Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • DLC si nekoupim, dekuji pekne za nabidku. Deus Ex HR je do dneska alespon na konzolich zabugovana jako prase a patch stale nikde. S patchem si pockali az na vydani DLC, takze at zapomenou, ze si koupim DLC ke hre, kterou nebyli schopni do tedka opravit.
    • smejki
      Fakt? Co tam máte za problémy?
      • Treba nemoznost dokoncit sidequesty (npc zmizi z mistnosti, ve ktere mel byt a objevi se 50 metru nad budovou, ve ktere mel byt) nebo mizeni celeho HUDu s nemoznosti ho obnovit zpet. Predmet nutny k dokonceni hlavniho questu hry mizi ze stolu pod stul kde nejde vzit. Urcite dvere, ktere se maji otevrit k pokracovani ve hre se neotevrou atd. Samozrejme jsou hraci, kteri na zadnou chybu nenarazili, ale je dost, kteri narazili. Nejde o chyby typu "v jedne urovni jsem se zasekl ve zdi ale reload pomohl", jde o chyby, ktere brani v postupu ve hre. Pro ty co je to zajima, vice zde http://forums.eidosgames.com/forumdisplay.php?f=298
      • Osobně jsem s konzolovou (ps3 verzí) neměl žadný větší a nevzpomínám si ani na menší problémy, a to jsem jí dohrál ještě bez patche. *4*
        • Souhlas s Jesterem *3* taky hraju na PS3 a je to absolutně bez problému *3*
    • Tak z toho nebudou vývojáři minimálně měsíc klidně spát! Protože bez tvých pár éček nebudou mít na chleba *13*
  • Zayl
    Ačkoliv netvrdím, že není možné dostat se někam více způsoby, myslím, že to všichni s tou "rozdílností přístupů" kapku přehání. Jestli tam vlezu ventilaci nebo hacknu dveře je úplně jedno, pod tím jak o tom furt básníte bych čekal, že se za hackera dostanu do části hry, kterou bojový charakter nikdy neuvidí....

    Každopádně na to DLC jsem docela zvědavý.
    • smejki
      rozdílnost přístupu != rozdílnost obsahu. a taky to tu nikdy nikdo netvrdil, pokud vím.
    • Hairy_Ass
      Samo, že to je trochu nadsazený, ale pravdou je, že někam se hráč bez hackování prostě nedostane, nenajde k tomu nikde se povalující kódy atd. Většinou jde jen o nějaký sklad, nic pro postup v příběhu zásadního, ale existují taková místa. *3*
      • Zayl
        No jo a to mě právě mrzí. Se stealth přístupem jsem měl dost praxis bodů na to, abych se dostal všude... Nemám žádný důvod hrát to znova :).
        • Irisis
          Jediná věc, která se mi líbila v "možnostech" hry byly časově omezené úkoly - třeba hned na začátku osvobození zaměstnanců. Když jsem to hrál poprvý, tak jsem se chvíli flákal ve firmě a zkoušel vlézt všude, ale když jsem se pak dostal do tý fabriky, tak zaměstnanci byli už dávno tuhý. Podobně jsem na tom byl s přepadením vrtulníku, kde to ta pilotka prostě dostala. Později jsem to loadnul a podezřele jednoduše ji zachránil stungunem. Zajímalo by mě jestli tam podobnejch "akcí" bylo víc... ale pochybuji.
          Skoro naopak bych chtěl zkusit to hrát jako střílečku, protože později jsem nalézal zajímavé zbraně (lasery a plazmy a bazuky) ale neměl jsem vůbec žádnej důvod je používat, když i nejtvrdšího borce šlo uspat jednou šipkou nebo pěstí a roboti dostávali hroznou čočku granátem.
          • Počkej, tvrdíš, že když bych upaloval okamžitě na heliport, tak mám šanci zachránit rukojmí? To jsem vůbec netušil, stejně tak, že se dá zachránit Maliková.... *8*

            Edit: Teď jsem koukal na YT a ony existují dokonce tři možné varianty ohledně záchrany, resp. smrti Malikové.
    • To už by vydalo na kapku rozsáhlejší hru (třeba ala Fallout) a to Deus Ex nikdy nebyl. Já jsem rád i za tu možnost rozdílných přístupů. Pořád lepší, než bez nich.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit