Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Musím říct, že ty dojmy nejsou napsány zrovna šťastným způsobem.A když se těch informací chytnou někteří místní, kteří betu ani nehráli, hloupost jenom kvete. Takže bych rád uvedl na pravou míru pár věcí:

    Levelování tady a např. v Battlefieldu je naprosto nesrovnatelné. Většina zbraní byla odemčena hned s tím, že odemykatelná byla jen static gun a lightning gun, takže všechny esenciální zbraně jako raketomet nebo brokovnici má hráč od začátku. Není tu žádné moře zbraní ani žádné doplňky, takže nehrozí, že by nováček začínal se základní zbraní bez kolimátoru a zabití sbíral jenom stylem spray 'n' pray.

    Dále, levelováním se odemykají převážně kosmetické věci, takže části zbroje, barvy a různé motivy a maskování. Vyšší level teda spíš značí, že člověk hraje dýl, o nějaké výhodě nemůže být řeč. A konečně kosmetické úpravy jsou čistě dobrovolné, taky nejsem žádný fanda růžových zbraní, tak jsem si je prostě nenastříkal. Ve hře to člověk stejně moc nesleduje a tak je kosmetika nejvíc vidět na začátku, při výběru loadoutu a na konci, na stupních vítězů.
  • Asharak
    Ok, základem správné FSP multiplayer hry podle mě je, že každý má přístup k tomu, co ten druhý. Top fail.
    Pokud to má být brutální střílečka, a i ve final verzi budou ty malé obláčky červeného oblaku, říkám další fail (vzhledem ke jménu značky). Ano i tohle vypadá 100x brutálněji *16* http://cdn.makeagif.com/media/2-14-2014/fjcwv1.gif
    Poslední za mě výrazný fail jsou gay hlášky v MP, které po každém vyřčení srazí nabytou atmosféru *1* zlatý Quake a UT voice. (pokud zase ve finální hře nezmění, ale vzhledem k tomu že je to dneska standard v každé hře, mít "soft" killsound asi ne)

    Grafika je naopak super. Hlavně aby mělo nastavení vliv na výkon ve final verzi :3
    GUI se taky povedlo a čísla po zásahu ještě víc. Zato ta customizace zbraní je celkem děs, ani jejich design nění nijak super originální :/ škoda. Kromě gaussu *4* *14*
    Vyváženost dmg a run se začne řešit až po posbírání dat takže asi vše co se k tomu dá zatím říct.

    Přidat tam energii a možnost úskoků by mohlo trochu zrychlit a vylepšit pocit z akce. Díky těm "RPG" prvkům podle mě průměrná hra. Pár měsíců a pak to nikdo hrát nevbude, hlavně aby se o to starali, a nepodělali ji zbytečnými DLC :V Nejvíc se uvidí v SP, aby to nebyla jen procházka techdema bez akce, viz. https://www.youtube.com/watch?v=0dw6F-rQ3aw
    • Ja zasa nejaky prehnany gore nepotrebujem ale je fakt ze zo zatial vydanych videii to miestami posoby skor smiesne az trapne. Nehovoriac ze tie prestrihove animacky dorazania su zabavne tak prvy, druhy krat. Ale po hodine hrania to uz bude cista otrava a sa divim ze furt to maju potrebu vyvojari tlacit do hier. GUI je dost subjektivna zalezitost ale ked bude fungovat, tj informovat a bude prehladne tak ok. Aj ked mi pride zbytocne vystajlovane do toho co dnes frci.
      Co sa tyka vyvazenosti tak toto mi pride ako dost smutna vec z dnesnych hier. Netvrdim ze stare tituly boli super vyvazene ale vecsinou po vydani sa to dalo hrat. Hraci po case zistili ktore zbrane su lepsie, kde je nejaky bug atp ale slo to. Dnes sa vyda nejaky nedorobok kde to nejak funguje, s tym ze sak sa pozbieraju metriky pocas hrania hracov a potom to nejak doladime. To je ciste zlo. Nebolo by to zle keby to ladenie bolo max par krat do roku, lenze vdaka online distribucii maju vyvojari tendenciu to znasilnovat kludne aj v mesacnych az tyzdennych updatoch. Clovek ma potom pocit ze hra kazdy tyzden nieco ine.
      Zo zaverom sa da len suhlasit. Asi to bude priemer ktory mozno nieco vytazi z mena a spravy nejaku predajnost ale po case zapadne prachom. Konkurencia je velka a pritom prave klasickych fpsiek s old school feelingom je na trhu malo a dost hracov by si nieco take prave zahralo.
      • Asharak
        Tak sice jsem nic nevyvinul, ale už jsem viděl možnost nastavení GUI, dokonce v originálním DOOMu ho šlo vypnout a nechat tam jen info čísilka. Nevidím důvod poč by to tam nemohli do nastavení vměstnat že :D
        Vyváženost má zatím nejlepší CS:GO. Ať už proto, že na něm dělá max 10 lidí, nebo je moc nezajímá, a nebo jsou chytří a velké balance updaty udělají raz za kvartál roku, ne-li za rok. Co týden by to fakt znepříjemnilo celou hru. Tady se hlavně uvidí, jestli to s DOOMem Bethesda myslí vážně nebo ne, už se těším *12*
        Ony nenásilné animace jsou fajn, ale vyloženě cutscéna s motorovkou vypadá dost brutálně nudně, pokud to bude dělat každý druhý říz *15*
      • no nist, ta beta je este daleko, a ja som dostal chut po precitani tvojho komentu... len Q3A uz je dost stara, tak idem novy UT nainstalovat
        • No to je prave to. Ludia dorastaju a starnu a generacia ktora hravala v 90tych uz ma teraz cez 30+ az 40, maju peniaze a sem tam aj trochu casu (ehm, aj ked deti kricia :-)). Myslim ze by sa naslo dost hracov z tejto kategorie ktory by si radi zahrali jednoduchu akcnu fpsku. Nemusela by byt az tak drsne svizna ako starsie hry, predsa len to uz nedavame :-) ale nieco na odreagovanie.
          Ako fakt ma nebavi a ani nemam cas odomikat zbrane v BFxyz alebo podobnych hrach. Nehovoriac ze mi je sumafuk ci je klacik zleno cerveny alebo modro biely ked aj tak budem s nim este niekolko urovni behat po levely lebo na nic lepsie namam a vytuneni hraci co davaju tomu 100 hodin tyzdnne ma daju dolu s cimkolvek. Chapem ze niesom moc cielovka ale prave preto mal alebo mozno ma Doom potencial. Aj dnes si rad dam Zdaemon - Doom1/2 s napriklad CTF, ked sa najde dost hracov na serveroch. Ale inak je to fakt bieda. Mozno nova reinkarnacia UT bude slusna naplast.
          • Asharak
            UT má nejlepší cestu k tomu být top aréna fps. Už jen proto, že je to o feedbacku a celkově komunitě :D Něco jako Kickstarter, ale více open-source.
            • No, hral som nejaku chvilu tuto novu verziu a je to zatial celkom fajn. Rozhodne to ma ten old school feeling. Na druhu stranu uz nemladnem a prijal by som mierne zvoleneni tempa ale chapem ze to je subjektivy pohlad. Co je skor diskutabilne je ze jednak je to v zasade remake uz existujucej hry. Nieje problem aj dnes rozbehat povodny UT a hrat ho, akurat ze grafika nebude tak fancy, to aj tak pri akcnych fpskach az tak nehra rolu. A ukazuje to na smutny stav v hernom priemysle ak 17 rokov stara hra sa musi recyklovat aby existoval rozumny nastupca alebo nahrada v danom zanre. A druha vec je ci bude prinosom prave ten komunitny sposob vyvoju. Pre samotnu hru povedzme, ale ak ma mat ambicie na hru pre progaming tak neviem. Tam je dobre ked dana hra ma za sebou silnu spolocnost ktora jednak opravuje bugy ale moze aj sponzorovat/spoluorganizovat turnaje a celkovo to riadit. Momentalne mam pocit ze Epic sa k UT stavia skor ako k takemu pokusu. No sak uvidime.
    • Jaká je celkově optimalizace ?
      • Asharak
        Pro mou 560-Ti nic moc *4* *1*
        • Tak jestli si to rozjel přijatelně i na této kartě tak počítám, že to bude v cajku :) Nicméně obávám se, že je to přesně typ hry která bude potřebovat 60FPS.
  • Draken69CZ
    Pro mě bude vždycky Kvák ten lepší *5*
  • haha vypada to jako kdyby to delal pixar... Baculaty demoni, krasny prehnany animace jako v kazdym animaku ...Vsechno krasne nasviceny a nablejskany i skaly, sutry... skoro ruzova krev =D

    Co se jako stalo ? =D
    • Co se stalo? Bethesda se stala. Chechtali jste se slušným fanouškům Falloutu (jako např. mě), když jsme kritizovali Bethesdí konzoloidní Fallout 4, do kterého nacpali nesmrtelného čokla a questy a příběh pro mamlasy, tady cenzor mi solil bany po každé reakci a teď došlo na Doom. *1*
      • Mám právě rozehraného Fallouta 2. To co se stalo s Falloutem 3 a navíc s Falloutem 4, za to by se Bethesda měla chytit za rypák. To se nedá ani v nejmenším srovnat. I ty hry z roku 98 mají pořád atmosféru, že by se dala nožem krájet, což se o posledních dvou dílech říct nedá.

        Nehledě na to, že ta hra prostě stála na mechanikách SPECIAL a udělat z toho střílečku z craftěním je jako koukat na zvířecí porrrnografický snímek.
        • Asharak
          Dnešní jednohubky. Aby jsi u hry náhodou nezůstal dýl než dva dny a nehypoval příchod DLC a dalších dílů *1*
        • Jó, jó, je to tak. Místo Falloutu střílečka, místo Doomu jakási Toy story se zbraněmi. Asi pro starší děti.
    • a co jsi cekal??doom? *2*
      • LoL=D Sem stara naivka ...
  • Místo Doom to měli pojmenovat Bethesdakurvídalšíslavnousérii
  • Me dostava jak vsude kazdej pise jak nejlepsi zbrane jsou brokovnice a raketomet :-\ nevim no brokovnice je dobra ale opravdu na velmi blizke nepratele .zato raketomet mi prisel uplne k hovnu .ja hral nejcastejc s plasmagunem a koncil jsem vzdycky na prvnich mistech :-) dokonce i ta zbran se stalim paprskem byla dobra .nebal bych se rict ze hra je docela dobre odladena cose tyce zbrani :-) asi to je spis o skillu .s raketometem umi strilet pod nohy kazdej :-) (je hrozne slabej a ma moc munice)
    • Tak jednak mi výčet zbraní zatím moc nepřipomíná Quake / UT a pak je youtube plný zajímavých videí s raketometem. Pust si a uvidíš, proč je tak oblíbený. Brokovnice jak by smet. Ta už k Doomu patří.
  • Doomevolve :)
  • Jako bývalý hráč evropské ligy v Quake III bych se k tomu snad mohl trochu vyjádřit.

    Byl jsem v closed betě, zatím moc nemůžu posoudit kvalitu hry, protože jsme měli možnost vidět dvě mapy. Samozřejmě se sluší říct, že nový DOOM bude kompromis, protože id nejsou blbí a jednoduše vydají multiplatformovou hru, což je v AAA ranku už nepsaným pravidlem. Witcher III je lautr to samý a nikomu to žíly netrhá.

    Čím na mě DOOM působí dobře, je absence sprintu. Všechny nejlepší střílečky (e-sportové) nikdy sprint neměly a hra je tak přehlednější. Samozřejmě nejvíc zamrzí klasický loadout systém, kdy máte jakési třídy a dvě zbraně u každé - takový Titanfall. To mi přijde jako krok zpátky oproti třeba novému UT, ve kterém se zbraně už klasicky sbírají ze spawn pointů a mrtvých hráčů. V Q III nejedna krásná situace vyplynula právě z toho, že jste nepřítele ustříleli plasma gunem, z jeho stydnoucích rukou sebrali brokovnici a naprali to do ksichtu dalšímu nepříteli. Konzolové vydání je tedy znát. Na druhou stranu u DOOMa mě baví ten odér Areny - mapy jsou relativně malé, jen pár rohů a uliček, takže rychlé akce je dostatek. Jsem zvědav, co s hratelností provedou ostatní zbraně, ale já osobně DOOM nezatracuji. Jen je potřeba jej hrát na PC a ne na konzoli, protože když se podívám na ty retardy co se snaží hrát Destiny, tak se chce brečet :). Gamepad na FPS prostě ne. Takže se soudy bych ještě počkal a být vámi si vykoušel open betu, pokud máte rádi arénové střílečky, může být DOOM pro vás. Jen je ještě potřeba, aby id trochu srovnali dmg u Démonů, protože pokud je frag limit 75 a já s démonem sám dám během 30 vteřin 18 killů, je asi něco špatně, protože z kompetitivního hraní jsem už přes deset let venku :p
    • No moc by som neporovnaval Witcher 3 s akcnou FPS kde este ide dost aj o MP. Jasne ze dnes v AAA hrach sa uz moc cisto na jednu platformu nehra, otazne je ale ci z hladiska hry a hracov je dobre cielit takuto FPS na dve dost odlisne platformy. Teda z pohladu hrania - konzole a PC. Pre predajnost je to pochopitelne ale gamepad proti mysi/klavesnici proste nema sancu pokial tam nebudu rozne barlicky.
      S tym suvisi aj behanie. Iste nemusi tam byt beh ale samotny pohyb by nemal byt ani proste flakave sa presuvanie po leveli kde dynamicka bude akurat tak kamera ktora bude hlavne "akcne" preskakovat na animacky ako niekoho hrac doraza. Ja netvrdim ze kompromis nemoze byt, len mam pocit ze tu existuje diera na trhu ktoru mohli prave IDSoft s Doomom slusne vychytat a namiesto toho idu radsej na istotu.
      Nehovoriac ze Doom/Quake mali silnu modersku komunitu. V zasade tam bol prave nastup modovania hier. Ten ich SnapMap vyzera super a v dnesnej dobe zlozitych editorv je to celkom zaujimava cesta len ci to na druhu stranu nebude silne obmedzujuce kedze to zatial vyzera len na jednoduche editovanie tunelov s pridavanim nejakych tych efektov a dekorativneho smetia.
    • Zagro
      Tak proč jako Nene? *3*
    • tebe by asi nebavilo kempit pul hodiny v arme a mít jeden vystrel za pul hodiny kde musíš brat v potaz i rychlost vetru a otačení zeme.
      • Srovnáváš jabka a hrušky. Arma je spíš simulátor. Hry typu Doomu/Quake/UT jsou pro kompetitivní hraní (e-sport). Skill ceiling je tam úplně jinde.
      • Zagro
        tobě muselo hrknout v boudě :D
      • já hrál pouze Operation Flashpoint v MP, tam mne to celkem bavilo, v Armě už jsme jen šli odstřelovat to taky celkem šlo, ale mám raději rychlejší akce, zvyk z COD 2 / QIII a nyní BF 3/4 :)
  • multak možna zkusim ale nejvic se teším na singleplayer a ten vypada hodne dobre.
  • maros.goc
    To je tak, keď dáte písať dôležitý článok externistovi :D :D Hrôza, tie veci čo popísal....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit