Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • nj za telku/internet/radio platis tiez mesacne a pochybujem ze to vyuzivas 24/7 :D ci uz aj im si pisal ze to je naprd a pozadujes sekundovu tarifikaciu?
  • Tak jsem si zkusil trial :)) musim rict ze uz jsem nerozdychal ty pocatecni nudne hovory a bloudeni po zakladne...a cekani nez se otevre nejaky trapny video :))). Jjj bioware tentokrat poradne pohorel :). JSou skveli na RPG ........ale bohuzel tohle MMO totalni nezdar.
  • Je to blbost. uz jsem to zabalil. povidani pred Q je fajn, ale na l20 uz vas bude otravovat. nejaka flexibilita v classech, postupu = 0. jdes jak tupy vool za dalsimi levely. Gearem stejne jako 200 jinych lidi. Svet je uzavreny na muj vkus. a ty stromy to je trapas. preju jim at si nabijou cumak za to co udelali s Swg. luzri..
  • Vypadá to, že SW:TOR dostane nový titulek: Nejrychleji umírající MMO v historii *5*
  • SWKOTOR hype narazil tvrdo. A nečudujem sa tomu : )
  • Co se týká mě, tak už je příliš pozdě.
  • Předem se omlouvám za takovej menší offtopic. SWTOR jsem hrál první měsíc (který byl v ceně hry) + 1 měsíc jsem si přikoupil. Na konci toho posledního měsíce byl problém jít nějakej flashpoint (něco jako dungeon - nehonim si tu triko, jen pro ty co to nehráli), protože to prostě hrálo už málo lidí a najít 3 další lidi trvalo klidně 1-2 hodiny (ze začátku hraní to nebylo ani max 5 min). Engine byl (je?) totálně nevyladěnej - na i7 + 460 gtx + 8 gb ram nehoráznej problém s random fps dropama. Nicméně.. k mému dotazu. Nevíte, zda v GW 2 bude systém na hledání lidí do dungeonů takový, jaký je ve WoWku? Tzn. lidi z jiných serverů atd? To mi přijde v týhle době jako strašně propracovanej a rozhodně parádní systém? To mi zde rozhodně chybělo a odradilo od zaplacení dalšího měsíce. Ono čekat ve špičce cca ve 20:00 opravdu hodinu spamováním LFG blablabal.. není moc cool. Všem díky za jakoukoliv reakci ;)
    • zipp
      Dungeon finder nebo jak se to jmenovalo je zkaza komunity serveru. Samozrejmne kdyz je malo lidi, tak je to spatny, ale to bych spis resil sloucenim serveru + free transferem.
      • Whisp
        Ja mám s dungeon finderom len dobré skúsenosti. Skvele fungoval vo WOW, ale je pravda, že zlučoval ľudí z viacerých serverov, takže známosti sa pri chodení dungeonov získavali len ťažko. Na druhej strane ti nič nebránilo chodiť dungeony čisto s guildou, alebo známymi. WOW som nehral od vydania Cata, takže neviem ako to tam funguje teraz.

        V SW:TOR ale DF skrátka chýba. Aj keď bolo dosť ľudí online, málokomu sa chcelo hodiny vypisovať na trade kanál a dúfať, že sa dostane do nejakého flashpointu. A keď v polovici flashpointu niekto odišiel, tak to znamenalo koniec. Nikomu sa nechcelo zháňať pol hodinu náhradu do už rozbehnutého FL. Nehovoriac o tom, že bol na niektorých leveloch veľký nedostatok tankov. Levelovanie išlo s tankovacími talentami a výbavou neskutočne pomaly. V PVP ste síce niečo vydržali, ale zase ste nerobili skoro žiadnu škodu. Po pár resetoch talentov sa už na ďalší reset nedoplatíte a nejaké prepínanie talentových stromov neexistuje.
      • Komunita serveru ? hraju wow od začátku TBC a tehdy žádnej Dungeon finder ani batlegrupy nebyly a stejne žádná komunita nebyla... maximálně tak komunita v guildách ...
        radši budu chodit dung s nějakým Jardou kterýho už nikdy neuvidím než čekat hodinu na dung...
  • No nezbývá než počkat na F2P model tohoto mmorpg. Nikdy nebudu platit měsíční poplatky za hru. Když si jednou hru koupím, nehodlám do ní pořád vrážet prachy. V tomto ohledu je nejlepší styl GW. Proto se nemůžu dočkat dvojek.

    Jo a největší pi*ovina (tohle fakt nemůžu napsat slušněj) je, že když si teda mmočko předplatím na 30 dní, tak je jedno, jestli hraju hodinu denně. Prostě mi po 30 dnech předplatné končí. Geniální způsob jak vyjebat s lidma.
    • Shaker
      predpaltny me taky stvalo, subscribe sem uz zrusil, protoze pvp na Ilumu je zabity a opakovat dokola 3 warzony, jen abych mel jeste lepsi gear me netahne a svete div se, cejtim se ted volnejsi... FPS, rozinstancovani uplne vseho a tim padem vlastne zadny world pvp to u me bohuzel zabily... ale ty 3 mesice sem si uzil, o tom zadna.
    • Ringwraith
      Bohužel tak MMO prostě fungují.
    • Víš za ty mesiční poplatky se platí elektrika servery a GM kteří vyřizují tickety etc.
    • No taky to nechapu. Platis najem za byt a zaplatis si za 30 dnu a muzes tam spat treba jednu noc, ale tech 29 ti nikdo neodpusti. *15*
    • Thrax
      Tak to nehraj a neplať, nikdo tě nenutí *15*
  • Ted jsem koukal na nějaké video o SWTOR opravdu tam banda Noname Sithů zabije Revana a HK 47 ?


    takže jedinej rozdíl mezi wow a swtor je v tom že si s bossem pokecám než ho zabiju a vylootuju....
    • Thrax
      Rozdíl mezi SWTOR a WOW? V prožitku! A o čem hra je? O prožitku! *6* (nehodnotím PVP, tam WOW vede na míle daleko)
  • Ringwraith
    Hmm, je hezký přidávat obsah, ale nejdřív bych opravoval závažný chyby v enginu:
    http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=227759
    http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=317352

    A jako druhý bych sloučil severy:
    http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=380340

    S odstupem času ale musím říct, že Bioware měli odvahu vůbec vymyslet koncept silně příběhového MMO. Ony totiž ty příběhy jednou skončí a pak je potřeba dodávat nový. Ale to moc dobře nejde, když je potřeba opravit engine. Být hra technicky bez chyby, tak mají Bioware prostor k vytváření nového obsahu pravidelně a jediným limitem by byla jejich vlastní kreativita.
    • engine neopravi protoze to maji na hero engine.. coz jsou nemecti programatori :)) a je to vlastne cloudova sluzba ;) takze na takhle velkej titul naprosto nevhodne... hehe haha hoho..

      neco podobneho predvedli u WAR.. tam je engine co pohani napr Fallout.. taky nedostatecne pro mmo... bohuzel tohle dotahli do v uvozovkach do dokonalosti...
    • Ringwraith
      Pokračování:
      Tak to nakonec vypadá, že starý přístup k příběhům v MMO je nejlepší - tedy nějakej příběh mít, ale hru kolem něj netočit. Pak si hráči příběh udělají sami.

      Sám zrovna jedno nejmenované MMO hraju a sice příběh sleduju, ale kdyby se mě někdo zeptal na "můj příběh", tak mu budu vyprávět, jak jsem se lognul, pobral kámoše, partu doplnil v guildě a vydal se pokořit novou instanci. Dál o tom, co nám droplo, jak mi křupala zbraň na +6 při enchantování, o čem jsme se v partě bavili atd.

      A věřím, že klasický MMO hráč stojí více o tento typ příběhů než aby mu vývojáři něco sami předpřipravovali. Ale je fakt, že spousta hráčů SWtOR hraje jako své první MMO. Ti předpřipravený příběh asi ocení... jenže zase se vracíme k tomu, že ten jednou skončí atd. atd.

      Na odlehčení jeden joke: (berte s nadhledem)
      Víte, proč některé SWtOR postavy mají k novým patch 1.2 brněním potápěčské helmy?Aby přežily na dně moři se zbytkem hry.
      • Ringwraithe, fakticky me fascinuje, jak ke zpravam o swtor pridavas odkazy na to, jaka je ta hra hrozna srajda. Fakt by me zajimalo, jestli si Old republic aspon zkusil, nebo jestli proste rozlejvas kyble spiny kudy chodis?
        • Ringwraith
          Pouze vyjadřuju svůj názor - že je lepší opravit engine než přidávat obsah. Nesouhlasíš? Pokud jsi jeden z těch šťastných a hra ti jde v pohodě, tak to chápu, že by jsi raději více obsahu...

          A neřekl bych, že rozlévám kýble špíny. Nebo zkušenosti desítek, ba stovek, hráčů jsou špína? Já si to nevymyslel. Já jim to nenakukal, já je nedonutil vyjádřit se. Oni hru hráli, jim padaly FPS na silných sestavách, oni poskytli důkazy, nahráli videa na Youtube. To je špína?
          Hrál jsem jeden free weekend. Začátek mnou zkoušeného příběhu byl dobrý a připoměl mi atmosférou KotORy. Gameplay mi přišel relativně v pohodě, ale už jsem plně nakažen volným targeting systémem... dle mého názoru je prostě lepší a dělá boj akčnějším.

          Pokud hra časem přejde na F2P a nabídne, řekněme 2-4 z 8 příběhů v plné délce (doufám, že by dali menší počet celých než všechny, ale omezené) pro free uživatele, tak si to rád zahraju. (A budu doufat, že mě nepostihnout pády FPS, nebo že to bude do té doby už opravené.)

          A myslím, že jako F2P by hra měla šanci - přece jen Star Wars je atraktivní téma. A jako F2P už uspěly i mnohem horší hry.
      • Cahir
        To je prostě o lidech. Existuje početná skupina, kterou takový styl MMO prostě nebaví. Já bych neměl na to dohrát hru, u které by mě nezajímal příběh/postavy - nic jiného mě pak nepřinutí to hrát/ ať je to sebelepší. Až budu mít čas, rád do SWTORu půjdu a věřím, že takhle to má spousta lidí.

        To vymyslel nějak srandista z 4chanu? *7*
        • A jak jsem říkal předem - pokud ti nevadí grafika tak poté, co tam přijdeš (pokud to v té chvíli ještě pojede) tě to pravděpodobně bude bavit. Měsíc, dva, možná tři (podle toho jaká jsi hračička a pečlivka tak 50-200 hodin herního času.).

          SWTOR opravdu není klasické MMO, ale prostě singlovka s coopem (jen o facku jinak pojatým coopem než má ME3). Jak je v poslední době zvykem u BW tak navíc singlovka s uspěchaným nedomyšleným end contentem.

          Dle mého tato MMO je mrtvá a pokud si ji chceš zahrát, tak si pospěš. Jediné z čeho mám obavy, aby to nebyl díky rozpočtu poslední hřebék do rakve BW. EA je schopná z toho týmu klidně 3/4 díky tomuto neúspěchu vyházet.
          A jak tomu u molochů bývá, vyhodí se programátoři, scenaristi, designeři. Marketingoví a projektoví manažeři se umí z chyb vykecat.
      • Válím se po zemi smíchy *7*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit