všech ohledech. Snažil jsem se to hrát tak nějak kontinuálně, ale jít 10x sem a tam přes celou mapu, abych vyřešil quest, který nemá žádná vodítka.. to je peklo. Celkem jsem se prokousal někde do 3-4/5 hry a nakonec mě udolala kvanta nic moc textů, který mě už prostě nebavili číst, systém (zejména předměty) a příběh taky není zrovna moje kafe. Ale jinak zajímavý počin, mohl to být "nástupce" starých Falloutů.
          • presne to je ta lokacia co som spominal :D

            Mne sa hra az tak hardcore nezdala, ale chvilu mi trvalo sa do nej dostat. (teda priserky v rail crossing hardcore boli:D )
            mna dostali tie moznosti, trade (nemozes predat cely inv. kedy chces), razenie tunelov, "magia", behanie ventilacnymi sachtami (z toho som bol obzvlast nadseny:) ) a celkovo pocit, ze vlastne mozes robit co chces a ked nieco pokasles, tak sa ti to vrati..

            ale verim, ze vela ludom nesadne. Najlepsie hrat tak na 720p, zistil som vlastne iba nedavno :)
            • Paulcz
              :)

              Jo tyhle věci jsou skvělé, je tam kopec dobře realizovaných nápadů.

              Ta hra je "východoevropsky" neotesaná, na jednu stranu ji to dává unikátní tvář, ale na stranu druhou jsou některé věci poměrně dost frustrující. Jestli někdo splnil questy bez Wiki nebo nápověd tak klobouk dolů, rozsáhlost a už zmíněné cestování a absence mapy, miliarda předmětů, utratuhé souboje, které občas nemá hráč šanci vyhrát (pro můj build byli osudní především protivníci s PSI), crafting atd.
  • pecka! moje rpg roka dostane datadisk, celkom necakane.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit