Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mně osobně se tato hra hrála blbě, a po několika hodinách mne přestala bavit. Diabla, Dungeon Siegy, Sacredy, Titan Quest, i Grim Dawn nebo Pillars of Eternity se mi hrály skvěle, ale Divinity Original Sin se mi teda nehrála dobře ani náhodou. Je to škoda, protože například po vizuální stránce vypadá naprosto perfektně. Jenže když i na nejnižší obtížnost více frustruje než baví, tak přece nemá smysl ji hrát.

  • Spuštěno nové fórum pro hry Divinity!
    http://forum.divinityfan.cz/
  • Cauves.

    Chtel by nekdo zkusit co-op pres Hamachi nebo Tunngle?
    Mam GoG verzi s poslednim patchem - 1.0.132.

    Muzeme dat i s mikrofonem, treba pres Skype.
  • Tak jsem to právě dohrál a mám z toho smíšené, ale převážně pozitivní pocity. Na jednu stranu se mi líbí mechanika té hry, parádní strategické souboje. Na druhou stranu jsem měl ve hře několik naprosto trapných záseků. A ty záseky nebyly tím, že bych byl hloupý nebo nebyl dostatečně hardcore, ale byly dle mého špatným designem hry. Většinou se jednalo o různá schovaná tlačítka za obrazem, v knihovně Immaculatů, atd. Dalším negativem je nesmyslný a přeplácaný crafting system, kdy si plníte nepřehledný inventář různým haraburdím. Příběh je taky trochu slabší.
    Je to dobrá hra, dal bych tak 8/10, ale znám spousty jiných RPG, které jsou lepší, a na klasiky BG (10/10), IWD, PT nebo nedej bože Wizardry 6-8 tato hra prostě nemá. Pár moderních old-schoolových RPG, které jsou dle mého lepší než toto: Drakensang (9/10), Dragon Age (9/10), Neverwinter Nights 2 (9/10), Witcher (9/10) + spousta her ze starší minulosti.
    • jo, ten prehlcenej inventar je ukazka toho, jak by se to asi zvrtnout nemelo

      trochu od toho pomahaj ruzny filtry, ale stejne je to docela vopruz

      drakensang je proti tomu naprosta nuda, dragon age je taky horsi podle me

      nwn2 jsem nehral a s witcherem bych mozna radsi nemel srovnavat, aby me tu nekdo neukrizoval, ale krome pribehu snad ve vsem dos taky lepsi

      bg a iwd jsou uz tak davno, ze by to bylo jako srovnavat peleho a messiho, do toho se poustet nebudu, wizardry miluju, to by nebylo fer *5*
      • BG jsem nedávno hrál už asi po čtvrté v nové enhanced edici a mám to ještě v živé paměti. Ten RPG zážitek je u toho prostě hlubší než tady. Důvody jsou asi v tom, že svět Forgotten Realms je mnohem propracovanější a mnohem bohatští, stejně jako AD&D pravidla. Navíc na vytváření příběhu BG se podíleli profesionální autoři knih ze světa Forgotten Realms. BG2 je pro mne osobně zatím nepřekonaný vrchol fantasy RPG žánru. Příběhový vrchol je dle mého KOTOR1 a Planescape Torment.

        Neverwinter Nights 2 je podle mého taky hodně dobré díky tomu, že se odehrává ve Forgotten Realms a používá AD&D, navíc má několik výborných datadisků - zejména Mask of the Betrayer je velice vychytaný a odehrávájící se v z zemi Thay. Prostě zábava na 100 hodin.

        Drakensang nevím proč se ti nelíbil. Mně se líbil hodně. Má podobně propracovaný svět i herní pravidla jako Forgotten Realms, jen pochází z Německa a ten systém se jmenuje Das schwarze Auge. Hrál jsem kdysi dávno i jeho předchůdce: trilogii Realms of Arkania. Ale to už bude dnes asi nehratelné.

        Jak jsem už psal, tak mám za ty léta hodně rád Forgotten Realms, o to víc mně těší, že tyto hry jdou zase do kurzu. Těším se na Pillars of Eternity a Tides of Numenora, navíc i IWD bude v enhanced edici. Navíc teď vyjdou Wasteland 2, nový Witcher, nový Dragon Age. Několik let bylo RPG sucho a teď najednou taková průtrž mračen. Ani nevím kdy to všechno budu hrát :-)
        • drakensang jsem ani nedohral, prislo mi to hrozne stereotypni a ani jsem se netesil na postup hrou... dostal jsem se cca do pulky a tam to odlozil, ze to mozna nekdy dokoncim, ale uz jsem se k tomu nevratil
  • Jsem přilez do Source temple k těm dveřím co chtějí inert/blood šutráky , v batohu jich mám 14 a pořád je to prý málo, nechce se to otevřít .............
    • musis ty blood pouzit (stejne na nic jinyho nejsou, krome oziveni, a dostanes jeste par expu)

      a navic nejspis musis potom obehnout vsechny nove otevreny mistnosti (tam vetsinou ceka bud ta divozenka nebo ten modrej, aby ti rekli neco strasne podstatnyho k pribehu)
      • OK, blood jsem použil, mám 14 inert, ale dveře mě stejně nepustí, ..... A door blocked our passage We ll need to find more star stones before wecan continue
        • ti rikam, musis v end of time projit vsechny otevreny mistnosti (vyslechnout si modrou nebo zelenyho a impa), myslim, ze tech sutru staci 12 a ve hre jich je celkem 16
          • Rád bych ,ale v end of time mám pořád ty portály neaktivní
            • np, amigo *5*
            • Tak to opravdu bylo v tom nerozbitým šutráku, díky za trpělivost , čus .............
            • zixzax pokazdy stoji u portalu, kterej v urcenym poradi se ma otevrit dal (jdou postupne)

              pokud je jeste porad pod utokem, tak si asi nerozbil ten obri bloodstone nad lucula forrestem a tou pousti, tam je takovej polorozborenej chram, kde se musis pomoci kouzla na skryti proplizit pres ohnivy tygry s void aurou (teoreticky to jde i jinudy, ale cestou vlevo je to nejkratsi), na ten bloodstone pusobi jenom zbran s tenebriem (to ti rek zixzax, kdyz zacal utok), obycejnej utok nedela nic, a ohen,voda, vzduch a zeme ho dokonce uzdravujou, takze nejlepsi je cista zbran s tenebriem

              jestli to je nutny nevim, ale pravdepodobne jo, kdyz ses seklej, ja to udelal pokazdy....

              jinak zixzax vzdycky postava u portalu, kterej se ma aktivovat, pripadne u ty sochy, pokud ti ted postava u tapestry of time, tak asi opravdu je nutny nejdriv zastavit ten utok
            • pravda, end of time je pod útokem , 4 element portaly jsou zavřený, se všema jsem pokecal, na sochu klikam ale nic to nedělá ...........
            • protoze se odemykaj jeden po druhym... musis chodit za zixzaxem, a pokud to na necem visi, tak tipuju, zes mozna neotevrel ani ty 4 portaly s elementama, to musis kliknout na tu sochu uprostred ty hlavni mistnosti s portalama nebo nepokecal s lidma uvnitr
          • mozna prohodit i naky slovo s obyvatelem dany mistnosti, kdyz uz v tom budes, at tam nemusis znova
  • ach jo uz aby bol preklad nech sa to da zahrat normalne.... pridem do podzemnej kniznice imatrikulantov nahodou (necitam moc o com sa bavia inak je to tam napisane ze ho mam sledovat este hlbsie pod oltar) najdem vsup hlbsie a tam vyje.... miestnost ktoru nemozem otvorit nasiel som iba 4 tlacitka a nic a teraz neviem ci som daco este mal urobit alebo je tam aj 5 alebo viac tlacitiek ale fakt som ich nenasiel (inak pozabijal som vsetkych imatrikulantov kopa skusenosti z nich padala :D mozno preto to nejde dalej)
    • tam zalezi myslim na poradi, prvni na schodech, pak obchazet zprava tu ustredni mistnost, tam je tlacitko za svicnem, pak vynechat tlacitko ktery potkas pri chuzi dal dokola a az to ctvrty zmacknout a pak to vynechany nakonec (na to jsem se kouk na yt, to fakt neslo ) *5*
  • Corvus
    Self deleted.
  • nazdar co mam robit s teleportom neako neviem co je mop a pant.....
    • ehm myslim tu cast kde je kopa teleportov napr. mraz ohen za stenov skryty atd a neviem postum ako najst ten poklad abo co to je.... vdaka
      • mas to tam na papire napsany (v ty vychozi mistnosti vpravo dole mezi rozbityma vazama)

        *spoiler* urcite je prvni mraz-vlevo, pak vlez myslim do skal-vpravo, ohen-vpravo, vodopad-vlevo, skrytej-uprostred, bronzovej stroj-uprostred *spoiler*

        dyztak se mrkni na youtube, kdybych to poplet *5*
        • ok mam dajak som to pochopil... len tak pre srandu som v tabore tych imatrikulantov :D mozem ich zabijat ci ich potrebujem moc tomu pribehu nechapem pre anglictinu mam to len ako test pred prekladom ale predsa ci nevies...
          • v sacred stone vicemene nic neni, akorat ve vezeni muzes nabrat zapornou reputaci

            asi nejzbytecnejsi lokace ve hre, to u goblinu je aspon sranda s totemem *5*
  • hm, tak nakonec mirny zklamani, ta hra neni az tak svobodna jak vypada
    hral jsem za totalni badass (proto ta silena reputace -18), s cimz ta hra absolutne nepocita, nakonec na me utocili uplne vsichni na potkani zixzax, icara i ten teplej kouzelnicek, dokonce i vlastni summony a ten druhej guardian (wtf, souboj sam se sebou? ovladal jsem oba dva a bylo to v modu fight, kdykoliv byli vzajemne nadohled)
    tim padem by se mi neotevrela finalni lokace, zachranilo me jedine to, ze jsem toho druhyho guardiana celou dobu zabijel, takze ten vychozi uroven vseho, i reputace, takze s nim jsem musel ten jeden podstatnej rozhovor odkecat, jinak bych se nedostal na konec
    ani na konci to nebyla zadna prca, nekolik bugu, kdy se to ruzne seklo a nedalo dohrat... na zaverecnych soubojich bylo nejtezsi udrzet na zivu tu astar saranovou blaznivku (nastesti jsem si vytvoril pandulacka patriciho ho do hyperclass, takze jsem mel protitah na vsechno, krome marksmana jsem mel ve vsem aspon lvl1 skill, tim padem libovolny kouzla, jen nektery staly vic action pointu)
    muj pandulacek byl sice nesmrtelnej, ale jak jsem vyndal voida, tak jsem slysel takovy prasknuti jak od blesku a napsalo mi to, ze moje parta byla defeated? wtf
    nicmene zaroven mi i ta blazniva divozenka rekla, ze jsem to zvladnul, tak vic se s tim uz sraat nehodlam, ale viz screen

    http://s28.postimg.org/81ett7evh/wtf.jpg
    • Corvus
      No, mě tedy přijde hra svobodná až dost :) Co se ale pamatuji, tak ono nikdy nešlo v takových těch nejklasičtějších peckách jako třeba Icewind Dale apod. hrát jen za über zlo, ne? Nevím jak ve Falloutu... tam se dali střílet i ti zlodějští parchanti (čti děti). Mám známého a ten (misantrop a pesimista) vždy hrál všechna tato klasická RPG za co nejzlejší charakter a i tak to prostě nešlo. Pamatuji se, že ho strašně štvalo, že se třeba ve zmiňovaném Icewind Dale (bože, to byla nádherná záležitost!) nemohl přidat třeba k Ještěřímu královi a musel s ním prostě bojovat :) Charisma měl neuvěřitelný. Já hraju vždy za klaďáky, asi je to má přirozenost. Třeba v Planescape: Torment jsem vyloženě odmítal brát za questy odměny. Ono to bylo vyvážené tak jako tak a vždy jsem dostal kolikrát ještě lepší odměnu a co by mág s intelektem jaderného procesoru :) jsem měl parádní questy navíc. Například bojovník si nevšiml skrytých věcí nebo neměl možnost v dialogu s NPC odpovědět ještě jiným způsobem apod.
      • Jen mezi námi děvčaty, v porovnání s IWD, kolik by tahle hra dostala bodů z 10-ti ? :)
        • Docela mě překvapuje že nikdo nevzpomněl na minimalistickou RPG orgii Arx Fatalis z 2002 3:) Gothic 1 a 2 jsou skvělý pařby, třetí díl už to nebylo to pravý ořechový :/ Neverwinter jsem měl v plánu si zahrát, ale ani mě nijak zvlášť nevadí že jsem se k tomu nikdy nedostal, přednost dostal zabugovaný, leč geniální Daggerfall. Na svoji dobu ('97 nebo '98 ?) to bylo RPG vskutku nadčasový. PS Torment taky strašná příběhová/filozofická šleha - uvidíme jak obstojí Tides of Numenera...
        • Docela mě překvapuje že nikdo nevzpomněl na minimalistickou RPG orgii Arx Fatalis z 2002
      • Tilwaen
        Snad jediné, kde mě opravdu bavilo hrát za záporáka, bylo v Neverwinter Nights 2. Bylo to tedy nesrovnatelně těžší, než za klaďáka, ale občas takové odpovědi a stěry, co má postava vyplodila, by člověk sám nikdy nevymyslel a byly skutečně k nezaplacení *1* Potřetí už bych to nehrála jinak, mnohem větší zábava, než za klaďase. Ale asi je to také hra od hry. To, co ale popisuje n, mi ale přijde absurdní, jako by s touto možností hraní ani vývojáři nepočítali.
        • Corvus
          Jo, někdy mají prostě extrémy v RPG opravdu své výhody = otevřou se jiné cestičky. A to mě osobně strašně baví. Neverwinter Nights mě nikdy moc nebavila. Nevím proč, ale nějak jsem do toho neproniknul. Miluju klasická RPG od Black Isle, Interplay, Bioware, ale taková ta vlna ve 3D mě potom nechytnula a soustředil jsem se spíš na Gothica a Zaklínače. Miluju starý Infinity engine, takže mi izo pohled a taková jako kreslená grafika udělala s Divinity strašnou radost. Teď nejvíc očekávám Pillars of Eternit, no a pak už bomba největší Zaklínač 3. Naštěstí se mi podařilo ukořistit včas sběratelskou edici...
  • dlouho se mi nestalo, abych hral neco dvakrat po sobe, ale na podruhy jsem si to dal aspon solo

    http://s28.postimg.org/9oaubrg0d/jar.jpg

    moje figurka pred vstupem do templu...
    zameril jsem se na preziti, takze one handed fighter podle me jasna volba, trosku me stve, ze maximum bloku je 80% {teoreticky bych mohl mit i 85, ale ma to strop}, imunita na vsechno, takze magicky utoky me leci, mam i veci s imunitou na stun atp., mezi perky imunita na knockdown a hlavne leech, takze kdyz uz me nejakej utok pres ten blok a defence rating nahodou trefi, tak me leci vlastni krev *1*
    • Corvus
      Pěkně vytuněná postava! Gratuluji.
      • takovej malej tip od cesty, rubiny do cepice, brneni, narameniku a stitu pridavaj 25% resistence proti 4 elementum, do pasku to je myslim 20%, v souctu 120% - ale nevim, jak se shanej dobre rubiny, ja jich mel na konci asi 10, coz na jednoho panacka bylo vic nez dost, zadnej jsem nekupoval, takze na elementy se pri nakupech neni potreba moc ohlizet, nejtezsi je vynulovat tenebrium (to bych ani nezvlad, kdyby mi nevysel boost inteligence pres veci, abych obliknul to roucho) a pak poison
    • jo a resistence maj taky strop, tech 200 procent *6*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit