Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Horší než grafika jsou ty místa s krytím, všichni se budou muset přesouvat jen mezi předem postavenýma bodama, což eliminuje jakoukoliv jinou taktiku.
  • Magister_Peditum
    Ta vizuální stránka je fakt hrozná. Vždyť DoW2 vypadá lépe než tohle.
    • Autoři sami přiznali že nejdou do *grafiky* ale do *schopností* a *ability* hratelnosti aby se přiblížili MOBA playerbase. Mě nebaví že hra nemá fotorealistickou grafika, ale mě to připadá jako lacinná výmluva. Přece je rok 2016 a člověk by čekal od velkého studia jako RELIC co má na kontě klenoty jako Company of Heroes(která v době vydání byla grafiky i hratelně pecka) něco víc než unbohej hybrid Warhammer RTS/MOBA.

      Ale po tom co THQ a RELIC zkhrachovalo holt asi všichni zkušení veteráni opustili loď, protože co se dívám na jejich videa je tam samej mladej školák.
      • Tohle mě fyzicky bolí číst... Chlape zapracuj na tý gramatice. Tohle je na úrovni čerstvýho imigranta.
      • *nevadí*
    • Jop. Teď se dívám na replay DoW2 a opravdu tahle o několik let starší hra má lepší grafiku a rozhodně nějaké prostředí ... ne tuhle omalovánku, na které pobíhají panáčci. Jo a nemluvím o žádné fyzice v tomhle dalším pokračování.

      FAIL ! *16*
    • amen
  • Ach jo *9* Opravdu, OPRAVDU moc jsem chtěl DoW3, ale ne takhle. Když pominu, že nejsem moc velký fanoušek base building strategií pokud to není ve Supreme Commander formě, tak co mě nejvíce mrzí je ta vizuální složka. Tohle to ti nikdy nedá zapomenout, že si hraješ s nabarvenýma hračkama na speedu. Oni se dokonce rozbíjí jako panďuláci z Lego serií. Panďuláci plný červený barvy. Co vypadalo ve DoW2 jako bojiště z 40. tisíciletí teď vypadá jak mapa půjčená od hochů co pracujou na Starcraftu.

    Úplně nejhorší je to upravování chování a útoků jednotek ve prospěch herních mechanik a na úkor zrovna té vizuální složky a loru. Saltující terminátoři a devastátoři s důlními lasery *7* . Mám takový pocit, že ten co měl co kecat do designu je velký fanoušek C.S.Gota, známého pro prznění flaffu na strategické úrovni.
    • Tímhle zmetkem prosím neurážet krásné a propracované mapy ze SC2 :D
      • spíš jsem narážel na fakt, že obě dvě jsou pusté jak 40 kilový modelky hrudník. xD
    • Jj to vypadá jako by jim C.S. Gotohell radil jak udělat 40k hru *1*
    • Teď to vypadá jako bojiště 41 tisíciletí. Když se podívám do kodexu Astra militarum, tak tam vidím modely v podobně nabarveném duchu. U Adeptus Astartes se to ještě násobí.
      • + Jen tak pro referenci jsem si projel celou 6. edici. Dokonce ani ty modely nemají tak vykřičené barvy jako ty ve hře. Nehledě na to, že to jenom ty opravdové modely, art-work je pár světelných let někde úplně jinde.
      • Ne, teď to vypadá jako Unreal Tournament Rocket launcher only.
    • true true... *9*
  • Testovat strategii na skriptovane SP misi ... fail
  • Dost me drazdi ty hrozne... prazdne mapy. Sediva placka cas od casu s rampou nahoru.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit