Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tahle firma co "udělala" Stellar Impact, naslibovala hory doly i s horníkama a pak tu hru sprostě opustila si nezaslouží ani korunu. Navíc mi přijde jako největší drzost že se ta jejich "hra" neustále prodavá na steamu ačkoli je už nejmín dva roky totálně mrtvá!
    • XorxoxTalarius
      Oni udelali Stellar Impact? Tak to je dostatecny duvod dat ruce pryc :D Ta hra potrebuje dodelat jako koza drbani :)
  • Není spravedlivé tuhle hru takhle setřít. Etherium je prostě průměrná strategie se vším, co k tomu patří. Alespoň 5 bodů by si zasloužila. Nebojevuje se v ní nic originálního nebo nového? No a co? RTS hry jsou v dnešní době polomrtvé. Když nějaká nová vyjde, je to většinou pro hráče, kteří si chtějí zopakovat starou hratenost v nové podobě. Až budou RTS normálně vycházet, je možné přemýšlet o nějaké originalitě. Etherium výrazně neselhává v žádné oblasti a nemyslím si, že by bylo horší než Grey Goo. Hlavně můžou být hráči RTS rádi, že alespoň něco vychází. místo toho posledního odstavce by to PC Gamer vystihl mnohem líp:
    Etherium isn’t awful. I’ll be spending a lot of time talking about why it isn’t good, but I want to reinforce this central statement: it is never terrible. To be frank, it never tries anything risky enough to be truly horrible in any way. Instead, it is unexciting and inoffensive. If it were a color, it would be beige.
    • No, jestli není spravedlivé setřít hru, která má naprosto špatně i takové základní věci, jako je interface, tak tedy potom nevím, proč existují recenze. Tahle hra je plná naprosto šílených designérských rozhodnutí, které ústí v to, že i když přetrpíte všechny technické vady, pořád vám zbude extrémně zdlouhavá a hloupá strategie, která vám nedovolí myslet a jednat jakkoliv strategicky. Etherium rozhodně není průměrná strategie, čiší z ní amaterismus. A výrok, že výrazně neselhává v žádné oblasti beru jako ironii. Pokud to myslíte jakkoliv vážně, pak chápu, že pro vás jsou v dnešení době RTS hry polomrtvé.
      (Příklad špatného designu hry: Už i ten nejobyčejnější a nejtriviálnější RTS koncept "kámen-nůžky-papír" je tady aplikován úplně špatně, protože z principu ho nemůžete použít u strategie, která vás limituje v počtu jednotek tak moc, jako zde. (Připomínám, že pokud máte v Etheriu postaveno deset jednotek, tak už máte dost slušnou armádu.))
  • XorxoxTalarius
    Cetl jsem do mista kde autor prirovnaval Grey Goo k Starcraftu ... nechci mu kazit zabavu, ale autori Grey Goo tenhle zanr zalozili ;)
    • "autoři Grey Goo tento žánr založili"

      o tom dost pochybuju
      • XorxoxTalarius
        Petroglyph jsou lide kteri odesli z Westwoodu po te co to s EA zaclo jit do ... jedna se o tvrde jadro ktere ma na triku prave napriklad Dunu 2, jez se povazuje za zakladatele zanru RTS
        • Nebudu se hádat o začátcích strategií, o kterých zas tolik nevím, nicméně Petroglyph není zrovna dvakrát kvalitní studium. Grey Goo bylo podobně kvalitní jako etherium a předtím udělali akorát MOBA hru Battle of Graxia, která byse dala použít jako názorný příklad nedodělaná hry ve všech apektech a patřila k tomu nejhoršímu v žánru. S Westwoodem se t nedá srovnávat.
          • XorxoxTalarius
            Petroglyph ma za sebou vytecne strategie jako Star Wars: Empire at War, Empire at War: Earth Asault. Plus delali i MMO RTS (ktera nebyla vubec spatna) End of Nations.
            Grey Goo je velmi dobry pocin, rozhodne mi prijde zabavnejsi a hratelnejsi nez SC2.
            A jeste jednou ti to zopakuju, Petroglyoph = Westwood, jsou tam ti sami lide ... znakovou rec bohuzel pres net poslat neumim, ale snad zaklady cteni ti pomohou toto pochopit.
            • Tomáš Hala -- přečti si prosímtě všechno co napsal výše, než ze sebe začneš pouštět tu svou aroganci.
            • Z oficialnich stranek Petroglyphgames:" We have over 50 employees here at Petroglyph with many executive staff coming from Westwood Studios, creators of Command & Conquer." Executive staff? Myslis ze tihle lide programovali nebo designovali ty hry od Westwood? To nedela executive staff. To ze vyvoj hry ridi nekdo kdo ji ridil ve Westwoodu neznamena, ze ma k dispozici stejne lidi, ale hlavne stejne fondy. Jak jsi tedy prisel k poznani, ze jen proto, ze nekdo v 90 letech nosil Brettu Sperrymu kavicku a kouril mu pero, tak ted musi delat i stejne kvalitni hry?
  • Blue.Shark
    To mě docela mrzí...ale tak nějak jsem to z celkového dojmu čekal.
  • Čekal jsem pořádnou strategii, ale zůstávám u AoE 3 ... tenhle výtvor si takové hodnocení zasloužil ...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit