Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Chcete se dozvedet neco vice o Elite: Dangerous v cestine?
    https://www.facebook.com/elitedangeouscz
  • Takhle divně deformovaný zvuk jsem dlouho neslyšel... *11*
    • Já musim říct, že v tom videu to zní maličko jinak než ve hře, podle mě je zvuková stránka hry naprosto perfektně provedená, určitě jedna z nejlepších, co jsem v poslední době .. slyšel :)
  • A taky by to chtělo poznamenat, že je to must have aplikace pro Oculus Rift DK2, kterej v tomto týdnu začal docházet prvním objednavatelům.
  • Proč Games snižuje kvalitu trailerů? Na oficiálním webu to je ve FullHD a zde v 720p *16*

    To příště dejte odkaz na YT.
  • tonnymontana
    tak ta stihaci jizda s odhozeni cargo byla paradni. Uecite hru zkusim ale jsem dost skeptickej k velikosti vesmiru.. ono neni tezke rict ze ma miliony svet. let preci jen je to hezka cerna textura a v doletu hracu obcas hezka planetka ci slunce:) pro me za me at je prostor umerenej zadny velky slov a ale dobra hratelnost:)
    • Elite bylo vždycky super i při své velikosti. Tohle je právě hlavní a nezaměnitelnej znak Elite. Na vesmírný střílečky si pořiď Eve Valkyrie nebo jiný tomu podobný. To je jako kdybys chtěl po Doomu, aby měl herní mechaniky Half-Lifu *16*
      • tonnymontana
        Spis si me spatne pochopil ja to myslel obecne a asi spatne napsal. proste t ze kazda scifi bude mit miliony svet. kilometru kde bude prazdno. asi jako bych dal malej vysperkovanejk level do krabicky a tu dal do panelaku:) ano na plakatech bude prosotor jako panelak ale uzitek,hratelnost je jeina
        • Jak jsem napsal, prvně se mrkni, jak takovýhle hry vůbec fungují.
        • většina hráčů se bude koncentrovat v obydlenejch systémech, který budou v ostrůvcích, vždycky pár (třeba 100 sousedních systémů), kdo bude chtít zkoumat vesmír, nebo hledat mimozemšťany, tak k tomu bude mít sakra velký hřiště, ale většinu hráčů prostě potkáš v oněch 100 systémech.
  • no četl jsem, že na Oculus DK2 je to prý pro každého, kdo to zatím zkusil ten nejlepší herní zážitek v (herním) živote
  • MickeyMutant
    Šum svistu, ohlušující exploze, syčení laserů a dunící kadence rotačáků. Vesmír, jak má být.
    • No a co teprve ty manevry. Otocka o 180 a okamzita zmena vektoru rychlosti ;) To je take lahudka. A motory ktere jsou neustale v zazehu ;) Kdy konecne nekdo udela hru ktera bude opravdu realisticka? Ano ja vim nikdy ;)
      • Kdysi vyšla hra "Lander", ta prý měla dost vychytané ovládání co do realističnosti, ale potvrdit to nemůžu, neb jsem ji nehrál, pouze četl Andrewovu recenzi ve Score.

        EDIT: Dle Google těch "Lander" her vyšlo během let několik, já mám na mysli tu od Psygnosis z roku 1999.
        • C-BEAM
          super ! a ja som si myslel, že poznám každú dobrú hru z 99 ... i keď vtedy ich vyšlo strašne veľa. Páči sa mi v Landerovi práca trysiek.
      • Tak ono co se toho pohybu týče, tak by to měl mít realisticky zmáknuté Star Citizen, ne?
        • Ano pohyb maji lepsi v zasade asi nejlepsi co jsem kdy kde videl a v ramci pomeru simulace a hratelnosti asi nejlepsi kompromis (mysleno jako pozitivum). Ale proste mi tam vadi ty zvuky.
          • Prestoze ED i SC jsou obe skvele, jsou to hry. Nejde o vojenskou ani civilni simulaci. A i kdyby, plne souhlasim s ozvucenim kokpitu. No boze, co je tak strasneho na tom, ze slysis vybuchy a hvizdani paprsku. Vzdyt jde o zabavu, o skvely pocit z akce. Tak si vypni repraky a mas to na pohodu :o)
          • si je vypni
      • Pethulla
        Tak ono už takový pokus byl - aspoň co se toho pohybu týče. Pokud se teda nepletu, jmenovalo se to Terminus a odehrávalo se to ve Sluneční soustavě.
    • ses r3tardovanej? ve vesmiru nic slyset neni,ale v kabine slysis vsechno,tam vzduch mas...
      • Inquisitor
        Tak teď si tomu dal korunu :D
      • Tilwaen
        Prosím, pokračuj, asi se potřebuji dovzdělat ve fyzice :-)
      • lol
        • C-BEAM
          lenže on má pravdu, keď sa nad tým trochu zamyslíte. Počítaču nebude robiť problém detekovať zničenie ciela a prehrať v kabíne zvukovú stopu výbuchu a rovnako reagovať na akékoľvek iné udalosti.

          navyše zvuk rotačáku bude zčasti počuť aj bez pomoci počítača, keďže jeho zvuk sa bude šíriť telom lode.
          • Proboha proc by to delal? I kdyby to bylo kvuli "orientaci v akci", tak je lepsi to zobrazit na nejakem radaru s mene vyrusujicim zvukem. Proste a jednoduse je to mainstream a tam musi byt zvuky vybuchu a zvuky lasseru(ktere jsou dost nerealne i v atmosfere natoz ve vesmiru) a dalsi jine "wow efekty" jinak by to vetsinu lidi nezajimalo ;) Smutne
            • A ted si predstav, ze se na takovych akustickych systemech pro bojova letadla skutecne pracuje... No proc asi? Protoze od toho ty smysly mame, abychom je pouzivali. Uz ted pilot ziskava zvukove udaje (zamereni, odpal rakety, ohrozeni etc.) prevest to do 3D, aby se v signalech lepe orientoval a rozpoznal smer ohrozeni, je logicky dalsi krok.
              Navic je pro cloveka velice neprirozene, kdyz nema akustickou zpetnou vazbu, na okolni deni (zkus si zahrat nejakou akci s vypnutym zvukem). Napriklad pri testech ABL pousteli pry pilotum do sluchatek zvuk phaseru ze Star Treku, protoze vystrel laseru nebyl slyset :)

              Co se konkretne Elite tyce, bylo zvazovano nekolik moznosti (vcetne te, kde by hrac slysel jen zvuky vlastni lode), nakonec zvitezila verze s palubni "zvukovkou", protoze je to pro vetsinu hracu proste nejlepsi (ja sam bych "tichou" vesmirnou hru povazoval - s vyse uvedenych duvodu - za mene realistickou, nikoliv vice).
              Btw Elite je ledacos, ale mainstream fakt ne :)

              (jo, ja vim ze taham stary thread, ale nemohl jsem si pomoct no)

              tldr: vis prd :)
            • tak to se ovsem neda predvidat...co kdyz v te dobe budou tak kvalitni maskovaci zarizeni - proti radaru, ze v boji bude zasadni bude boj na primy dohled ?
            • C-BEAM
              Vojta ty si ťažký prípad,
              na jednej strane správne píšeš, že je to nerealistická hra a na druhej, že ti vadia zvuky, to je človeče už docela ťažká schýza.

              a kde píšem, že by nemal "radar" a milión ďalších obrazoviek s informáciami ? ako ťa vôbec napadlo, že by ich nemal ? *7* Vravím, že v boji je dobrý každý podnet ktorý dokážu zachytiť tvoje zmysly a zvuk k nim nepochybne patrí.

              A pokial sa chceš baviť ako by to skutočne bolo v realite tak to si prosím šetri dych, pretože lode by boli zrejme bezpilotné a súboje by ovládali počítače, takže akákolvek debata v tomto smere je bezpredmetná.
            • A hlavne dalsi vec tolik oblibena ve scifi ;) urcite by letal podle vyhledu z okenka ;)
              Uz dokonce dnes piloti stihacek nehledaji protivniky podle vyhledu z okenka ;) jak by to asi bylo ve vesmiru kde by se bojovalo na mnohem vetsi vzdalenosti.
              Smirte se s tim ze to proste je nerealna hra jinak by vetsinu lidi nebavila ;)
            • Aha takze misto presneho 3D radaru s jemnym zvukovym doprovodem by bylo lepsi simulovat zvuky okolo protoze to by by se v tom pilot lepe zorientoval ;) To myslis vazne? zvuky by stejne byli bud zkreslene tudiz by se podle nich nedalo orientovat nebo by odpovidaly realite coz by bylo spis k nicemu pri velke bitve ;) a urcite by to simulovalo zvuky jako prulety kulek aby se pilot dostal do poradneho stresu a pod ten spravny tlak ;) ta predstava je opravdu vtipna
            • C-BEAM
              to sa ma pýtaš vážne alebo žartuješ ? no možno preto aby sa pilot necítil ako zavretý v kanvici a zvukové vnemi môžu pomôcť i pri súboji keď je zrakový aparát zamestnaný sledovaním ciela a nie tisíc a jedného údaju ktorý by sa zobrazoval kdesi na obrazovke.

              Jednoducho vaše výtky ohladne zvuku v kabíne sú trochu krátkozraké.
          • Tilwaen
            Takže máš na mysli něco jako elektromobily, které musí uměle vydávat hluk, aby je bylo při jízdě slyšet?
            • C-BEAM
              v princípe áno.
  • Vypadá to pěkně... viděl jsem i nějaké video, kde představují jak je ten vesmír velký. Co v něm bude ale za herní náplň?
    • V puvodnim elite nebyla a mozna ani tady nebude prima napln, kterou by jsi mel delat. Jak je zmineno, hlavne je to o tom, ze si muzes blbnout ve vesmiru dle svych moznosti a schopnosti a hlavne podle toho, co te bavi (pirat, obchodnich, zoldak, pruzkumnik aj.)
    • herní náplň závisí na stylu hraní, můžeš si jen tak vandrovat po vesmíru a třeba zabíjet hráče, nebo můžeš být obchodník, a myslím že tam bude i PVE složka
  • Ke konci roku :)
  • Pěkně teda děkuju!

    Už články v Levelu mě dost nahlodaly, ale tohle... jsem chycen... polapen.

    To vypadá tak úžasně, až se mi tomu fakt nechce věřit.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit