• Nechutný. Repetitivní a odporně vypadající blbost
  • Je to v podstatě dost debilní. Pár zajímavých nápadů, ale jinak naprosto neodměnující obtížná hra. Když jedete podesáté s šesti životy to samé patro a víte, že většinou najdete kulový a modlíte se, aby hra nevygenerovala místnost 3x3 metry s hromadou nepřátel, je to opruz ve stylu "když už máme grafiku k zblití, uděláme to aspoň fakt hodně těžký"
  • Neuveritelne navykova zalezitost, ktera me dokaze bavit hodiny a uz nekolikrat se mi stalo, ze jsem si ve tri rano uvedomil, ze jsem v deset rikal "jeste jeden pokus" . Kazda hra je opravdu jina diky perkum a zbranim, navic spousty skrytych chodeb a mistnosti, oltaru, NPCcek s hromadou schopnosti, jak kladnych, tak zapornych. Obtiznost je na te spravne urovni, v jedne mistnosti si v pohode zabijite nepratele z nejnizsi kasty, aby jste v nasledujici dostali poradne nasekano od tech stejnych, jen kvuli architekture mistnosti a napr.vybuchujicim sudum. Ve hre je spousta malickosti a je radost je objevovat a zjistovat jejich vyznam a pouziti, abych nespoiloval zminim jen moznost prevratit stul, za kterym se muzete kryt, nebo zmineny
    sud naplneny horici kapalinou. A ted si predstavte, ze mate perk, ktery vam zvysi damage, kdyz prevratite stul a do toho strilite specialni zbrani olej do ohne z horiciho sudu a poradna armagedon party zacina. Zajimavou veci je, ze i areny s bossy jsou pokazde generovane a ne jako u vetsiny her stejne, takze i stejny boss muze byt jednou lehci, protoze jsou kolem mista ke kryti a jindy tezsi, to kdyz se prez mistnost tahne smrtici prikop. Za me musim rict, ze je to zatim nejlepsi nezavisla hra tento rok, zadny prevratny mechanismus ani prvek, ale je neuveritlne obsahla, zabavna a chytlava.
  • Je blbý, že to vždy člověk jede znova a save je možný až po třetím patře. Pak jedete od třetího patra. Na to, že hra je delší tak to je blbý.
  • Jj, je to pecka. Koukal jsem na WTF Is... od TB a koupě byla jasná. EtG má silně návykovou hratelnost a skvěle se ovládá, takže i když často chcípáte, nehrozí frustrace a rage quit. Naopak, pořád máte chuť rozjíždět ji znova a znova.
  • Je to šíleně dobrý. Jak Binding of Isaac na cracku.
  • Trailer vypadá úžasně. Škoda, že hra není celá, jak ten trailer - komixová grafika a k tomu 3D ať už v první, nebo třetí osobě.