Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Graficky co se týče především stromů,listů trávy, jak se hezky vlní atd. to vypadá úplně fantasticky.
    • C-BEAM
      tráva je farabne trochu jednotvárna, chcelo by to ju trochu oživiť ale steblá sú pekne jemné. Mňa viac zaujali kamene.
  • Vypadá to hezky, ale jinak je to úplně dementní. Takže jako všechny dnešní hry...
  • hmmm .. vytvarne pekne ale tam to konci .. nechci napovedy toho co se stalo, nechci nasmerovat kam mam jit ... ma me to navadet takovym zpusobem abych to nepoznal ... treba vizualne, mapdesignem .. clovek pujde po kolejich, clovek pujde za svetelem, clovek pujde za svetleji zabarvenou skalou, odleskem skla, osamelou strukturou a pod .. tohle je skladani pribehu chozenim od jedneho "blikajiciho" bodu k druhemu, bez jakekoliv deduktivni prace ... nepotrebujeme zadne paranormalni pomucky ..
    • Já si naopak myslím, že nějaká forma nápovědy, co se od hráče očekává dalšího, je ku prospěchu hratelnosti. Nabyl jsem z videa dojmu, že buď půjde o obří mapu a hledat tam něco, někde a nevědět mnohdy co a kde by rovnalo čirému šílenství. Určitě se vývojáři chtěli vyhnout zkoušeního všeho na vše, jak to bylo za starých časů. A místo remcání, že to bude hodně easy, zkuste napsat vývojářům, jestli by stihli udělat nastavení, kde si veškerou nápovědu vypnete. To si myslím, že by pro ně nemusel být až takový problém to naprogramovat. Horší by to bylo už s testováním. Musejí projet celou hru. Ale je docela možné, že už takové nastavení mají implementováno už teď.
    • přesně, mě se to líbilo dokud neuviděl kliku u vody přes stometrů skály. game over. vypadá to pěkně, nápady dobrý, ale to sci-fi v tom to totálně sere. mohlo to být super atmosferický a tajmený, ale místo toho jsou tam nějaký magic bláboly o tom jak mluvím s mrtvolou a vidím její vzpomínky..wtf, to pak už nemusím nic detektivovat..
    • C-BEAM
      "chozenim od jedneho "blikajiciho" bodu k druhemu, bez jakekoliv deduktivni prace"

      ...princíp na akom funguje 95% súčasných hier.
  • Hezké.. ale když už někoho umlátím klikou a vražednou zbraň donesu k jezeru, tak už jí alespoň hodím do vody, ne? *1*
  • Vypadá to teda dost libově. Rozhodně to vypadá (jak graficky, tak i hratelností) daleko líp, než všechny hry od Blizzardu dohromady. Do tohohle určitě půjdu.
    • GlaDOS
      To bych rád viděl odkdy Blizzard dělá adventury, že chceš porovnávat hratelnost.
    • ty už jsi to hrál, že posuzuješ hratelnost?
      • wenceslaus
        Co podle tebe znamená slovíčko "vypadá"?
        • to je ovšem zajímavá otázka, jak vlastně "vypadá" hratelnost?
          • wenceslaus
            Dobrá zábavně, špatná nudně... je normální mít z gameplaye nějakej dojem o hratelnosti.
      • Ne, ale vím, co vidím.
        • h*vno? *4*
          • až to vyjde, tak si ho hlídej, bude plakat a blinkat na foru mezi prvníma :)
          • Hopsíka, takže v podstatě ano, h*vno *4*
  • maros.goc
    Co je na tom bombasticke? Ved hra robi všetko za vas, sama vam da moznosti co sa tam mohlo stat bez toho aby ste si ich vy vymysleli, následne si len jednu vyberiete,... Ta kluka v jazere to vsetko zabila, pretože ste ju neobjavili vy ale zazracne schopnosti detektiva ktory odhalil ze kluka od vlaku je od vas vzdialena asi kilometer v jazere... Kde je tu nieco adventurne kvoli comu hraci hry hravali? Co je zabavne na tom ze vam hra ukaze a povie vsetko? Ja neviem ale okrem celkom grafiky som tam nevidel nic zaujímavé
    • Nezapomeň, že ti tu ukázali co máš udělat. Až tam budeš pobíhat sám, možná to nebude tak jednoduché jak to teď vypadá. Sejít k vodě se dá kdekoliv. To že si chlapík pro tu páku zašel ještě neznamená, že ty bys jinou věc našel za pět minut. Co se týče řešení událostí, musíš je správně chronologicky seřadit, abys se posunul dál. Neříkám, že to bude supersložitá detektivní práce, ale chvilku to určitě zabere. Tahle hra je o prostředí, náladě a atmosféře. A zdá se, že tohle funguje pěkně.
    • C-BEAM
      tiež som si pri tej ďalšej variácii na "neviemčo-vision" hovoril, že toto asi pôjde mimo mňa a k tomu lietajúce písmenká okolo všetkého... na druhej strane hra je o rekonštrukciu udalostí, nie o hľadaní ihly v kope sena a autori o nadprirodzených schopnostiach písali už hneď v prvých oznámeniach. Z videa to zatial pôsobí trochu primitívne ale to sa možno v priebehu hry zmení.

      Grafika je pekná, riadne sa s tým prostredím vyblbli.
      • Kinet1c
        Mas pravdu mozno su tie herne prvky take "sucasne", ale na druhej strane si vezmi napr. The Walking Dead ci Wolf Among Us, tiez dost primitivny pristup k adventure, ale akosi to funguje, pretoze nie je to ta prava adventura v pravom slova zmysle, ale je to skor taka adventura, ktora viac vyrozprava pribeh, ako sa sustredi na lusteni hadaniek ci nejakych stop a zmyznutych veci a ich hladanie. Je to urobene tak, aby si k hre naslo cestu co najviac ludi a vyriesili zahadu. Mne to osobne neprekaza, ako som uz spomenul, nie som pravy fanusik adventur, ale obcas si nieco zahram, co ma niecim oslovy. Toto ma oslovilo nadhernou grafikou (co my je vecsinou jedno, ale ta priroda a prostredie vyzera skratka kuzelne) a potom atmosferou, ze je to take prirodzene, ako by si tam naozaj bol a to nebyvam vyslovene v betonovej dzungly takze viem posudit a tvrdim, ze so sucasnych hier, vratane aj crysis hry, ma toto najblizsie k realnej prirode (prirodzene som si vymanil iba z toho co som v zivote hral, ci skusal hrat).
  • Vypada to naozaj krasne.
  • Hádám, že velice brzo učiním předobjednávku. Tento projekt mě zaujal hned od začátku a nepřestává mě udivovat. Herní mechaniky jsou parádní. Myslím, že to bude grafický nářez s atmosférou TwinPeaks. Alespoň takhle to na mě působí. Těším se těším.
  • A už je oznámený i datum vydání - 25.září pro PC.
    http://www.theastronauts.com/2014/08/release-date-pre-order-edition/
  • Krása hodně očekávaná adventura pro mě společně s novou syberií

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit