Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Těch bugů je ještě hodně a nedořešenost ovládání mi docela dost vadí, už jsem o hodně věcí přišel a občas člověk třeba zkusí dát zbraň do plného baťohu a v něm skončí jen náboje, ale zbraň skončí na zemi a v noci není vůbec lehké ji najít...ono ani ve dne, mezi všemi rostlinami...
    Hra je to principiálně zajímavá, složitost ovládání mi vadí jen částečně, co mi vadí více je ztráta vybavení po smrti, docela dobré by bylo moci si zvolit třeba dvě nebo tři položky pro začátek hry...já bych bral třeba mapu, GPS a baterku, někdo by radši třeba zbraň nebo jídlo a pití...nebo sekeru, sirky a lovecký nůž:-) Těch možností by bylo docela dost:-)
  • Jelikož jsem něco málo s enginem ArmA dělal, tak i oceňuji, jak jsou vyřešené AI zombie. Engine Arma totiž umožňuje vytvořit tzv. ambientní objekty, které neřídí server, ale počítač hráče. V původní hře je engine používal na různé králíky, motýlky apod. Dean Hall je využil na zombie a proto ty, které se kolem vás vygenerují ve skutečnosti vygeneruje a nadále řídí váš počítač. Díky tomu jsou lagy v chování zombií staženy na minimum. Server jen synchronizuje data o pozici a stavu ostatním hráčům.
    Jde o výborně vyřešené rozložení zátěže mezi hráče. I v tom je například DayZ pro ArmA scénu přelomové.
  • DeDy
    Hrozně rád sekyrkuji zobáky do zad. Což je problém, když už mám zbraň, protože ji musím prvně přesunout do báglu a pak teprve lze umístit sekyrku z opasku do ruky. Přitom když beru do ruky pistolku, tak velkou zbraň hodí postava na rameno, nebo když leze po žebříku tak si ji hodí pod banděro. Kde udělali soudruzi chybu!?
    • smejki
      soudruzi neudělali chybu nikde, jen to prostě ještě není hotové. sekera jako zbraň je relativně nová funkce naroubovaná na systém, který s chladnými zbraněmi nikdy nepočítal.
    • Proto vyjde DayZ jako standalone, aby mohl Rocket zasadne zasahnout do kodu a zlepsit ovladani predmetu a inventar, aby byl intuitivni. V Arme hrac podobny kejkle provadet nemusel.
      • Taky se vám stává situace, že chcete zbraň přesunout do batohu a přitom zmizí? Stává se mi to teď pomerně často, na zemi taky nic.
        • DeDy
          Když v batohu není místo, tak zbraň zmizí. Puška zabírá 10 pozic (čtverečků), takže je nutné mít předchystané místo. Když najdeš větší batoh tak prvně přeskládej své věci z batohu na zádech do batohu na zemi a pak teprve dej sebrat nový batoh. Pokud dáš prvně sebrat nalezený batoh tak ten co máš na zádech zmizí včetně věcí v něm.
          • což je chyba designu (hry či modu). Neomluvitelné *3*
    • Soudruzi proste nepocitali ze v armadni simulaci se bude pouzivat sekyrka jako zbran. *1*
      Problem pouzivani inventare je zasadni. Osobne bych klidne uvital i reseni z adventur kde je inventar na liste a staci jej mysi protahnout na postavu. Doufam ze standalone hra takoveto zasadni nedostatky vyresi.
  • pomoc kam mam přetahnout v nainstalované armě ten mod??
    • miker17
      stahni jsi dayz commander ten ti to udělá automaticky
      • diky
  • to muze rict jen ignorant, funkce leveho alt a hvezdicky je naprosto genialni a odted ho hudu chtit v kazde first person
  • Utratil jsem 400Kč za Operation Arrowhead abych zjistil, že mod má 10x vyšší nároky než původní hra a zombie se respawnují kde chtějí a na naprosto nelogických místech. Díky katastrofickému UI a animacím Army trvá všechno nesmyslně dlouho a je to spíš utrpení. Čekám na samostatnou hru a doufám, že tam už se zbaví všech otravných neduhů z ArmA 2.
    • smejki
      jestli se ti to seká, zatímco normální hra nikoliv, změň server.
    • DayZ vyssi naroky nema a ba co vic, misty bezi plynuleji, nez samotna arma, ackoli pocita vic AI pro zombies a stejne tak kdyz pocita hrace. Zalezi jen na providerech serveru a na tom, jak caste jsou server restarty - cim castejsi restart, tim plynulejsi FPS a tim nizsi vyskyt problemu se spawnem lootu. Jinak zombies se spawnuji v poradku - sem tam se stane, ze se zombie objevi na strese domu, ale to je tak jeden pripad za tyden. Na jakych konkretnich nelogickch mistech jsi je potkal:
      • Nemyslím spawnování na střeše, spíš že se někdy objeví kousek ode mě. A co se týče nelogických míst: Připadá mi dost divné, že jsem na krátké cestě nebo v pidivesničce se třemi baráky potkal víc zombií, než ve městě.
    • Ha, tak to já nemám ani basic Armu 2 a PCčko nejnovější taky, takže teď jsi mě od koupě odradil.
    • Souhlas. Ja spise nedoufam ale jsem zvedavej. Doposud byl engine hajen tim ze je schopen zpracovat obrovske mnozstvi premyslejicich vojenskych AI jednotek na rozlehlem prostredi. Pokud vim tak AI zombiku pocita server navic neni potreba zadny geniality. Vlastne by to melo slapat jako hodinky pokud by se celej proces podarilo provest ciste bez zbytecnych oklik a zaplat ve vypoctech. Naprosto zjednodusit ovladani a samozrejme pouzivani inventare atd.
      Standalone hra bude jasny dukaz jestli je ten engine skutecne dobry a nebo je to jenom hromada zaplat kerou uz nikdo neni schopen procistit. Necham se prekvapit. *2*
      • Ronox
        každopádně všichni jsme zapomněli při řešení hw potíží také na servery, které doopravdy ovlivňují fps. Kolikrát se mi stalo, že jsem se připojil na nějaký server a měl jsem 7fps, přelognul jsem na jiný a najednou 60.
        • DeDy
          Jenže teď co do DayZ dali tu geniální ochranu přehlásíš na jiný server a jsi šup zpět na pláži. Což je průser, když je člověk u mezinárodního letiště, že jo. Takže je třeba chodit na osvědčené srevery, většinou ty plné lidí *8*
          • Ronox
            To není žádná ochrana, ale to dělají hackeři. Gearnou lidi a teleportujou je na pláž.
    • Ronox
      Je vidět spíš jak ten engine si dělá co chce. Psal jsem zde v diskuzi 3 sestavy (1x přes 3 roky starý notebook, 1x macbook pro 15" 2010 a nový stroj s i7 quadem) a všude to šlape na pohodu, jen je rozdíl v nastavení, ale už hodně lidí psalo, že má problémy i s daleko novějšími a silnějšími stroji než jsou ty 2 přesnosný co jsem zmínil.
  • no a proč to hrajete z pohledu treti osoby kdyz jste takovi roleplayeri? lol
    • Do kdy budou tupci (jako ty) dokola opakovat, že jediný true-to-reality způsob, jak hrát hardcore hru je first-person pohled, ačkoliv absolutně ignoruje periferní vidění a hráč nemá jak si zkontrolovat pozici třeba za překážkou, protože pochopitelně nevnímá stav svalů virtuální postavy (s možností v Armě prohlídnout si vlastní tělo pomalým a naprosto nepřirozeným způsobem na mě nechoďte)
  • Prima článek.
    Já si kvůli Day Z asi pořídim mikrofon.
    Posledně jsem se těsně před smrtí (noha zlomená, krvácení, obvazy došly) plazil někam do křoví, že se pak vrátim pro výbavu, když za sebou najednou slyšim "Hey bro, want some help?" Píšu "Yes please" ale do blbýho kanálu. Tak přepínam kanál, ale než jsem napsal Yes tak mě střelil do hlavy :-)
    • DeDy
      Hej, tobě chtěl skutečně nekdo pomoci? Není možné. Hraji měsíc a kontakt s hráčem byla vždy má smrt. Nechtít oplácet = být v DayZ mrtvý/hloupý.
      • Proč by to nebylo možné? Já se již setkal s několika hráči, jež nezaútočili, ba dokonce jsem si s nimi skvěle pokecal. *4*
        Ovšem je pravda, že tito hráči jsou spíš raritou a většina setkání končí velmi rychle. *1*
    • Headset je nutnost, protoze vetsina serveru sidechat vypina a bez interakce s hraci, nabizejicimi pomoc, se neobejdes.
    • Ta pomoc byla ta kulka do hlavy...
    • Ataker
      Tak to si měl opravdu pech :D
  • Jsem rád, že se článek převážně líbil... Ze severní Sumatry zdraví Amaroun *4*
  • na Moonbase Alpha stejně nic nemá *15* "John Maden"

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit