Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jen ať proboha zničí proklaté dialogové kolečko MEx a DA2 s odpovědí: 1-dobrou, 2-"vtipnou", 3-zlou + extra barevnou pro pomalé hráče, kteří by z textu nepochopili co vlastně říkají. Zpět od akční hry, kterých jsou desítky, ke kvalitnímu RPG s inteligentními dialogy a příběhem. Těch žalostně ubívá stejně jako hráčů, kteří jsou schopni přečíst více než jednu větu, než dostanou akutní potřebu někoho zabít.
  • "Brnění se také bude lišit od toho, jestli ho nasadíte na muže či ženu, ale i přesto si zachová své charakteristiky. A prý když půjde všechno dobře, tak by si mohli hráči měnit barvu a dokonce i materiál oblečení." ... Super, tohle uměla Ultima Online už v roce 1998 a dál ?
  • No ale zase tak prazdne ty planety v ME1 nebyly :-) Dost casto na tebe vybafl tresher maw, nebo Gethove se svou pasti. Navic diky te otevrenosti byl duvod vubec pouzivat sniperku. A vetsina dulezitych veci byla na mape. Ale uznavam, ze design tech planet byl obcas ponekud nestastny, zejmena ty uchylne strme kopce. Ale teda kdykoliv zvolim MAKO a mapy z ME1 za tu hruzu, co je v ME2 :)
    Trojka se sice kiksum vyhnula, ale za cenu toho, ze zmacknes tlacitko a ono to vse udela za tebe. Jako zaplat panbuh za to, v porovnani s dvojkou je to jasne lepsi, ale ja spis cekal neco jako vylepseny ME1, nejake vozitko a pruzkum.
    S autodialogy s tebou nesouhlasim. Shepard mluvi a mluvi aniz bys to mohl jakkoliv ovlivnit. Ale to vsechno je stejne sumak, protoze konec to dokonale zabije :-(
    • Kruci, take mi to blbne, je to reakce na Cahira.
  • http://www.flashgameforever.net/index.php?option=com_gameserver&view=gamepanel&id=49&grp=All&page=1
  • Cahir
    Killer: Tak to prr. Ty tady motáš dvě věci dohromady. V ME1 jsou vedlejší mise o ježdění ve vozítku po naprosto nudné, prázdné a paradoxně obrovské planetě, na které se nachází většinou jeden až dva komplexy, kde je pár chudáků na odstřel. A všechny tyhle mise jsou naprosto stejné. To je prostě špatný design, který jen uměle prodlužuje hratelnost. Když udělám v podstatě jednu vedlejší misi, ale pak ji metodou copy/paste rozmnožím na 30 misí, připadá ti to jako v pořádku? To ti ke štěstí stačí, že máš na dalších 10 hodin vystaráno?? A nevadí ti jako, že kvalita provedení je u bodu mrazu? Tomu se říká špatný design.

    Skenování v ME2 bylo nanejvýš nudné (jestli nesouhlasíš, tak jsi masochista a sebetrýznitel). Největší hrůznost byla, že tě do toho nutili, chtěl-li jsi (stejně jako v ME1) splnit všechny úkoly. Fungovalo to totiž tak, že aby jsi onen vedlejší quest objevil, musel jsi planety skenovat, což v praxi znamenalo oskenovat všechny planety (díky Bohu za wiki, na které jsou uvedeny všechny planety, které obsahují vedlejší mise). Takže zatímco vedlejší mise samotné byly celkem povedené a mnohem propracovanější a rozmanitější než ty generické amatérské nepodarky z jedničky, k jejich objevení jsi musel podstoupit hodiny a hodiny skenování planet. Vždycky jsem se rozhodoval mezi tím, jestli půjdu skenovat planety, nebo si strkat špendlíky pod nehty - oboje je totiž stejná zábava. A tomu se, milý Killere, opět říká špatný a zmrvený design.

    No a trojka se těmto kiksům vyhnula. Počet vedlejších misí nekomentuji, jelikož ještě nemám dohráno (zatím se mi ale moc líbily, jsou totiž, stejně jako ve dvojce, docela promakané a různorodé), mluvím o celém jejich provedení a začlenění do hry, který konečně ve trojce za něco stojí. doufám, že si konečně rozumíme. *3* Pokud stále nesouhlasíš, trvám na tom, že jsi zastánce špatných designérských rozhodnutí.

    Ad "autodialogy": Mezi délkou cutscény a hráčovou intervencí není přímá úměra. Nikde není psáno, že když se rozhodnu pro dlouhé, filmové cutscény, musím nutně ubrat na hráčských volbách.

    EDIT: Sorry, nějak mi blbne internet, takže je to tu dvakrát.
  • "David Gaider víceméně také potvrdil, že v Dragon Age 3 bude multiplayer, ale jeho hraní by nemělo mít příliš vliv na hru jednoho hráče."

    Tu ma desí to slovíčko "PRÍLIŠ"

    "Půjde spíše o kooperativní multiplayer ve stylu Baldur's Gate, ten je naší inspirací."

    To už znie lepšie.
    • Hairy_Ass
      Snad se poučili z ME3 a nebudou se snažit MP za každou cenu procpat do SP. Ať je to prostě tlustou čárou oddělené a nezávislé na sobě.
      • Ehm, ty uz jsi videl, ze by se Bioware nekdy poucili? Koukni na ME3, kde sazeji jeden MP event za druhym. Nejak jim bohuzel nedoslo, ze spousta lidi hraje MP jen proto, protoze SP ma znovuhratelnost rovnou nule diky tomu, co predvedli na konci.
        • Hairy_Ass
          Právě jenom doufám... *4*
  • Hairy_Ass
    Raději než v Orlais bych hrál v DA3 někde v Tevinteru. Jinak podle EG bude mít DA3 zase MP...

    http://www.eurogamer.cz/articles/scenarista-dragon-age-3-odpovida-na-dotazy-fanousku
    • Cahir
      Nejlépe Orlais a Tevinter. Představuji si to jako Francie/ Paříž vs Řím v době, kdy již byla jeho největší politická moc za zenitem, ale stále šlo o kulturní centrum.

      Kdyby si dali práci na detailním zpracování obou kultur, včetně třeba i architektonckého stylu, bylo by to super.

      Celkově by se mi líbilo, kdyby se trojka nesla ve znamení "poskakování" po celém kontinentu Thedasu.
      • Hairy_Ass
        Vzpomínám si, že před vydáním DA2 se taky spekulovalo o tom, že se budeme pohybovat nejen v Kirkwallu, ale i po dalších místech Thedasu, ale na konec z toho zbylo jen to one-city-show v Kirkwallu. Snad tentokrát bude více lokací.
        • Cahir
          Což o to nápad s jedním městem, v němž si postupně buduji kariéru největšího bad-ass, je perfektní. Rozhodně je to příjemné osvěžení od všech těch LOTR klišé...To byla to město muselo vypadat podobně jako třeba v GTA (velikostí)...

          Stejně si však myslím, že myšlenka jednoho města + jednoho hrdiny na pozadí deseti let je výborná. Škoda, že to město bylo prostě odfláknuté (formálně).
          • MrSanta
            Souhlasím. Nápad skvělej, provedení už méně povedené. Mě by se nejvíc líbila možnost mít nějakou vlastní vesnici / městečko a postupně si jí vylepšovat. Myslím třeba v rámci vedlejších úkolů. Když by to hráče nebavilo, tak by se o to starat nemusel. Ale když by se pak hráč-pracant podíval za 10 let herní doby jak se z malé osady stalo městečko s mlýnem, obchody, nějakou tou hospůdkou... hergot, možná i nějakej ten malej kostelík pro Chantry bych tam postavil *15*.
  • A bude tam take MP, ktery v zadnem, ale v zadnem pripade nijak neovlivni SP? A ovlivni nase rozhodnuti behem hry konec? A ten konec bude promakany a rozhodne nebude jen vyberem mezi A, B a C?
    Uprimne, jestli jeste nekdo veri cemukoliv, co EA Redmonton vypusti, tak amen s nim.
  • 4. Rasy - nechci hrat za cloveka.. at ten hrdina mlci, dabing je stejne idiotskej v takhle nastavenych rozhovorech. v kazde legendarni rpg fungoval mlcici hrdina, my v da3 dostaneme Hawka.
    • Nemý hrdina v roku 2012 v AAA titule? Krok späť. Možno tak v Skyrime ale rozhodne nie v hre od Bioware.
      • Ringwraith
        Přesně.

        Jak by asi mohl hrdina pak vyjadřovat patentované "Bioware emoce be hrách" (tm).
  • MrSanta
    Mňo, zrovinka z Orlais bych úplně odvázanej nebyl, ale stejně se kurwa těším. Jenom nikam nespěchat, letos je toho dost a dost. Takové vánoce 2013 by byly, podle mého, úplně ideální.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit