Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Sic jsem hru nehral (neznamena ze nekdy v budoucnu neminim) slysel jsem a cetl mnoho hezkeho... nelibi se mi ze clovek si musi trochu poumirat ( jenze poumirat vlastni blbosti ze si zlame nohy kdyz spadne z vetsi vysky...snist ovoce, zkazene , vypit otravenou vodu ? ) Libi se mi rozloha mapy je velka dostatek veci k prozkoumavani - i lkdyz mit zbrane a nemit do nich naboje musi byt neco nepredstavitelneho, neni dulezite tolik jist i kdyz bez toho se hrat neda a jist se ma...

    Pak neexistuje zadne oznaceni kdyz nekdo hraje ve skupine lidi takze je nemuze odlisit od tech co nezna. Tz.Muze se stat ze kdyz si clovek neda pozor , zabit spoluhrace ze sve skupiny. (nebo sam byt zabit kamaradem)
    Proste komunikace asi na prvnim miste. A bez ni to proste nejde - pak kdyz by hral clovek jako samotar asi fakt moc sanci nema. ( jit na peticlenou skupinku ve dvou je asi sebevrazda zvlast kdyz jsou lepe vyzbrojeni - pak ta permanentni smrt). Alpha chapu jeste fura toho co se ma spravit doladit vylepsit. Nema smysl si na nic hrat ... protoze neni horsi situace kdyz op gear se vsim a sejme ho trapna mossberg puska 1rana do bricha a uz krvaci. Sledovat jak novacek okrada vasi nebo vy naopak mrtvolu toho nestastnika to je asi pro dotycneho az na infarkt (vse pro nic).

    Neni to strilecka je treba myslet, nestrilet zombie a neprilakat lidi a lidi to jsou nejvetsi svin3. Svinarny typu ponizeni hrace co ma lepsi vybavu pod pohruzkou smrti a donuceni ho svlect veskere obleceni
    (samozrejme ve skupine stejnych smejdu) a hlavne vybavy a kdyz to udela tak nemilosrdne ho oddelat.Nebo i ne je celkem drsne)

    Zbrane jsou nedostatkove zbozi, zombie se sekaji pekne je ze diky okolnostem pokud ma clovek zbran muze si vystrelit mozek coz se hodi, kdyz nema klacky aby si udelal podpera kdyz si zlame nohy. Vecer... hruza s baterkou to nema smysl vubec jen na sebe clovek upozorni. Noktovizor je jen na crash mistech a celkove jsou to Rare veci.
    A na lidi je treba mit vzdy pripravenou zbran... ( to jsem nezminil ze zombici se teleportuji stale skrz zed a nejsou moc slyset.) Hodne mi to celkove pripomina State of decay ale online a se zprznenim Arma enginem. ( jeste tak ze poladi tu optimilizaci, proste na nizke a stredni detaily je to problem hrat a takove ty veci jako krabicka s naboji nebo neco jineho se da na zemi snadno prehlednout. )Jo a smenny obchod taky bry suma-sumarum laka ale nejdrive bych si to zkusil. Preci jen 23,99oiro za nedokoncenou hru je docela dost penez. *4*
    • Vrook
      Díky, že jsi na začátku napsal, že jsi hru nehrál. Vysvětluje to totiž následnou snušku nesmyslů, do který pleteš problémy, který byly v módu, nikoliv v SA, a názory, který by po uskutečnění udělali ze hry arkádovou střílečku.
      • Jack1947
        Aha, tak diky za info ja myslel ze to je ve skutecne hre... ( ty 2pripady se udajne stali prave v teto aktualni verzi, vim to jen z povidani... )

        Nehral no... me to tedy jako arkada neprijde prijde mi to dost realisticke a hrani vyzaduje trpelivost... ( PS: jesteze jsem napsal ze jsem nehral kdybych napsal ze jo mínusů uz bych mel tri prdelee *15* ).

        Zle jsem se vyjadril, myslel jsem co jsem napsal ne ze Dayz je arkada. Cos ty nenapsal takze se omlouvam. Na druhou stranu, prec to nejsou vsechno jen me blahove reci.

        Spatne jsem to navic pochopil... (!!)
        • Vrook
          Tyvole Jacku já už fakt nevim prostě.. to že máš problémy se srozumitelně vyjadřovat, na to jsem si už jakž takž zvyknul a nějak to přelouskám. Ale když ty máš i problémy chápat psanej text a pak, byť třeba nevědomky, tak ale vkládáš do úst lidem věci, co nikdy neřekli. Přečti si to prosimtě ještě jednou... Nenapsal jsem, že DayZ je arkáda, ale že tvoje stížnosti by po aplikování nějakýho řešení ze hry arkádu udělali..
  • DayZ je mrtvy. Cely je to jen podvod na lidi, potrebovali se akorat napakovat na modu ktery byl zdarma pro Armu II. Ted jen pomalu predelavaji a presouvaji to co jiz bylo v modu + par serepeticek. Cely je to jeden velky trapas. Nez se vubec dobabraj s celym DayZ stand. tak v Arme III bude hromada lepsich a zajimavejsich modu. Uz ted je v Arme III MP daleko vic zabavy nez v celym kamperskym DayZ. A kdovi jestli nebude driv Arma IV nez to dodelaj a zda to vubec dodelaj. Uplne to cely postavili na palici. Misto toho aby v DayZ udelali potrebny veci pro samotny survival, poresili zombii, tak pridavaj jen zbrane a kraviny takze cely DayZ je jeden velkej KOS a Camp ktery uz rada soudnych lidi prestala hrat. Resnes se na plazi, dobehnes do mesta, zombie neresis, proste je obehnes, jidlo a piti neni problem, to sezenes hned, zbrane a munice uz taky neni problem takze do 30 min jsi ve meste a vybavenej. Co delat? Muzes bud prolezat celou mapu kterou uz znas jak svy boty, nebo si nekde muzes lehnout a kosit chudaky bambiky a obcas nejakyho lip vyzbrojenyho. Tomuhle rikate survival?
    Proc proboha prvne neporesili vareni, loveni, proc hned hru naprali 10ti druhy zbrani? Cely je to postaveny na hlavu, vyvojari zacali od konce, prvne zbrane a potom survival (a ten kdovi jak dopadne). DayZ standalone je proste jeden velkej Fail!
    • Vrook
      Musim se nad tvym postem smát.. Mód byl co do survivalu uplně stejnej, zbraní tam bylo ještě víc a najít se daly stejně jednoduše. Hlubší survival feeling řešily až další komunitní mody jako variace na originální DayZ a Rocket už několikrát prohlásil, že chce nástroje pro modování standalonu komunitě zpřístupnit.
      Navíc jak píše kolega nademnou: je to alpha. Člověk musí bejt fakt slepej, pokud si nevšimne těch tisíců upozornění při nákupu a pak pokaždý, když hru spouští..

      A jinak s tim KOS a deathmatchem u pobřeží... to neni absolutně problém hry, ale problém hráčů. To že si neumíš najít jinej playstyle, než se spawnovat a chcípat na pobřeží je jenom tvoje chyba. Kousek níž v diskuzi jsem psal, jakym stylem to hrajem v naší skupině, a nemáme absolutně žádnej problém si hru užít na max. Na pobřeží se vydáváme lovit ty, co kempí respawnutý survy, až když máme postavy s veškerym gearem, co jsme chtěli a nějakou tu akci za sebou - a tou dobou jsme naživu třeba týden, klidně i několik týdnů.
      Takže tady prosimtě nevykládej něco o failu a ušetři si hysterický reakce. Jedinej fail je tvoje do nebe volájící nekreativnost a neschopnost si hru užít a najít si jinej playstyle než chcípat nebo kempit na pobřeží.
    • Kolikrát musí tvůrci některým lidem vysvětlit, že jde o alphu? Pokud máš se hrou problém, ok je to tvůj názor, ale nazývat hru failem, když ještě ani zdaleka nevyšla plnohodnotná verze s finálním obsahem je hloupost.
  • Určitě bych ocenil alespoň kolo jako dopravní prostředek, od doby, kdy je respawn zóna na východním pobřeží(zřejmě snaha zalidnit tuto část mapy, kam se moc nechodilo (severovvýchod))je dost prázdné zase Elektro (!!!) kde byla vždycky jistota, že potkáte živé hráče...teď jsem tam párkát byl a hodinu jsem nikoho nepotkal jelikož se všichni prozměnu stahují do Berezina, o Černu a nebo více západnějších uzemích ani nemluvím...Sniper Hill vystřídaly paneláky v Berezinu kam se teď stahuje KOS lůza ,))) (OT: Pokud Vás baví DayZ, najděte si na YouTube kanál "VectorBunny", neskutečně jsem se u toho nasmál))
    • Vrook
      Problém je všeobecně v tom, že se většina hráčů na tom pobřeží vůbec drží. Loot by měl imho být rozmístěn tak, aby hráč neměl šanci hned po spawnu doběhnout pár metrů do militarky a napakovat se, ale aby ho to nutilo podniknout cestu třeba na NorthWest Airstrip, kterej je od pobřeží z obou stran nejvzdálenější, čímž by se hráči rozprostřeli po mapě a byla by šance ke kontaktu i někde v lesích.
      V módu mi například vyhovovala military zóna nad Starym Soborem, kde byla akce většinou zaručena. Pak hrady (Rog, Zub, Čortův hrad), tam to taky stálo za to.
      Jako důvod přemístění spawnů vnímám to, že většina hráčů jak lobotomové po spawnu páchali sebevraždy, dokud se nenarodili pod Balotou na prázdnym serveru. Tenhle styl hraní nikdy nepochopim...
      Ze začátku je totiž důležitý hlavně jídlo, takže cesta přes vesničky a menší města třeba na severozápad, během který si člověk nasbírá dostatek konzerv a u kašen doplní vodu, a pak třeba militarka pod Verešnikem a NW letiště. Nezabere to ani tolik času... každopádně jedinej rozumnej styl hraní je po spawnu okamžitě běžet od pobřeží, který je stejně vylootovaný a kempěj tam děcka s mosinama, co střílej čerstvý survy.
      Lidi si na tu hru strašně stěžujou, že se to nedá z různejch důvodů hrát a pokaždý je někdo zastřelí, ale stačí přemejšlet a hrát to pozorně, opatrně a s očima na stopkách a nikdy jsem neměl problém.. Je to zkrátka trochu komplexnější hra, ale rozhodně to neni nic náročnýho..
      • Tak souhlas...mohli by dát na ty vzdálená místa spawn nějakých "prémiových" věcí, jakože gear a zbraně co by se objevovali jen tam, to by teoreticky mohlo donutit tam lidi chodit...(já bych byl i pro to, udělat respawn z celýho pobřeží lidi na jihu by šli následně na balotu/základnu v lesích a pak dále k soboru, lidi na severovýchodě do toho města co tam a letišti v Krásnu)

        Osobně ještě vidím problém v tom, že survival felling je tam opravdu minimální a to jen pro nové hráče...po chvíli oťukávání se to zvrhne v deathmatch, napětí v si ale hra udržuje, ještě aby ne když ve chvíli sociálního kontaktu můžete kvuli nějakému sráčovi ztratit gear pro kteý jste cestovali pěkných pár desítek minut, zatím ani alpha nenabízí nějaké širší možnosti, je fakt, ale časem to bude chtít určitě rozšířit (a to nemluvím o tom, dělat si táboráčky), kdybych občas nevyrážel na lov fresh spawn killerů tak by mě tam držel asi už jen to, protože až odstraní problémy s lagováním a dsyncem tak když se sejdou skupinky dvou dvou skupin lidí tak bitvy umí být epické ))
        • Vrook
          Vidim to stejně. A s těma epickejma bitvama ve skupinách máš pravdu. Minulý týden jsem zažil asi největší akci v DayZ SA od spuštění alphy: Byli jsme zrovna jen ve dvou s kámošem (třetí dobíhal od pobřeží) na východnim svahu hory Ostry, na západ od Krasnostavskýho letiště, když jsme se dostali do přestřelky se skupinou v treelajně na poli před náma. Když jsme je vystříleli, tak nám z jihu o pár vrstevnic toho našeho kopce níž vpadla do boku další skupinka. A zatraceně velká. Stahovali jsme se vejš do kopce severně a následně jsme je různě flankovali z vrchu. Celý to od začátku přestřelky s tou první skupinou trvalo třeba hodinu. Když nás oba zastřelili kvůli početní převaze a obklíčení (flanknuli nás ze západní strany kopce, kde se nám lesem dostali nepozorovaně do zad), měli jsmě na kontě asi 10 zabití a přesto tam minimálně 4 nebo 5 survů zůstalo stát nad našema mrtvolama.... Nikdy mě nemrzelo míň, že jsem zařval, protože to byl tak epickej a intenzivní combat, že jsem měl ještě další půl hodinu zvýšenej tep. *15*
    • VectorBunny je dobrej, taky mě baví FRANKIEonPCin1080p
      • Ten též...takhle jsem na Vectora narazil vlastně, po pořízení Dz jsem projížděl videa (tehdy jsem mód nějak nerozchodil) a v jednom byl právě Freeman.))) ale ten je takovej chudák, že vždycky když na někoho narazil tak ho většinou zabíjeli a dobře zahrává tu "roleplay" )))
  • pokud si nebudu moct ve hře zabít Justina Biebera tak mne to nezajímá *1* *1* *1*
    • Tak v článku vidím HD model jeho fotra, tak doufej že v příští aktualizaci už tam bude i Justin.
  • budu menit aj ten hnusny interface a inventar?
  • Tak zombie tam hrajou vedlejší kolej už od začátku, jako milovník všeho hníjícího nemrtvého obyvatestva, bych je klidně ze hry vypustil a přidal pár těch hladových zvířátek.
    • Vrook
      Jó s tim, že hrajou vedlejší kolej se nedá nesouhlasit, ale přece jenom je to furt alespoň nějaká kolej. Nejprve je třeba nakažený opravit a následně jich přidat víc. Pak když to s nima bude na takový úrovni jako v modu, tak budou při konfliktech survivorů hrát velkou roli. Neni nad to, když v treelajně leží sniper, co začne ostřelovat survivory, kteří zrovna lootujou nějaký město, a ty ho ani nemusíš hledat, páč mu tam nabíhá přes pole hordička zombíků. Alespoň ho to donutí se přemisťovat a mít u sebe jako asistenci někoho s close-range zbraní i jako spottera. My to hrajem takticky od začátku módu a většinou si na nás nikdo nepříjde. *3*
      • Určitě souhlasím, že kdyby se na nich zamakalo, tak budou k něčemu a svůj význam v té hře mají i teď, jenom řikám, že ta hra by fungovala dobře i bez nich, sám Dean Hall řikal, že zombie jsou jeho nejméně oblíbená věc ve hře. Mod jsem nehrál a preferuju styl vlk samotář, přátelský pomocník, kterého občas chytne vražedná nálada, bezdůvodně jsem zabil ostatního hráče jenom jednou.
        • Vrook
          Jojo. Rockettovi se ani nedivim.. několik dnů šaškovat v motion cap oblečku a hrát si na zombíky, aby pak ve hře stejně zas tak moc nefungovali. *15*
          Na DayZ je fajn, že se dá krásně hrát solo jako lonewolf a má to - stejně jako hra v partě - svoje výhody. Za hraní jinak než "kill on sight" určitě chválim. Chtělo by to, aby to lidi hráli tak nějak vyrovnaně v poměru hrdinové/banditi. Hrát stylem bandity neodsuzuju, ale i tenhle styl by měl mít nějakou úroveň a né jenom bezhlavě střílet týpky s lopatama a hasákama. Ve hře jsou třeba pouta, tak proč toho nevyužít.
          My kolikrát, když už nás omrzí prolejzání militarek a když už stejně máme vše, co potřebujem, tak plánujem akce, kdy jdeme podél pobřeží a lovíme hajzly, co kempěj a střílej čerstvě narozený survy bez equipu. Je úžasný jak něco takovýho v těch začátečních zónách nečekaj, v klídku seděj ve stráni s mosinem a najednou jim přílítne včelka do zátylku. *15*
          Zároveň to ale neni ani moc výzva, protože tyhle lamky co si vodchytávaj hráče, který je nemůžou nijak ohrozit, to prostě neuměj hrát na úrovni a nemaj absolutně šanci... ale dobře jim tak...
          • Největší problém tý z hry z pohledu hráčů, je určitě ta nedůvěra, ne ani tak ty idioti co střílej na nový hráče, ale to, že třeba chceš někomu pomoct, ale zkončí to tak, že za pár vteřin okrádáš jeho mrtvolu, protože prostě nedůvěřuje nikomu a je bezpečnější jít rovnou do utoku. Problém je, že se to asi moc nezmění a nějak to uměle omezit by bylo proti podstatě samotný hry. Třeba nějaká "safe zone", kde můžou hráči vyměňovat předměty(mám pocit, že v modu něco takového je) by se hodila, ale zničí to ten pravej survival pocit ze hry.
            • tralala
              Samozřejmě, ale je to krok dopředu a někde začít musíš, když chceš něco takovýho řešit. Ale nemyslím si, že ty "Safe zony" jsou celkově dobrej nádad.
            • Vrook
              To by mohlo fungovat, jsem zvědavej s čím přijdou, nebo jestli to prostě nechaj bejt(ale tím rychle odradí velkou skupinu hráčů)
            • Pridanim safe zone iba spravia to ze ludia budu pred safe zone campit
            • Vrook
              V módu se hodně zkoušel ten systém "humanity", kdy jsi dostával plusové body za zabíjení hráčů se zápornou humanitou (bandity) a za aplikování blood bagů nebo bandáží ostatním hráčům. Mínusové body zase za zabíjení nebanditů a hrdinů. Po dosažení určitýho limitu se změnil skin postavy, aby šlo rozeznat hrdinu od bandity. Byl to značně nedokonalej systém, kterej si samozřejmě hráči jako obvykle našli způsob využít ve svuj prospěch. Ale potenciál tam byl a kdyby přišli s něčim na tenhle princip, akorát funkčním a ne-exploitovatelným, tak bych se vůbec nezlobil.
  • XorxoxTalarius
    No jsem zvedav jestli pak budu moci udelat v DayZ treba zabijacku :D Doufam ze az to cele po celodeni praci dodelam, tak mne nekdo zastreli a vsechno sezere :D
    • trapak
    • Veskoslav
      Tak přece nezabiješ řezníka než ti udělá jelítka! *1*
      • Ale tak zase když ho zabiješ předtím, bude více jelítek *1*
        • Veskoslav
          Lidské střevo není vhodné na jelítka, trhá se:-D
          • Inquisitor
            Bojim se zeptat, jak si na to přišel :D
            • Veskoslav
              Na pitvě lékařské fakulty KU před 3 lety, kdy nás tam protáhnul nás spolužák a hráli jsme jiné studenty, kteří vyspávali kocovinu, přišlo nám to jako skvělý nápad. No od té doby mi už není špatně při pohledu na mrtvolu, protože jsem myslím tenkrát všechno vyzvracel na 50 let dopředu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit