Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hra je to skvělá, ale stále vývojáři zapomínají, že jsou specialisti, kteří mají po týdnu dvou max level a je třeba jim poskytnout i end game zábavu....ne jen o ní dopředu mluvit, nebude-li během tohoto měsíce, dost jich půjde rádo zkusit wildstar :)
    • Zdá se že Wildstar má řadu aspoň trochu inovativních mechanik. Jsem zvědav, jak se jim bude dařit. Já vidím problém v graf. stylu. Nevadí mi tolik WoW styl, ale musí to mít kouzlo, které má ve WoW a to mi ve Wildstar moc nepřišlo, že by takové kouzlo mělo.
    • MrSanta
      Pořád mi hlavou vrtá myšlenka, jestli by si vůbec měli dělat vývojáři kvůli těmto 'rychlíkům' starosti. Nejsem v oboru MMORPG odborník, ale myslím že zas tolik těch hráčů být nemůže. A navíc by to v podstatě byl asi i neřešitelný úkol. Kolik by toho obsahu mělo být? Tolik, aby jim to zabralo měsíc? Nebo tři měsíce nebo půl roku? To by pak tu hru vyráběli deset let a musela by se prodávat tak za 5.000 aby se to aspoň zaplatilo.
      Nechci tady kázat jak správně hrát MMORGP, ale tohle rychlohraní mi přijde jako nesmyslné. Když koupím hru, tak si jí chci užít a hraju jí s citem a do hloubky. Kdybych to přirovnal k single hrám, tak to bych mohl hrát všechny na easy, nezabývat se vedlejšími questy, případně craftingem či lore a sprintovat za dokončením hlavní dějové linky a pak hru odložit. Moc zábavy v tom nevidím.
      TESO mi, stejně jako SW:TOR, přijde jako MMORGP hra, která je určená hlavně pro fanoušky daného světa a není tak cílená na hráče, kteří hrají MMORGP kvůli tomu, že jsou to MMORGP a svět hry jim je absolutně jedno. Někteří hru prosviští, nekoukají napravo nalevo a po měsíci 'zdarma' se vrátí zpět do WoW a čekaji na další nové MMORPG aby stejný postup opakovali.
      • Koukáš se na to špatně. Mělo by se udělat MMO tak, aby ho nikdo nemohl dohrát za pár dnů. Jedinou možností není pořád dokola vyrábět generické questy, ale udělat zásadní systémové změny a posunout se od v podstatě čistě úkolových MMO k MMO volným, kde hlavně hráč vytváří obsah, nikoli vývojář. Hráč pak může vytvářet obsah úkolový pomocí připravených vývojářských setů, pomocí své aktivity - pvp, crafting, obchod, socializace obecně, např. také stavění měst a celkově přetváření světa.

        Současný stav MMO je neudržitelný. Stojí na modelu: Máme oblasti, v nich questy, po nich pve instance a pvp. Dosáhnete max. levelu, vše se restartuje a jedete znovu kolečko questy, pve instance, pvp.

        A nemyslete si, že je nereálné MMO, kde hráči tvoří obsah. Není. Už dávno taková jsou, ale bohužel jsou spíše okrajová, protože nejsou dostatečně finančně silná a známá.
      • Resis nesmyslnou otazku ... pokud postavis hru na qstech ...a nic jinyho se v ni smysluplne delat neda, tak neexistuje vyvojar, tkerej by u hry hrace udrzel dyl nez par desitek hodin cistyho casu.

        Samo muzu udelat to, ze proste budes muset pobijet stovky a tisice mobu ... klidne tisice hodin ... jen abys naexpil, coz povede k tomu, ze hraci utecou stejne.

        MMO je zalozeny na tom, ze budes hrat mesice/roky => proste ti musim poskytnout nejaky duvod. U novy hry tim duvodem dost tezko muze byt komunita hracu, protoze zadna neexistuje - narozdil od wowka.

        A jaky ze by ten obsah mel byt? No podivej se trebas na minecraft, par kostek ... a lidi se tim zabavej na tisice hodin. Pokud bys rozumne zkombinoval qsteni, staveni (a pripadne bourani pri valecnych akcich ...) ... nutnost sehnat material, opracovat ho ... tak mas hned dalsi stovky hodin co delat ...
        • Přesně tak. Budoucnost MMO není v MMO ražení TESO. Viděl bych to spíše někde u MMO trochu questy, hodně vlastní činnosti - stavení, crafting, celkově přetváření světa.

          Z mého osobního pohledu máš jako jeden z mála lidí tady opravdu rozumné názory na MMO. Každý pořád "jak to jinak nejde" a podobné nesmysly a neumí si představit nic lepšího než WoWko v jiném kabátku (a horším provedení).
  • Dávám zasloužených a hezkých 6/10. Sám popis z těchto stránek u hodnocení 6 jakoby naprosto přesně popisoval toto MMO:

    6 - Dobrá

    Přestože jde stále o titul, který dokáže pobavit, nelze u něj přehlédnout větší množství nedostatků, často i poměrně zásadních. Vhodná pouze pro fanoušky daného žánru, ale i těm doporučujeme ke hře v této kategorii přistupovat opatrně.
    • Ještě poslední věc. Ono je toho hodně, ale tohle mě ještě napadlo. Když jsem hrál Guild wars 2, nečekal jsem moc a dostal jsem tak nějak trochu více. Hlavně se tam tu a tam stalo, že jsem si řekl "wow, to je něco!" Třeba když jsem prvně viděl obra, který napadl vesnici, nebo toho velkýho draka, kterýho měla moje malá azura zabít společně s dalšími mnoha hráči. Tohle mi ale v ESO chybí. Ani jednou za více jak týden jsem si neřekl "wow".

      Ta hra je prostě tak strašně průměrná. Být to šikovně vyvážené f2p, asi by to nebylo tak zlé - ta hra není špatná, je průměrná, tedy tak akorát pro f2p model. Ani na b2p model to asi moc nemá, leda s velkými změnami. Ta hra je v základu taková a já se bojím, že nebude jiná. Když to srovnám s těma super bomba trailery, je tohle jako když si čtu inzeráty na sexy ženksý na lince a přitom je jasný, že u sluchátka sedí staré báby. *4*
    • Ještě dodám - čekání na úkoly frontu v roce 2014? To mě fakt mrzelo. Dostal jsem opakovaně úkol zabij toho a toho piráta, pavouka, vlka. Oka, pře problémů. To je úkol, který mi nevadí a čekal jsem ho. Ale dojdu na místo a tam stojí fronta hráčů, co čeká na spawn dané úkolové příšery. To je fakt škoda. V roce 2014 bych čekal více - třeba aspoň to, co se předvedlo v Guild Wars 2.
    • A proč? Ta hra má naprosto zásadní systémové chyby, které jsou neodpustitelné, ale naopak má řadu zábavných stránek.

      Co mi strašně vadilo je praktická nemožnost hrát nějak rozumně s kamarádem - stačilo, abychom byli příběhově jinde a už prakticky nebyla šance se rychle dostat na téže místo a dělat úkoly spolu. Hodně mě taky zklamal loot, který byl nudný a generický. Hra celkově postrádá řadu mechanik, které mám tak rád na TES - housing, zlodějina a kriminalita obecně, zajímavý loot aj. Ani pvp neohromí - po pár hodinách mě to přešlo. Je to o tom, že musíte sehnat velkou skupinu, pak najet do druhé skupiny a umřít. Následně opět hledat skupinu a zdlouhavě hledat nepřátele. Solo prakticky nehratelné a bez nutnosti hru umět hrát. Questy mi nevadily, ale některé byly trošku trapně stejné - ale vzal jsem to s humorem.

      Největší nevýhodou téhle hry je absolutně nulová atmosféra. Největší výhodou je obrovský herní svět a trochu jiný bojový systém a vývoj postavy.

      Nebudu si kupovat další měsíc, nemá to smysl. Čekal jsem více, dostal jsem opravdu málo za ty peníze. Lvl 32. Dohraju a vracím se zpět do skutečné TES - tentokrát do Oblivionu. Co se mi ale opravdu nelíbilo byla nutnost ještě zaplatit více, abych se nemusel vázat na alianci - to považuju za odpornost.

      Osobně bych spíše doporučil starší ale pořád dobrá MMO: Age of Conan, Lord of the rings online. Obě pořád žijí.
  • koupil jsem si hru za 387 kc :D a aspon mam na mesic co delat :) hra neni spatna , jen proste neprinasi nic noveho stejnej system skilu jako v neverwintru :D sem tam neco pridelane :) ale z lidma se u toho dokazeme zabavit :) takove lepsi star wars :D bych teda ja osobne rekl :D kdyby pridali spis model pay to play :D nebo dobre odladeny model free to play :) ale na to nemaji dostatecny herni opsach aby se jim to zaplatilo ne na ukor hracu no :)
    • Vzdyt to je Pay to play, mozna myslis Buy to play jako ma GW2. Kamo opsah? neeee *1*
  • Další promarněný potenciál. Alespoň jsem ušetřil 2000,- :-)
  • owny
    Hlavní problém TESO je ten, že to ani není MMO. *1*
  • takže hra vas nutí do singleplayer questu, p2w platebni model za bonusovy obsah (krome modelu koupit hru + mesicni poplatky) + prišerne animace a neoriginalni soubojovy system. Tak tohle je propadák ale ne že bych byl prekvapenej.
    jak ja rad bych si zahral kvalitni mmo fantasy ale co, alespon budu travit vic času v realnym živote.
    • Veskoslav
      Zase používáš zkratky, u kterých neznáš význam? *7*
  • uz vim,proc je ESO takovy lejno,90% rozpoctu hry ocividne padlo na reklamu,kdyz uz platej i cesky recenzenty - behem 14 dni snad 50 clanku naprosto o nicem,nereknu kdyby hra nabizela revolucni souboje,ktery by si zaslouzili extra pozornost,nebo treba super epicky questy,nebo raidy...jenze ta hra nenabizi vubec nic nadprumernyho,nebo snad neco,co by si zaslouzilo tolik pozornosti...
    • Vsechna MMO se resi dlouhodobe, protoze to neni hra na jedno projiti a zpravidla tam byva vice obsahu nez v singlu na 10 hodin cisteho casu. Jak tu bylo jiz zmineno i ostatni MMO tu meli radu clanku, ktere postupne ubyvali. Mas necely mesic po vydani hry a az nyni zacnou tyto clanky postupne ubyvat a prijdou nove o hrach, u kterych se chysta release nebo po nem. Vyckej a nebo necti tyto clanky o ESO a cti ostatni.
      Ja tu tez nectu, kdejaky clanek, ktery me zaujme.. proste jdi dal. *5*
  • tak to nečti, nikdo te nenuti
  • Pane Smutný, už na tiscali začíná být smutné, jak nám zde denně servírujete několik článku o hře, která si tolik pozornosti opravdu nezaslouží, až by si jeden položil otázku, proč to děláte? To opravdu musíte psát o každém nesmyslu, co se ve hře stane?

    p.s. počítám ,že recenze bude minimálně s verdiktem 98%+
    • Veskoslav
      Když vyšlo WoW, lidé nadávali, proč jsou tu nějaké deníky. Vyšlo GW2 nadávali, vyšlo SW TOR a příběhy tlustého Jediho, tak zase nadávali. Už je to nuda. Já si to rád přečtu. Člověk si udělá obrázek. A pokud mě to nezajímá, tak se tomu vyhnu. A ať se ti to líbí nebo ne, tak TESO je momentálně nová MMORPG hra na trhu.
    • Nutí tě to proboha někdo číst? Smutná je spíš tvoje neschopnost pochopit, že něco, co tebe nezajímá, může zajímat někoho jiného. Otravný fňukny tvýho ražení se najdou snad u každý hry, o který se napíše víc jak 3 články.
    • Tak například já jsem rád, že na Games články o TESO píší. Jsem přesně ten čtenář, který je neustále na vážkách, jestli si TESO koupit nebo ne, a každá další informace je pro mě cenná - ať už je to Gamesplay, FightClub, tyhle stručné články nebo komentáře v diskuzích od lidí, kteří TESO hráli a mají ke hře, co říct.
      • Tak se hlavně neřiď zdejší desítkovou recenzí...
        • Ono se kolikrat neda ridit ani recenzema ani komentama a to ani videama. Kazdemu sedne neco, uz parkrat se me stalo, ze podle ohlasu lidi, jsem se do neceho pustil a zjistil, ze me osobne to vubec netahne. Je to proste individualni a neznamena to, ze recenze na 10 znamena dobrou hru a nebo ze recenze na 5 znamena spatnou hru.
          Clovek sam o sobe se musi snazit vyfiltrovat dobre informace od spatnych a na zaklade toho se rozhodnout..
          • walltar
            No tak komentářema na games se nedá řídit nikdy. *1*
            • Nekdy jo :), ale musis ty informace znacne filtrovat. Cetl jsem tu reakce rady lidi, a rada se jich osvedcila i pri bete i v samotne hre pri spusteni. Jen jde o to mit dobry objektivni nadhled na reakce lidi a nesmyslny hazet do kose. Kazdopadne ja osobne nekoukam jen na tento server, ale hledam i review a reakce lidi na netu a to radeji na nekterych anglicky psanych webech.
    • MrSanta
      Informují o novince do hry, která má chvliku po vydání. Co je na tom divného? Kolikrát tu lidi řvou, že je málo obsahu a nejsou nové informace o XY hře. A když tu informace jsou, tak je redakce podplacená a hře dělá skrytou reklamu.
      Smutná je deb*lita některých čtenářů.
  • Já článek trochu zkrátím. Do TESO nám přibude první raid. *1*
    • jeste to muzes zkratit.. Do ESO

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit