• Zajímalo by mě, jestli recenze musí někdo schvalovat a jestli ten člověk ví co schvaluje. Jinak si nedokážu vysvětlit totální paskvil a nesmyslné bodování recenzenta, který zprznil i předchozí recenzi. *16* Měli by jste ho vyhodit. Jak vidím v ostatních komentářích, nejsem jediný kdo si to myslí. Prosím ZASTŘELIT, nebo minimálně propustit, děkuji!!
    • Podle recenzenta má lepší hodnocení i tato hra. :-) To podle mě mluví za vše.

• Normálně komentáře nepíšu, protože nechci zvracet své myšlenky a emoce na jiné, proč taky kohokoliv obtěžovat, ale mám toho dost. Opravdu mi vadí, jakým způsobem se ubírají vaše recenze her... Co to má být? Takhle odporně špinit každý titul. Na základě vašeho názoru, který je, samozřejmě jako ve všech recenzích a komentářích, subjektivní, a nikomu ho necpete, se lidé rozhodují, zda hru pořídit, či ne. Nezlobte se, ale v poslední době jsem z vašeho webu četl pouze nechutné shazování a špínu na vrub titulů, které si to upřímně řečeno nezaslouží. Nechápu, co vám to přináší. Neberte to jako výtku, toto je také pouze subjektivní názor. Naštěstí existují i jiné weby, kde recenze nepíše nejspíš smutný a životem zhrzený člověk, takže se nic velkého neděje. Pouze jsem chtěl poukázat na fakt, kterého jsem si nemohl nevšimnout...
    Hezký den
  • pan recenzent by se asi měl začít věnovat jinému oboru protože mele totalní sračky, navíc momentálně je největši tahoun be the zombie mod (pvp) o kterem se ani nezmínil :D tleskám panu "recenzentovy" bezmozku *11*
  • Rencenzent je mimo mísu, hra je to výborná a výrazně posouvá hratelnost Dead Island.
  • Ach jo, zas tenkokot Daniel Kremser...
  • Morraw
    Celé té několikaleté zombie vlně jsem se povětšinou vyhýbal a ani mě zombie hry moc nebavily, ale zombíky od Techlandu jsem si hodně oblíbil. Hlavní přednosti jsou pro mě soubojový systém spolu s parkurovým pohybem, audiovizuální zpracování, atmosféra a částečně i level designem.

Původní hru hodnotím dost vysoko a datadisk se také líbil. Bugina je prostě zábavná, ale samotná nová mapa na ní není úplně stavěná. Přesto je to vítaný doplněk. Příběh byl taky fajn, hlavně finále.

Jestli vás bavila původní hra, tak koupí neprohloupíte. Datadisk je obsahově výživný a líbí se mi, jak se Techland o hru stará. Už teď se těším na další díl.

PS: Dodnes nechápu lidi, kteří si stěžují na rychlé ničení zbraní.
  • Toto nieje objektyvny nazor a uz vobec nie recenzia, riesi sa tu pribeh ktory vacsina preskakuje a nie to o co v hrach ide a to je hratelnost, zabavnost, plno postupne pridavaneho bonusoveho obsahu a podobne. Navise z toho co som tu az do konca cital je nad slnko jasne ze recenzent tuto hru hrat proste nevie. Napr len z tou buginou. Co sa ti furt rozbijalo? Nevies to hrat vyleveluj si auto, nadrb si tam zlate diely a nic sa ti nerozbije, benzin som tankoval max 10x (nahratych cez 200 hodin) pricom sa povaluje vsade. Riesis tu pribeh? Pusti si film, bavi ta pretekat? Stiahni novu forzu a hraj do zblbnutia. Toto proste nieje hra pre teba. Ako to beriem ale jedna vec je ze nevies hrat ok, ale ty nevies pisat ani recenzie a to uz je trochu problem nemyslis?
  • Jak jsem se díval se spoilery jste si hlavu nelámali. Děkuji
  • původní hra a Mad Max přesně vystihují pojem Mediocre...
  • Dočetl jsem to po "Před rokem jsem Dying Light označil za zbytečnou hru".