Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pamatuji jak něco podobného udělali v Quake 3 Arena a po nějakej 10 letech kdy na jednom serveru hráli čistě boti to dopadlo tak že mezi sebou přestali bojovat protože pro ně vyšlo nejlíp když měli všichni score 0 - 0 a když se hráč pokusil s nima zápasit byl okamžitě "eradikován" :D
  • Koukám ty boti se tam motaj jak 70% živých hráčů ale snad aspoň hoděj ammo *14*
  • Stejně mně dostává ten nápad, dát všem vojákům v první světový, žlutý trasírky. :D
  • jednou nás tato technologie vyhladí či anihiluje.....
    • KronosDeret
      to jsou synonyma a rozhodně ne jediné dvě možnosti
      • Chtěl nám ukázat, že zná takové cool slovíčko jako anihilace a ty na něj takhle? :(
  • Foxtrot_cz
    Takže Skynet vytvoří EA :D
    • Tak to jsme v pohode protoze po par letech EA vypne skynetu servery a ukonci podporu
  • Super věc! Hned bych některé autis*y vyměnil za AI bez mrknutí oka.
  • nakonec EA udělají hru co ji bude hrát 100 miliard hráčů... akcionáři budou happy jenže co chudáci těch pár stovek lidských hráčů co si tu hru naivně koupí *1* *1* *1*
  • Ono nejde o to, aby byla Ai lepší než hráč. Konec konců naprogramovat neporazitelnou Ai není problém a ve starších hrách je to často vidět při potuněné obtížnosti, kdy Ai dokáže reagovat ve zlomku vteřiny a vidí vše v okruhu 360 někdy i skrz zeď. Problém je udělat Ai, která bude uvěřitelná, ale zároveň vás nebude válcovat tak, že nebudete mít šanci (nebude vás to bavit) nebo naopak když se vás ani nebudou snažit trefit a nabíhat moc okatě do rány, tak to taky není ono.
    • ty tomu asi moc nerozumis, AI muze mit fov stejny jako hrac, stejne tak presnost, reflexy atd. tohle je dokonce vcelku lechce nastavitelne. Horsi uz to je s teamovou kooperaci atd
      • Psal jsem o neporazitelné Ai. Je jasné, že reakční doba nebo to, kam "vidí" se dá omezit, ale není to jednoduché udělat tak, aby to vypadalo přirozeně + pohyb. Protože i to co "vidí" je často jen sada neviditelných čar od bota ke všem ostatním a jakmile je nepřerušená (+ má ji ve fov), tak vás vidí a za x sekund střílí s určitou pravděpodobností zásahu. Jasně, že si paramtery můžeš upravit, ale zatím to není ono. Ani "adaptivní Ai" většinou nefunguje moc dobře. Pamatuju si Max Payna. Když jste měli plné HP, tak i pistolník byl jak sniper i když jste uhýbali jak v metrixu a zase když už vám moc nezbývalo, tak se kolikrát ani borec s brokovnicí netrefil z metru, prostě aby ta hra měla grády a pořád jste byli zranění a nevypadalo to moc snadně..
  • Jack1947
    Tak to je první krok... až se umělá inteligence naučí vše potřebné od člověka tak už ho nebude potřebovat protože veškerou mysl zaobstará za něj *13*
    • Ty jsi Michal Kolesa revival?
      • Přestaň urážet kolesu.
        • To je fakt, Kolesa byl zabavny. *15*
  • plescher
    To že je EA zlá společnost je známý fakt, ale že se snaží vytvořit Skynet, to jsem vážně nečekal *1*
    • kdo, kdyz ne EA?
      • Tak já očekával, že Microsoft *1* *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit