Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ubisoftm má dar sr.t hráče.ničí zaběhlé hry a otravuje svojí ochranouSama jsem zbožňoval ale tohle diky nechci
  • sam fisher a kratos sa zachvilu stretnu v jednej hre. fakt nechapem preco tam vobec je nutne kazdeho zabit. assassins creed je sice fajn hra ale splinter je o niecom inom. ak v hrach je moznost ze nemusim zabijat vobec nikoho tak tu moznost vzdy s radostou vyuzivam a su to moje naj naj hry. napr. deus ex HR, thief, alpha protocol, splinter cell chaos theory, a do istej miery aj Hitman a samozrejme batman arkhamy, kde ste za non killera. co uz
    • deridon
      přesně jak říkáš, já ve Splinter Cell nikdy nikoho nezabíjel, pokud to nebyl cíl mise, protože ty rozhovory s vojákama jsou užasný v tý hře, a abych zabijel někoho, kdo je nadšený z toho, že ho přepadl ninja, tak to bych musel být fakt špatný agent :D

      jinak ještě dodám.. Hitman, Thief, Deus Ex též, mám stejný názor na to jako ty.. to co se vždy prezentuje uplně nesnášim a hnusí se mi to už přímo.. jednou jsem to psal v diskuzi u Assassins Creed 3.. oni všichni prezentují tu badassovitost a sílu jedince nad většinou, dělají z hrdinů sadisty a kdybych to měl brát v potaz z pohledu některého univerza (např. ten Splinter Cell) tak se chovají všechny postavy neprofesionálně a trapně :D jinak až vyjde Dishonored, bude to v mé režii to samé (dělat jen to co má, zbytečně nezabíjet).. jinak trailer se mi právě líbil tím, že se hrdina nechoval trapně a dělal jen svou práci a odstranil cíl, ten kdo mu stál v cestě, sice ho zabil, ale rychle, žadné střelení šípu do nohy a pak si pomalinku jít jako boreček s vytasenou zbraní k slintajicí a bezbranné oběti :D
      • Tak bylo jasně řečeno, že to, zda Sam zabije či omráčí dotyčného závisí na tom, zda bude mít vytazen nůž či ne - což ovládá hráč - stejně jako bude rozhodovat, zda popraví či nepopraví vyslýchaného...
  • ale je ješte blbší
  • na ksichte sa na 95% podoba na Isaaca Clarka
    • Tak oni ho pozměnili tak, aby víc sedl tomu novému dabérovi. Nevím proč ho měnili, když sám Ironside (původní hlas Sama) tam bude taky, ale pouze jako "vypravěč". Radši měli předvést nového agenta a Sam by ho zaučoval. Asi cítili nutkání Sama omladit.
      • Nový agent by byl podle mě dobrý a logický krok, přece jen Sam už má 55 let.
      • h0p3
        přesně, taky tam mohli nacpat Archera z Conviction co-opu nb někoho novýho, ale měnit Fishera to je prostě demencia X_x

        + k tomu že vypadá jak Isaac, máš naprostou pravdu
        • No Archer... ten asi ne, bo spolu s Kestrelem prdí do hlíny *1* třeba někdo úplně novej a Sam by tě zezačátku provázel a později by se na misi rozdělili, jeden půjdu zvrchu a druhé zespodu a že by s to skvěle hodilo na coop snad ani říkat nemusím.
  • Masa-san
    Obávám se, že jak to s tímhle dílem opravdu je, se dozvíme až později, pravděpodobně až po spuštění hry na své platformě, vzhledem k tomu, že gameplay a článek působí rozporuplně.
  • Existuje nejake video, ze hra jde stylove spise ke starsim dilum? Kazdou chvili to nekdo tvrdi, ale pak se pod to hodi video, kde kazdych 10 vterin nekdo umre.
  • Pete.palis
    tak určitě tam budou stealth mise, chtěli to udělat hold pestřejší....jinak co mě nejvíc zarazilo, jsou spiderfofry na skalách *1*
    • Assassin's Creed uz jim asi trosku vlezl na mozek, tak ted takove hovadiny musi strkat do kazde hry. *11*
  • No ze zacatku jsem byl hodne skepticky k tomu cernemu listu *1* od ubisoftu jsem se naucil, nenechat se uchlacholit. Zatim mam na hru stejne spatny nazor jako kdyz jsem poprve videl E3 video. Dabing uz jsem nejak prekousnul, ale to omlazeni Fishera a jeho nekolikanasobna rychlost a mrstnost se mi proste moc nelibi. Poskakuje tam jak opice, cele mi to pripada jako postavicka z papiru, nez lidska postava. Hlavne ten zaver, poskakovani po strechach, zajimave rychle zachyceni lana a slaneni.....chapu, ze je vse sladeno do rychleho pohybu ale tohle je moc. Jako bych sledoval parkourove video, ktere je sestrihano a tvori jeden celek. Dulezite pro me budou ukazky nocnich misi, coopu a multiplayeru. Hodne me v DA zklamal odflaknuty multiplayer, ktery v pandora tomorrow a chaos theory byl skvely a o convictionu ani nebudu radsi mluvit. COOP v Conviction byl podareny, ale chybely pohyby dvou agentu, poradna spoluprace....byl to proste klasicky pruchod ve dvou, nic navic, nic co by prevysovalo, klasicka infiltrace ve dvou. Pokud me chce ubisoft presvedcit o tom, ze BlackList neni tak spatny jak vypada at mi ukazou stealth pruchod nocni misi, at mi ukazou, ze hra mi opravdu nabizi vyber stealthu a akce, toto video me ukazalo, ze me mapa nuti hrat chvili stealth a chvili akcne. Dale coop a versus, potom si budu treba myslet neco jineho
  • K Fisherovi prostě patří tma. A basta.
    • A Michael Ironside....a pasta basta
    • Souhlasím, mám to podobné. Taky jsem nejpřitažlivější, když je tma a nejsem vidět .. *5*
  • Petr Poláček:"Je to více „starý“ Splinter Cell, než poslední dva díly dohromady" Poslední dva? Double Agent? Zahrajte si oldgen verzi a tuto větu nenapíšete.
    • sleepless
      Tak to jsem asi prvni zijici priklad cloveka, ktery hral obe verze DA a presto to napsal.
      • To asi ano, protože jak jsme psali oba výše, tak DA z Chaos Theory vychází a stealth mechanismy se Chaose drží. ;)
        • Mně ani v nextgen verzi nepřišel DA o nic víc akční než předchozí díly. Navíc se mi vyhnula i většina těch slavnejch technickejch problémů PC verze a zbyla jen velmi pohledná, hratelně rozmanitá splintercellovina. Považuju to za nejlepší díl série (alespoň tedy z období 1-4, Conviction jsem nehrál).
    • :-) ono je to velmi tezke, hracska komunita totiz poprve a naposled doufam dostala do rukou dva rozdilne produkty. Z nepochopitelneho duvodu Double Agenta delal Montreal na old-gen a Shanghai next-gen verzi. Z toho duvodu je jak hraci, tak trochu usmevne samotnymi vyvojari i nekterymi novinari bran ohled na old-gen verzi. Tu next-gen jaksi nikdo nevnima *1* Spoustu hracu nazvalo double agenta pro next-gen jen jako pouze promo hru X360, kterou si Mkrvosoft zaplatil jako exclusive. Hral jsem next.gen i old-gen, je pravdou ze old-gen verze je proste daleko lepsi nez X360 a PC verze, ale na druhou stranu pusobi double agent na old-genu jako datadisk k chaos theory, X360 verze je v mnoha vecech jina a celkem me i bavila. Kazdopadne jak rikam, old-gen verze daleko lepsi nez X360 verze a do dnesniho dne me timto Ubi hodne zklamalo, ze udelalo tento krok a lituju, ze jsem tehda chtel, aby double agent X360 vysel i na PC a nemusel hrat old-gen verzi. Takze je trochu mimo jak tu nekteri hraci pisou, ze Double Agent na PS2/xbox je nejlepsim dilem, nejlepsim dilem je proste chaos theory, protoze byl prelomovy a byl plny novinek a celkove se hra rapidne zmenila od SC1 a Pandora Tomorrow. Double Agent mel novy pribeh, vylepseny coop, ale novinek tam bylo velmi malo
      • Jinak není to ani poprvé, ani naposledy, co komunita dostala rozdílné produkty.
        Již první Splinter Cell je na PC a Xbox odlišný, než na PS2 a GC. PC a XBOX (Montreal) mají bonusové mise, které PS2 a GC (Shanghai) verze nemají. Shanghai verze má některé věci trochu jinak, má nové intro a PS2 verze má novou misi (GC verze má nějaký nový gadget).

        Pandora Tomorrow byla od UBI Shanghai a zaostává za prvním dílem změnou dabingu (jako jediný díl) Lamberta. Hra měla v podstatě jednu "velkou" verzi - neberu v potaz momentálně mobilní hry.
        Chaos Theory měl také několik verzí. Ale tam šlo pouze o limitaci hardware. Plus nová verze SC 3D, která je značně jiná.
        DA jsme řešili, ale zároveň se jednotlivé verze liší. V PC verzi absolutně nefunguje systém důvěry (narozdíl od x360). PS2 verze má bonusové mise, které obsahuje také Splinter Cell Essentials, ale jiná verze je nemá. Xbox verze obsahuje Easter Egg s tuleni v coopu (opravdu vtipná záležitost) a Wii verze se ovládá pomocí pohybováho sensoru.

        Dále Rainbow Six 3 má dvě verze - PC (Red Storm) a konzolová (Montreal). Ghost Recon 2 má dvě verze - PS2 a XBOX - kde PS2 verze se odehrává souběžně s Chaos Theory a je prequelem k XBOX verzi (PS2 verze Shanghai, XBOX Red Storm Entertainment). Ghost Recon Advanced Warfighter 1 má dvě verze - X360 TPS od Red Storm a PC FPS of GRIN. GRAW2 má 3 verze - X360 a PS3 TPS of Red Storm, PC FPS od GRIN a PSP TPS od High Voltage Software (PSP spojuje první a druhý díl plus coopy). Rainbow Six Vegas má dvě verze - PC, x360, PS3 od Montrealu a PSP od Quebec (opět spojeno s "velkou verzí"). HAWX 2 na PC, x360 a PS3 od Romania a Wii verze od nevím koho, tvůrci nejsou uvedeni nikde, ani na krabičce, ale obě hry jsou úplně jiné s úplně jinými příběhy. EndWar PC,x360 a PS3 jsou RTS od Shanghai a PSP a DS jsou TBS od Funatics. To samé má například Driver: San Francisco, kde PC, x360 a PS3 verze je ta známá a Wii verze je prequel k původnímu Driveru!

        Velký rozdíl byl i mezi x360 a Wii verzí Dead Rising. Prince of Persia Forgotten Sands je naprosto jiná hra. Úplně jiné hry jsou CoD 1 a 2 (Infinity a Treyarch), Metal Gear: Outer Heaven MSX2 a NES verze, které jsou úplně jiné (a to je pěkně prosím rok 1987), Metal Gear Solid (Twin Snakes), Twin Snakes měl být remake (dát stejnou hru, pouze vylepšenou), ale skutečnosti byla jinde, hráči dostali úplně jinou hru. Resident Evil 4, kde všechny verze mimo GC mají bonusovou kampaň... Když člověk chce, tak je toho vcelku hodně a jelikož jsem se o to zajímal a Clancyovky miluji, tak u nich jsem to hledal obzvlášť.
        • Mel jsem na mysli pouze dily splinter cellu, o jinych hrach jsem tu nemluvil. Mluvim o rozdilnosti velkeho charakteru jako byl DA next-gen a old-gen, kde v podstate old-gen verze byla uplne jinou hrou next next-gen, coz se nikdy v serii SC nestalo. Old-gen verze nejen, ze mela o nekolik misi vice, mela hlavne podstatnou cast misi jinou. Celkove se tyto dve verze markante lisily. Ty si tu vyjmenoval rozdilnosti velmi maleho charakteru. Zminujes pandoru tomorrow, zmeneny dabing byl ve vsech verzich. SC 1 dostal bonusove mise na PC az velmi se zpozdenim, tyto mise ze zacatku nebyly dostupne na PC ihned po vydani.

          Tak nerikej, ze Splinter Cell serie byla vzdy rozdilna. To ze Chaos Theory ma nekolik verzi je dano tim na jak siroke portfolio byla hra vydana. Konzolova a PC verze je stejna, stejny obsah, stejna napln. a SC Essentials je hra vydana za uplne jinym zamerem a tohle je celkovy kamen urazu.....pri tvorbe Double Agenta tvorili vice verzi, ktere se markantnim zpusobem lisily. Dalsi veci je, ze SC se vzdy tvoril bud v Montrealu nebo Shanghai, nestalo se ze by jeden dil delalo vice studii jako prave v Double Agentu. Uplne stejne jako by napriklad Pandora Tomorrow delal Montreal a Shanghai. Dalsim tymem co se do toho montoval byl ohledne multiplayerove slozky hry, kdy se pro PT o multiplayer staralo francouszke studio a o MP v DA studio v Milane, zde to take dopadlo velmi smutne. A jeste se vratim k tomu co si psal nize, to ze COOP v DA byl lepsi, to ze mel nektere mise velmi propracovane, vse bylo cerpano z chaos theory. Ale rekl si to dobre, DA vylepsoval uz tak skvely chaos theory, ale nikoli ho prekonal. Ano, byl zabavnejsi, byl propracovanejsi.....ale chaos theory bude navzdy prelomovym dilem
          • mozna jsme se trochu i spatne pochopili kdyz to vse zpetne ctu *1* Abych to uvedl na pravou miru jak je to mysleno z meho pohledu.....DA je velmi zabavny, zabavnejsi a propracovanejsi nez Chaos Theory. Je velmi oblibeny prave diky propracovanemu a zabavnemu coopu. Se vsim souhlasim. V tomto smeru je tedy bran DA z meho pohledu jako lepsim dilem, ale neberu DA jako lepsi a prelomovy dil, ktery prekonal Chaos Theory. Splinter Cell Chaos Theory prisel s necim co zmenilo celou serii SC, s necim co malo kdo cekal....nastavil latku hodne vysoko, byla to revoluce uvnitr splinter cellu a tento dil opravdu nic neprekona. To ze DA byl zabavnejsi, propracovanejsi atd. to ano, ale nebyl v tolika smerech revolucni jako prave Chaos Theory.
            • no tak nakonec jsme se domluvili *1* Mne pak doslo, ze jsme se asi trochu jinak pochopili...mluvili o tom samem, ale kazdy to rekl trochu jinak. Taky jsem rad, ze se novy SC vraci zpet...i kdyz zatim jsem skepticky. Conviction byl zabavny, pro me opravdu jen v necem....prijemne prekvapeni bylo vyslychani postav.....ale myslim, ze tohle byl stejne spatny krok jako kdyz tehdy udelali dve rozdilne verze double agenta. Asi bude lepsi brat Conviction jako takove promo kde Fishera nechali vyradit a vrati nam ho zpet kam patri *1*
            • To máš pravdu, revoluce se (jako třeba v případě Ghost Recon 1/2 nebo 2/GRAW) nekonala. Já to beru opravdu tak, že byla vylepšena již tak skvělá hra. Conviction byl jiný, ale osobně jsem se jak u SP, tak coopu hodně bavil, ale jsem rád, že se série opět vydá směrem, který udal Chaos a později DA - možnosti, rozhodnutí a důsledky.
          • Já neberu SC jako samostatnou sérii, ale jako část série se jménem Clancyho (Ryan, Op-Center, Net Force, Net Force Explorers, Power Plays, Rainbow Six, Ghost Recon, Splinter Cell, HAWX, Endwar a "to ostatní").

            První Splinter Cell na PS2 měnil příběh v určitých věcech, což bylo dosti podstatné. Rovnou se přiznám, že "klasický" MP mě nebavil ani u jednoho dílu, ale coop byl skvělý ve všech třech (ChT, DA i Conviction).

            Pokud to bereš čistě při pohledu na SC, tak byl DA hodně jiný, pokud to bereš při pohledu na ostatní Clancyho hry, tak to neplatí. Teď jsem si vzpomněl, že i Rainbow Six Lockdown měl na PC a na konzolích jiné verze.
      • Ona hlavní pointa oldgen DA byla v těch misích. Coop byl mnohem lepší, než v Chaos Theory a mnoho misí v DA bylo hodně inovativních - vězení, infiltrace HQ... Takže je i logické, že mnoho lidí má raději oldgen DA než Chaos Theory, protože to nebyla revoluce, ale hodně velká evoluce. A je logické, že DA je brán jako lepší díl, než ChT, protože je lepší, vylepšuje již tak výborný ChT...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit