Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Krásně dvojsmyslný nadpis.
  • radšej keby z lásky, zasponzoroval Demons Souls 2, či? už boli nejaké nepatrné leaky, že sa natom robí a budete to čoskoro oznámené...
  • Kvôli týmto peckám som si kúpil PS3 a kvôli pc portu dark souls xboxový ovládač.
    No problem !
    • Apropo to sú tie pravé hardcore hry, kde ste stále v strehu, tu sa chlapci platí tvrdo za každý omyl ! V tom je ich jedinečnosť . A k tým bonfirom, nemusíš predsa stále všetkých zabíjať aby si sa dostal znova k nejakému bossovi. Tú lokáciu stačí prebehnuť, kapišto ???? Samozrejme všetko robíš pozorne. Kapišto ??
  • ezechiel25-17
    Po přečtení titulku mě napadlo, že UI PSN bude hardcore a bude se v něm často umírat :)
    • frag.ment
      Hlavně aby to neznamenalo, že bude často umírat konzole :-) A Dark Souls je asi hra pro masochisty, co jsem tak četl, takže se od ní raději držím dál, protože jsem nervák a na nějaké časté umírání nejsem zvědavej..
      • Tak nejak souhlasim, osobne proti umirani ve hrach nejsem. Nektere veci jsou dobre a beru je, ale aby hra byla stavena na tom, ze proste chcipat musis a budes to je dle meho nazoru kravina nejvetsi.
        Treba u Xcom - hardcore, nebo i blbe diablo Hardcore. Proste clovek se snazi projit tak aby nechcipnul a nebylo to o tom, ze udelal clovek chybu, ale mel spatny build a vybavu a nebo naopak i kdyz mel super vybavu tak byl nemehlo a chcipl.
        V teto hre je hlavnim ucelem chcipat, a delat to tak dlouho dokud to neudelas "jako robot", tak aby jsi prosel vsim. Kdyz jsem sel napriklad na gargy na strese, tak jsem musel projit pres tri vojaky (pres vytah nebylo potreba), pres guarda, smecku nemrtvych zombiku s rukama, co ti si z tve hlavy udelaji boxovaci pytel. A stacilo udelat drobnou kravinu prisel clovek o HP a tedy i poty a prisel ke gargam a i kdyz udelal nejaky pohyb a snazil se sebe vic, tak ho to trestalo neskutecne dementne.
        Neznamena to, ale ze ta hra nema svy kouzlo, ale prisla me dost takova vlacna a zdrzujici. Klidne at utecu z boje, hledam moznosti, ale je blbost chcipat porad a vsude dokud clovek u toho neztravit stovky hodin, aby udelal precizni veci tak, jak je zamysleli vyvojari. (jak rikam, pak uz naprogramovat bota, ktery ti udela na nejaky pohyb protivnika presny tanecek a doufat, ze ti na zada nedejcha jedna lemra, co malim stouchnutim ti zrusi celou obranu i proti komu se branis.
        • Kouzlo Dark Souls: když jsi lama, tak to nehraj *5*
          Zjevně jsi byl na začátku, říct, že je ve hře "hlavním účelem chcípat" je naprostá blbost, naopak, hlavním účelem je nechcípat. A zrovna ke Gorgoylám se dá hravě proběhnout bez boje (jen kolem toho chlápka na schodech je to trochu riziko, tak ho holt vylákáš dolů). Jako ostatně skoro ke všem bossům...
        • Jack1947
          Presne, ja se rad u hrani her bavim trebaze nevyzaduji absolutni vyzvu... no co ale zase nemam rad uplne jednoduche hry. Neni to pro kazdeho a druhy ani popripade dalsi dil by v tomhle zklamat nemel.
        • PS: pokud jsou lidi masochysti, tak doporucuju hru Meat Boy :) Tam chcipat dokud nebudelate danou lokaci precizne, ale aspon to odcejpa :D
      • Není to zdaleka tak strašný, jak se říká. Ze začátku jsem taky chcípal dost, ale nějak mě to zocelilo a naopak jsem si u DS uvědomil, jak jsem u her v posledních deseti letech totálně zlenivěl. Pokud víc studií půjdou v budoucnu cestou From Software, byl bych šťastnej
  • ať je tohle RPG jak chce nebo nechce super, hardcore a podle mýho gusta, bude to asi jeden z těch mála titulů, který budu konzolistům závidět. je pravdou, že vyšel port na PC, ale díky jeho kardinální zmršenosti jsem fakt neměl nervy u toho zůstat. hraje někdo DS na PC a může se zasvěceně vyjádřit, v jakém stavu je PC port teď? vím, že existovaly nějaké fixy na rozlišení, ale pak jsem to přestal sledovat...
    • tiez som si kupil pc verziu hned ako vysla a jedine co som musel pouzit bol DSfix kvoli rozliseniu, inak tam ziade problem nebol. A samozrejme som si k tomu kupil XBox 360 controller pre Win, ktory som po tom vyuzil vo viacerych (non FPS) hrach (je to extremne pohodlne).
      Uz sa neviem dockat 2ky a verim, ze to bude plnohodnotna verzia a nie kvalita portu.
    • Na Nexusu je k DS ke stazeni vse potrebne, od Duranteho DSfixu pocinaje, pres mouse fix, 60 fps fix (mozna uz je soucasti DSfixu) a i takove drobnosti jako predelana tlacitka z konzole na klavesy atd. Po vsech techto upravach se jedna o zcela bezproblemovy port i na PC s k+m.
      • presne tak, dal jsem si tam tyhle dva fixy a mužu potvrdit naprostou bezproblemovost
    • Nedávno jsem DS pořídil v nějaký akci asi za 7 eur, byla to věc kvůli které jsem se rozhodl pořídit ovladač. Je to naprosto fantastický, jede to supr, zkusil jsem chvíli na klávesnci + myš a moc mě to nešlo, je to podivně citlivý - možná byl problém u mě - to netuším. Každopádně port podle mě perfektní, nemám žádný problém
    • Fixy jsou a funguji jka maji. Je to hratelny a neni zadny problem to hrat I s mysi a klavesnici.
      Pravdou je ze druhy Dark Souls bude primo delany I na PC, uz to nema byt obycejnej port.
      • Kardinálne zmršený port... nechápem, ja som to hral pár dní po vydaní na Celeron G530, 2x2 gb ram a HD 6670 1gbddr5, bez sekania, bez prepadov fps jedniná vec čo som si musel k tomu stiahnuť navyše bol resolution fix, ktorý sa proste nakopíroval a v hre sa vypol AA a ešte nejaká položka (tiene alebo Ambient Oclussion alebo niečo podobné), kúpil som si gamepad za 11 euro, a prešiel som celé Dark Souls bez najmenšieho problému hneď ako vyšlo.
        Ak nemáš gamepad dám ti radu, mkup si len originalny xbox controller lebo ak máš iný tak k dost vela hrám budeš potrebovať program x360ce alebo xpadder, možno k nejakým značkovým drahším napr. od logitechu nie, neviem. Vyhneš sa nastavovaniu etc. len pripojíš x360 gamped a hráš.

        Zaujímavé kolko ludí si stále myslí a dokáže DS nazvať zmršeným portom keď tá hra fungovala až na jednu jedinú vec a to rozlíšenie na 100 percent.
        Ono stačí počúvať, čítať a zaujímať sa a hneď človek dá na rady ostatných a nepôjde to hrať na klávesnici a myši.
        Ja som hral na gamepada naposledy na Sege od čínanov pred 15 rokmi , DS bola prvá hra čo som odvtedy z gamepadom hral a ovládanie bolo perfektné a otovorilo mi to dvere ku hrám ktoré by som predtým nehral, napr. Dust: The Elysian Tail, Resident Evil 4 etc.
        Samozrejme, že FPS alebo napr. Skyrim či iné hry by som na tom nehral, príde mi to ako hrať hokej s golfovou palicou alebo futbal s ruggby loptou.

        radím ti zožen si gamepad a zahraj si DS lebo takú hru si ešte nikdy nehral , to ti garantujem a ak si starší , zkusenejší hráč (zmlsanejší :D to je krásne české slovo) tak ti to pripomenie ako sa hrali hry volakedy, kde si pri nich musel používať mozog a nielen prsty na rukách.
        *4*
        • Když hraju na PC tak chci využívat svojí herní myš a ne nějakou harapáckou nesmyslnost jejíž reakční doba a přesnost je oproti herní myši výsměchem a nehodlám platit za další periferii kvůli tomu, že někdo neumí udělat port *7*
          • vlastik.plaminek
            Nejseš ty ten Martin, co si kvůli CoD: Alík kupoval novou RAMku?
          • Leonidasss
            Já celou hru prošel s klávesnicí a myší po aplikování DSfixu a Mousefixu bez sebemenších potíží. Stačilo jen nebýt líný a tyhle dvě featurky si stáhnout a pouze je překopírovat do složky se hrou, to je však pro mnoho jedinců tak obrovský problém, že místo této dvouminutové operace budou radši desítky minut na hru na nejrůznějších diskuzích nadávat.
            • Jo no třeba Street fighter se hraje dobře na klávesnici i na gamepadu, na gamepadu se hrajou líp akorát starší díly kde máš komba jako otočit dvakrát páčkou, to je na klávesnici masakr, ale když si zvykneš je to naprosto bez problémů, na akční adventury jak co, ale dark souls se imho dala udělat takhle rovnou, hrál jsem podle názorů na netu mnohem težší hru na pc, myslím že přesný název byl Blade of Darkness a ovládání v pohodě
            • Martin: jestliže máš hru, která je plně designována na gamepad, pak není snadné ji předělat na myš. Obnáší to předělání celé hry. A to v případě DS nebylo možné. Port na PC nakonec vzniknul, ale s tím, že je designovaný na gamepad. Hráč výhradně orientovaný na klávesnici si ji plnohodnotně neužije.

              A já docela pochybuji, že jde udělat hra, kterou si hráč plnohodnotně užije na klávesnici i gamepadu. A to i když se na to myslí od začátku. Buď jedno nebo obojí je plné kompromisů. Většinou to odnáší PC hráči, protože většina her se primárně vyvíjí pro konzole. Jen vyjímečně se hra vyvíjí pro každou platformu zvlášť. To je případ Diabla 3.
            • Ne jinej Martin, já vím že tu jsme minimálně 3 a všichni máme jiný názory, nejsem shyzofrenik *4*
            • Martin: je Martin který DS nikdy nehrál ten samý Martin, který o kousek níž tvrdí, že je ta hra naprosto bezproblémová? :-)
            • BTW kdybych jí hrál, o fixu vím, odpovídal jsem na to proč si (ne)pořizovat gamepad, ale optimalizace na ovládání K+M beru u PC hry jako naprostou samozřejmost při vydání, ne že se to "pak" opraví patchem a že na to hned po vydání spousta uživatelů nadávala mě přesvědčila abych si to tenkrát nekupoval, teďka stojí pár šupů tak je to jedno. Já jenom nechápu logiku - "je to rozbitý? ne to není pravda není to rozbitý jenom si musíš za litr koupit věc kterou pak na nic jinýho potřebovat nebudeš a bude to fachat tak jak má"
            • To je filozofická otázka, jestli měla nebo neměla. Myslím, že u akčních her se tomu nejde vyhnout a ty jsou přizpůsíbeny vlastnostem ovladačů. Má být obtížnost u FPS nastavena na tom, jak snadno/těžko se míří s myší? Jde vůbec udělat, aby byla stejně obtížná, ať ji hraješ čímkoliv?

              V každém případě DS je designován a odladěn na míru gamepadu.
            • Pane chytrej, já psal čistě obecně, hru DS jsem nehrál a hrát nehodlám a reagoval jsem na to proč si pořizovat nepotřebný kus HW
            • C-BEAM
              Loskuták: obtiažnosť hry by nemala byť postavená na tom, že je ťažšie hýbať páčkami.
            • Tím sis ovšem tu hru dost zjednodušil a tedy i pokazil. Není nad originální zážitek s DualShockem.
  • BookerDeWitt
    Z Demon's Souls a Dark Souls by si měla vzít příklad nejmíň polovina dnešního herního průmyslu, hlavně jejich manažeři, producenti a jiná kravaťácká verbež, která by měla zahodit ty svoje tabulky a analýzy a povinně si zahrát Dark Souls, aby věděli jak má hra vypadat a hlavně jak se má HRÁT.
    • To je ale hrubé nepochopení. Kravaťákům vůbec nejde o kvalitu her, ale o finanční výsledek. Kravaťáci podporují ty hry, o které je mezi lidmi zájem. Cesta není v nadávání na kravaťáky, ale ve výchově hráčů k tomu, aby poznali kvalitní hru. Bohužel od dob Andrewa a Iceho převládl "profesionální" přístup k herní žurnalistice a výchovný prvek se povětšinou vytratil.
      • BookerDeWitt
        No a v tom je ten problém. Kdyby je zajímala i kvalita + masivní reklama samozřejmě, tak by logicky stoupl i finanční výsledek. GTA V je toho názorným příkladem.
    • A co když se chci u her jen bavit? Proč bych se pak mel nervovat?
      • C-BEAM
        no veď pre teba by bola tá druhá polovica hier...
        • Kinet1c
          nechapem co na DS je tak strasne tazke, o viem, nemoznost savenut kde chcem a hlupo umiestnene checkpointy, ja netvrdim, ze port bol velmi zmrveny, tzn tie fixy dali vsetko celkom do poriadku, ide o to, ze ked je napinavost hry sposobena prevazne tym, ze musim opakovat znova vsetko, tak hra nie je napinava, ale skor frustrujuca, kvoli tomu, ze prechadzas tu istu pasaz viackrat, len preto, ze nieco chces skusit, aspon by mohol byt nejaky limit kolko mozes ulozit za urcitu cast hry ci kolo ci cokolvek, tak by hra bola stale napinava a tazka, ale aspon by si si mohol rozlozit savy tam kam ich chces ty a nie kam chce hra, ci autory hry, len aby mohli navodit umelo obtiaznost hry. Obtiazne je hrat napr. Avadon na Hardcore, a to i tym ze mas save, niektore suboje skratka nevyhras tam a hned kde sa nachadzaju, potrebujes nejaky ten lvl navyse a predmety aby si mal vobec sancu. A to tu hru nejak extra nezboznujem (ziadne kvalitne atmo zvuky, ziadna hudba okrem menu a celkovo atmosfera prave kvoli chybajucemu ozvucenie akosi viazne, vyvoj postavy, dialogy aj spracovanie questov nema chybu). Takze obtiaznost sa da navodit aj tym, ze je nieco OBTIAZNE a nie tym, ze nevies si savenut kam uznas za vhodne. Tzn hral som podobne hry a da sa to, ale akosi ma to preslo, tzn hry kde su checkpointy a hlavne nezmyselne sprosto umiestnene, sa im skratka skusam vyhnut, ked uz nahodou taku kupim, so sebazaprenim ju dokoncim, uz len kvoli peniazom co som do nej investoval. Takze celkovo musim povedat, ze DS je pekna hra, je kvalitna hra, ale v mojich ociach nie je extra vyzva a ano hral som ju, nebyt blbych checkpointov, ktore som neznasal, by som ju aj dohral. Tzn nejde o to ze by som nezomrel, samozrejme tomu sa celkom vyhnut neda, ale ide o to, ze nie su save tam kde by som ich cakal a tak my dosla trpezlivost, mozno ked zo mna to kus upadne, dam znovu jednu rundu v DS s nadhernymi demonmi, ale zatial nie. Takze by som nehadzal ludi, vsetkych ludi, ktory maju ake take vyhrady voci DS do rovnakeho vreca, tzn rovnakej polovice ludi, nejde o to ze nemam rad tazke hry, naopak, snazim sa kazdu hru hrat na najtazsej obtiaznosti ked dovoli od zaciatku, ide len o to, ze niektore hry su tazke len kvoli niektorym veciam a nie kvoli narocnosti priser levelov ci prostredia.
          • V Dark Souls nejsou žádné checkpointy ani sejvy a tím je ta hra naopak kouzelná, protože ji prostě musíš zvládnout a ne si ukládat každý krok. Díky tomu má perfektní atmosféru a je napínavá.
          • C-BEAM
            ja nepíšem, že DS je extra ťažká hra, mnohé hry z 90-tych rokov sú ťažšie. Inak trochu ma mrzí, že sa debaty o DS sústredia obvykle len na obtiažnosť.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit