Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Do prvního výstřelu mě to i zájimalo.
  • Jsem zaskočen tím, jak mimořádně špatná většina animací je a jak otřesně nehodící se design monster je. Prostředí, grafika a detaily fakt nádhera, Crysis se má co učit, ale jakmile se to rozpohybuje mimo cutscénu, tak je to katastrofa. Ta létající potvora se tam absolutně nehodí, působí to jako ne zrovna originální fantasy...
    • Co to plácáš, ta "létající potvora" je v knize..
  • Menorri
    3 zbraně, tuny nábojů, žádná radiace ani atomová zima, spousty zvířat a nikde žádný metro *1* *1* *1* *1* ....na co jsem se to díval? ....
    • Metro: Modern warfare! Však to také říkali od začátku, že tam bude více milovaného codíčka! *14* *14* *11*
      • Blbost...ta atmosféra Metra tam je stále...nezapomínejte, že na konci minulýho dílu objevili základnu D6 s tunou zbraní, střeliva a vybavení (zaměřovače apod) a nejen hraničáři se tím vybavili...v jednom z rozhovorů s vývojářem to tam i zaznělo... navíc po "nukleární zimě" je teď očividně něco jako léto, takže to všude "žije" a nutno se tak víc vybavit... *3*
        A ti, co to přirovnávají ke stalkerovi, tak asi nehráli jedničku - ten pocit, když lezete na povrch (kvůli splnění nějakýho úkolu) a po chvíli se stejně raději vrátíte dolu, kde se prostě cítíte "bezpečněji"... ten pocit, že všechno kolem je mrtvý, a jen dole je život...ve stalkerovi člověk věděl, že kolem zóny je vše v normálu, tady ne... :) Sice, jsou tam znát trochu snahy a větší akčnost, ale spíš se přikláním k tomu, že to sem dávají aby přilákali více lidí ;) Prostě, Metro je titul, kńa kterej se těšim tak jako tak, pořád by to mohla být jedna z nejatmosféričtějších her vůbec (jako byla jednička)...
  • Takhle si predstavuji postapokalypticky svet, na kazdem kveru laser a kolimator. Za tech deset minut posbiral vic proviantu nez co clovek nasel ve Stalkerovi za hodinu. Uz mi tam chybeli jen klicky od funkcniho BMW. Tohle je knizni predloze na hony vzdalene. Vidim to na Call of Metro. *7*
    • Nedá se než souhlasit, na první pohled WTF?? Kam zmizely ty suprové hodinky? Kam se podělo to jejich omezení lootu? a s těma holo sightama si dělaj srandu ne ? Jinak, lokace mi připomíná jednu mapu z HL2 :D a ten ultrapomalý vor mi zas připomíná L4D. Atmosféra moskevského metra ta tam. Nevím, na Metro Last Light jsem se těšil, ale tohle video mě od toho odrazuje.
      • To asi proto, že na konci minulýho dílu objevili základnu D6 s tunou munice, zbraní a vybavení...navíc, tolik těl je tam asi proto, že Artyom neni jedinej, kdo se v tamtěch místech toulal ;)
    • snad ne ,ale priznam se ,ze me tetankoval ani prvni dil takze me to video nak zavratne nezvedalo ze zidle . Doufam ,ze se pochlapej a zapracujou na ucinosti zbrani .
  • Fandim 1C, snad zaslapou EA a Ubisoft hluboko do zeme (utopie)
    • taky fandim prvni ce *14*
  • Krásna hra :), veľmi sa mi páči venovanie sa detailom ako chrobáky sadajúce na plynovú masku atp. Len dúfam, že bude mať trošku lepšiu optimalizáciu a nie ako 2033 keď človek pozre na bielu žiarovku tak mu zrazu klesne FPS o 20 :D
    • Keyz
      Když jsi měl nejlepší kartu tak to jelo 30 FPS *15*
      To se fakt sekalo snad všude.
      • Core i3 3220, Radeon 7850 1GB, 8 GB RAM, 1920x1080. Vše na předposlední detaily, AA vypnutý. A jelo to aspoň 30, i víc. Spokojenost, optimalizace je vzhledem k tomu, jak ta hra úžasně vypadá, parádní.
        • Optimalizace je úděsná, například nevím o někom kdo by měl zaplé DX11 DoF. Navíc mi hra skáče od 100FPS i k 15FPS, někde jsou bezdůvodné obří propady. Tohle že je optimalizace ?:D
        • No 20-30 fps mi to dlouhou dobu jelo na 1680x1050, bez aa, predposledni detaily, dx9, 16x AF na Athlonu X2 @2,7GHz, HD2600XT, sice to padalo nekdy, ale spíš až v pozdejsi fazi hry (ty hnusny zeleny srajdy v jedne casti, to neslo skoro ani na low v HD *1*
          Treba nechapu nektere grafy, zalezi kde to testujes no *4*
  • Kdyz vidim to venkovni postapo prostredi, tak si rikam jaka skoda, ze se nedockame pokracovani stalkera.
    Jinak na pokracovani metro se tesim.
    • a co Survarium?
  • Z čehopak se asi ta potvora, co vypadá jako Arachas ze Zaklínače 2 vyvinula?
    • ZvacA
      Mě osobně se zase automaticky vynořil podobný koncept potvory, která se objevila v Mlze - http://stephenkingsthemist.wikia.com/wiki/Arachni-Lobster

      I v Metru bych tipoval, že základ před mutací bude v humrovi, případně raku. Stavba těla by tomu alespoň odpovídala.
      • Jo, pravda, Mlhu to připomíná možná víc.
        Já nevím ale no... V jedničce mi ty potvory přišly takový uvěřitelnější. Je sice pravda, že takovej Démon se asi taky nevyvinul ze sýkorky, ale že by takováhle potvora vyrostla z raka? Nevím jestli by nárůst tělesný hmoty byl po ozáření tak razantní, nemluvě o dalších věcech. Nehledě na to, že bych chtěl v Moskvě v řece vidět raka. :D
        • Kozy
          Zapomínáš na jeden důležitý fakt- v Rusku je možné cokoliv.
          • Než začnete kritizovat prostředí, tak nezapomeňte na několik věcí *3* :
            - jednak to (podle dřívějších zpráv) má být v létě (M2033 bylo v "delší" zimě) - proto ty bažiny, - za druhé, nezapomínejte (nebo pro nezasvěcené prvním dílem), že na konci jedničky se objevil areál D6 s tunou skladů munice, zbraní, tanků apod takže se dá čekat, že si hraničáří a nejen oni trochu "zalootujou" *3* a doplněj inventáře,
            - za třetí, radiace má plno podob a ve vodě se drží víc jak ve vzduchu, tudíž proto ti raci nebo něco takovýho (nejspíš podle hry) tolik zmutovali... a mouchy mohly přilétnout z okolí Moskvy, přeci jen atomovky (podle hry) zasáhly jen větší města... a co se démona (toho okřídlenýho) týče, jestli se nepletu, na metrowiki bylo, že zmutoval z netopýra (což sedí...)
            - Ten, kdo se vzteká nad "netunelovým" prostředím - ono Metro má svoje "kouzlo", ale sem tam vykouknutí na povrch a nelinearita taky potěší a hru oživí *3* o to víc pak po návratu dolů cítíte stísněnost metra...
            - Jediné snad, co mě trochu zarazilo, byly sem tam animace, snad to je jen alfa verzí a do finální to vylepší *4*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit