• Trochu mi to pripomina Organ Trail (coz byla parodie na Oregon Trail).
  • Chapu, ze mensi teamy nemaji na luxusni grafiku, tak ji udelaji holt o neco horsi. Ale tady to uz zavani zamernym zkousenim spotrebitele co jeste snese.
  • Tohle hloupé obviňování recenzentů z nadhodnocování her se tady na games v poslední době nějak rozmáhá. Chápu to u IGN a podobných "odborníků", ale tady je to většinou docela mimo. Problém je v tom, že většina velkých her prostě má kvalitu někde na pomezí 6-7 a nižší skóre se k nim nehodí. Lidé kteří s tím nesouhlasí většinou nemají zkušenosti s horšími hrami. V době kdy pravidelně vycházely béčkové hry od TopCd a podobných vydavatelství a zároveň se hodně recenzovaly české lokalizace, nebylo vzácností vidět v hodnocení čtyřky nebo pětky. Pokud tady většinou někdo chce v diskuzi dát hře pětku protože je "průměrná", většinou to znamená průměrná hra v oblasti AAA her. Pořád je tam ale rozdíl mezi opravdovým průměrem, protože v porovnání s méně známými hrami bývá to vyšší skóre zasloužené. Samozřejmě že i v oblasti AAA her jsou opravdové propadáky, ale kdyby recenzenti dávali místo sedmiček pětky, tlačili by hromadu her do spodní části tabulky. Řešení by samozřejmě bylo recenzovat i méně známé herní tituly, aby se ukázal komplexní pohled na současný herní průmysl a vznikl opravdový průměr. Vzhledem k tomu jak se tu ale pod recenzemi indie her vždycky najde nějaké telátko, kterému vadí že někdo zrecenzoval hru která neodpovídá jeho vysokým nárokům, by s tím samozřejmě byl problém. Navíc games.cz to přijmy z reklam nezvýší, výhodnější je napsat desátý článek o nové hře Ubisoftu. Doba kdy herní weby byly ochotné pustit do svých řad nadšence a nechat je napsat recenzi na web (mnoho současných redaktorů přitom takhle začínalo) je bohužel dávno pryč, takže změnu čekat nelze. Tento komentář proto nic nezmění. *9*
  • Velice hnusná hra. Na pohled *11*