Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Dopředu bych to vůbec nezatracoval, náklady na vývoj byly určitě řádný, takže je jasný že musej prodat XXX set tisíc kopii aby se to vubec zaplatilo a z toho plyne, že to musí oslovit širší spektrum hráčů než fans DX1 (jako sem já) a HC hráčů.

    Ja ale dost dobře možný, že pod tou slupkou pro casual hráče (která snad nebude moc tlustá) bude opravdu kvalitní hra, kor dyž to nastavíš na Hardcore obtížnost. Krytí mi tu hru fakt nemuže zošklivit, chce to vidět a hrát jako celek, a taky ne jako betu, ale produkční verzi příp. po pár patchích :D
  • Aha, takze ked zrusia moznost vyklanania a nacpu tam kryci system pretoze je hrozne IN, obhajuju to "tvorivostou"? Preco nemoze byt moznost volby? To je lenivost, nie tvorivost. Preco hru nerobili pre fans DX1? Je mi jedno, aky je okolo toho hype, ale pre mna to nasledovnik DX1 nikdy nebude, ale iba prizivnik. *16* Ano, je mi jedno kolko budem mat minusov. Ja si radsej znova nainstalujem DX1.
    • Preed
      Nerozumiem ludom ako ty(na zaklade typu komentaru),herna scena sa dnes dost meni(k horsiemu),vychadza kopec hier ktore za nic nestoja,chcu zarabat prachy,zjednodusuju to a bla bla bla..pozname to,a tiez som clovek ktory si rad zanadava na dnesnu situaciu ale vonkoncom nerozumiem takymto komenatarom,podla infomacii aj ohlasov ludi co hrali "betu'' to vyzera ze Deus EX:HR bude dobra hra,jedna z nie az tak vela dobrych hier co dnes vychadza a ty zrejme ako zaslepeny fanusik povodnej hry,si ju schopny zavrhnut koli nejakemu kryciemu systemu a neviem kolkym veciam co tam pred 10 rokmi neboli,aj ked je vsetkym jasne,ze to(pravdepodobne) dobra hra bude a vobec nie koli tomu,ze tam dali strasne ''cool'' prvky ako kryci system,na ten sa mozem z vysoka vysrat,nevadi mi ale ani ho nejak nezboznujem je to sucast dnesnych hier,dost by ma zaujmalo co ty mozes hrat,ked na jednu z najocakavanjsich hier napises takyto koment,ked polovica hernej scney su s*acky ktore tomuto nesiahaju ani po paty.
      • Si sa riadne prekonal. Ja som vyssie napisal, ze chcem moznost volby. Tym viac, ked je to ako si napisal, jedna z najocakavanejsich hier. Mne by bolo fuk, ze je tam nacpany napriklad aj ten kryci system. Nie som zaslepeny fanusik DX1, ale som nerad ked mi niekto nasilu nieco vnucuje pretoze si mysli ze je to cool.
        • Mas moznost volby - kupovat, nekupovat.
          Chtit volbu v necem tak elementarnim pro programovani celku jako je system kryti skutecne neodpovida inteligenci 29 let. Jdi si priste stezovat, ze je system kryti v Gears of War chces vic moznosti... a mozna ti nekdo vysvětli, ze je to technicky nemozne.
          • Tak oni potom maju moznost predat alebo nepredat. Moje peniaze ale nedostanu. Co je zlozite na moznosti vyklanania, ktora sa pouziva uz x rokov a nie je to nic svetoborne na naprogramovanie?

            Mne ziadne argumenty nedosli. Je to trapne. Ked sem nieco napisem, tak je zle. Naco budem znova a znova vysvetlovat o co mi ide? Aj tak dostanem minusky. Mimochodom, uz iba pre nemoznost vyklanania je nastvanych dost ludi ako citam na internete a ked ich vyvojari ignoruju, tak proste smola, nezarobia na nich. To nie je o volbe kupit, ci nekupit. Je to o tom, co su oni schopni ponuknut. Oni na tom zarabaju. A ked je im jedno, ze stracaju zakaznikov, tak prosim...
            • myslím, že ztráta takových zákazníků jako jsi ty, jim může být docela uradená. v pohodě se to totiž vyváží těmi, co si (třeba i na základě hraní leaku) uvědomí, že je to opravdu velmi dobrá hra. I bez vyklánění.
          • Sorry, ale to je fakt BS.
            • Dosly argumenty? Nerozumis tomu, ze mas volbu koupit nebo nekoupit? Nebo tomu, ze v takovehle hre proste neni mozne udelat system kryti a pak kompletne prekopat kod, aby tam kryti nebylo. Tak ho nepouzivej, nikdo te nenuti. On te nikdo nenuti ani kupovat...

              Ale to by neslo "zasvecene" si stezovat na forech, vid?
    • Mimochodom, mam skoro 29 rokov, takze minusky od zakladkarov mi zily netrhaju. Kopa deciek ktorym sa to bude pacit, pretoze to spravia "cool" to aj tak upiratia. *2*
      • kostejnesmrtelny
        Jsi tak dospělý.... *8*

        A je ti to tak jedno, že o tom ještě musíš napsat, aby to všichni věděli, že je ti to jedno. Jasně, cokoliv... *1*
        • Ja som to napisal preto, lebo som vedel ze dostanem minuska. Ruku na srdce, DE3 sa snazi vyzerat tak "cool" na vsetkych traileroch, ze je jasne pre ktoru cielovu skupinu bude urcena. A ak je im tak ukradnuty DE1 a jej fanusikovia, preco nespravili hru s inym nazvom? Preco sa prizivuju na tej znacke? Nech si vytvoria novu s nejakym cool nazvom. $$$
    • ja som nedavno znova hral deus ex povodny a tak dva mesiace na to alebo kolko som hral tu leaknutu verziu.
      oni tam vela toho isteho zakomponovali a pridali tie nove veci bez ktorych si novodoby causal hrac nevie hru ani predstavit.

      Ono ten cover system mozno nie je nijak zly, ale mne sa teda fakt nepaci:) Urobili to dost efektne, to imo hovori samo za seba:P

      Ale ak si to este neskusal tak urcite skus, mozno budes milo prekvapeny. Hlavne ten system konverzacie je velmi dobry. Ak mas augumenty na diplomaciu a kecas s bossmi, tak je to zabava. Len skoda je ze si najebes 3 (alebo kolko) upgradov do diplomacie a vyuzijes to mozno 10krat za celu hru
      • Ja mam krycieho systemu a pohladu z tretej osoby uz plne zuby. Ja chcem moznost volby. Nech si ho tam maju, ale preco ho musim pouzivat?
        • Dyt ho pouzivat nemusis, proste si klekni vedle prekazky a mas to jako ve starym Deusovi, nikdo te nenuti se na tu zed prilepit :)
    • Deu$ Ex
  • filias
    Být jimi, tak bych ty diskuse taky nečetl. A jestli se vám líbil původní Deus Ex a žádné změny tam nechcete... no tak si zahrajte ten původní (alespoň ušetříte).
    Ona ta výsledná hra musí mít nějakou konzistenci. A pokud se vám to nelíbí, tak zaplevelováním diskuse si nepomůžete. Prostě si jí nekupujte a nehrajte.
    Na CoD se nadává že je to každý rok to samé, ale když do herního konceptu udělají tvůrci změny, tak se jim nadává zase za ně.
  • what a load of crap

    "Nemělo smysl zkoušet replikovat první hru." - WTF? Hral som tu "uniklu novinarsku" verziu hry a zakomponovali do hry asi vsetko co bolo pre deus ex charakteristicke. Strasne vela veci tam bolo proste ako kebyze okopirovane len v novsej grafike.

    "Nedělali jsme ji pro konzole, nedělali jsme ji pro PC. Nedělali jsme ji pro hardcore hráče a nedělali jsme ji pro casual hráče. Nedělali jsme ji ani pro fans Deus Ex. Dělali jsme ji pro lidi." - Aha, aha. Kto mu pisal ten preslov? Asi niekto sikovny z holywoodu.

    Nic proti nic, ale ich prisutp sa mi moc nepozdava. Co sa samotnej hry tyka, vacsina ludi co poznam na to (spolu so mnou) od prvych videi dost nadavala, pretoze to vyzeralo vselijako len nie dobre. "Leakla" ta novinarska verzia, vsetci to hrali a po prvej hodine hrania hovorili ze je to super, jak stary deus ex. Potom hovorili ze no az take super to nieje a ze je to cista kopia stareho deus exu.

    Co mne osobne vadilo bolo to, ze akoze tam zase mate na vyber vela moznosti ako to prejst, ale tie stealth cesyt su tak primitivne trapne ze to az pekne neni. Chces sa preplizit? Tu je sikma paleta za nou mala krabica, za nou vacsia a potom koniec mura, nech sa ti apci mas pekne schody. V budove vasej firmy kde si sef bezpecnosti je asi 30 kancelarii ktore su prakticky rovnake. ale len 4 maju vetracie sachty, ktore spajaju dve a dve dokopy. Preco? Pretoze tak to akoze ozvlastni quest, do 15tich kancelarii postupne ziskas kod z pocitaca tej predchadzajucej kancelarie, do dvoch neziskas tak je tam k nim vetracia sachta. Sorry ale wtf?
    Ten system kritia a plizenia ma kus otravoval. System dialogov s bossmi, ak mate augumentaciu na komunikaciu je .. velmi dobry, je to zaujimave, celkom originalne a fajn. Aspon nieco originalne. Hackovanie je tiez celkom fajn aj zabavne, ale kedze uz nepicklockujete, vsetko len hackujete (dvere, trezory, pocitace, .. proste vsetko) tak je to po chvili dost otravne. Takze prvych 6 augumentacii by malo ist do hackovania, lebo inak asi dojdete o dost contentu. A inventar je priserne maly, resp zbrane zaberaju velice divny objem v nom, aj naboje. Ja som tu novinarsku verziu ani nedohral lebo som sa po case strasne nudil. A mna sice moc grafika nezaujma, ale kvalita textur tam bola fakt ze priserna. Takze... neviem, nebude to taky fail ako som povodne ocakaval, ale vobec sa na to netesim a neviem kedy sa vobec odhodlam hrat to
    • S jednou věcí souhlasím - ty šikmý palety jsou hodně trapný. Člověk má pocit, že chvíli před ním už tam někdo podobný byl a tu cestu mu pohodlně připravil. *4*
    • Presne ten typ asocialu *1*
    • Dobre hry, ktere udelal Lacker: 0
      Dobre hry, ktere udela eidos montreal: mozna jedna !

      :)
      • Ale v tuhle situaci to je

        Lacker: 0
        Eidos Montreal: 0

        takze si jsou rovny :)
      • sorry ale tento argument ze nemas sa stazovat kym si ty neurobil lepsie je tak dementny ze nechapem v koho hlave sa to mohlo zrodit a kto moze byt tak slabomyselny ze ho dalej pouziva.

        Kazdy clovek robi nieco ine, na tom funguje spolocnost. A kazdy by to svoje mal robit co najlepsie. Nebudes sa stazovat ked si kupis auto a zistis ze ho urobili uplne nahovno? Nebudes sa stazovat ked si v restauracii objednas veceru a maso bude spalene a ryza neuvarena? Nebudes sa stazovat ked si das postavit dom a kvoli zle postavenym zakladom sa zruti? Nebudes lebo si skonstruujes vlastne auto a postavis vlastny dom? (ten priklad s restauraciou mi tu nesedi:D)

        A navyse, povedal som ze to nebude az taka zla hra jak som cakal, ale ze ma nudila. Bola to subjektivna kritika, nie zj*banie pod ciernu zem.

        Skus sa nad tym principom co si pouzil zamysliet.

        A ked budes trpezlivy tak si budes moct zahrat aj moju hru raz, dufam ze sa bude pacit:)
        • btw... misto komentaru se podivej na simpsny 17x11 Bart to the future ( Nebart se budoucnosti ) okolo 12:45.
        • Ses nejak moc nakazenej demokracii. Muj argument nemel vazny podtext, protoze tohle je fakt, ktery nema cenu vazne resit. Demokracie ve hrach kazi hru. Jak uvnitr teamu, tak vne. A pokud misto her stavis domy, tak si pred komentarema precti libovolnou brozuru o gamedesignu.
  • Fallon
    Výnimočne sa v tomto prípade musím postaviť na stranu "forum trollov" keďže za tie "prehnané" reakcie si môžu autori sami. Vypustiť do sveta v dobe kedy sme nemali ani poriadny obrázok z hry ,že tam bude nejak cover system autoheal a podobne ptakoviny si proste o takú reakciu hovorilo.
    Netvrdím ,že fanušikovia to občas s tou "zdravou skepsou" nepreženú ale tiež sa jej ťažko vyhnúť keď obdržia také kusé informácie ktoré im navyše idú proti srsti.
    Len to potvrdzuje pravidlo :mysli než povieš...
  • konkretně třeba u deus ex si za to mužou sami. Vypustit do světa hodiny videí o hře a další mraky informací musí čekat nějakou odezvu... a bohužel k netu se dostane i patnáctiletý smrad který hře vyčte že je v angličtině, hw náročná a že se ovládá WASDem.. :)

    např. Blizzard se s nikým nedrbe... dělá si svoje ST , WoW a Diablo a s železnou pěstí likviduje modaře, trolly z diskuzních fór a hrdě oznamuje jak se bude všechno platit a ke hraní bude potřeba internet jinak si nezaklikáte ani singl.

    takže taky dost záleží co a v jaký formě vypustí vyvojařské studio z huby a jakym stylem to podá.

    Já osobně sem na Deus Ex 3 zvědavej. Ale uvítal bych demo, protože fatální zklamání ve formě Crysis 2 už nehodlám podstoupit.
    • v tom pripade si muzes vyzklouset misto dema, leaklou alfa verzi, uz ji mam asi mesic doma.
    • "demo" je na světě už dávno... stačí si stáhnout uniknutou betaverzi - jak potvrzují skoro všichni, kdo ji hráli, je to skvělá hra - já to raději nehrál déle než pět minut, protože si to chci vychutnat pak v plné kráse limitované edice (ne, podle mě to není cheat a usnadňování a limitovanou edici jsem nechtěl, ale když už ji dávají za cenu normální...)

      jinak pokud vím, tak Blizzard schytává za svoje poslední kroky obrovskou kritiku, ale ono to zas tak nic nového není, protože i Diablo 2 bylo hodnoceno v době vydání dost přísně - špatná grafika, ohromná HW náročnost, max rozlišení 640*480...to v roce 2000 bylo dost ubohé. A přesto, hlavně díky datadisku, se z té hry stal absolutní kult a nejlepší hacknslash vůbec.
      jenže Blizzard na tu kritiku z vysoka kašle - proč by taky ne, takhle úspěšné studio si to může dovolit - oproti tomu Eidos Montreal má co dělat, aby si fanoušky naklonil, ale zatím to dělá tím nejlepším možným způsobem - předkládá jim skvělou hru a zároveň skvělý Deus Ex
      • kostejnesmrtelny
        Počkej počkej, D2 bylo na svou dobu náročný? Už jsou to teda děsný roky, ale já mám za to, že to tenkrát běželo na lecjakejch plečkách... Kámoš rozběhl SC 1 na 486ce a D2 vyšlo snad nějaký dva roky potom... Jedinej nadstandardní požadavek co si pamatuju byl na místo na disku.
        Ale jak říkám, je to dlouho, takže jestli máš nějakej relevantní zdroj, rád se nechám poučit.
        • D2 bylo na svou dobu narocny. Na plynule hrani bylo treba alespon 1GHz processor a 64-128 MB RAM, coz nemel jen tak nekdo. Typickou "zkouskou" plynulosti bylo vyjit hned na zacatku tretiho aktu z Kurastu.
        • Tak místa na disku bylo potřeba opravdu hodně a Diablo 2 rozjel téměř každý, ale obzvláště s datadiskem v pátém aktu a na rozlišení 800x600 šlo spíše o alchymii- bude se sekat, nebo ne? Seká se mi i dnes na dvoujádrovém notebooku, což je docela smutné a sekalo se mi v době, kdy vyšlo na Celeronu 677Mhz a tuším Riva TNT2. :-) I Sacrifice mi v té době chodilo parádně se všemi svými grafickými vymoženostmi. :-)
          • D2 chtělo 64 MB RAM. RAMka byla drahá jako prase, takže jsem se 32 MB laboroval s Cachemanem, a jakž takž se mi to podařilo rozjet, aniž by se to moc hryzalo... Ale stejně jsem pak na Invexu neodolal a upgradoval.
            • Je to možné, dědo, už fakt netuším, proč to nešlapalo, jak mělo, ale rozhodně to nebyl vzor nejodladěnější hry. :-)
  • skaven123
    nech si robia vyvojari tie skvele hry(podla nich), nastastie existuje obrovska modderska komunita(fallout,elderscroll..), ktora tie ich"skvosty" dokaze upravit do normalnej podoby *12*
    • Jo a že komunita na FNV se činí... Většina módů co do teď vyšla jsou kraviny co do FNV nepatří....
      • Masa-san
        Ja jsem např. dost ocenil takovou a pro mě samozřejmou věc jako je doplňování prázdné láhve pitnou vodou. Jak toto mohli tvůrci přehlédnou ve hře, kde je implementován survival mode, vaření a dehydratace ? (FNV) Takže mody jsou mnohdy obrovská pomoc a co se týče těch co vypadají z žánru nebo z prostředí , asi je to věc názoru, ale dle mě nepřevažují a ty co jsou trochu mimo jsou pro zábavu, když už je hra dohrana po několikáte a na extra ultra super realistický režim a bůhví co jěště, proč sakra né ? *2*
    • Nemůžu se zbavit pocitu, že zhruba o tomhle byl celý článek...ale dejme tomu.
    • no ty si tiez "skvost". Co tak sadnut na zadok a spravit nieco lepsie? Trochu pokory by nezaskodilo. Cim to asi je, ze vsetky vyvojarske studia zamestnavaju samych neschopnych ludi... Aby si mal co upravovat, tak treba nieco vytvorit.
      • skaven123
        ja skvost som zakaznik, a nesuhlasim s nazorom, ze vyvojari vedia veci lepsie ako ludia v komunite
        a vysvetli mi ty mudrlant, keby to boli take skvele veci, preco sa moduju?
        ps: pokoru som maval v casoch, ked hry neboli robene striktne za ucelom dojnych krav
        • Cahir
          Časy jsou zlé Kamile!
          • skaven123
            dobre uz bolo *4*
  • Masa-san
    Tak to je pochopitelné, nadruhou stranu pokud dělám pokračování hry nemužu si jít uplně svou vlastní cestou že ? *2*
    Dalé, tvůrci mají tu smůlu že žiji v době kde se za poměrně velkým počtem náramně vychvalovaných her skrýva nějaký paskvil.
    A na konec předchozí díl již dost naboural duvěru k Deus Ex serii ...

    Takže nemohli čkat nic jiného, když se k tomu přidá i poněkud otevřenější komunikace na forech, než že lidi budou skeptičtí *5*
  • Informace o postupu na překladu češtiny do Deus Ex Human Revolution najdete zde: https://www.facebook.com/pages/Deus-Ex-CZ/251161864902602
  • Cahir
    To mi připomíná místní scénu!
    • Ani bych neřekl. Protože tady mají nejvíc keců o tom, jak se správně dělá hra, vývojáři. Viz Vávra.
      • Cahir
        Vávra a kdo ještě? Chceš mi snad tvrdit, že těch zbývajících tisíc rozumbradů, co je tu schopno plodit akorát kritiku, jsou nějací uznávaní vývojáři?
        • co cech to vyvojar ;]
          • Cahir
            No jo vlastně, tak to sorráč.
            • No to si stěžuje teda ten pravej ..

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit